Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Bezpečnosť jazdy na motocykli - 4. časť - Kontrola pred jazdou
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: no a cim vypinat motor ? |
2,9 ak si plne nalozeny a 2,5 ked ides sam, tak to mam aj ja .........a obaja vyrobcovia maju pravdu. |
Trochu som googlil a uz som asi nasiel odpoved. Ale pockam este, co povedia tunajsi odbornici . |
Hodnotenie: Dobry clanok, len mi tam chyba jedna informacia: |
Hodnotenie: dobry clanok, pre mna ako zaciatocnika su to uzitocne informacie |
Asi pre všetkých... Pozri obrázok |
Nexino ....nestiham,zemrem! |
hmm.. otocim klucom a prehadzujem nohu cez sedlo.. jasne, ze necham zohriat.. ale kontrolovat brzdovu kvapainu a podobne veci.. na pneu vidim uz v prvej zakrute, ze tlak neni o.k. a tie prve idem pomaaalinky.. |
egres :D NEXINO zabil 15r odbornik co vie co je podtlak a pretlak :D ;) NEXINO |
Hodnotenie: pekny clanok ruku na srdce a pravdu kto to dodrzuje ? :D |
Nexino: |
Hodnotenie: Ano je to tak ked ides na vecsiu dialku je lepsie nafukat riadne gumy vecsinou pod sedakom na uloznom pristore zvyknes mat napisany presny tlak urceny len ked mas velmi podtlakovane plochy tym ze sa ti stycna plocha zmensi gumy sa ti deru viac vyuzivas vecsiu "držnú" plochu zase ked ich mas velmi meke moto sa stava nestabilnou to proste treba skusat kazda moto ma ine vlastnosti a inak sa sprava za ineho tlaku |
Už Som v obraze: |
na podtlakovanych pneu sa stycna plocha zvacsuje a na pretlakovanych sa zas zmensuje nie ??? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 59161 | Včera: 139674