Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (13 hodnotení)
Diskusia k článku: Triumph Tiger 800 XC - adventure po Anglicky
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Super članok len jedna chybička a sice že to plexi je nastavitelne teda sklon uz v zaklade pripadne ako doplnok vyssie plexi aj s vyskovym nadstavcom Upravené 1 krát. Naposledy upravil Nicollo (13.04.2012 12:24) |
Hodnotenie: Pekny clanok a tiez pekna motorecka so slusnou kvalitou spracovania az na jednu chybicku.Uchyty zadnych stupaciek su privarene k podsedlovemu ramu (podobne ako u GS 800).Ta ma vsak podsedlovku a hlavny ram z dvoch casti.Pani z Hinckley to skomplikovali o to viac tym ze ze v pripade mensieho nestastneho padu a zohnutia drziakov bude znamenat kompletnu vymenu ramu(to napriklad v pripade mnohych poistovni v UK bude znamenat totalku). |
Hodnotenie: co sa tyka ochrany myslim ze krytku bude potrebovat aj centralny tlmic nakolko sa mi zda dost na rane a pojde na neho vsetok brodel pri offroade |
Nicollo: Písal som o plexi "Škoda, že sa nedá ľahko posúvať alebo meniť jeho sklon" Plexi je ta pripevnené skrutkami. Nezdá sa mi že môžeš jeho polohu meniť a už vôbec nie bez náradia. tzn: nedá sa ľahko posúvať alebo meniť jeho sklon |
Hodnotenie: Zadne stupacky a prepakovanie mi tiez hned udreli do oka, ale mi co nemame radi celkom seriovy stav by sme take drobnosti zvladli nejako upravit. Zvod vyfuku by az tak nevadil. Je tam celkom kulturne ulozeny a dobry hlinikovy chranic motora by to tiez bez problemov vyriesil. Paci sa mi zasuvka vedla spinacky uz v serii. |
Hodnotenie: moc pekne.. ci dobre..to neviem a asi ani vediet nebudem |
Hodnotenie: velice len pekneee take veci ako kryt motora, zad.tlmicu , ine kufre + par drobnosti doladit a celkom fajn endurko |
Hodnotenie: to ABS bolo vypinatelne? nejako som si nevsimol ci je to tam pisane... |
Hodnotenie: Kus peknej motorky |
Hodnotenie: tak a mám o čom rozmýšľať ... |
Hodnotenie: Dobrý test. Som spokojný. Prekvapila ma vyššia výrazne spotreba oproti nemcovi. Zlatá FZ 6, kde sa ventily kontrovali prvýkrát na 40.000km. |
MajoKE,kontrola ventilov je nieco co by BMW malo posunut vyrazne dopredu kedze GS800 je na trhu uz piaty rok a na celom svete nie je jedna jedina moto (a to pocitam aj ine modely ktore pouzivaju ten isty/modifikovany) motor ktora by to po 20000km potrebovala.Ja som s mojou siel na servis po 20000km a vazne som uvazoval ze ich poziadam o vynechanie kontroly ventilov.Nakoniec som ich to nechal urobit len z dovodu ze moto koncila zaruka a prisiel by som o pripadnu moznost bezplatneho riesenia pripadnych problemov v najblizsom obdobi po skonceni zaruky.Nuz ale BMW velmi dobre vie kde sa da nabalit tak preco by posuvali servisny interval . |
Hodnotenie: pekna masinka... Upravené 1 krát. Naposledy upravil deep (17.04.2012 13:00) |
deep: Dík chyba bola v tabuľke ABS je príplatok 700, opravené... |
Hodnotenie: Velmi dobra motorka. |
Hodnotenie: Triumph je anglán, závity má whitvorth? Dá sa na to zohnať ND v pohode? Čo úpravy, ako padací ram, spodný chránič . . . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 248378 | Včera: 166374