Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Motozem

Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuYamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (17 hodnotení)

Diskusia k článku: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
09.09.2009 11:59

Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

Tesouro
 Kávičkár 

Ikona

Podla fotiek sa tocilo hlavou a nie valcom.


09.09.2009 12:17

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

dazdo
 Turista 

Ikona

hej, lebo valec aj piest su symetricke podla zvislej osi a mozes ich tocit donekonecna a neuvidis rozdiel.. inak tiez som si uvedomil, preco sa to takto nerobilo aj doteraz, napr. modely lietadiel na spalovacie motory maju taketo usporiadanie odjakziva


09.09.2009 15:16

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

blessk
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

:-D myslíte , že to bude trend aj pri cestných motorkách? :-) myslím ten valec kolmo na zem :-D ale inak motorka naparádu, len cena bude odporná... :-D


09.09.2009 16:00

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

Hodnotenie: Dobré

Najgeniálnejšie koncepcie sú tie najjednoduchšie. Super logika aj fyzika!!! Dúfam že to rýchlo premietnu aj na endurá. [dobre] [dobre] [dobre]
Proste bomba...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil haro007 (09.09.2009 16:01)


09.09.2009 16:37

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nie točilo sa valcom. To čo vy myslíte je piest :-)

Proste je vymenené umiestnenie sania, ktoré je teraz vpredu a vývuk vzadu oproti klasike.

Awia


09.09.2009 17:57

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

hardtrack
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

...zaujímavé a celkom jednoduché len "prečo s niečím takýmto neprišli naozaj už dávno". A ta 4 ventilová hlava :-~

PS: takže už nebudem musieť rovnať zvody keď prídem z lesa :-D [dobre]


09.09.2009 18:49

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

Hodnotenie: Dobré

Super mám rád nové veci a inovácie v motocykloch. Takisto som veľký fanúšik vstrekovania, lebo odpadne laborovanie s tryskami, ktoré je pri týchto ostrých mašinách dosť dôležité a nie jednoduché.

Awia> Sanie aj výfuk je pri 4T na hlave. Jediné čo by sa stalo pri otočení valca bez hlavy o 180
stupňov by bolo, že by sa rozvodová reťaz prehodila na druhú stranu.


09.09.2009 21:13

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

cliteastwood
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

vyzera napeckovana, uz sa na nu tesime, uffff >:-)


09.09.2009 22:49

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

duggo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

keby tak otocili 4 valcovy ss, usetrili by peknych par deka na vyfukovych kolenach, len ci by mali kade ist :-~


09.09.2009 23:22

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

dzefe
 Edvenčr 

Ikona

Yamaha asi sonduje po veteranoch....tento pokus uz skusal jeden manik v cechach na crossovej cezete za komancov a nepreslo mu to vo vyrobe,tak to skusil potom doma na kolene a nikto sa do toho dalej nechcel aj tak pustit....meno ale neviem a nemozem to najst ani na nete.. :-(((

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (09.09.2009 23:23)


09.09.2009 23:35

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

Hodnotenie: Dobré

aj 2T kolena ak poriesia, bude super, lebo to je kamen urazu v tazkom terene. inak masina je uzasna....


10.09.2009 11:45

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

bedna> Len som zvedavý kde pri 2T napchajú ten rezonátor :D. Ale bolo by to super, jazdil som na CR 250R po horách a minimálne raz mesačne som vyfukoval koleno :D.


10.09.2009 16:04

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

Fusioon
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Podla mna zabudli na prehrievanie, predtym sa chladili zvody naporom vzduchu, teraz sa bude tvorit vankus horuceho vzduchu za valcom co dlhodobo nemusi byt koser. A zvody boli estetickym prvkom na moto čislo 1. Neviem je to čudne, myslim si že piestom je jedno či su kolmo alebo, šikmo. Podla mna je to zmena z nudy. Nič tym neziskaju len exkluzivitu. Najlepši bude ten kto urobi motor hore hlavou. Mišo [zle]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fusioon (10.09.2009 16:06)


10.09.2009 17:10

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

sadf2
 Ľadvinka 

to sa mi snad zda toto co ten chlapec napisal :D tak v yamahe sa nudili a otocili motor....

Pozri obrázok


10.09.2009 17:42

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

wolker63
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja som v 80 rokoch jazdil zavodne motokary pouzivali sme motokrosove motory CZ 125-511 neskor 516 a uz vtedy sme otacali valec a piest o 180 stupnov. Zacali s tym bratia cesi. [dobre] [dobre]


10.09.2009 18:24

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

MajkyYamaha
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pecka, jednoducho YAMAHA [dobre] [dobre] [dobre]


11.09.2009 20:52

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Páni,
1/ prvé "logické" sanie mal už pionier
2/ nádrž pod sedadlom mal už pionier
3/ neviem či prvý, ale cantilever mal už pionier
4/ bezbaterkové elektrické napájanie mal už pionier
5/ o vynikajúci fyzičku jazdca sa už dávno staral pionier /koľko jazdíš, toľko tlačíš/
6/ o nízke prevádzkové náklady sa staral pionier / liter benzínu za 2,50 Kčs/
6/ stále píšem o Jawe 50, tup 555, rok výroby niekde okolo 1960
aký rok sa píše dnes?
Ale inak seriózne - páčia sa mi takéto odvážne konštrukčné kroky.


12.09.2009 9:23

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

LUBO600
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

super to vyzera...chcel by som vidiet kadial tam ide vyfukove koleno :-) [dobre] [dobre] [dobre]


12.09.2009 9:37

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

grepo918
 Ľadvinka 

Ikona

neviem co je na tom take uzasne ked uz minuli rok s takymto niecim prisiel husabrg ...je to proste novy trend ktorym pojdu teraz vsetci vyrobcovia ...


13.09.2009 11:40

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

Woozie
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Sanie z predu, výfuk zo zadu. Čakal som, kedy to príde :-) [dobre] [dobre]


14.09.2009 18:09

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

karol1
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

a čo MZ RE125 - okruhový špeciál z roku 1965? Mimochodom prvý motor s litrovým výkonom 200 koní.
a ako kleby nebolo zmesi v potrubí sedem , či ide dopredu alebo do tornádo vývrtky dozadu.Taktiež pokiaľ viem , tak protitlaková vlna vo výfuku sa používa na lepšie plnenie valca.
a čo sa týka výfuku , tak celkom súhlasím s Fusioonom. Na obed bude praženica.
ale vyzerá fakt mňam.


14.09.2009 21:09

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tak tak ako píše Karol takto bola postavená dvojtaktná MZ125 v 1965. roku "vedecky navrhnutý výfukový systém MZ vytvára prirodzený preplňací efekt využívania tlakových vĺn spalín na zvýšenie tlaku v kľukovej skrini" Súdruhovia z NDR boli šikovní ;-)


15.09.2009 22:16

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

scrappycoco
 Bahniak 

Hodnotenie: Dobré

karol 1....preco potom nevyrabali vsetky moto od 1965 ako tu novu yamahu alebo staru mz?....ake ma potom vyhody usporiadanie ako na tych starych typoch yzf a ostatnych moto ze sanie je zozadu a vyfuk z predu???
nechapem


21.09.2009 19:00

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

cim dlhsie je vyfukove potrubie, tym lepsie sa da naladit.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Triumph Tiger 660

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 17757 | Včera: 169038