Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Vynovená Yamaha Super Ténéré 2014 dostupná aj s elektronicky ovládaným podvozkom
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Pekne pekne, niektoré zmeny a detaily fajn. Prístrojovka ma moc neočarila, podľa mňa sa analógovému otáčkomeru nič nevyrovná. Tiež nechápem prečo turistickej motorke "zobrali" nosič batožiny... |
Hodnotenie: len tá prístrojovka je tragédia |
Hodnotenie: Pekného maca spravili |
Hodnotenie: motorka pekná je..cenovo sa s tým podvozkom dosť vyšplhala... Sergej, |
Fantazia. Dvojvalec bez hlavného stojana a nosica za 15.000 euro, k tomu tlacidla NA pristrojovke (dobre na zabitie), v seriovej vybave nie je ani len zadny blatnik, resp. musi sa priplacat za pravy podsedlovy plast ak posadka nechce mat vyplachovane stehna... |
Hodnotenie: zeze: pekne si to napisal poznam len ludi co kupili YCT a po sezone predali, naopak to asi nefunguje |
Zeze: ake tlacidla su NA pristrojovke? |
Neprichodí mi hodnotiť mašinu ako takú , nesedel som na tom , je mimo môjho záujmu , ale už som to asi spomínal , že som raz jednu obzeral zblízka , majiteľ sa pyšne nadúval ako moriak , pozerám tie predné kotúče , že Licenced Galfer , no som sa len uškŕňal , reku , chlapec môj , ja na starej ku.ve mám Galfer originál a ty na poslednom modeli (vlajkovej lodi) licenciu , takže pánbohvie , odkiaľ je to vlastne všetko poskladané . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (25.04.2014 10:10) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 43451 | Včera: 120897