Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (24 hodnotení)
Diskusia k článku: Test cestovného Bandita Suzuki GSX 1250 FA
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: dobre napísanéééé že motorkový laco lučenič |
Hodnotenie: pjekne napisane aspon mam nat cim rozmyslat. |
Hodnotenie: mozno budem zniet za stareho paprdu a Mirka Dusina, ale fakt treba s kazdou motorkou ist po zadnom a dat tuto fotku aj na titulku? |
Hodnotenie: peknaa je pekne napisanee .. |
Cim dalej tym horsie Uz to neni bandit, ale nejaka dalsia gixerovito tuctova nudna vec. Co tam robia tie kapoty? kde je motor trciaci do vsetkych stran? Kam schovali nejakeho bandita? V rokoch 01 az 05 bol bandit nadherna jedinecna motorka (nemyslim si to preto ze taky mam, ale mam taky preto ze si to myslim) ale v 2006 spravili krok vedla. Tymto najnovsim by vsak preskocili ocean. A predpokladam ze dalsi skonci az na mesiaci. Hrozna skoda (To je len moj nazor) |
hm toto je v UK najlacnejsi cestovatel stoji 6999£a ma este aj kufre v zakladnej vybave,tu nie su ,hm preco?ale za malo penez malo muziky neee |
Hodnotenie: tref no a co, z deduska (lucenica) s bolavou chrbticou a klbami sa pokusili spravit cestovatela, cas ukaze ci to bola trefa do cierneho...v strom sa im marketingovo priam nebyvalo podaril |
Hodnotenie: Mne sa táto motorka celkom páči. Len škoda, že tie smerovky (aspoň predné) nezakomponovali do bokov kapotáže, alebo aspoň do zrkadiel. Ináč, motka je po dizajnovej stránke vyvážená. |
Hodnotenie: Je pravda ze je to spopjenie gsx r a klasickeho bandita ale mne sa to lubi.. aj ABS to ma ... z profilu mi to pride ako nevydareny baworak ale inac good |
Hodnotenie: Mne sa to tiez paci a mozno niekedy casom.... no uvidime |
Hodnotenie: trefne napisane ... motorka pre ludi, co vedia presne, co potrebuju, lebo jednoducho viac nechcu a dokazu s tym zit... velky kandidat na moju buducu motorku a jednoznacny vitaz vo svojej cenovej kategorii |
tigrik77: ja som v zivote nepovedal ze sa nema modernizovat.. Ja som absolutne za, ale len sa mi nepaci co vytvorili. To je vse |
Hodnotenie: pekny jedine co sa mi nelubi je ta velka opacha na predu bol by to pekny Naked |
sak si mozte vybrat.. je bandit nahaty, polonahaty a uz aj obleceny |
rp76...ked ti pravdu poviem, nie ze by som ju nehovoril vzdy , ale mne sa tiez nepaci, lenze nepaci sa mi napr ani nova CBF 1000... ...mam len dvoch tajnych favoritov FZ1GT a teraz tento novy obleceny bandit - lenze za tu sumu nema bandaska vlastne ani konkurenta |
Hodnotenie: clanok som este ani necital, ale uz som znechuteny tou jazdou na zadnom kolese. ked sa bude hovno testovat, tak aj s tym sa pojde po zadnom... |
Hodnotenie: Ako vždy super napísané a Lučeniča autor vystihol dokonale |
Cestovne motorky sa testuju inak. Napr. sa napise kolko paliva ostava, ked blikne kontrolka, kolko to toci pri povoleneych dialnicnych 130, ci sa daju nastavit packy, ako sa nastavuju svetla, ci to vibruje, slabe miesta masiny, ze chodi do servisu kazdych 6000km, ze vacsi a pre spolujazdca nebezpecny horuci vyfuk nema nik, ci ma brzdovy dual, ako sa upevnuje batozina, co vidime v spatakoch, ako je to v dazdi, kkde strieka voda od predneho kolesa atd. napr. v poslednom cisle Motocykl je test asi 14 vyfukov pre Bandit, je tam spomenute kolko maju db, o kolko zvysuju, ci znizuju vykon, zvuk, cena, objem, prevedenie jednoducho vsetko. |
MajoKE - |
Snažím sa to písať trochu inak, aby ste sa dozvedeli to, čo vám nepovie díler a presskit. Samozrejme, nedá sa splniť požiadavky na informácie každého z vás, niekoho môj článok poteší, niekoho naopak. |
tino, bez ironie potvrdzujem, ze ako turista je majo vysoko nadpriemerny. |
manana - suhlas, ak vychadzam z jeho cestopisov, tak rozhodne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (16.07.2010 13:28) |
Napísal som test ako najlepšie viem, svojským štýlom, aký mám rád a iný pravdupovediac neviem. Niektorých pobavil a niečo sa z neho snáď aj dozvedeli, vás nie, tak to v živote chodí. |
nemyslim ze niekto robi z komara somara, ale napr su tu ludia, ktori maju motoride radi a radi sa podielaju na jeho zlepsovani a zveladovani. |
Tino: |
Hodnotenie: tino možno niekoho nebaví vyčitovať svojské prirovnania, čítať v teste rôzne žoviálne vyjadrenia ale presne naopak chcel by vedieť to čo ti napísal majoKE, nie každý môže zbehnúť 5km niekam k predajcovi a otravovať mu uši a ťahať z neho informácie a ak si sa dal k napísaniu testu, hľadá informácie tu na motoride ....bohužiaľ ich v tvojom článku nenašiel, ale ja osobne som článok bral ako pohodové čítanie o motorke, u mňa dobré aj keď...... Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (16.07.2010 16:57) |
Hodnotenie: Mať tuto motorku tak sa určite pohrám s farbou ( tato modrá už mi leze krkom ) ale inak dobrá, pekná a za tie prachy bezkonkurenčná cestovná motorka... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mato69 (16.07.2010 21:06) |
Hodnotenie: neviem ako vy ale ja mam radsej test ktory sa podoba suvislemu textu a nie strohym informaciam |
Hodnotenie: testík dobrý, |
myslim , ze ako clanok je to v pohode , svojsky styl, veselo napisane .., co sa tyka tej jazdy ma zadnom, k motorkam to proste patri, aspon je vidiet, ze to nieje neohrabanec ( motorku myslim ale svojim sposobom aj jazdca ) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kecup (17.07.2010 13:51) |
matus: Tazko povedat, mam dost vozenia na motorke v praci. Je to so mnou ako s postarom, tiez po sichte nevyrazi na prechadzku. Snad v septembri Pyreneje, v hlave nosim clanok o FZ6S ako prezila spokojnych a rychlych cestovnych 50tkm, alebo nieco o starsom K1200GTcku. |
na mna privela napisaneho a primalo povedaneho |
Mne sa tento clanok pacil no je pravda ze trosku info (ako napisal MajoKE) tam mohlo byt ale neni vsak sa svet nezruti |
Hodnotenie: keby že nemám cbf tak mám tohto bandita |
Hodnotenie: Matus a MajoKE chote sa vybuvat, ste akysi podrazdeny... MajoKe len chytracil, ziadna konstruktivna kritika... (daleka cesta k priemernosti ???!!!x) |
MajoKE nechytračil a nebol ani konfrontačný, jeho príspevok bol korektný a konštruktívny. |
Test je napísaný veľmi príjemne, myslím, že každý kto si ho prečítal vie presne o čom tá motorka je... a to je dôležité... |
no mna by zaujimala ta vsade spominana cena za bandita.. kde je? toto tam mohlo ist.. si myslim ze veeeelmi dolezita vec, nakolko aj viackrat spominana v clanku.. |
cena sa im stratila len vedia že je dobrá - som sa ju nahľadal po nete -az som ju nakoniec našiel v STYXE ale pri novinkách... Upravené 1 krát. Naposledy upravil davos (19.07.2010 15:31) |
chesterTT na čo ti je cena musí ti stačiť ako to vidí autor: Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (19.07.2010 20:16) |
Hodnotenie: Suzuki slúži ku cti, že vo viacerých kubatúrach posiela na zákazníkov záplavu modelov, takže je vcelku slušný výber. To je chvályhodné v časoch, keď mnohí (aj tí najväčší) výrobcovia na vývoj či facelift doslova serú, a niektoré rady nechávajú doslova vyhniť. Alebo predstavujú novinky, ktoré nikoho nezaujímajú, alebo sú predražené. |
zeze, keby som mal z tej "záplavy modelov" od Suzuki vybrať motorku, ktorou by som mal spraviť za sezónu napr. 15 000 km po Európe, detinské-nedetinské, jednoznačne by som vybral GSX 1250 FA. |
zeze, s tymi padakmi by som ruku do ohna zato nedal, ja mam GSX 650 FA a padaky som tam uspesne namontoval, vychadzam z toho, ze kapataz je velmi podobna a sko ci neskor sa na trhu objavi. Na tomto linku je moznost vidiet ako sa montoju na jej mensiu sestru www.rdmoto.cz/eshop/detaily/414 |
Hodnotenie: Mne sa na nej zle sedi, pre mna nevhodna no. Inak moto pekna. |
majoKE ma pravdu , kedze je to test musi obsahovat odpovede na otazky ktore tam popisal ... keby to autor hodil do rubriky Vase stroje tak budis , ale ked napise do nazvu test tak nech to aj potom tak vyzera ... clanok ako taky sa mi paci a myslim si ze keby pridal tam par tych riadkov o tom co spominal majo tak by bol kazdy spokojny .. a k motorke len tolko ze keby autor napisal ze ma uz 5 rokov tak mu uverim , nakolko na to ze je to novy model tak vyzera dost staro ... oproti novej Honde VFR1200F ako starcek ... ale tam asi skor islo prisposobenie dizajnu cene .. |
Ja len jeden postreh, prečo si zamieňame BANDITA s GSX F-kom ? ved ide o úplne iné stroje, je síce pravda, vychádzajúc z minulosti, že GSX F sú bandity v "kabáte" ale i tak, ide o rozdielne mašiny, ktoré treba rozlišovať...ale to je len môj názor. |
Okrem "kabáta" rám, podsedlovka, výfukové potrubie, predná vidlica, predný blatník,...rozdielov tu je mnoho... |
ram, vyfukove potrubie, predna vidlica je identicka s velkym banditom. Podsedlovka vyzera byt ta ista, maximalne iny plast. Predny blatnik vyzera byt tiez identicky.. je to okapotovany bandit, nic viacej.. btw. uz davnejsie sa predavali "akciove" verzie Bandit GT s celokapotazou a troma kuframi. Kolega ju priviezol z nemecka, tusim rocnik 2008.. |
Hodnotenie: neviem preco kritizujete autora? ako lahke vtipne citanie je to ok... Upravené 2 krát. Naposledy upravil mazopapagaj (31.07.2010 13:55) |
Hodnotenie: skoda ze sa tu viac bavite ci to Tino napisal dobre ci nie a nebavite sa tu o gsx-e...ja ju mam sice nie dlho ale za tych 1500km co som zatial spravil maximalna spokojnost...padaky sa namontovat daju skodalen ze stoja neludske peniaze ale na druhej strane moze este neludskejsie peniaze usetrit pri nejakom pade...no a kupovat moto na zaklade nejakeho testu je pekna hlupost...dajte si do googlu testy gsx-i a v ceskoslovenskom jazyku vam ich nevyhodi vela ale je zaujimave ze jeden pise o velkej spotrebe iny o vybornej spotrebe, jeden o dobrom sedadle druhy o uplne na hovno sedadle...pre kazdeho jazdca je kazda moto ina, vsetko su to subjektivne nazory...no a moj postreh?...cena tejto masiny je bezkonkurencna k motorkam podobneho typu aj ked ako ju porovnavat s vfr1200 ked ta podla mna skareda honda ma o polovicu vacsi vykon?...mne sedi som spokojny a aj moj batoztek je maximalne spokojny no niekomu inemu sediet nemusi...no a este o vzhlade...verte ze nazivo je ovela krajsia ako na fotkach...posobi mohutne a vzbudzuje pozornost...az na ten nepodareny 100kilovy vyfuk |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 12024 | Včera: 184123