Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (32 hodnotení)
Diskusia k článku: Lietanie prvou triedou - Honda VFR1200F
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Ano,kamos mi hovoril,ze ich zvolavali do servisov aj na SVK. |
Docital som sa, ze zaciatkom juna bola v UK zvolavacka na nove vfr1200f - kvoli drobnym ciastockam kovu/hlinika v motore (potom ako sa cast zakaznikov stazovala na neobvykly hluk v motore), potencialne sa to tykalo skoro 400 vfr v anglicku. |
Nemam mozno az take skusenosti ako ostatní,ale mne ta VFR sadla uplne bezproblemov. |
porovnavat to s gtr alebo fjr, to si niekto poriadne fandi... |
co sa tyka kardanu vs jazda, treba si na to samozrejme trochu zvyknut, nie je to retaz |
...dobre fotky, ale v teste mi chyba nejaky komentar ku kardanu vs jazdne vlastnosti Upravené 1 krát. Naposledy upravil ggxx (09.05.2010 12:14) |
Ma pravdu ten z toho dizajnu sa nedaju len tak lahko oci spostit |
Hodnotenie: článok a foto veľké |
dufam,ze si ju kupi niekto z mojich znamich aby som sa mohol na nej znova previest |
Hodnotenie: motorka pre mna pecka..tomu sa hovori sportovy turista... zerem ju... |
Hodnotenie: Mal som možnosť si zajazdiť na tejto mašinke počas "Dňa otvorených dverí v Honde! a úprimne poviem, že ma uchvátila. Išiel som tam aby som si skúsil Varadero, mal som pocit, že by sa mi k môjmu Triumphu zišlo také väčšie "endurko", ale bol som z neho dosť sklamaný. Ako druhú mašinu som skúšal práve VFRku a zaľúbil som sa. Aj keď som skoro dvojmetrový tak mi sadla celkom slušne, výborná ovládateľnosť, trošku športovejší posed, fantastické brzdy a výkonu na rozdávanie Do mesta to ale motorka nie je, jej váhu som síce vôbec necítil, ale na jednotke a dvojke sa pýta dopredu a v meste, kde treba stáť každú chvíľu je to pre ňu utrpenie. Viem si však predstaviť dlhé výlety a užívať si ten stroj. Je k nemu aj slušná výbava kufrov, takže sa dá zbaliť aj na dlhšie cesty. |
Hodnotenie: paci sa mi,ale je velka Upravené 1 krát. Naposledy upravil Audion (30.04.2010 15:13) |
Hodnotenie: Dobrý test, pekné fotky. Motorku nehodnotím, neišiel som nej ale .. prečo ... ?? preboha nejaký Japonec vymení smerovky a klaksón ? Toto nech mi niekto vysvetlí, aj tak to nepochopím... Ešte plyn by sa mohol naopak otáčať, to by bola rovnaká pitchovina. |
Ale ta motorka praveze vobec nie je tazka, to len mikulec neni poradny chlap... |
ta motorka neni na zahodenie...ma chyby,ale co uz...je pravda ze ta spotreba by mohla byt nizsia,na druhu stranu ten vykon si urcite pyta papanicko v podobe benzinu |
K forme: Zle vybraté foto článku - je tam oveľa viac vhodnejších fotiek... |
Hodnotenie: vsetko ok...len bacha...niekto pise namisto mikulca...nedajte sa zmylit... |
Hodnotenie: .... ja už som ju ofrflal v inom forume, podľa mňa tiež slabota na turistiku. Nechápem prečo ju porovnávate z GTčkom, FJR, GTRkom tieto bajky sú iný level, čakám na nového PanEuropeana lebo VFR do tejto skupinky rozhodne nepatrí !!! A nedá mi nerypnúť si do prehanej ceny |
precital som aj test a moj nazor: skoda, ze ste si na tej motorke neurobili nejaky vacsi vylet. Z textu totiz nerozumiem, na co je ta motorka vlastne urcena: |
Hodnotenie: Zo začiatku sa mi moc nepáčila ale keď som ju videl na živo, tak to je fakt hnus- pripomína mi yuki V3 |
Hodnotenie: super članok a motorka tiež |
Hodnotenie: Mal som masinku moznost vidiet nazivo aj s mikulcom vyzera pekne okrem toho predneho svetla ale asi si treba zvyknut |
Hodnotenie: matus, |
fotky super! |
milosZX9R: prepáč, jazdil som na RoadSmartoch. Ospravedlňujem sa za moju omylnosť. |
Hodnotenie: pekne napisane a pekne fotky |
mikulec - vadi mi to len vtedy, ked sa nahodou (nechtiac) dostanem pod 4000 ot.. |
aj ja Ďakujem za pochvalu fotiek, moje prvotiny |
sa na nu kukam a velmi sa mi pači...hm. Ale zatat si necham gsr lebo chodim len okolo komina a dlhsie cesty ani nemozem ani ma nebavia, a na ceste je kopa idiotov. |
Hodnotenie: ... urcite na kluke a v 'laboratornych' podmienkach |
chlapi dakujem za pochvalu fotiek. som rad ze sa zas raz pacia. |
Hodnotenie: to co tam keca v tom videu odhergotta dava zmysel. Ale troska mi nejde do hlavy, preco pri tak malo a uzkom motorke je taka mala nadrz, motorka tak tazka a s bachratym vyzorom... Soferovat sa to ale nemusi zle |
Hodnotenie: kokos az dnes som si uvedomil ze ta potvora ma 170 PS klobuk dolu, najprv som nechapal jakto ze davaju do tablky R 1300 a Busu, ale budis. Upravené 1 krát. Naposledy upravil erique (29.04.2010 11:46) |
Hodnotenie: na celom clanku aj s moto su podla mna najkrajsie foto.. vazne sa vam podarili |
Hodnotenie: Osahal som si ju u Lehyho a mne ee. Posed sa mi zda ako na skutri, tvar riditok a celkovy tvar palubovky mi to iba podtrhuju a ani celkovy design sa mi nepaci, este cbr 600 je oki ale tieto tupe nosy nemusim ci uz u 1000rr alebo toto. Na druhu stranu, je to pohodlne a na turistiku ako sa patri, len ten dojazd a spotreba , cakal by som radius 300+km a spotrebu kolo 5.3-5.6 ci uz solo alebo s ladvinkou. |
Hodnotenie: Motorke chýba ku dokonalosti len 25L nádrž |
Hodnotenie: keby redakcii chybali parametre Hayabusy 2008 do ich porovnavacej tabulky, tak rad poskytnem |
Hodnotenie: Novu VFR som mal moznost si vyskusat na Honda day,ale musim povedat,ze motorka ma prijemne prekvapila. Tahala aj v nizsich otackach a to zrychlenie bolo fantasticke. Jednoduch o sa im fakt podarila. Brzdy ucinok je tiez super,len mohla mat vacsiu nadzr na vacsi dojazd a lahsiu ovladatelnost v nizsich rychlostiach....inak je skvela!!! |
Hodnotenie: Honda sa nikdy nebala experimentu a vela z ich produktov polozilo zaklad novym kategoriam (CB 750, CX - ST-STX) |
Hodnotenie: pekny clanok, moto ma pri prvych zverejnenych fotkach nenadchla, nazivo je to ina kava, krasne linie, zadny letmac je nadherny. Za smerovky davam velke minus, nechapem, preco menia zauzivane.. |
Hodnotenie: sem skúr na naked a klasiku, ale totok možu také .. krásne detaile, hi-tech... |
Hodnotenie: TomoTDM - viac k Unicam systému a pôdorysu motora: |
Hodnotenie: Testik fajny. Aj ked neviem prist tomu vyfuku na chut, moto ako celok je nadherna. Pri pohlade spredu aj zozadu pripomina vlniaci sa priboj. Velmi pekne doriesene detaily (kyvka, predna cast kapoty, madla spolujazdca...) Zhrnute a podciarknute: takmer dokonala moto. Dojazd "trosku" slaby, 200 km je naozaj malo. Verim, ze spotreba moze klesnut na tych 6 litrov, cim sa dojazd trosku zlepsi. Genialna farba na tej motke!!! Skvele by pasovala k mojej Fiatke Musim pochvalit aj perfektne fotky. Ta cervena (bordova?) perlet skvelo kontrastuje so sviezou zelenou na lukach... |
Hodnotenie: Podla mna dizajn dost pokaslali (nie ze by bola skareda, ale oproti tym skvostu co boli 800vka a hlavne 800 vtec je to hrozne) . Ale motor 1200 uuu |
Hodnotenie: Zo začiatku sa mi moc nepáčila, ale postupne sa mi zapáčila. Proste stará škola potrebuje trochu času kým sa zorientuje v novom modnom trende. |
Hodnotenie: Dnes som videl novu cervenu VFR v Dubravke...som cumel takto: |
ja osobne o ich veľkom rozšírení pochybujem, ale motorečka je to na pohľad pekná, |
Hodnotenie: veľmi pekná mašina a dobre napísané a foto veľmi pekné som zvedavý ako sa tieto mašiny rozšíria po slovensku |
Hej, tiež som trúbil pri pokuse zapnúť smerovky .... |
Hodnotenie: a jéééje tak teras neviem ale asi skončí v mikulcovej garáži. ale mi ti to odpustíme |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 13610 | Včera: 187017