Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Japonský mix chutí - Suzuki GSR 750
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Ako sa snažím čítať medzi riadkami a uvedomujem si, kam až možete s kritikou zájsť, tak prichádzam k záveru, že tá motorka úplne prepadla Bohužiaľ je to tak, suzuki postavila "rozpočtový grc". Je to veľká škoda, pretože okolo toho parádneho motora by sa dal postaviť skvelý naháč (možno aj najlepší v triede) Suzuki sa však rozhodla ísť cestou nižučkých nákladov a na motorke je to vidieť, že sa šetrilo úplne všade, celé zle Upravené 1 krát. Naposledy upravil maTooB (01.11.2011 11:56) |
Video test: GSR750 (od 19 minuty) |
Sklamalo ma iba to, že suzuki premrhala obrovsky potencial, ktorý má ako azda jediná fabrika a to origo velký superbajkovy motor. Naozaj z toho spravili rozpočtovku, ktorá sa stratí v dave a nemá nič "cool" na to, aby sa mohlo povedať, že je ina ako ostatne. Páni v Japonsku to maju asix zratane, za mna myslim, ze keby daju trochen lepsie komponenty a pridaju 10 konikov naviac mohli by pridat aj 1000 eur a motorka by sa predavala... lebo by bola v kategorii jedina vycnievajuca. Ked sa o nej len sepkalo, tak som ocakaval vykon niekde na urovni 120k a suchu hmotnost pod 200 kg. Mohla byt aj najlepsia - teraz je jedna z mnohych a ako som videl na vlastne oci, na zivo vyzera horsie ako na fotkach, co byva vacsinou opacne. Ja by som do nej nesiel Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (01.11.2011 13:13) |
suzuyki, žiadne prekvapenie sa nekoná Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (01.11.2011 15:36) |
Hodnotenie: Nechapem túto firemnú politiku. Veď par kvalitnych veci by si mohli dovoliť ako veľkoodberatelia za par eur a zakaznik by bol blazon keby to nekupil Zadna vydla 1000eu Upravené 1 krát. Naposledy upravil rohan (01.11.2011 16:51) |
Hodnotenie: Dizajnovo je velmi pekna, skoda tej zadnej vidly vizera odporne. Najde si tisice spokojnych majitelov ktory na nej budu denne zdolavat zapchy v svetovych metropolach na ceste do prace. Skoda tych brzd |
Ak toci motor pri 50kmh 2000 otacok, nemoze na rovnakom rychlostnom stupni pri 90kmh tocit 4000 a pri 130kmh 5800... Ibaze by tam nieco meralo zle rychlost alebo otacky. |
dizajnové prkotiny, zvody, katalizátor a každopádne brzdy.... očy boli zavreté..... |
Hodnotenie: bieda japončíci bieda, suzuki, yamaha, kawasaki ,honda stále jedno a to isté, dizajn tých motoriek(SS,naháče) za posledných 5 rokov je podľa mňa otras tie kapotáže plastové "špicaté" + hento svetlo predné čo vyzerá ako krumpel čo prišlo do módy.... na japonských motorkách, obvzlášť na tejto sa mi nepáči ako je spravený zadný blatník (podsedlovka) týmto skazili veľa motoriek ktoré mohli byť pekné napr. hornet...asi si myslia že nemôžu stratiť svoje meno ale čo však globalizácia "robia všetci tak tak robme aj my, veď je nás 7miliard hlavne nech to ide 300" sorry nejak som sa nechal uniesť |
suhlas s matoobom a klobuk dolu pred mikulcom ze to napisal ako napisal Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (01.11.2011 18:58) |
takže katalyzátor OK a teraz k testu....., za schopnosť pomenovať na tvrdo chyby a omyly návrhárov a tvorcov motocykla ........ |
zabudeu sem napísat, že ďík za upozorňeňí na i-y |
Hodnotenie: no kua, nepotesil si ma, by som kludne vyskusal, lebo az sa mi to nechce verit, aj ked tie boubelate smerovky mi celkom stacia, aby som si uvedomil sucasne trendy. Asi si kupim rogalo a jebnem sa do rokliny ked to takto pojde dalej. |
tá roklina ňekedi napádá aj mňa, ale bes rogala. |
Hodnotenie: nepicujte mi tu na rogalo. zacinam sa na tom ucit, je to veeeelka sranda |
ku...a miku super si to napísal a hlavne tá tvoja kritika veľa ľudom pomôže pri výbere moto nooo ale zase na druhú stranu si ti asi suzu už neotestuješ po tomto článku hold za pravdu sa platí |
Hodnotenie: správa z tlače: |
Tak si , náhodný okoloidúci , vyber , kde je pravda okrem vína : |
prostitúti, ten prvý očividný, druhý sa to snaží maskovať |
oj oj, tak toto je ozaj prestrelené |
no moja sa mi paci viac ako tato jej silnejsia sestra, dizajneri urobili par krokov spat... +tie brzdy stale tie iste... ts ts |
Dyzajnovo je celkom pekná ale hmotnosť 211kg nepatrí do tohto storočia ! |
design rovnaký ako u každej konkurencie, kopírkové zlepence |
inak moja 600 brzdi dost slusne, neni to sice kusava agresivna sportova brzda ale ked zatahnem jak na kombinacky tak brzdi. Mozne je aj ze sa neviem vozit a staci mi to. A este je mozne, ze vam niekto pochytal kotuc mastnymi prackami a je to v riti. Tak som sa minule po servise skoro rozbil na krose, kvoli mastnemu kotucu. |
marek750 : Tu musím mať aj (iba dvojpiestikové) brzdy nastavené na trojku, lebo to stačí |
ištENEM sak ale to je jasne Enemko ze na tvoju krasku sa nechytame |
Nie je brzdit ako brzdit, o tom sa mozeme bavit na konci cielovky a potom za druhym horizontom na Slovakii (najlepsie po odjazdeni takych 6koleciek, ked shit uz pojde srat) Upravené 2 krát. Naposledy upravil maTooB (02.11.2011 10:48) |
ďakujem za uznanie , aspoň niekto, kto pred pravdou nezatvára oči |
eNeMkova kraska este nejazdi... toto co ma je tuctovka |
touché, moja skutočná kráska naozaj zatiaľ ešte nejazdí, dúfam, že čoskoro už bude |
Presne tak! |
Hodnotenie: tie blinkre tuším pochádzajú ešte zo skladových zásob Jawy z Týnca z čias, keď bola triapola slovenským hitom Ferino v "Nevere po slovensky" na nej chodil za tou krčmárkou. Sorry, ale táto Suza sa ani len nepribližuje na dostrel talianskemu dizajnu. predné svetlo - čistá čína, zvody pomlčím , zadná vidla detto CBF a podobné skvosty. Súdruhom dizajnérom v Suzuki asi riadne kvapká na mozgovňu . Alebo prevzali filozofiu tanga súdruha Iljiča Uľjanova: krok vpred, dva kroky nazad Taký dobrý motor obostavať takým paškvilom by mal byť klasifikovaný ako trestný čin. |
marek750: nastavené nenastavené nebrzdziuo to ňijak Ti na trojku nastavené |
marek750 si asi pomylil 4 polohy nastavovania polohy packy s intezitou brzdenia |
eNeM len aby sa ti to na ocot nezmenilo |
Raptor pokiaľ viem mám 5 polôh...ale nejde o to. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (02.11.2011 12:24) |
nuž, ak by som si mal vybrať medzi novou gsr 750 a sv 650, asi by som išiel do tej sv |
marek750: 4 alebo 5 to je jedno, neňi to sila brzdzeňá |
raptak - nehaj tak. dobre vsetci vieme, co jedine sa da nastavovat na brzde na dnesnych moto. akurat tak vzdialenost packy od heftu.. |
ChesterTT: no ale možno má marek také brzdi jak já na kole, že dá sa mjeňit aj sila. Já tam mám + - 10% zmjena sili |
Jasné že kolečkom na páčke nenastavíš silu brzdy. Na "trojku" brzda nebrzdí hňeď ako na ňu položíš prsty ale ju -páčku treba viac stlačiť. |
marek - neviem ako ty, ale ja nic viac nestlacam. chod, sila, nastup ako taky sa nemeni. je to len ako to mas daleko od heftu |
Ja nastavujem brzdnu silu ocami, bezne brzdim takto a pri krizofke takto |
jak nemá? má, ale malinké a schované lepšie foto budú v článku, ale ten ešte čaká v rade, už asi tri týždne, kým ho zverejnia |
ChesterTT: asis mňa nepochopiu, lebo na tích Hayes El Camino sa nastavuje sila brzdzeňá a to tak, že sa meňí vlastňe páka, jakú tlačíš na pístek f páčke. Tu je to vidzet, tá podlhovastá dzíra Tam de je páčka chicená imbudem o ťelo brzdi. Vidzíš to? |
miku. tak tu ano, ked to takto popisujes. ja mam na biku mechaniky. hydry sa mi zdali priliz zbytocne, drahe a komplikovane. no a teraz mi ukaz moto, co ma tiez takuto ficurku, jako tvoje El Camino.. |
Hodnotenie: Miku za nezdrbany (objektivny) test, este ze nie vsetci opisuju jazdne vlastnosti s katalogov a reklamnych letakov...vid dva linky hore na konkurecne fora. Ked som robil este v "brandži", tak mi moto novinar povedal. "Na slovensku je to proste tak, ked napises negativnu recenziu tak je potom problem donutit dilera, aby ti pozical dalsie auto na test." Ako je to v tvojom pripade Miku??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dermo33 (02.11.2011 15:35) |
Hodnotenie: ak je to s recenziami tak, potom by mali novinári sa spolčiť (však oni to vedia) nie za účelom zjednotenia názorov, ale aby nikto na jednotlivca nevyvíjal nátlak Upravené 1 krát. Naposledy upravil plechovkar (01.01.2012 20:54) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 58561 | Včera: 194883