Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Motozem,sk

TransKarpatia 2012 cestopisný článok - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTransKarpatia 2012 cestopisný článok - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (5 hodnotení)

Diskusia k článku: TransKarpatia 2012 cestopisný článok

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
17.12.2012 11:52

TransKarpatia 2012 cestopisný článok

jaro75
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

[dobre]


21.12.2012 17:30

Re: TransKarpatia 2012 cestopisný článok

PeterUK
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Par poznatkou/skusenosti z mojeho jazdenia.

Co sa tyka vetra, tak mne sa celkom osvedcil detachable storm collar ako napriklad na tejto bunde www.hein-gericke.co.uk/clothing/motorcyle-clothing.... Je dostatocne hruby a vysoky, takze ide az po helmu. Hoci tento rok som ho este nenasadil, tak si nespominam ci prilieha aj v zadu.
Plus da sa dat dole.

Vsimol som si ze tvoje sklo je trochu vascie/vyssie ako to ktore sa standardne dodava k Transalpu? Je to druhovyroba? Ja som tiez menil moje standardne za turisticke MRA s deflektorom, ktore funguje velmi dobre a posiela/usmernuje vietor nad prilbu (mam 187 cm). Par musiek sa dostane aj na prilbu ale iba nad priezor. Plus, co je najpodstatnejsie, hladina hluku sa rapidne znizila a narazy vetru (ako by mi niekto boxoval do hlavy) uplne zmizli. Hlavny podiel na tom ma nastavitelny deflektor. Ako funguje tvoje sko?

Pozeram ze si si kupil Transalpa. Co ta k nemu priviedlo? Ja som skusal BMW G650, F650GS, Triumph T800XC, Transalpa a napokon som si kupil jazdeny V-Strom. Na Transalpe mi nevyhovovalo prilisne vybracie, iba 5 rychlosti, male spatne zrkadla, mensi vykon a to ze sa do zakrut nesiel tak zivo ako V-Strom. Co mi vyhovovalo boli - velkost motorky, dobry posed, vypletane kolesa, kryt motora (slovom vhodnejsi do slabsieho terenu ako V-Strom).
Verim ze so svojou kupov si spokojny a nechcem polemizovat co je lepsie. Len by som chcel duovody preco si sa rozhodol pre Transalp.

Muozes mi prosim ta dat adresu Vasilija v Smerekovej chate? Rozmyslam ze by som v lete zavital aj do Ukrajiny. Z tvojich map odhadujem ze to je ta zastavka Rakhiv-e.


Prajem vela stastnych kilometrov!


22.12.2012 0:03

Re: TransKarpatia 2012 cestopisný článok

vietorr
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Velmi pekny cestopis. Tiez sa venujem skialpinizmu a som rad ze nie som jediny zbludeny syn komu sa zapacila smradlava a hlucna cestovatelska vybava. Zaujalo ma informaciami nabite velmi svizne a ilustrativne video. Dakujem za podelenie sa o zazitok.


22.12.2012 8:48

Re: TransKarpatia 2012 cestopisný článok

PetoDL
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekné [dobre] niečo podobné sme skúšali aj my ;-)
vasil: Penzion Smerekova chata


22.12.2012 9:39

Re: TransKarpatia 2012 cestopisný článok

bubocbr
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

jaro75 super video [dobre] cim si ho tocil?



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Adamoto KTM

Suzuki V-strom 1050 2020

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2020 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 107955 | Včera: 248601