Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (24 hodnotení)
Diskusia k článku: Veľký alpský porovnávací test - 2. časť - Ľahké turistické intermezzo
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
taka plodna diskusia tu uz davno nebola. aj som vahal, ci nieco pisat, ked uz bolo vseko napisane pre niekoho je velka nadrz pritazou, pre ineho vyhodou, pre niekoho je 14 kg naviac neprekonatelna prekazka, iny cestuje s nabalenou 300 kg motorkou. nuz, kazdemu podla jeho chuti. na take vozenie, ako bolo v tomto teste by som si nevybral ani strom ani ta, ale nahaca, alebo uplne najlepsie nejakeho motarda. s tym by som sa zabavil asi najviac. ale cestovat na motarde 600 km do dolomitov by bolo asi utrpenie a tak zostanem pri tom, co mam teraz. |
Raptor, nam s vandou sa stalo, ze priamo pumpar na nas pozeral tak, ze sme radcej odisli a to mavam dostatocne v pecku. |
Hodnotenie: Veľký porovnávací test??? |
raptor: tak táto odpoveď sa mi "páči" viac, ako tá prvá verzia. Mal som dojem, že odpovedáš niekomu inému . |
raptor - ak to mam uplne po lopate vysvetlit, tak pod pojmom nepokrcene nohy si predstavujem taku polohu jazdca, pri ktorej sa mu sedi pohodlne a nema kolena zbytocne "hore". Mam nieco cez 180 cm, takze sa mi bude urcite inac sediet na takej CBF-ke, ako kolegovi s vyskou 165 cm, napriklad. Ked sa pozries na polohu jazdca z boku, tak uhol, ktory vznikne medzi rovinou leziacou v "osi" stehien a rovinou, ktoru vedies zvislou osou tela, by mal byt co "najtupsi". (teda idelane viac, ako 90°) Neviem, ci som to popisal zrozumitelne. Sedel som na Goldwingu a sedelo sa mi pohodlne, ale na Strome sa mi sedi este o trosku pohodlnejsie. |
Tak a máme vonku tretiu časť, kde sa venujeme GS a SMT. Dali sme si na tom záležať... |
hopyke chcem povedat ze ked prichadzam na benzinku a moj partak ide na rezervu a ja mam zvycajne dojazd este 200km a uvidim nejakych vagabundov tak ja by som mohol pokračovať dalej nebyť parťaka ktorý tankovať musí Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (15.10.2009 10:26) |
raptor: chceš mi povedať, že keď prichádzaš na benzinku na rezervu a vieš, že na ďalšiu benzinku v tvojom smere by si už nedošiel a vidíš žiguláky, tak nenatankuješ? |
richie neber to ako chytanie za slovicka ale vysvetli mi pojem "nepokrcene nohy" pretoze na kazdom jednom cestnom endure som pokrcene nohy mal (195cm) |
Pred rokom som bol v Alpach. Presun tam z KE znamena 950 km. Zvladol som to v pohode za necelych 9 hodin. Kedze bol s nami aj jeden nahac s dojazdom max. 250 km, museli kazdych 200 km stat a tankovat. Pokial sa potrebujete rychlo presunut (co v nasom pripade rychly presun bol) tak vas 4 zastavky "trosku" zdrzuju. A potom si po dojazde este natankujte, aby ste mali na druhy den rano opat plnu a mohli nerusene vyrazit. Je podla mna chore stat za den 5 krat na pumpe a tankovat a to bol presun len 950 km. Nechcem si ani predstavit presun 1500 pripadne viac km. Pri nasom presune nam vsetky zastavky na tankovanie zabrali 1 hodinu. Podla mna 1 hodina je kua dost casu, pokial sa potrebujete este vecer ubytovat, pripadne niekde bludite a hodina denneho svetla by vam prisla vhod. Tolko moja skusenost s malou nadrzou (resp. malym dojazdom). |
S veľkosťou nádrže je to ako s baterkou v mobile... Môžete mať nádrž aj 10 000 litrov, vždy sa môže stať, kombinácia okolností a budete naprázdno... Väčšia nádrž tieto problémy iba oddaľuje ale vonkoncom nerieši... |
Nadrz nemusi byt velka, staci, ak ma motorka dojazd na nadrz 500 km . Mne by sa taketo nieco velmi pacilo, aby som nemusel kazdych 250-300km tankovat, lebo ma to vyslovene obtazuje. Takze na Banditovi by som privital nad 25 litrov, idealne okolo 30. Pre motorku urcenu na cestovanie, alebo s podobnou ambiciou, je velka nadrz vyhodou. |
Po zazitku v RO s tankovanim mi tie rozpravky o velkosti nadrze pridu fakt zabavne A to mam moto kt. skutocne "vela nezerie" |
agressor chces mi povedat ze citis rozdiel v ovladani motorky ked mas pol nadrze a ked mas full nadrz? |
Ale no tak, robite problem tam kde nie je... vacsia nadrz nie je na skodu a to mi nikto nevyvrati. Ano su to kila naviac to je fakt, ALE ak chcem mat lahsiu moto tak proste nenatankujem doplna! Do 22 litrovej (resp. 30l pri GS) nadrze kludne natankujem 10 litrov ale ako dostat aspon 20 litrov do 15 litrovej nadrze tak to je problem. Presne o to tu ide.... vahu paliva vo velkej nadrze v pohode kedykolvek zrazim na ekvivalent akejkolvek inej moto ale ked potrebujem ist niekde daleko kde to nepoznam tak sa mi velka nadrz moze velmi velmi hodit. |
uviedol som aj cenu benzinu.. ty si sa chytil len tej ceny, nicoho ineho |
raptor - moze - kvoli pohodlnejsiemu a vystretejsiemu posedu (vratanie vystretych noh). |
agressor BohMojJežišKristusSladký ale ved mne vobec nejde o cenu benzinu ked raz prides na pumpu a nebude sa ti pacit ciernocierna osadka v okolostojacich zigulakoch potom pochopis o com rozpravam Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.10.2009 15:39) |
Raptor - motorky sa dnes hadaju o kazde kilo a maju dovod. Vyrobcovia pouzivaju zliatiny hlinika, horcik a karbon len aby boli motorky co najlahsie, tak si na to predsa nehodim 15 kilo navyse a este hore nad motor. Na motorke mi ide o zabavu, takze si kludne tanknem na ktorejkolvek pumpe, ale ked vojdem do zakrut, nechcem vozit hore dole kopcami zbytocne kila. Ale chapem, ze je to individualny pohlad. Toto my dvaja nevyriesime. Kludne si tankuj 30 litrov, lebo pri dome to mas za liter o cent lacnejsie. (A ludom co jazdia na GeeSe zalezi na kazdom cente.) |
Pilgrim: To čo píšeš je úplne logické, len to slovné spojenie mi pripadá ako oxymoron. |
Vadim, ono to nie je až taká sprostosť, ako na prvý pohľad vyzerá... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (13.10.2009 15:13) |
Idealny na dialnicu - rovnako ako napr. R1200GS. |
Pilgrim - tiez si na to pamatam. Bolo to o Rumunsku. |
agresor - mne pomohla 30 litrova nehovorim o tom kto za to moze - jasne ze nie ta motorka, ale vacsia nadrz ti dava nielen pri dialkovej turistike vacsie moznosti, bez ohladu na to ci ides na vychod alebo na zapad, nie je mi sympaticka znacka pumpy jej obsluha cena benzinu, posadka okolostojacich aut? ja mozem ist dalej, ale ty nemas na vyber... |
agressor, máš dojem, že som písal niečo iné? Napísal som že verím, že v podmienkach v akých ste testovali vyšiel TA lepšie. A že pri turistike s plnou poľnou a diaľkovými presunmi by vyšiel asi lepšie Strom. |
Este by som rad doplnil k podryvacom - za seba. V zivote mi nikto nekecal do vysledkov testov ziadnym sposobom. Vlastne raz to skusil importer Yamahy k minusom R125-ky, ale vysledok testu zmeneny aj tak nebol. |
Hmm... tak asi postupne: |
mikulec to si sem nemal davat. Vsak uz s nim nebude ani reci, tak nam spysnie! |
Fidzi: dočahovač Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (12.10.2009 9:01) |
Hodnotenie: Test sa mi zda hodne v prospech Hondy, ale budis. Obe moto su dobre, tak co riesit, kazdy si kupi to co sa mu predsa paci, no nie. |
Boli sme v Alpách V-strom a GS Adventure. Či veríte, alebo nie, napriek tomu, že o benzínky nie je núdza, bol som rád, že má strom pomerne veľkú nádrž a primeranú spotrebu. V takej krajine sa pomerne často stojí a fotí, alebo pozerá. Časom je to už otrava, zo stroja človek ani nezlezie, fotí v sedle. Keď sa už niekde zastane, tak väčšinou niekde hore, niekde v sedle. Pri toľkom státí je dobre, že človek nemusí stáť ešte aj dole na benzínke. Ráno natankuje a v podstate môže celý deň môže jazdiť. |
Hodnotenie: OK. |
Vadim, to čo ty nazývaš veľký ja nazývam dlhodobý... |
Awia: Veľký počet motoriek, podľa mňa ešte neznamená veľký test. Keď sa aj dvadsiati vyberiete spolu na kofolu do vedľajšej dediny, a opíšete svoje dojmy, to ešte stále nie je veľký test. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (11.10.2009 11:21) |
Bruno veď o tom vravím, to je asi vec, ktorá sa nám moc nepodarila... Čitateľ nás nepochopil a to je len naša chyba pochopiteľne... |
Hodnotenie: Awia...aj s prihliadnutim na fakt, ze ste tento VELKY POROVNACI test rozdelili na tri casti tak ci sa na to pozriem z akejkolvej stranky tak mi to vychadza ako porovnanie dvoch oproti sebe stojacich motoriek (v prvej casti Diversion vs. ER-6N, v duhej zase TA vs. V-strom). Dovolim si povedat, ze 99% tych co to citaju to beru ako porovnanie dvoch motoriek a tak je to aj cele koncepcne napisane. |
No neviem, asi je problém niekde v doprave signálu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (11.10.2009 10:19) |
Hodnotenie: Heh, se Stromem do zatáček raději ne. Pokud s motorkou, která vyhrála dva roky po sobě Alpenmasters, tak nevím s kterou jinou KOLIK HONDA ZASPONZOROVALA REDAKTORY? |
Tak som predsa len nešiel ešte spať. Upravil som začiatok článku a doplnil odkaz na prvú časť testu. Asi mnohým ušlo, že tento článok nieje ani nechcel byť klasickým dvojtestom TA vs. Strom, ale druhý diel porovnávacieho testu šiestich strojov a veci v ňom písané treba tak aj brať... |
Milí naši čitaletia, Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (11.10.2009 3:58) |
Hodnotenie: na VS je dobrý test tu www.motorkari.cz/motodatabaze/zkusenosti-s-moto... mne to dalo viac info ako tento nič vzlom ale všetko chce čas a verým že aj vám to pojde super a sa zlepšíte |
Pilgrim: nechcem sa s tebou doťahovať o slovíčka, ale bulvárny názov článku článku avízoval Veľký alpský porovnavací test... a nie ...výlet s krátkym presunom... |
Hodnotenie: kto ide s kožou na trh, tj. píše na web musí rátať aj s uštipačnými a ironickými pripomienkami k vlastnej tvorbe nepovažujem za vhodné mazať takéto príspevky len z tohoto dôvodu lebo presne tak ako diskusia začala venovala sa len testu skončila točením okolo jedného príspevku, nikto by si ho nevšimol, resp, by naň nereagoval a bol by pokoj, veľká chyba |
Pilgrim nie vzdy s Tebou suhlasim. Sem tam sa daco nepochopi. ALE... Za tento posledny prispevok mas |
Grafy, tabuľky, merania... Musím sa zastať redaktorov, ktorí v prvej časti jasne napísali: |
Duggo...tie brzdy na strome maju skutocne taky divny ucinok ale je zaujimave ze ked za to chmatnes tak to zabrzdi bez problemov. Maju taky nevyrazny nabeh brzdnej sily a ked na stroma presadnes napriklad z Hondy (osobne ju povazujem za etalon co sa tyka brzd) tak prvy dojem je, ze boha ved ono to nema brzdy. Preto aj mna osobne zaujima ako na tom strom je a chcel by som to vidiet niekde namerane. Bohuzial tento test mi to neobjasnil. |
konti, niekomu vyhovuje inemu nie, ked som ja chcel jednu so svojich prvych moto, dakoval som kazdemu slovu o nej precitanemu. Aj ked som cital, ze motorka taha ako drak a brzdi ako hovado, boli to clanky co mi nieco davali a zimne veceri naberali na teplote. Postupom casu to ale kazdemu dojde, ze uz je to o niecom inom, ze chcem nieco viac, ze predca vzdy sa musim nieco viac dozvediet. |
duggo: ktoré z toho čo si vymenoval spĺňa tento test??? |
manana, v dnesnej dobe preplnenej informaciami a zhyckanymi citatelmi je tazke vyhovet co len jednemu vernemu citatelovi |
Pretože mám v živej pamäti čo sa stalo, keď som si dovolil mať kritickú poznámku k testu, dnes budem iba chváliť. Awia, v tvojej časti je vtipne a stručne povedané mnoho a z každej vety cítiť najazdené kilometre a nazbierané skúsenosti Tvoje slová majú váhu. |
duggo este par takychto prispevkov a mozes pisat testy |
docital som., diskusiu a aj test |
Ked som zbadal tento clanok, tak este pred jeho precitanim, som vedel ze nech bude vysledok testu akykolvek tak diskusia bude dlha a ostra... |
vadim bohuzial to v zatvorkach sa tyka aj nas (smejuci sa smajlik s natriasajucim sa bruchom), aj ked mladi v tomto ohlade tiez dokazu prekvapit.... holt nie vzdy prichadza mudrost s vekom. niekedy prichadza vek sam... |
Vadim: zjavne obaja vieme o com piseme |
marcel: Vek nie je argument (z mladého blbca nebude nikdy nič iné, len starý blbec), |
pre redakciu a vsetkych, ktori parafrazovali moj treti prispavok v tejto "plodnej" diskusii; |
Nechcem znevazovat pracu, ale nazvat to "Velky test..." je ina kava... To, co daleko hore v diskusii napisal napr. Tryskac, chybalo aj mne. Lebo postavit test na cisto subjektivnom hodnoteni, ktore v mnohych pripadoch odporuje samo sebe a kombinuje sa s prili vela "asi a mozno", to nieje stastna cesta. Chapem ideu, ale realizacia sa nejako zvrtla. |
Bruno75 a rasti to vystihli dokonale! |
veľmi som sa tešil na test týchto motoriek v alpách. Velmi som sa tešil na ich porovnanie v stúpaniach a prudkých klesaniach. Na ich obratnosť a spotrebu v rôznych režimoch jazdenia napr. plne naložený. Nenašiel som toho veľa a popravde bol som sklamaný. |
redaktorom: Chlapi vy ste tu v role profesionalov a vy mate vediet prijimat kritiku, aj ked je nekonstruktivna. (Su na to skolenia a prirucky ) My citatelia sme rozneho zazemia, vzdelania, veku, povahy,... musite od nas ocakavat, ze napiseme prve co nam na jazyk pride (niektori). Toto je caro a nebezpecenstvo verejnych diskusii. Zacali ste sa tu vadit a len prilievat olej do ohna. Tak ok, nabuduce vam dam len prst hore a napisem "Dobre." Myslite, ze to vas "posunie" dalej? Tento test bol neobjektivny a trocha prvoplanovy, skratka nepodaril sa. Mate tu kopec napadov ako to nabuduce vylepsit, tak uvidime. |
mikulec... jaaaaj clovece musis niekedy pouzivat kvalitne ruske cibulove hodiny a tie ta odmeraju aj ked ich nenatocis a ani na drahu nemusis vybehnut :D |
vodak: tak to zas neurážaj testmenú na bicigle. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (09.10.2009 9:37) |
Hodnotenie: Ak niekto napise o V Strome, ktory sa dva krat stal kralom Alp, ze do zakrut by ho radsej nebral, tak potom nech testuje radsej bycikle. Eto vsjo. |
Bruno75: já osobňe mám rači kritiku, jak pochvalu. Lebo tá mňa posúvá viší. Ale aňi tochu nezacigáňím a každí mi to asi uvjerí, že každá tá želaná a u mňa vítaná krotika, mňa tak nasere f prvém momence, tak mňa demotivuje a neskutečňe urazí, že mám sto chucí f tem co sem spraviu prestat pokračovat. Aš potom sa do teho zas obujem a ide sa dál. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (09.10.2009 9:19) |
Romoto...vsetky tie navrhy co som napisal tykajuce sa merania su tak jednoduche a lacne, ze sa o nejakych extra nakladoch ani nemusime bavit. |
romoto tvoje vypady na moju osobu su smutnosmiesne |
Nikdy celkom v duchu nesúhlasím s akýmkoľvek testom. |
Ale doplnim, ze keby mi niekto vytyka chyby (pri velkej vynalozenej snahe v comkolvek) takym stylom, ako misik71, uuuprimne by ma ten clovek nasral, aj ked by mal uplnu pravdu...takze zabite ma, schvalujem zmazanie jeho prispevku, kritizovat sa tiez moze slusne (ako vsetci ostatni)... |
Tiež mi nedá, aby som nepovedal otvorene svoj názor. Fotky dobré ako vždy , ale tento "akože test" mi príde trošku zbytočný. Také povrchné bla bla bla, možno aj preto, že obe motorky sú notoricky známe a možno aj preto, že pod veľkým Alpským testom si aj ja osobne predstavujem niečo iné. Týmto nechcem dehonestovať Vaše snaženie, jasné, že kritizovať sa kritizuje najľahšie, ale tentokrát ma test za srdce nechytil. Úprimne, nudil som sa pri čítaní . Sorry. |
Milí moji chlapci - testovači. Stali ste sa terčami búrlivej kritiky, v dvoch prípadoch až podpásových atakov (kuaže, tí dvaja to inak ani nevedia ...). |
okrem mojho pocudovania nad "subjektivnym" hodnotenim motoru, pretoze na krivke nie je bod, kde by mal TA viac ci vykonu alebo krutaku, o vrchnych otackach ani netreba pisat, hmm, cudne.. podotykam, ze: STROM ma 2 svetla = 2xviac ako TA, co je podla mna tiez dost dolezity parameter na dlhsie cesty-necesty, alebo nie? |
Hodnotenie: Ale jo, v pohode. Fajn čítanie. |
reno ja som bol uplne kludny |
Hodnotenie: Jediný hodnotný test napísal podľa môjho názoru Awia. Pri ostatných ako keby prevládli subjektívne pocity a keď sa k tomu pridá volovina ako "do zákrut by som ho radšej nebral" je búrliva diskusia v ktorej si bude každý prihrievať svoju polievočku viac ako istá. |
Rapťáku diky ze si sa znazil,ale chce to klud a nohy v teple....ja ti napisem pravy dovod preco ma cacao zmazal=dostal som od neho sukr. spravu kde pise ze taku kritiku odo mna necakal(lebo sme boli spolu ked robili s Nerdom test okruhovych gum) a ako hlavny dovod udal ze nechce mat BORDEL(!!!) pri svojom clanku(ten bordel to som citoval)...takze uz vieme... |
Hodnotenie: strom sa mi zda je s pomedzi 650 najvykonnejsi ,najvacsi a vyzera to tak ze aj velmi pohodlny ,svojim pohodlim sa nan nechytaju ani niektore vasie kubatury.ani by clovek nepovedal ze je to 650,stymi plastami su na tom TA A STROM asi rovnako .jednoznacne mne vychadza stoho lepsie Vstrom svojim vykonom a pohodlim ,dalej tu ide uz len oto komu sa co viac paci |
Banda nevďačníkov...si zaslúžite po papuli a nie poriadne články čítať |
Hodnotenie: Sú to veľmi pekné stroje obidva. Ja som sa rozhodol pre TA-čko a mám za sebou prvú sezónu. Som veľmi spokojný, splnil moje očakávania . |
Test? Skor porovnanie redakcnych subjektivnych pocitov... (pre toto uz necitam ani na tomto portali najpropagovanejsi mladeznicky moto casopis s ceskymi korenmi). Takze ked sa na P. Babe, alebo na Sturci stretne 20 borcov a navzajom si na chvilu vymenia motorky, tak to podla kriterii redakcie bude asi ten najvacsi test vsetkych cias na Slovensku Apropos vazeni, nerobte si iluzie, objektivne testy si mozu dovolit len skutocne nezavisle subjekty, ktorych existencia nie je priamo zavisla od prijmu z reklamy a sponzorskych darov importerov a predajcov testovanej techniky |
Bruno, Transalp s týmto dizajnom bol predstavený na jeseň 2007, kedy už V-Strom ťahal minimálne tretí rok na trhu... |
Tak pani testovaci najskor vdaka ze ste sa podujali spravit nieco take ako je tento velky test motoriek. Je urcite radost jazdit, skusat, testovat a nakoniec to nejako zhodnotit. Tuto napln "prace" vam uprimne zavidim. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bruno75 (08.10.2009 21:04) |
Hodnotenie: ked napadne vonku meter snehu a v telke pojde Pan prstenov, Johanka z Ederburgu a Perinbaba, mozno sa dam do citania tejto diskusie |
o moj boze... sam si to chcel Upravené 3 krát. Naposledy upravil raptor (08.10.2009 20:45) |
raptor: ja píšem za seba, nie za Cacaa, nositeľ "tvojho" priezviska sa píše s veľkým "T". Na strednej som mal zo slovenského jazyka štvorku ... |
agressor - BozskyKaja ma na svojej KTM "az" 22 litrovu nadrz a predsa mu dosiel benzin 2km pred Jurki za Dobsinou cuduj sa svete sli sme tam po asfalte Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (08.10.2009 20:47) |
Priatelia, Vy tzv. „neoprávnení kritici,“ mám pre Vás dobrú správu. Podľa síce neoverených, ale predsa len informácií, má byť Awia a spol. odídení z Motoridu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (08.10.2009 20:12) |
Kedysi dávali v telke film Vojna volov |
Cestne endurka silno mozem. Z kritiky Stroma som prekvapena, i ked verim tomu, ze pripadnych zaujemcov tento test neodradil. |
agre: ja to nemyslim v zlom!!! |
raptor - spravil si tych 600-700km po dialnici alebo po cestach v prdelovciach kde su neni pumpy? Lebo tam kde nie su pumpy nie je vacsinou ani asfalt... |
pravda je aj na jednej aj na druhej straňe. To víme asi šeci. Len sa ňejak nesceme dohodnút. Jedni sú ješitní, druhí neviskúšali a nevjedzá, další sa chitá slovíček a tak dál atak dál. Já len dúfam, že úroveň MR bude stúpat a né klesat. Jak sem uš pár krát mjeu pocit...A proto sem takímto novinkám rát. |
Hodnotenie: Ako vždy kvalitne spracovaný článok a príjemné čítanie....u mňa vedie jednoznačne TA V-STROM mi príde ako pretiahnutá koze ten predok a vôbec sa mi nehodí ako enduro |
herghy lepsie by som to nenapisal ani ja |
herghi: ziaden problem, kedykolvek si s Tebou sadnem a mozeme sa zhovarat o motorkach kolkolen budes chciet. |
aj mne sa zda vela veci velmi jednoduchych. vzdy je to do chvile, kym si ich sam neskusim... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 239774 | Včera: 118272