Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (1 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW 1200 RT
podla mna velmi dobra volba. clanok strucny ale po sezone bude urcite o com pisat |
Gratulujem, ale na DRZ hadam nezanevries a prides obcas na Ahoj alebo na Lehotu |
jazdim vacsinou turisticky ale este som neprisiel a dufam ze ani nepridem na chut takymto velkym a tazkym autobusom |
No celkom pekný stroj určite krajši ako GS to enduro, ale každý máme iný vkus a požiadavky na stroj, prajem veľa štastia pri kúpe a veľa štastných navratov vzdraví domov. |
Se slzou v oku blahopřeji. Je to můj tajný sen, který ovšem u mě spadá do oblasti saence fiction. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Zdenek (21.02.2006 20:56) |
goldwing ma len jednu chybu... nema tlacitko na zdravenie |
na turistiku urcite dobra volba, len pridaj este zopar foto tej tvojej |
ta tvoja tam este chyba, lebo taky clanok moze napisat hocikto, takze dolozit! |
Rozhodoval si sa medzi BMW a čím? |
Takže zdravím Vás všetkých... |
To: Zdenek |
...najlepšie vybavená |
Carlos: Tak to se opravdu těším na setkání. Budu si je moci aspoň pohladit a nebo si dokonce sednout ??? |
Zdenek: Aj sa odviezť. Nerobím z toho vedu. |
Servis Carlos, kúpa je len začiatok. |
Carlos, nezvazoval si novinku K1200GT alebo noveho PAn Europana? Na turistika sa velmi pouziva aj GSko, co rozhodlo v porovnani s tymito masinkami? A kamos sa neboji trocha kvality od Moto Guzzi, aj ked je velmi krasna. |
Zvažoval som viacero motoriek, tých ktoré som uviedol, ale K1200GT medzi nimi nebola. Na rozdiel od RT nemá ani zdaleka tak pohodlný posed. Je oveľa viac rezaná "športovo" ako RT-čka, čo mne nevyhovuje. Preto som si nevybral napríklad FJR-ku. Ja už mám svoje roky a nie som žiaden pretekár, čo by v zákrutách potreboval dávať koleno na zem... Čo sa týka Pan Europana a aj tých ostatných, na všetkých som sedel a všetky skúšal. Konkrétne Pan Europan je motorka veľmi pekná ale stavaná pre ľudí menšieho vzrastu. Pripadal som si na nej ako školák na trojkolke. Okremtoho V-čkový-90 stupňový motor v lete dosť opeká kolená. To isté sa dá očakávať u NORGE. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Carlos (27.02.2006 0:34) |
Carlos: Na staršom modeli PE som najazdil pár tisíc kilometrov a trvalo mi dosť dlho, kým som sa na nej začal cítiť "doma". Na dvoch posledných modeloch RT som najazdil pár sto kilometrov a mal som pocit, že ich postavili pre mňa. Na staršom z nich som kúsok odviezol aj "ťažkotonážnu" babu a aj tak som mal pocit, že idem sólo. |
Vadim: Servus starký...! Ty aj žiješ? Ako vyzeráš túto sezónu s motorkou? Tvoje skúsenosti potvrdzujú moje poznatky... A ako vidíš tvrdenie, že RT je ťažký autobus? |
nechápem prečo tu každý kritizuje Váhu čo je to 229 kíl zasa nie je také strašné a ťažisko bavorákov je nižšie takže napr. také Varadero mi subjektívne príjde o veľa ťažšie ako RT |
vmax varadero nie je len subjektivne tazsie. bmw pohotovostna hmotnost 229, varadero sucha hmotnost 235. aspon podla oficialnych stranok. |
Hodnotenie: ![]() Carlos .... "Také GS-ko by som kúpil, keby som chcel zdolať africký kontinent po západnom pobreží" ... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 106844 | Včera: 130996