Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (14 hodnotení)
Diskusia k článku: Nové BMW F 800 GS – demo jazda
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: paci sa mi moc moc.. keby som isiel do BMW, asi by som kupil 800vku |
Hodnotenie: Tieto endurá som nejak nikdy nemusel (obzvlášť BMW) ale toto sa mi docela pozdáva |
neviem, neviem, pekná síce je, ale boxer je boxer. Už pred 60 rokmi sa dokázalo, že bez ohľadu na počasie zvládne BMW boxer trasu Berlin - Stalingrad - Berlin s plným nákladom |
Som zvedavý na tú viac než priaznivú cenu... |
Hej, tá veta prekvapkala aj mňa... 330 papierov nie je priaznivá cena. |
za 330 si kupim GSA 1150 v plnke a este mi ostane 30 litrov na mesacny vylet do ruskej tramtarie |
Neviem podľa akého kurzu eura to vypočítali pre Slovensku republiku, ale v UK je on road cena s VAT(DPH): 6695 libier ( pri kurze NBS to vychádza na 285 000 Sk ) a ked zoberiem do úvahy, že pred 7 rokmi som dal 350 kúskov za F650GS tak mi nastavená cena pripada, vzhľadom na to co ponúka, ako dost priaznivá. |
lejbo, dovol, aby som Ti trochu oponoval aj v tej cene aj pomeroch za hranicami vsednych dni; nove 800 GS stoji u nas ako uviedol Herghott 339 tis Sk, ze v anglicku vychadza o viac ako 50 tis lacnejsie je dane cenovou politikou dovozcov do jednotlivych krajin, a co sa tyka tvrdenia, ze bezne pracujuci anglican si tu motorku kupil za 4 mesacne platy, ano, mozno ale len vtedy ked bude 4 mesiace pit dazdovu vodu, nebude jest a nezaplati svoje ucty 4 mesiace, co ho v konecnom dosledku bude stat strechu nad hlavou, ale hlavne ze bude mat nove GS. |
Hodnotenie: Motorka pekna, podla mna aj s velkou chutou na teren, ale... nejako si ju moc nepotestoval. Ale verim, ze sa tazko testuje, ked vonku prsi a ma to obute cestne gumy. |
marccell: poznamka o UK pomeroch bola iba ilustracna a naokraj... nebudem uvadzat statisticke fakty... ale mysliet si, ze v UK je adekvatne k platu vsetko drahe je zcestne... jedina vec s ktorou mozem suhlasit je, ze ked si anglican na seba naberie hypoteky a pozicky, pretoze ma moznost, tak mu vela toho neostane. Ale to sa netyka len UK. Mozno som to kusok zidealizoval, ale cielom nebolo rozoberat socialne postavenie obcanov roznych krajin, ale zdovodnit preco sa mi ta cena zda viac nez priazniva... |
keby stalo u nas 285tis , vtedy by to bola priazniva cena, holt ako aj inde u nas plati duplom, ze BMW je premium brand a preto su aj ceny nastavene vysoko. Co sa tyka zivotnej urovne anglicanov, nechcem sa pustat do polemik a nikam neveducich debat. Je mi jasne, ze George si moze dovolit viac Juro, avsak ako si sam racionalne uviedol, cele si to trosku pritiahol za paces a zidealizoval. |
viac sa toho za 30 min otestovat nedalo a hlavne ked start aj ciel testovacej jazdy bol v showroome v centre mesta Bristol... stihol som prejst centrum a dialnicny okruh... co sa off road jazdy tyka, tak jedine ze by som skocil do mestskeho parku, ale to by zo mna policajti asi nemali velku radost... |
Umiestnenie nádobky s brzdnou kvapalinou vpredu na volante je veľmi škaredé a aj hlavný stojan je brrr. Ale určite lepšie jazdí ako vyzerá. |
Hodnotenie: co myslite spravia aj dakar resp adventure verziu? inak pre mna jasna volba |
Hodnotenie: inferno -BMW zrejme myslelo F800GS ako tu adventure verziu a F650GS ako normalnu cestnu verziu/ maju obe rovnaky motor len inac naladeny/ a zbytok doadventurovania tohoto stroja zostava zrejme na TOURATECH, WUNDERLICH a inych druhovyrobcov roznych sersamov na upravenie BMW |
Hodnotenie: Musim dat za pravdu Andremu..hroza. Aj zvody su na moj vkus kapanek "nedotiahnute". |
Hodnotenie: Dokola o tom istom, každý sa bojí napísať že toto je jednoducho nástupca legendárnej AFRICA TWIN. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Coden (11.03.2008 21:59) |
... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Coden (11.03.2008 22:09) |
Hodnotenie: dost parada, az na tie gumy...to su napady |
Hodnotenie: marccell: Nechcem znova rozprudit offtopic, ale ide o to, ze priemerny anglican, keby nejedol, nepil a neplatil ucty, si to mozno kupi za 4 mesacne platy, ale u nas by to priemerny Slovak, ktory by nepil, nejedol a neplatil ucty, kupil za 20 mesiacov... Ale v kazdom pripade tato moto nie je pre priemerne zarabajucich ludi a mam taky pocit, ze tento konicek celkovo nie je pre bezne zarabajucich ludi... |
Hodnotenie: Len taký malý detail - nové F650GS je dvojvalec, má dokonca rovnaký motor, a teda aj rovnaký objem ako F800GS, akurát je kúštik inak naladené Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lovejoy (12.03.2008 0:50) |
Lovejoy: len taky maly detail - stare F650GS je jednovalec, kde v texte sa pise o novom F650GS dvojvalci??? a ked si myslis ze si objavil teplu vodu, co sa tyka rozdielu medzi novinkami F800 a F650, tak si precitaj diskusiu k clanku: Nové BMW F 800 GS a F 650 GS už aj s doplnkami Touratech |
To akú bude mať toto GS-ko predajnosť na Slovensku neviem, ale stačí si pozrieť diskusiu tu na motoride, keď unikli prvé fotografie ešte pred oficiálnym predstavením na jeseň. Toľko superlatívov na jednom som ešte nečítal asi na žiadnu motorku...: |
Coden:tolko superlativov si este na ziadnu motorku na jednom mieste necital?Potom si asi necital ziadnu diskusiu kde sa majitelia Stromov predbiehaju v glorifikacii drevenacika. |
superflanker: a kazdy den sa k nemu modlime a jazda na nom je pre nas bohosluzba Uctievame stromy, lebo sme pantheisti |
no pravda je, ze to nema origos motor BMW.. ale asi do vyvoja toho motora trochu fusovali, ked sa v clanku spomina, ze ma nejake super vychytane vyvazovanie proti vybraciam, odvodenym od dieselovych motorov.. rotax asi diesle nevyraba, ze by od dieslov BMW?? neviete niekto? |
dreamer:tomu sa hovori onania (nenosis pod sedadlom flanelovu handricku?) |
SF: ne, ne, biblicky Onan nemal motorku, on zdedil bratovu zenu, ten s tym nema nic spolocne, si ho asi s niekym pleties |
mne sa dizajn velmi máči no uvidíme ako čas preverí motor a jeho spolahlivost...... |
na obhajobu spoluprace BMW-ROTAX len tolko, ze BMW Motorrad uzko spolupracovalo pri vyvoji s Bombardier-Rotax GmbH kvoli skusenostiam v oblasti vyroby jedno/dvoj valcovych motorov. Dokazom toho, ze vyvoj bol v rezii BMW Motorrad je napriklad 8-ventilova hlava valcov odvodena z K1200. |
Hodnotenie: Coden nástupca legendárnej Afriky je legendárny rovnako výkonný a ľahší Transalp.Toto GS je najlepšie aké kedy robili.Je ľahké a v teréne nezavadzajú válce .Nezdá sa mi že by jednoválce GS či štvorválce boli menej BMW ako boxery.To by boli ako Ural či Dneper ,všetko s jedným motorom |
marek750 ... ale urcite mi das za pravdu ze ak sa povie motorka BMW tak sa 99.9% ludi ktori sa orientuju vybavi boxer a kardan |
Kvantum Raptor TA je Včko 700vka tiež má 60 koní a je lepší a modernejší ako Africa . Boxery GS sú obrovské stroje až z nich ide strach ale + je len ten kardan ostatné by mi nechýbalo.Možno HP2 je terénne ale 600 000sk? |
marek750 novy TA 700 je lepsi ako africa? |
Lejbo lejbo, ukludni hormon, "BMW Motorrad si podla mna nemoze dovolit nalepit svoje logo na produkt, ktory nezodpoveda BMW standartu", to je drsnejsie ako z prospektu. ludia co na bmw jazdili by ti vedeli kadeco porozpravat. |
lejbo: |
To superflanker: citujem: "...tolko superlativov si este na ziadnu motorku na jednom mieste necital?Potom si asi necital ziadnu diskusiu kde sa majitelia Stromov predbiehaju v glorifikacii drevenacika." ( motoride.sk/?P=phorum&clID=1884&inwin=t ) |
Coden: |
Coden: pozri si ake tí majitelia (teda aspon 90% z nich, aby som bol korektny) "vsetkych" znaciek vlastnia motorky .- Zeby Stromy? Ale nezaondievajme tuto temu nepodstatnymi vecami. Tato patri GSu... |
neni to zlé, ale: |
Noob: pozyvam ta ku nam na veceru, ale tu poslednu vetu musis zopakovat pred mojou zenou |
Raptor žiadna antypatia .TA je o 15kg ľahší pri rovnakom výkone, čísla nepustia a aký dizajn sa komu páči je osobná vec mne sa páči TA aj AT .Mne je smiešne akože pokračovanie legendy.VedˇGS samo o sebe je legenda a nikto si naň nenalepí nápis Africa. |
marek fakt je ten ze triede cestnych endur o obsahu 650-800ccm je okrem suzuki a hondy mrtvo |
Hodnotenie: Hned ako zrusia ten ohromny vyfuk ,zacnem na nu sporit. |
vcera som na nej sedel...z pohladu jazdca mi to pripomina moju prvu velku motorku ktoru som neskonale miloval a to DR BIGa...tusim som sa zamiloval znova |
Hodnotenie: Fajn motorka, táto F 800 GS, trošku má na moju riťušku úzke sedadlo, ale do ruky sedí akurát. A páči sa mi na nej hlavne, že nie je príliš macatá. Nebyť reťaze, idem do nej. Ale kardan je kardan, nejako som zlenivel na sústavné čistenie. Ak to má byť len reťaz, tak sa mi vidí rozumnejšie isť do veľkého Stroma. No dobre, nechcem víriť vášne ani porovnávať, len som povedal svoj názor. Ale BMW mám rád, lenže s kardanom |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 156861 | Včera: 195643