Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Novinky 2015: BMW R1200R – Roadster bez teleleveru
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Hm, tá motorka nevyzerá zle, v tej bielej farbe s červenou kombináciou je pekná. Klin pod motorom /asi drahá položka za príplatok/. Ale treba k tomu nejaký pekný plexi štítok, ten budík na tej čiernej alebo modrej vyzerá ako dnešné rozbité päťstoeurové SS na bazoši, poskladané čo ulica dala /alebo nechala po búračke/, len aby to jazdilo. |
Hodnotenie: bude celkom tazke rozhodovat sa medzi R a S nahacom... argumentov preco, je celkom dost... |
Hodnotenie: Tak to je po dlhej dobe motocykel od BMW ktorý sa mi nepáči. |
Hadam pomalsie s tymi chválospevmi. Nepochybujem ze R bude zasa skvela, dokonale ovladatelna motorka. Ale ten - no...diskutabilny - dizajn urcite nie je kvôli tomu, ze by bolo k zvysenemu vykonu motora potrebne ist tymto smerom!!! Dovod bol ovela prozaickejsi, kamsi schovat chladic |
Hodnotenie: Plne suhlasim Satanokky, vyzerá to strašne. Vôbec nezladené diely a detaily. Pozrite sa na: |
Zeze: opatrne s hadanim dovodov, preco klasicka predna vidla. Keby si poznal ponuku BMW, tak vies, ze tuto konstrukciu malo uz Nine-T a to je cisto vzduchac, cize chladic vody nepotreboval... Jednoducho tu vidlu z S1000RR uz maju vsetky nahace... Take lahke... |
Hodnotenie: Pri R-ku vždy vedeli nejako olejový chladič zakomponovať. Kvapalinový ktorý tam je nie je oveľa väčší, ak by to chceli s teleleverom tak to nejako vymyslia... Ale klasika vidla je na naháč asi lepšia... |
Hodnotenie: Normalne ze odkedy tomu dali dole telelever ta masina vyzera ze dobre. Ten cerveny ram ala ducati normalne bmw co sa mi paci dokonca RnineT neni pekna |
Hodnotenie: ALE: chýba tam rozpis elektroniky lebo prave ta tam hra hlavnu rolu! Vo vidlici systém DDC , board computer pro, dynamic pro mód atd atd. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MASAKER (29.04.2015 21:42) |
Re: MASAKER: Na GS sa chladič schová ľahšie ako na naháči nie??? Tak to mysleli... domnievam sa. |
Awia: Ale moto na ktorej si jazdil má vo výbave "Dynamic ESA" co znamena, ze system, ktory ma nahradzat vyhody ESA systemu tam je.... |
Re: MASAKER: Dynamic ESA áno, čo to má s teleleverom? |
Hodnotenie: Bez tele to uz nebude pravy brambor. Speje to do sraciek a do unifikovanej bezpohlavnej sterility. piste vsetci modrym perom... |
Re: Romanka: že nebude pravý brambor ľudia frfľali aj keď mal prísť vodník a? je tu... IMHO ja by som na moju radšej bez teleleveru ale hlavne kvôli terénu - to je ale iná pesnička. |
Lenze klasicke vidly maju takmer vsetci ( okrem sperkov typu napr.Bimota Tessi ) a prave tele bol charakteristicky pre brambora. To je nieco podobne, ako ked na dedinskej svadbe zahraju ako sladak "Soldier of fortune" mozu to dat hocijako dobre a s nadsenim, ale Deep Purple to aj tak nebude, Deep Purple je original, chapes Awia ? Je to ako ked muzikantovi zoberies Telecaster ( aby to bolo tele) z 58 ho roku a das mu namiesto neho funglovu Ibanezu alebo Wahburn alebo nejaku podobnu modernu sracku. Hrat to hra_ dokonca mozno aj velmi dobre, ale dusa je definitivne v prdeli... |
Re: Romanka: Klasicka vidla bola na svete asi skôr ako telelever ? resp v historii použitia u BMW... takže je to skôr návrat ako nejaká "moderna sracka"... |
Este nieco - k Telecasteru z 58-ho jedine elektronkovy zosilovac. Inac by to bolo ruhanie PS : Aj Ibanez a Washburn maju dobre gitary, ale Leo Fender je ikona a na ikony sa nesiaha. Ak nieco v muzike funguje po zvukovej stranke, nemenit. Zvuk je emocia. Preto su stradivarky take vzacne a drahe... |
Novinari... Naštuduj si dynamic esa... |
Re: MASAKER: ja viem čo to znamená a aj ako to funguje... ale to neznamené že rozumiem o čom ty točíš... |
Vyrobne naklady....Cena... Nic viac nic menej |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 252068 | Včera: 226390