Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (21 hodnotení)
Diskusia k článku: Suzuki GSX 650F - malý veľký turista
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: agressor to svetielko sa da vypmut,treba si len precitat manual Takze jej mozes hned zobrat jedno minus |
Hodnotenie: Nóóó! Tak táto motorka sa mi veľmi páči. Žeby som upustil od svojej vysnívanej cbf600s a nechal sa nahovoriť na hentú? EjoPejo, napíš mi prosím o nej viac, z tvojich skúseností. |
Testovanie+článok ok, ale už na premiere modelu som povedal že tak hnusné niečo - škoda dávať do obehu. Mínus 10 rokov je tento dizajn ok ale na dnešnú dobu je to pozadu. |
campa sto ludi sto chuti u mna nieje skaredej motorky a tato sa mi extra paci aj dizajnovo |
Hodnotenie: campa... skareda motorka neexistuje - tak isto ako zena (moj tata hovorieval, ze na kazdu "flasu" sa stupel najde... ) zanieteneho motorkara iste stve, ze sa vyrabaju motorky, ktore klamu telom - aj tato vyzera ako delo a v skutocnosti je to bandit s kapotazou. Zober si nizkoobjemove kategorie, tam klamu vsetci a umelo vytvaraju dojmy velkych masin... trh si ziada Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (04.09.2009 22:15) |
Ja si nemôžem pomôcť....Ja som ju aj skúšal a nič. Proste ee. A je u mňa jediná. |
Hodnotenie: No ved to je o tej "chuti", Campa. Vyskusal, nestimovala. Ja som vyskusal a hned bolo jasne. Zatial 12tis km turistiky aj zabavy a totalna spokojnost. Ostatne postrehy som uz pisal v inych diskusiach k tejto moto. |
EjoPejo: interval 6 tisíc? To uš o Ducati a servisních intervaloch neríkajte ňic. Tá má interval 12 tisíc. |
ináč sem zapomjeu povidat, že to je fakt že škaredé. Aňi také aňi hentaké. Ale zas je pravda táto: |
Mikulec No jo no. To by som sa tiez mal asi na ludi jazdiacich na Fabii pozerak ako na ...cov, ze? Nic v zlom. Myslim ze ta moto ponuka za malo penazi dost vela (aj turistiku aj zabavu - samozrejme ze je to kompromis, ale nema kazdy vlastnu garaz na 2 moto a rovnako tak peniaze na ne...) a to v prijemnej podobe. Tiez by som radsej nejakeho Triumpha, ale viem ze na to este nemam a tak si este pockam, kym nanho "dorastiem" |
treba si na uvod uvedomit, ze ta moto nema s SS nic spolocne. Mozno trochu podobna kapotaz, ale to je tak asi vsetko.. ani na sekundu ma nenapadlo porovnavat tu moto so supersportom. Je to univerzalna motorka so zameranim na turistiku.. dlhsi razvor, maksie odpruzenie, prijemny motor, ktory je postaveny tak, aby tahal hlavne v "nizsich" otackach, vytacat ho do obmedzovaca nema zmysel. Ked chce clovek univerzalnu moto, s ktorou sa da v pohode prejst mrte km, za super cenu, je GSF dobra volba.. Samozrejme "imidzisti" a draaci slajdrov sa poohliadnu inde. |
Hodnotenie: Veľmi pekná motorka. Ideálna pre športového turistu alebo tursticky zameraného športovca . |
presne keby mala motor 1250 tak ju chcem hned pozeram po niecom co bude po mojom terajsom bandite a chcel by som cosi kapotovane a aspon 110koni a GSF sa mi strasne paci |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: Určite príjemná motorka aj keď trocha nemoderná (vedľa Fazera by som neparkoval), ale tá najväčšia vada je strašná hmotnosť 216kg suchej ! Na 650tku v roku 2009 trocha veľa nie ? |
Hodnotenie: po dlhej dobe sa mi páči moto , táto moto. Niečo taketo, a vedel by som aj keeway vymeniť |
Hodnotenie: ianb, tigrik77 - Ale ved na GSF 1250 sa da dokupit kapotaz. Myslim ze je to aj originalne prislusenstvo Suzuki.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil pavex (07.09.2009 8:36) |
Hodnotenie: co to znamena "obcas nepresna prevodovka"? |
Pavex kokos to som netusil nevies ci aj na 650? sa da nieco take dokupit dakujem |
Hodnotenie: super motorecka.. ked to bola este novinka tak som mal moznost si nanu sadnut.. padne doruk presne.. je pohodlna celkom a hlavne pekna.. |
10 rokov dozadu, vyzerala GSX-F takto |
Hodnotenie: campa kolko ludi tolko chuti mne sa dizajn tej motorky paci napriek tomu ze nie som fanusik "S"amurajov |
Hodnotenie: mne sa paci, len s tym vyfukom by mohli nieco urobit.. |
Hodnotenie: Odin - oceňujem pekné fotky. Môj názor k dizajnu - myslím si, že dnešní výrobcovia vedia veľmi dobre robiť dizajn pre cielenú skupinu. Veď aj v tomto teste sa to potvrdilo: priaznivci sú nadšení a tí druhí ... Ku kritikom dizajnu dnešných motoriek vo všeobecnosti: Ako mladý som si navrhol a urobil polokapotáž z laminátu na Jawu 350. Dnes sa pokúšam o niečo podobné znova. Kto to raz neskúsil neuverí, koľko námahy, času a neistoty v tom je. Odvtedy som s kritikou zdržanlivejší a Oceňujem a Vychutnávam si všetky tie krásne detaily na dnešných motorkách. |
Romoto: len je tam mauí rozďíl. Ti sis tú polokapotáš asi nerobiu f kompijútri...A asi nemáš na to aňi školu. Leda žebi ano. |
Mikulec to mas tak mne sa napriklad nepacia monstre |
tigrik 77: už je to tu !!! www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/suzuki... |
ianb uz len setrit tak ja este dva roky planujem pojazdit a potom ak pojde vsetko dobre tak ju kupim strasne sa mi paci |
tigrik77: já len malunkí vícuc s Tvojího profilu - Milujem motorky pacia sa mi vsetky tak teda |
Hodnotenie: good bike, keby ju robili 1250ccm tak o nej rozmyslam, na 650tke by mi uz chybal vykon. neviem co riesite dizajn, ved to vyzera spredu skoro ako sucasna gsxr, cize very good |
misobiker: trecí príspjevek nat Tebú si prečítaj |
Mikulec no niektore sa mi pacia strasne a niektore moc nie a monster ja mu proste neviem prist nachut ale podla mna je kazda masinka pekna hlavne ked sa paci majitelovi zato nieco ine od Ducati ako napriklad 1098 a Streetfighter |
Hodnotenie: Musim povedat, ze problemom motorky je sedadlo, po 100/120 km to zadok uz celkom slusne citi, takze uvazujem nad gelovym sedlom, ak ma niekto tip, pls podelte sa o info. |
hmm zmenu sedla by som bral aj ja tiez mi ide prdel urvat po viac km |
Hm, neviem aky bol dovod na zmazenie mojho prispevku (?!?! ), ale skusim este raz - na povodnom sedle som nemal problem ani s dlhsimi trasami, ale hlavne kvoli spolujazdcovi (spolujazdkyni) som si nechal sedlo prerobit (na gelove...). Teraz sedi spolujazdec vyssie, pohodlnejsie a nenasuva sa mi permanentne na krize... Pre mna je to tiez pohodlnejsie aj solo, ale ako vravim, nemal som problem ani predtym (aj pri >1000km za den). Ak chces, prid pozriet/sadnut, som v BA |
ondro727 - u mna sa ten problem zacal prejavovat poslednych 2000 km, dovtedy (prvych 8000 km) som ten pocit nemal, no je pravda, ze v poslednej dobe som jazdil hlavne cele vikendy, teda spolu s piatkom vacsinou 3 dni v kuse.. |
Diki za pozitivne ohlasy. Sory ze som sa neozval skor - bol som prec. |
Hodnotenie: Za túto sezónu 12 997 km... Spokojnosť... Bez tech. závad. |
Hodnotenie: Aj vďaka tejto recenzii už aj ja patrím medzi hrdých majiteľov gsx 650 f, rozhodoval som sa medzi úplne inými strojmi, ale nakoniec zvíťazil rozum. Po prvých kilometroch zatiaľ veľká spokojnosť. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 25658 | Včera: 151229