Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (17 hodnotení)
Diskusia k článku: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Podla fotiek sa tocilo hlavou a nie valcom. |
hej, lebo valec aj piest su symetricke podla zvislej osi a mozes ich tocit donekonecna a neuvidis rozdiel.. inak tiez som si uvedomil, preco sa to takto nerobilo aj doteraz, napr. modely lietadiel na spalovacie motory maju taketo usporiadanie odjakziva |
Hodnotenie: myslíte , že to bude trend aj pri cestných motorkách? myslím ten valec kolmo na zem ale inak motorka naparádu, len cena bude odporná... |
Hodnotenie: Najgeniálnejšie koncepcie sú tie najjednoduchšie. Super logika aj fyzika!!! Dúfam že to rýchlo premietnu aj na endurá. Upravené 1 krát. Naposledy upravil haro007 (09.09.2009 16:01) |
Hodnotenie: Nie točilo sa valcom. To čo vy myslíte je piest |
Hodnotenie: ...zaujímavé a celkom jednoduché len "prečo s niečím takýmto neprišli naozaj už dávno". A ta 4 ventilová hlava |
Hodnotenie: Super mám rád nové veci a inovácie v motocykloch. Takisto som veľký fanúšik vstrekovania, lebo odpadne laborovanie s tryskami, ktoré je pri týchto ostrých mašinách dosť dôležité a nie jednoduché. |
Hodnotenie: vyzera napeckovana, uz sa na nu tesime, uffff |
Hodnotenie: keby tak otocili 4 valcovy ss, usetrili by peknych par deka na vyfukovych kolenach, len ci by mali kade ist |
Yamaha asi sonduje po veteranoch....tento pokus uz skusal jeden manik v cechach na crossovej cezete za komancov a nepreslo mu to vo vyrobe,tak to skusil potom doma na kolene a nikto sa do toho dalej nechcel aj tak pustit....meno ale neviem a nemozem to najst ani na nete.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (09.09.2009 23:23) |
Hodnotenie: aj 2T kolena ak poriesia, bude super, lebo to je kamen urazu v tazkom terene. inak masina je uzasna.... |
bedna> Len som zvedavý kde pri 2T napchajú ten rezonátor :D. Ale bolo by to super, jazdil som na CR 250R po horách a minimálne raz mesačne som vyfukoval koleno :D. |
Hodnotenie: Podla mna zabudli na prehrievanie, predtym sa chladili zvody naporom vzduchu, teraz sa bude tvorit vankus horuceho vzduchu za valcom co dlhodobo nemusi byt koser. A zvody boli estetickym prvkom na moto čislo 1. Neviem je to čudne, myslim si že piestom je jedno či su kolmo alebo, šikmo. Podla mna je to zmena z nudy. Nič tym neziskaju len exkluzivitu. Najlepši bude ten kto urobi motor hore hlavou. Mišo Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fusioon (10.09.2009 16:06) |
to sa mi snad zda toto co ten chlapec napisal :D tak v yamahe sa nudili a otocili motor.... |
Hodnotenie: Ja som v 80 rokoch jazdil zavodne motokary pouzivali sme motokrosove motory CZ 125-511 neskor 516 a uz vtedy sme otacali valec a piest o 180 stupnov. Zacali s tym bratia cesi. |
Hodnotenie: Pecka, jednoducho YAMAHA |
Hodnotenie: Páni, |
Hodnotenie: super to vyzera...chcel by som vidiet kadial tam ide vyfukove koleno |
neviem co je na tom take uzasne ked uz minuli rok s takymto niecim prisiel husabrg ...je to proste novy trend ktorym pojdu teraz vsetci vyrobcovia ... |
Hodnotenie: Sanie z predu, výfuk zo zadu. Čakal som, kedy to príde |
Hodnotenie: a čo MZ RE125 - okruhový špeciál z roku 1965? Mimochodom prvý motor s litrovým výkonom 200 koní. |
Hodnotenie: Tak tak ako píše Karol takto bola postavená dvojtaktná MZ125 v 1965. roku "vedecky navrhnutý výfukový systém MZ vytvára prirodzený preplňací efekt využívania tlakových vĺn spalín na zvýšenie tlaku v kľukovej skrini" Súdruhovia z NDR boli šikovní |
Hodnotenie: karol 1....preco potom nevyrabali vsetky moto od 1965 ako tu novu yamahu alebo staru mz?....ake ma potom vyhody usporiadanie ako na tych starych typoch yzf a ostatnych moto ze sanie je zozadu a vyfuk z predu??? |
cim dlhsie je vyfukove potrubie, tym lepsie sa da naladit. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 54452 | Včera: 194883