Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Yamaha FJR1300AE 2014 s elektronicky nastaviteľným podvozkom
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
ESA a jej napodobeniny je velmi nakazliva ficura, do tychto parnikov ju mali vsetci davat povinne uz davno... |
Hodnotenie: Len sa mi to zda, ze ked porovnam fotky ciernej a bronzovej verzie, tak ta cierna ma hlbsie bocne kufre???? Upravené 1 krát. Naposledy upravil TonoGSX1400 (13.09.2013 13:46) |
Tono s tými kyframi to vyzerá zaujímavo, ale asi to bude len nejaký optický klam... |
Hodnotenie: Aj mne sa to hned zdalo.. ale moj nazor je ze je to len nedokonala robota vo fotosope. |
Hodnotenie: Tie zrkadla na tych reklamnych fotkach ma uz nachystane pre pripad tahania obytneho privesu? |
Chlapci a jako sa to chová na albánskych horských cestách? |
Landal asi si to pleties s cestovnym endurom, podla mna to je skor sportovy turista.... alebo sa mylim??? |
AIR26 ...na ja neviem... mňa len tak napadlo že jaké by to bolo strašne fajn si počas jazdy brodom meniť aktuálne nastavenie podvozku podľá toho, jak silne by to práve vyzeralo na strašné zdrbanie sa... No tak ale pripúšťam, že to možná nebola tá najlepšia z mojich myšlienok... ale láka ma to! Nepožičia niekto?!? |
Menton: nie 6ku ale automat, |
Hodnotenie: FJR-ka napotrebuje 6-ku - viem co hovorim. S el. pruzenim je to proste pecka |
Hodnotenie: tiez si myslim, ze cim viac rychosti, tym viac cvakania, saltovania, skratka zbytocnych ukonov...ideal je automat...ovsem hovorim o rydzej asfaltovej turistike, kde ide podla mna o nieco ine ako podrobne obsluhovat narocnu strojovnu... |
Nikdenikto: ja to prehadzujem dost casto pocas dna, hlavne v serpentinach s dobrym povrchom, ci na okruhu je to citit. A samozrejme v terene. Ale beriem, nemusi kazdemu sadnut, niekomu staci neradit a len krutit sulcom. A mozno casom ani to... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (15.09.2013 19:32) |
Eletrika je fajn, keď je tam kde ju chcem. A kto chce moto na diaľkové ovládanie nech si ju kupi, kto chce moto čo úplne sama brázdi cesty nech si ju kupi. Každý naj sebe zaobstara to co sce, je to len joho problem. Já napríklad si raz (pokiaľ medzitým nepríde čosi čo ma zaujme viac) zadovážim nového Caponorda vo full elektro výbave lebo je to neskutočná popičofka. Ale nie na úkor mojej starej Iron Maiden nemeckej pani (síce som ju kupoval aj kvôli nízkej cene, no nakoniec som rád, že som na 1150 nemal) a vlastne už aj tak poškuľujem po dokúpení ešte staršej GS lebo aj tá moja je bars moderná. Lebo neže 100 ľudí 100 chutí, ja mám 100 chutí a som len jeden. |
mentonko, neide o to, ze by mi daco nesadlo, mne sedi vsetko, co suvisi s pokrokom a akymkolvek vylepsenim, akakolvek vychytavka...len su pre mna skratka niektore vychytavky zbytocne....ale vobec mi nevadi, mat ich tam...ved sem tam som sa s tym pohral, pohoda, ale casom som zistil, ze to nepotrebujem...rovnako, ako napriklad kontrola trakcie, vyskusal som ju, fajn fungovala, ale odvtedy pocas cca 20 tisic kilometrov som ju ani raz neprebudil (pri rozbiehani dokazem ustrazit ruku, hadam este nikdy som sa nerozbiehal panicky), nieco ine je ABS, kde pri panickom brzdeni mozem urobit chybu a spolieham sa, aj ked ani to okrem skusania nemalo pri mne pracu, ale viem, staci raz znenazdajky... |
No konecne nieco k veci |
Hodnotenie: Zo starej motorky novú neurobia pridaním elektrických cingrlátok. Nieje nič lepšie ako si podvozok nastaviť samostatne na svoju váhu naklikaním na predku plus odskok a otočiť koliečkom na zadnom tlmiči. NECH ŽIJE KAWASAKI 1400 GTR |
menton: na FJR(07) som spravil 64.000km - myslim ze som ju "dostatocne" vyskusal |
kebo: medzi nami, objektivny nazor by si mal len vtedy, ak by si vyskusal FJR so 6 aj 5 rychlostnou prevodovkou. Ale to nie je mozne, kedze inzinieri v Yamahe sa s vyvojom prevodovky zasekli niekde v 80-tych rokoch... peace |
Menton: Mal som 5 dni K1600GT v Alpach - so 6-kou. Na motorku s takym zameranim a takym vykonom je 6-ka zbytocna, lebo musim stale radit - to je moj nazor. Tvoj ti samozrejme neberiem. |
Kebo,ty maš A,alebo AS?A-čko má tiež el.podvozok? |
Mam A-cko. A-cko ma klasiku. El.podvozok som chcel ale nie el.spojku (ktoru ma AS). Ked som kupoval ES verzia este neexistovala, bola iba A alebo AS. Keby som vedel ze bude ES myslim ze by som ten rok pockal... |
Aj ked som tvrdý zástanca Hondy,táto mašina sa mi vždy páčila.Uvidíme s čím príde Honda namiesto Panáka a potom sa rozhodnem.Ešte pár rokov vydržím s CB-ečkou. |
Kebo ,kašli na nich oni si myslia,že čím viac rýchlostí,tým lepšie.Ale my vieme ,že 5 rýchlostí je akurát. |
Hodnotenie: štvorka má pomer (gear ratio) 1,0770, päťka 0,9290... načo by tam bola šestka? |
vxmery: ako s tym suvisi gear ratio? |
menton: asi tak, ze pri "dlhsej" patke toci pri urcitej rychlosti tolko ako pri "kratsej" sestke. je to cele o tom ako je spocitana prevodovka (prevodove pomery) na prislusny priebeh vykonu a tociveho momentu motora |
vxmery: to je v poriadku, len samotny udaj, ze päťka ma gear ratio 0,9290 este neznamena, ze nepotrebujes siesty prevodovy stupen... nic v zlom... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 11985 | Včera: 169514