Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (29 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW F 800 GS?
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
o retazi pisu asi toto: "The belt drive and single-strut swing arm of the F 800, which are ideal for pure on-road use, have been replaced by a light chain drive, which, in combination with a very stable, attractive aluminum profile double-strut swing arm offers particular advantages in off-road riding in particular. " Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (20.01.2008 16:20) |
Hodnotenie: ... nevie niekto kedy sa dostane tato supa k autorizovanym predajcom BMW ??? ... uz si na nu brusim zuby... |
vcera uz vyvesili aj oficialne fotky na nemeckych strankax: www.bmw-motorrad.de/de/de/individual/news... |
konecne je to tu... po africe, tenerke a bigovi tu nebola motorka pre mna... |
no, je to BMW. Neverim ze to bude 325 bez DPH. Pokial zoberies momentalny cennik, www.bmw-motorrad.sk/cennik.html, F650GS ta vyjde na 296, Dakar na 320. (Kurz eura 33.0)... Ak by to bolo za tych 325, potom je to naozaj bomba. |
... tie videjka su dosť dobré, jaký asi može byť vysoký ten testrajder ??? |
chcel by som si na nu sadnut, nech viem ake to je vobec velike, velmi sa mi paci, ale na niektorych foto vyzera celkom mala, kukol som na youtube videa a good machine |
ceny su s dph Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (11.11.2007 16:08) |
vie niekto zodpovedne povedat, ci sa bavime o cenach s alebo bez DPH? |
... hmmm 325 není zrovna málo a keď k tomu prrirátam kufre + padáky + kryt motora + chrániče rúčiek + vyhrievané rúčky (možno sú v základe) + mazač reťaze + offroad pneu tak to máme hneď nejakých 50 navyše a to už je celkom dosť , ale čo už šak každá sranda neco stojí ... |
hm a kto vie co v tej cene 325 bude? hola motorka, alebo aj nieco naviac? |
no vazeni Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (09.11.2007 18:21) |
Nemozem si pomoct, aj tak sa mi zda 0,8koveGS ako dietny odvar 11/11,5/12GS...tie 2 vyrazne ovisajuce valce tam chybaju...aj kardan mi tam chyba. |
Práve to ze maju podobnu siluetu a pritom su zameranim uplne inde ako vravite. Ale cbr r1 a rr su zameranim dost rovnake nie? A vobec co sa zavzdusnujete? |
xj hmmm gsxr, cbr, r1, rr nemaju rovnaku siluetu? |
siluetu maju podobnu len z boku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil cygno (08.11.2007 18:04) |
xjee ...siluetu maju podobnu to sedi ale islo asi skor o to ze su neporovnatelne co do uzitkovost a koncepcie pouzitia... co si ani nenaznacil, takze ja vlastne teraz neviem co to sem vobec pisem |
Ogard to čo si poslal Ty je úplne rovnaká motorka . Nie že sa podobaju. |
Vedel som ze sa Vam to nebude pacit. Ale najma natych fotkach co pridal superflanker si nemozem pomoct. Pozrite si len siluetu. Celkovu stavbu. Nikoho o nicom nepresviedcam. |
ked nieco ma "pripominat" hypermotarda, resp. hlavne mu konkurovat tak nova aprilka Dorsoduro (i ked "len" 750-tka) ...viac tu: www.aprilia.com/smv750dorsoduro.asp?lin2=eng# |
XJ: Myslím si že sú to dve rozdielne motorky. BMW zobák u GS používa poriadne dlho, pričom ducati ho dala na Hypoša len nedávno. Inak podbnosť žiadnu nevidím. Motor F800 bol známy už predtým, a aj plasty a celkový styling F800GS sa dosť podobá na R 1150/1200 GS známe už milión rokov... |
Ja tam nevidim velmi vyraznu podobu. Ale mozno som slepy. A takisto pri posede som ziadnu podobu necitil. Upravené 1 krát. Naposledy upravil cygno (08.11.2007 15:58) |
Hodnotenie: no ked si odmyslím ten výfuk na gs tak tá podaba je dost výrazná+ten rám, možno sa konštruktér nenápadne inšpiroval |
Myslis toto? Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (08.11.2007 14:43) |
Hodnotenie: Ja si nemozem pomoct mne sa toto BMW strasne podoba na Ducati Hypermotard s vypletanymi kolesami. |
Hodnotenie: prislo mi e-mailom od mojich CZ friends toto: |
Hodnotenie: Naživo vyzerá naozaj dobre, čo som postrehol: |
takze s hmotnostou som sa minul o 8kg. .... zeby som sa trafil aj do ceny s 5% presnostou? |
honey si sa tusim minul modelom... mal si si kupit Gelande Strasse |
Musím dať Mikulcovi za pravdu, sám som o tom doteraz nevedel, ale je to tak. Nedalo mi a schválne som to vyskúšal dnes večer na Zelde - zobral som ju pred chviľou vyvenčiť na pole a Zelda sa zahrabala jak krtica. ( pravda, je ťažká jak kotná mašica, takže to možno nebude úplne objektívny výsledok a ja mám tiež cez poctivých 130 kg, takže to už zaváňa diskvalifikáciou, ale Mikulec to tak pútavo opísal, že som bol zvedavý ako ten týpek v reklame na Fidorku - keď musíš, tak musíš ) Možno si niekto pomyslí - to som ale pekný drbo, veď som bol po viac ako mesiaci prvýkrát na motorke a hneď ju zahrabem, čistá schyza... Škoda, že som nemal sebou foťák, urobili sme so Zeldou slušný tankistický zákop. |
mikulec proše pána nach mi jest odpuscené i ja nemnogo síl hladať kde to pán napísau, veď on má vjac príspevkov jak já a to uš je čo povedať |
Raptor: daj mi otkas de to písau. Lebo já sem to asi nečítau, len múj sedlácki rozum a trochu aj technické zamjeráňí ve škole a koneckoncú aj to, že sa ot kedy chodzím po vlastňích hnátoch pohibujem vďaka svojímu tatkovi kolem samích strojú, tak mi viplíva toto: Kardan je vlastňe tič na konci s ozubeňím, keré zapadá do ozubeného taňíra na kolesi. Tím pádem ket sa sceme jet dopredu, naša oz. tič tlačí na zubi taňíra smjerem dole. |
Hodnotenie: Noooo z takouto motorečkou by som sa strašné rád zahrabal hocikde. |
Viem čítal som ten článok v nemeckom (českom) časáku... Netvrdím, že to tak nieje, uvidíme... |
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.11.2007 16:04) |
mikulec: S tým zahrabávaním kardanu to overím na vlastnej koži už čoskoro: Motoride Dakar Adventure 2008 |
Aj mňa napádá jedna rozďílna vjec medzi kardanem a retazú. Kardan má tendenciu sa zahrabávat a retas zas vytahuje z brindy. |
mozno blba otazka.. ale tak ma napadlo.. ked som mal este jawu tak retaz bola komplet schovana v krytkach a tych gumovych manzetach ci jak sa to vola.. nepouziva sa nieco take aj u inych moto? enduro? |
MadIgor: Ber to tak, že do terénu to naozaj nieje. Ak chceš cesťák kúp F 800 ST, máš tam aj ten remeň. Na cestách má remeň výhody ale do terénu nepatrí. A ja som rád, že 800 GS ten remeň nemá... |
Raptor, sorry, hovorim o cennikovej cene na Slovensku, vratane DPH. GS1200 je momentalne okolo 5k s DPH. (12.360 EUR + 19% DPH). Myslim si ze ta 800-ka bude okolo 4k. |
madigor ten kamienok sa ti medzi remen moze dostat na hocakej polnej takze to ani nemusi byt hardcore teren |
Raptor, Awia: ako som pisal nemam skusenosti s remenom v terene ale nemyslim ze by to malo byt take tragicke ze treba tvrdit "remen na endure nema co hladat". Bavime sa stale o kategorii enduro, ktora ma stale hodne blizko k ceste. Remene ktore sa dnes pouzivaju uz nie su zo sijacich strojov starych mam, ani nie su uz take siroke ako kedysi, kamienok im tak lahko neublizi (a vdaka krytom sa k nm len tazko dostava), nepocul som ze by zablateny alebo zapraseny remen piskal (je mam kardan, preto len nepocul). Myslim ze beriete kategoriu enduro moc HardCore a chcete aby motka bola schopna dosahovat vlastnosti cross ale stele bola super na ceste. Ja myslim ze toto nie je Pariz-Dakar a nie kazdy je taky extremista, pri beznom pouzivani (cestovanie po svete), ak sa vynechaju HC offroad vlozky, je remen uplne v pohode. vydrzi podstatne dlhsie ako retaz (ktoru cestovatel pocas dlhsieho trecku musi vymenit), netreba sa on starat (cistit, mazat, dosponovavat "pri kazdom zastaveni") a nahradny diel zabera menej miesta v batozine ako retazovy kit. O tom ze sa to da aj s remenom svedci Buell, ale ako vravim, ja nemam skusenosti len teoretizujem a zda sa mi to ako debata "ze ja som najendurovatejsi endurista". |
Hodnotenie: Konecne nieco z riadneho cesta. Vyzera dobre. Este budu zajmave parametre vykonove. Hmotnost do 170kg by bola spica. Dobra vyska posedu a mozeme ist na to. |
TO : hofik - |
raptor, ja by som tipoval, ze to bude hodne nad 3k.... osobne si myslim ze to bude 4k |
Remeň a blato, tak ako napísal duggo, remeň je na sfalt fajn ale do terénu sa nehodí. |
... hm tá tenereka sa páči aj mne, sce to vidieť na živo, sadnúť (previezť ?!) a budeme múdrejší ... |
rmacko no mne to hovor... ja uz som cosi pomenil |
TO : raptor - |
rmacko no neviem ci by som menil rejda za 800GS |
Hodnotenie: vyzera to fajn, dobry kompromis medzi 600 a 1000 dufam... |
... keby som náhodou predal rejda, už viem čo si kupujeeeeeeem ... |
Hodnotenie: Vyzera dobre. Predpokladam, ze jej prednostou bude nizka hmotnost. Prave ked som videl novu Tenerku, pomyslel som si parada - ale chybal mi v tom segmente dvojvalec. T.j. nieco ako LC8, ale lahsie.... toto vyzera presne na ten styl... predpokladam, ze sa zmestia suchou hmotnostou niekde okolo 170kg... to by bola spica |
Hm...aj tak je to sranda, ze nepouzili nic z osvedcenej konstrukcie R-kovej rady - ani kardan/ani predne zavesenie...zeby peňáze-snaha ist s cenou nizsie&popritom ale aj tak zarobit??? Alebo predsalen nekonkurovat az tak boxerom a zaujat dostojnu poziciu v inom segmente mototrhu? Spotreba bude predpokladam rozumna - nadrzka pod sedlom asi nebude nad 20 litrov...kto chce nak si dokupy pridavne nadrze ako davaju na F650ky...ma este bude zaujimat, co bude v serii a co bude zase priplatkove vybavenie ako to byva zvykom /aj inde, nielen u modrobielych/?! Ale to je OK, ako to povedal 1 moj priatel moto-klasik:"...VED VIES AKO TO JE, UPRAVY-TO JE ŽIVOT!" |
Hodnotenie: Pekný kúsok, hlavne cenovo bude určite dostupnejší, čo mnohým zotrie a usuší slzičky za kardanom. Osobne by som sa tiež prihováral radšej za remeń, neviem, prečo by mal byť remeń zlá voľba pre normálne cestujúceho turistu s občasnými enduro vložkami ( teda, okrem extrémistov ), remeń stojí do 10 litrov ( normálne okolo 7,5 ) aj s výmenou a výmenný interval je cca 40 000 km ( v závislosti od štýlu jazdy a terénu, kde sa jazdí ). Ale rád sa tiež nechám poučiť. Ja cenu len tak tipujem a som s tým veľmi podobne ako Duggo, vidím to v základe na 330-350 litrov ( v závislosti od kurzu Eura ). Čo by som teda bral. Výkonovo by som to tipoval tak na 80 - 85 kobyliek a krúťák okolo 80 Nm, čo by nebolo na takýto koncept špatné, mnohým, možno až veĺkej väčšine by to určite vyhovovalo. No, uvidíme, ako slepý povedal, keď budú jasné parametre. V každom prípade som názoru, že od baworákov je to záslužný počin, kvitujem. Priemerne až jemne nadpriemerne náročný cestovateľ má nad čím rozmýšĺať pozn. Pred 10 rokmi by sa väčšina z nás posrala od radosti nad takýmto strojom, holt dnes už sme fajnovejší a rozhľadenejší. Ale to je len dobre. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (03.11.2007 17:43) |
Hodnotenie: JE TO SILNO PEKNA MASINKA LEN CO TO BUDE STAT. |
suhlasim s Raptorom, ze co sa tyka ceny to nebude az take ruzove ako u vsetkych BMW. Moj odhad je okolo 400tis |
re: psycho to my chces povedat ze vacsina moto ma rozdielne kolesa? asi fakt na tom nieco bude teda presne aby som vysvetlil myslel som zadne ze je mensie ale na tychto typoch je to asi normalne Upravené 3 krát. Naposledy upravil bebop (03.11.2007 16:48) |
Hodnotenie: Teda ako vyzera to dobre ale co ma preco je to zadne koleso mensie ako predne? Ak aj to na nieco je dobre tak vyzoru to dost skodi.. p.s. (a este s ami nepacia svetla) |
co sa tyka ceny tak som skepticky... ani jeden novy bawor nemal primeranu cenu |
Hodnotenie: Jedným slovom nádhera, BMW trafilo do čierneho, ak na to dajú primeranú cenu, tak to bude predajný trhák. |
co ked sa ti pod ten remienok dostane nejaky kamienok, sklo, alebo nejaka haluzka, retaz neni taka siroka, je ovela pevnejsia, nepiska, neni z gumy, neposkodis ju kamienkami a spinou co su v blate a t d |
Awia, nie som endurista, takze mi prosim ta vysvetli preco nema byt na endure remen a preco neradno ist do blata. |
Hodnotenie: Toľko sa tu plakalo, že enduro kategória zaniká a aha - aká parádna motorka zrazu. Vyzerá výborne. Aj objemovo je to super. Inžinieri v BMW to majú určite všetko dobre vyskúšané, ale predsa - nie je ten motor trošku viac odhalený? Taká dobrá šupa kameňom od kolesa... |
ogard, no ty ako spolujazdec sa tam asi tazko usadis aj keby tam nebol ziadny kufor |
sa mi to len zda z tych fotiek alebo bocne kufre a spolujazdec naraz nepojde? Upravené 1 krát. Naposledy upravil ogard (03.11.2007 1:32) |
GaST: Remeň je na turistiku fajn, ale ja so písal o endure. Nieje to vôbec dobrý nápad s remeňom do blata... |
Hodnotenie: V konecnom dosledku by ani ten remen nemusel byt az taky kriticky bod cestovneho endura - je zopar masin, ktore maju taky nahon a su OK - jazdia kadetade po svete...tiez je to nenarocne na udrzbu - ani mazat nenačim, vydrž udajne aj niekolko destiatoktisic km, tak co?...pre toho, kto by GS800 pouzival na beznu cestnu turistiku s obcasnou navstevou polnych/kamenistych ciest by to ani nemuselo vadit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil GaST (02.11.2007 21:39) |
vmax priatelu nehnevaj sa... alebo zostanes pri honde a kupis si paneuropeana alebo GW |
hráč : zakaždým keď sadám na Varadero ma ide šlak trafiť z reťaze aj keď čistím zadné koleso by som vytrhol gule tomu kto ju tam navrhol .. |
kardan ci retaz v tomto pripade neriesim.. som rad ze ludkovia tam nenechali remen |
Hodnotenie: hmmm ked budem velky tak si take kupim |
vmax: |
Hodnotenie: ... páči sa mi a vôbec mi nevadí, že to nemá kardan ... |
Hodnotenie: ako to nemá kardan nech s tým idú do prdele ale inak to vypadá super ! uvidíme aká bude uvádzacia cena ak by bola niekde na 300 tisíc tak nová Teneré a Transalp to budú mať ťažké ... |
agre raptorko by sa s toho neposral |
Kwasak - to nemoze byt pravda, ze GS1200 nema chranice ruk v serii - to by sa nam raptorko z toho posral, lebo: "samozrejme ze tie dve tisicky najde vo vrecku kazdy na chranice ruk, ale preco ich nenasiel vyrobca mi nejde do hlavy... bavime sa o drobnostiach od ktorych tiez zavisi vysledny dojem" |
tu su dalsie Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kwasak (02.11.2007 13:58) |
agre, ani 1200GS nema v serii chranice ruk... |
jhacek Neregistrovaný |
Hodnotenie: velmi pekne, je to moj horuci kandidat, no pockam este co ukaze Honda. |
Hodnotenie: agre racer aj mne sa paci |
Hodnotenie: Pekná motorka ,uvidíme aké budú parametre.Som zvedavý či do katalógu Sveta motocyklov znova napíšu že radový dvojválec je zastaralá koncepcia. |
Hodnotenie: parada, len by ma velmi zaujimali tech. specifikacie, asi to bude o nieco silnejsie ako 650ka |
Hodnotenie: Je dodré že sa v kategorii stredne velkých endúr obiavilo zasa niečo poriadne ..páči sa mi to... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 79640 | Včera: 217558