Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuCesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (14 hodnotení)

Diskusia k článku: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
23.01.2014 9:24

Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

tarp
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre]


23.01.2014 9:52

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

samifumi
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Výborne Landal, teším sa na ďalšie články a držím palce. Jančiho robota je výborná [dobre], pozdravujem vás


23.01.2014 10:54

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

EVO 44 už bude super ;-)


23.01.2014 11:01

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Awia: :-D :-D :-D Fakt dobrý vtípek...

len dúfam, že sa to nikdy nenaplní :-~ , už som si užil svoje :-( , teraz už to chcem mať naozaj OK...


23.01.2014 11:11

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

>:-)


23.01.2014 12:18

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

Hodnotenie: Dobré

Super úprava a samozrejme k tomu patričné počítaníčko. Možno by ma ešte potešila fotka zamerená na rajdy, kde sú všetky vypínače od Tripmastrov a RB.
A ešte by ma zaujímalo ako poriešiš kapotáž, alebo to bude v ďalšej časti?
Inak [dobre] [dobre] [dobre]


23.01.2014 12:29

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Ivan presne, všetko čo píšeš v ďalšej časti. V nedeľu pokračujeme s Momulom a už ideme skladať, osádzať, kábliky ťahať, také hračky-čačky...


23.01.2014 12:46

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

edott
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

vyborne napisane :-D každý mame svoje obdobia tuposti, hlavne my, čo nam to furt paprče podáva ;-) . Teraz pracujem na rally kapote, vecer skusim stihnut dat foto


23.01.2014 13:03

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

vaso Nemcik - mana
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

To lesenie je podstatne pevneisie nez ten prvy pokus. [dobre]


23.01.2014 13:23

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

len s leseniami, co su velmi pevne uchytene opatrne, lebo ked raz preletis rovno cez riadidla, tak to vsetko pocitis na svojich najcitlivejsich miestach, kde urcite nebudes mat ziadne chranice... preto sa v seriovej vyrobe robia miesta s "planovanou deformaciou/poskodenim", kde sa to pri pade odlomi, ale zaroven sa to da jednoduchym sposobom a rychlo opravit do povodneho stavu...


Landal: radost citat [dobre] ;-)


edott

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Duplicita.

23.01.2014 17:13

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

edott
 Edvenčr 

Ikona

skusim ešte raz :-((((((
Pozri obrázok
Pozri obrázok

Dôvod úpravy: 8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil edott (23.01.2014 17:15)


23.01.2014 17:40

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

Hodnotenie: Dobré

Za mňa to vyriešila továreň, za Teba iba Ty sám a kamoš. Držím palce! a s Farynom neprerobíš. to sa budeš kua čudovať. Musel som zmeniť komplet štýl jazdy, lebo zrazu začalo všetko fungovať.
Ešte raz, nech sa darí! [dobre]
A že pozdravujem Momula.
Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil haro007 (23.01.2014 17:48)


23.01.2014 20:31

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Vďaka všetkým za podporu :-)
Edott pekné to budeš mať [dobre]
Momulovi odovzdám ;-)


23.01.2014 21:16

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

momul
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Haro - ďakujem za pozdrav ;-)
Landal - samozrejme Martinko, pekne si to napísal :-* hrozne mám rád ľudí čo si vedia spraviť prdel sami zo seba. Jedno ma ale trošku zamrzelo, nikde som nenašiel foto, ani zmienku o fakt zručnom a pracovitom členovi Obi >:-) toto ti dá poriadne pocítiť :-D
Menton - tak ja dúfam že Maťo bude mať to šťastie a nepadne. Ak by ale náhodou tak to zase az tak nezničiteľné nie je hlavne nie pre Maťa [dobre]


23.01.2014 22:33

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

tryskac
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Landal sebakritika je znakom napredovania.
Ale myslím, že nemusíš byť až taký sebakritický. Obdobie "tuposti" bolo obdobie pred Afrikou, ked si chcel dve v jednej.
No asi si hlavne nestihol tú prvú "konštrukciu" odjazdiť pred RA, aby sa mohla prejaviť.
Teraz predpokladám "preddakarské" testovanie bude súčasťou prípravy.
Zosilniť podsedlovku neuškodí, no aj tak by som sa snažil čosi z ťažkých vecí čo nosíš v bedničke presunúť kdesi inde - centralizovanie hmotnosti ...
Neplánuješ spraviť skrinku na šusplech pred motor?


24.01.2014 6:51

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Tryskáč presun vecí z bedničky je jasná vec. Podsedlovka sa zisilova z princípu, lebo tam bolo slabé miesto. Fotka finálneho zadku jasne ukazuje, že s bedničkou sa tam už nepočíta :-)
Bude sa rozširovať šus plech a uvidíme, ako to potom ukáže, ale zatiaľ som nastavený že skrinku na šusplech chcem. Je Ale možné, že potom vzniknú také odkladacie piestory, ako mal sérivo dominátor (skrinka z vnútra šusplechu). Takže najprv rozšíriť primerane šusplech, premyslieť, a potom spraviť skrinky na šuspelch.
Totiž LC4 má trochu viac váhy na predku, než je mne osobne milé (nevravím že moc, ale...), zvlášť, keď je natankovaná. Preto aj prípadnú skrinku nechcem prioritne dávať na šusplech dopredu k prednému kolesu.
V ďalšej budúcnosti chcem určite riešiť zadné nádrže, ale to nie teraz - nie je to teraz treba. Očakávam od toho aj zlepšenie tažiska.


24.01.2014 11:53

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mne sa z celej fotogalérie najviac páči Lanďákov orgazmický úškrn :-D


24.01.2014 13:06

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Flanky zavri sa niekedy s momulom na 4 hodkydo garáže a uvidíš... >:-) ;-)


24.01.2014 13:25

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

Menton
 Skútrista 

Ikona

ja som si na tej fotky vsimol hlavne to, ze Lando ma uz nahodeny trvaly airback... to bude kopec roboty s fyzickou pripravou este :-D


24.01.2014 13:33

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

Landal
 Edvenčr 

Ikona

No aby to parom bral....
Menton to si už druhý čo toto komentoval ;-)

Ale šak ja Vám dám banda :-((( :-)))
Aj k tomu bude článok a od doby tej fotky sú 3 kila sadla dole. Intenzívne pracujem aj na tom, veď k tomu neskôr :-)

Dôvod úpravy: preklep

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Landal (24.01.2014 13:34)


26.01.2014 13:48

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

Hodnotenie: Dobré

Paraada!!! [dobre] Super seria clankov, len tak slintam. Je uzasne sledovat cloveka ako si plni sen... Normalne tak zivis ten moj velmi vzdialeny a ticho (v dobrom) zavidim.
Mooc sikovneho majstra si si vybral... Pozdravujem a drzim palce [dobre]
Tesim sa na dalsie clanky ;-)


27.01.2014 15:15

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

Bahno
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Držím palce, ale nezabúdaj na základné veci, ako ergonometria priestoru vodiča, teda aby si mal všetko v zornom poli, v dosahu prstov rúk bez pustenia riadidiel, použité materiály, aby si si neodrezal polku hlavy a ostré hrany, rádiusy a deformačné zóny na prídavných zariadeniach, ako krabica na náradie, atď. Lebo stále platia fyzikálne zákony a dochrámať sa iba kvôli frajerinke, nestojí za to!!! Počítaj s tým, že na endure sa dosť padá a motorka s takýmito nadstavbami je ako sekera v rukách opitého schizofrenika... Všetko dobré!
Bahno


05.02.2014 11:27

Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Úprava KTM LC4 Rally 1. časť

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Momul je pan.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 56348 | Včera: 127571