Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuProjekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
19.12.2012 12:06

Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

victor
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mikulec, teším sa na článok, ktorý pridáš, keď znovu presedláš na 4T.....Zvvyky z dvojtaktu v tebe spôsobia, že za šulec budeš ťahať úplne bez rešpektu a do zákrut budeš brzdiť na pičný chlp :-) Nástup a ťah 4 T v tebe spôsobia eufóriu a opojenie, kroré sa bude prejavovať ako maniakálne extempóre poznačené značným zlepšením časov a predĺženými pobytmi vo vzduchu ... >:-) Istotne si ale vyskúšaj aj endurko, otvori ti to ďalšiu dimenziu... pravidelné niekoľkohodinové zžitie sa s motorkou sa vážne podpisuje na každom z nás ;-)


19.12.2012 16:52

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

RHplusB
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Precizne napisany clanocek [dobre]


Nemozem povedat, ze by sa mi 4-dobe krosy nepacili, ta sila akou to cloveka vystreluje zo zakruty je uzasna. Na to, aby som pretocil zadne kolo treba neuveritelne vela agresivity v pravej ruke. Co je zaroven aj zle, lebo to nie je pre kazdeho.
Sam som prekvapeny, ale presne z tych dovodov, co si napisal sa mi so 4- taktom lepsie skace.

Naproti tomu na 2-dobej masinke musim plyn hladkat po desatinach milimetra a aj tak to v jednom kuse ide bokom. Ale zas aj amater ako ja ma z takej jazdy zazitok.

S F-kovym stojom prides do zakruty, zvalis ju takmer na zem, otvoris plny plyn a ides rovno. Ak by sa motor nahodou nedrapol, tak das frcku do spojky a on sa stopro chyti.

S dvojtaktom musim mat pridane uz ked pustam brzdu a moj vztah so spojkou mozem pokojne nazvat intimny. Moc pridane- spojka, malo pridane- spojka, ale vsetko s citom. Pre toto zboznujem dvojtakty


19.12.2012 18:41

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja som hodne neskoro začal s terénom a ked som na záver prešiel na 2t tak som plakal, ale teraz by som už nemenil. Mam 300 2t a ked si požičiam na trati 250 4t , tak mám pocit že by mi stačil gombík mamiesto plynu: plný kotol -brzda ale som na nej rýchlejší.
Moja 300 je samozrejme enduro, tak tažko porovnávať ale ked j porovnávam s enduro 450 4t tak moja je vyslovene gazela. Ta 450 sa mi už zdá po rokoch na 2t velmi tažkopádna už by som do nej nikdy nešiel.


19.12.2012 21:21

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

victor: Ket sme si vimjeňili moto s omoc lepším jascem jak sem já (má CRF250 a jezdiu MKP) tak sem sa ho kupoďivu držau. Ale len co sa trochu preorijentovau na malú dvacku, tak uš mi utekau. Ale chvilku to biuo virovnané. To súsobiuo to co píšeš

RHplusB:to o driftoch sem zisciu aš neskúr, jak sem sa lepší zžiu s dvojtaktem

alexa7: aňi mi neuvjeríš, ale poťešius mja Tvojím príspjefkem ;-)

Sem rát ket prispíváte svojíma skúsenoscama...


19.12.2012 22:09

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Este som zabudol: keby som menil enduro na motokros tak by to aj tak nebral 250 4t ale Yamahu YZ 250 2t tam je výkon všade dole aj hore a krásne lineárne. Mne sa na tom ako starému amatérovi omnoho lepšie jazdilo ako napríklad na SX150.


20.12.2012 11:58

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

Hodnotenie: Dobré

pekne si to podal. aj cely tento projekt ma uroven. vidno, ze sa tomu venujes naplno aj na drahe aj pri pocitaci. aj fotograf je paaan [dobre] 2 t som mal len pincka, mohli sme vtedy v jane vymenit, keby mi to trklo. ja mam rmz 4t na 300 a urcite by sa to pacila, je fakt ostra. som na nu zvyknuty, nejak neplanujem ani menit, skor sa vozit a vozit kym to pojde, lebo ma to bavi.


20.12.2012 12:46

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

bedňas veru mohli sme zamjeňit, ale šak snát sa ešče stretneme a bude tam aj Filip a spraví Ťi fotečki.


21.12.2012 14:06

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

Zabudol som na jednu zasadnu vec- dvojtakt bez ricinoveho oleja sa mi ani nerata.
Pre strycka prihodu, mam v garazi flasticku cisteho ricinu, keby som nahodou musel do motorky naliat nejake synteticke svinstvo, tak pridam par kvapiek. Krajsiu vonu nepoznam.


21.12.2012 16:43

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

PeterUK
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Super clanok.

Tento serial velmi pomaha ludom ktory sa rozhoduju skusit si aj teren!


29.12.2012 22:04

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

paradne fotky, mikulec si to ocividne uziva [dobre]

riesim taku 'malu' dilemu, ze ked crossku, tak 2t 125 alebo 4t 250. vacsina rozumne odporuca 4t ale vnutrone ma to nejako taha ku 2t - na taketo dilemy je tento serial clankov naozaj dobry [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (29.12.2012 22:06)


30.12.2012 1:08

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

pitaz: a já že tá dilema uš je virješená f Tvojím prípadze >:-)


30.12.2012 12:12

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

pitaz, ak nebudes mat cas sa vozit aspon 1, dva-krat do tyzdna, tak ti je lepsi 4-takt. Treba byt vyjazdeny, aby mal clovek radost z dvojtaktu.
Kedze jazdis okruhy, tak nebudes nemehlo, nebude teda ani problem si pozicat krosu. Velmi rychlo zistis, ci chces 2 alebo 4-takt.

V skutocnosti je takmer jedno co, ale daco treba kupit 8-)
Myslim si, ze je len velmi malo ludi, co im vyslovene nesedia 4-takty. O 2-taktoch to uz neplati.


30.12.2012 12:22

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Mišo: podobné sem pitáskovi viprávjau do telefónu, že on ket prechádza s cesti, tak 4T bi mu moheu sedzet o dost lepší. Minimálňe kúli víkonu...ale on ide na to srcem a teda ho to tahá k "smradlavému ukričanému afektovanému dvoudobému stroju" :-D
Nejde závodzit, aňi naháňat čas. Bude mjet čas na cibrovačku :-D


30.12.2012 13:13

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

Hodnotenie: Dobré

Zaujímavo a pekne napísané a neskutočne krásne fotky [dobre] [dobre] [dobre]


30.12.2012 18:59

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

rh, miku. jaa jsem uz rozhodnuty :-) vim, ze 4t neni zla volba ale velmi ma laka ta vybusnost a zvuk piiily >:-) a veru, hlavne uz treba nieco kupit a zacat vrkat. verim tomu, ze off road jazda pomoze aj pri jazde na okruhu. a kedze nemam ziadne zavodne ambicie, len cisto hobby jazda pre radost, nemam co stratit

ked som cital mikulcove 'poznatky' v jeho clankoch, presne som pochopil, vo co go pri 2t a je to to co hladam


30.12.2012 23:20

Re: Projekt z cesty do terénu – Rozdiely medzi Kafkou a Huskou

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

tak uš ňeco kúp a dojet trénovat! Alebo sa ňegde stratneme na dráhe a možeme ňeco napísat. ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 158713 | Včera: 136740