Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (39 hodnotení)
Diskusia k článku: Na manželstvo to nevyzerá... alebo BMW R 1200 GS Adventure z iného pohľadu
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Stvrdnuté ne |
AMIS to tam mas ake "Y"??? |
kingston ty si tri roky rozmýšlal nad Kwasačkynými guľkami ? |
Kwasak, Tebe gulky netlaci? |
racer: Dva roky som nad tým rozmýšľal, ale už to mám: Keď mi drbne motorka, som vždy taký nasratý, že ju zdvihnem úplne hravo. |
Hodnotenie: ja som tiez jedneho takeho sprieceneho o obrubnik znacku a cestu dvihal na GSku, ktory hrabkal bezmocne nozkami vo vzduchu a nevedel sa pohnut dalej ... aspon som urobil dobry skutok |
Hodnotenie: vadim zaujimalo by ma ako si zdvihol moto ked si ju dal dole? |
kwasak: sak ked ma niekde neha, spomeniem si preco... |
Duroslav, mozno by aj plakal, keby to pocul |
kwasak: dakujem... ale hanbim sa jak pes, jak som mojmu TA neverny ...keby ma tak pocul... |
Vadim:Da sa nadstavit vpredu a tak isto aj vzadu.Takze si vlasne nadstavis aj jeho sklon.Pokial je sedlo niekomu vysoke,staci tam dat sedlo z obyc.1200GS.vyskusane-chalan /178cm/dosliapol na zem celou nohou. |
...clanok naozaj beriem ako oddychovku, ja mam (GS Adventure) od marca tohto roku a najazdil som na nej 22.000 km, ale naozaj by som si nedovolil pisat nejaku recenziu na tuto moto. ...myslim, ze chalani maju pravdu...motorka sa da krasne prestavit na cestu, alebo na jazdenie po terene a pokial si ju vies spravne nastavit, tak jazdenie na tejto masine je radost. ....chapem tvoj pohlad na tuto moto, ja som tiez presedlal z R1 na BMW a bol to tazky porod, ale ked si nanu zvyknes nie je co riesit. Asi kazdemu vyhovuje nieco ine a preto by som asi ziadnu moto takto unahlene nehodnotil, ale clanok bol super celkom ma pobavil... ...hlavne aby sme nepadali a tesili sa z hocicoho co ma dve kolesa |
Matus: uz tu tento clanok raz bol. Moj nazor: budes verit jednemu cloveku jeho teoriu, alebo budes verit tisicom konstrukterov japonskych a nemeckych motocyklov? Ja si vyberam tu druhu volbu. |
Hodnotenie: Super clanok; nieco taketo som potreboval na start do noveho pracovneho tyzdna a tohto hnusneho pocasia, ktore tu mame v posledne dni. Aj ked pri nadpise a autorovi ma najprv az "myklo" - "uz aj Vadim (presedlal na GSko)?" |
Hodnotenie: Hehe Vadimove humorne crevo, jazdim z calanom co ma lc 8 a ma na tom pridavny gelovy vankus to je bahno ... |
Hodnotenie: Milujem motoride a taketo články... Vadim super článok totál oddychovka akurát je nedeľa, čas vidíte na príspevku a nemohlo ma stretnúť nič lepšie ako si pred zakončením dňa prečítať tento pohodový článok. |
Samozrejme, že jazda Ba - BB (takmer všetko po ceste diaľničného typu) takmer stále na hranici maxima, prípadne jazda brzda-plyn medzi autami nie je spôsobom jazdy, z ktorej sa dá vychádzať pri objektívnom určovaní priemernej spotreby. |
Kekso, vyska sedla na novom TA je 84,3 cm a na GS 84,0 cm - rozdiel 3 milimetre je uplne zanedbatelny. Co sa tyka vahy, novy TA ma 191 kg a GS 196 kg suchu hmotnost. Tiez nie je velky rozdiel. Velky rozdiel je v inych veciach a samozrejme v cene. |
junior je to bezne ze ludia ktori "tyraju" GS v terene si takto pomahaju |
bruno, mal som podobny pocit po jazde s KTM Adventure a bolo mi povedane, ze motorka ktora jazdi v terene nemoze mat take ostre brzdy ako SS. |
urcite to nebolo kvoli gume,alebo platnickam.skor si myslim,ze som to moc porovnaval s prednou brzdou na gsxr 750 a to je strasne velky rozdiel |
to by ma nenapadlo motorku otacat tak ze ju dam na zem a otocim na padaku |
kekso, neboj, so standardnymi padakmi moze GSA padnut na mieste neobmedzene vela krat, nic sa mu nestane. Majitelia GS v tazkom terene otacaju GS tak, ze ho polozia na stranu (padak valca) a takto motorku otocia |
duroslav: o GS kľudne snivaj, je nižší ako TA, riaditka niesu ďaleko, jazdecka poloha je veľmi dobrá - veľmi podobný z TA akurát ťažší, výkonejší a rýchlejší. A výhodou GS oproti GSA je, že si naň daš cindrlatka podľa vlastného výberu. |
nie duggo pre teba mam prichystaneho maleho stroma kery ta tak ocaril... ano mozes si sadnut |
mozem si aj ja dojst sadnut, dokym ju nepredas ? |
vrable? moze byt, snad to stihnem este tohto roku.... |
duroslav dojdi niekedy do styxu len mi daj predtym vediet nech donesiem moje GS.. sadnes si a uvidis |
kekso: pridavam sa, mam 173 cm a na GSA som dociahol spickami na zem... normalne GS som este vsak neskusal, som zvedavy, ci mam o nom nadalej snivat... |
matus boxer za 15 pojde leda tak v tazkom terene ked budes kotlovat medzi 1 2 3 |
kekso, nezalezi iba od vysky cloveka, ale aj od dlzky noh. Som rovnako vysoky ako ty a na GSA dociahnem na zem, normalne som s nou mohol jazdit. Samozrejme nedosliapnem na zem celou nohou, ale na pevnom povrchu to staci. V terene by som mal problem. |
Úsmevný príbeh. Upravené 2 krát. Naposledy upravil MajoKE (08.09.2007 15:08) |
Hodnotenie: tiez som si spravil na kamaratovom GSA taky maly sobotny vyjazd.spravil som cca 500km.na dialnici som nesiel rychlejsie ako 150.zacal som v ba-nitra-levice-tupy vrch-krupina-zvolen-nitra-ba.je pravda,ze mam sporta,ale dost ma prekvapila slaba predna brzda pri vypnutom ABS.uz pri zelenci som zacal pocitovat nervozitu z posedu,takze s tou sedackou suhlasim.a spotreba?kedze cestou do krupiny je dost malo dialnice a isiel som v podstale pianko sa mi zdala dost vysoka.po natankovani v ba sa mi kontrolka rozsvietila po 205km v podstate normalnej jazdy.jediny kto mal radost z jazdy bola frajerka a teraz frfle,ze nech predam sporta a kupim si takuto (to urcite) ja som bol rad,ze som to mal za sebou. |
Hodnotenie: Lepšie sa to číta ako niečo vypovedá o cestovateľskej hodnote Adventure. |
RS955i LOOOL |
A mohol by z toho vzniknut aj serial na pokracovanie:Motocyklove testy chrobaka Truhlika. |
Hodnotenie: VIdi> ad zabeh: mozno dnesnym strojom taky "zabeh" neprekaza. Precitaj si tento clanok a povedz mi svoj nazor: www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm |
Hodnotenie: Vadim: co sa deje, ochorel si? Ani jedenkrat si nespomenul slovo Honda!!!! |
Hodnotenie: treba si pravidelne vyprazdnovat vajca, naco to tam sporite ? Ta spotreba sa mi zda fakt besna, ja som sa na svojej este hentam nikdy nedostal a to som jej daval peknu sodu. |
Hodnotenie: v poho napisane, poznamka o oddychovke to otocila na dobre, nechapem, ako toto moze niekto pochopit ako seriozny test... takto by asi pisal kazdy, kto by siel moto uplne ineho druhu, jak je zvyknuty... ja som bol z jazdy na traktore fakt zhrozeny... nakoniec moje prve jazdy na TA tiez nebolo bohvieake potesenie...a pri druhej kratkej jazde mi tiez nohy padli do prazdna a polozil som ho, chuda... |
rmacko, jasne ze si sedim nemame tu WiFi Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kwasak (07.09.2007 21:30) |
TO : kwasak - s tou spotrebou som žartoval cica, čo si sedíš na kábli ? ... |
....tak tak....alebo napr. aj take "zavadzajuce gulky" sa daju odstranit..... |
Sedlo sa da nadstavit.,aj jeho sklon |
Hodnotenie: pohoda clanocek |
no prosim. takze je to gulorez |
Hodnotenie: jake hadky mozem zapojit? |
ps. na 1150tke si tiez trochu tlacim gulky a sedadlo tam je naklonene dopredu |
Zdravim vsetkych a chcem iba potvrdit zalezitost ohladom sedenia si na "gulkach" na ADV. Mam 1100GS a mal som moznost jazdit asi 200km na 1200Adv. Meriem 194 cm a skoro tolko kg (130kg ) preto je to jedna z mala motoriek kde je vyska pre mna idealna ( zavidim kazdemo kto spickou nohy doslapuje na zem ked zastava) a naozaj v polovici mojej jazdy na ADV. ma zacali strasne boliet a tlacit gulky ( my chlapi to pozname ked nas niekto nakopne a pod. ) zastal som pozeral v com je problem a je to tak ze sedadlo sa zvazuje k nadrzi a tam sa prudko zdviha a tym je clovek tlacny dopredu a tlaci si gulky. Aby som vobec bol schopny ist dalej ( pritlak bol urcite nasobeny mojimi kilami ) tak som musel stlacat stehna dokopi a tym si udrziavat distanciu od nadrze. TAk neviem ci sa to da nejako riesit alebo sa nato da naviknut ale toto je dost velky problem. Ale viem si predstavit ze clovek co ma 70 -80 kg a dost dlhe nohy a protivietor ho udrzi na mieste tak si nebude tlacit nic a v pohode si pojazdi. |
No ak meriate priemernú spotrebu ručne na jednu plnú nádrž tak je to v prípade GS viac ako 350 km, čo znamená že je tam všetko, mesto, diaľnica, zápcha, zákruty atď. To je potom údaj o priemernej spotrebe. |
Že nie, aj s tebou. Ja mu verím, že sú to svaly. |
rono, radsej polozit GS-ko ako Varana. Toho by uz sam nedvihol.. |
taký krásny stroj a on ho položí.... šišmária!čo nechodíš radšej peši? |
ugorka jasne! vsak BIG neni zdaleka najlepsia strojovna na svete a ked mi tu nanho napises sto zlych vlastnosti tak sa nic nedeje |
ked som sa vracal v noci domov po dialnici, na mna zacala svietit kontrolka, (ked sa to zažlo, som si myslel, ze vyslo slnko, aj citat kniha by sa dala pri takej žiare , ked do toho svieti aj neutral tak to normalne hreje ...) ale zacala na mna svietit pred Malackama, dotiahol som to az do Petrzalky- dotankoval 21,8 litra. nadrz ma zevraj 22. |
misobiker, veru aj na sibenicu aj na vselico, aj na BIGa od Suzuki, ze marula! |
no nevravim |
tiez si myslim ze to treba merat tak ze tankujes stale doplna a pocet dotankovanych litrov vydelis poctom najazdenych km na tu nadrz a vynasobis 100 |
jak sa hovori, človek si aj na šibenicu zvykne, amen |
duggo, ja nemam palubny pocitac, ja meram humansky |
rmacko, nezezralo by ta, neboj sa. Ti hovorim ja a vela dalsich ludi, opytaj sa aj francuza, misa frana - aku maju spotrebu. GS je uplne ina motorka, nez na ake som do tej doby mala. Pravdou je, ze som si na nu musela zvyknut. Je to uplne nieco ine ako capo. Sak si sa viezol kusek na bobikovej, ale z toho kuska prd zistis. |
Hodnotenie: chorche...skus jazdit 200, celu cestu sa ponahlaj, prejdi cele Slovensko za 4ri hodiny , maj na konci priemernu rychlost cez 130 a este si nezabudni uviazat okolo pasa 40kg oloveny potapacky opasok. Potom napis aku si mal spotrebu... ked budes mat pod 9, mozes si gratulovat. |
aaale však v poho raptor, ja sa nehadam ved za tie prachy to musí byť eňo tuti motorka bez chyby ako inak |
raz som dialnicou do Trencina (neviem pri kolkych nabehanych km to bolo, ale asi okolo 3 az 5 tis.km) mal sptrebu 8,2 l. To som vsak mal vsetky kufre + spolujazdca a fukal tak silny protivietor, ze sm mal problem vytiahnut to na 160 km/h. Vtedy som riadne oci vypulal... |
raptor ty to inak zeres az mam pocit, ze sa zahravas so svojim zdravím Upravené 1 krát. Naposledy upravil beal (07.09.2007 15:26) |
Raptor, to sa on obucha o tu zeleznu postel ked chrape v noci, za kazdym vydychom mu stena da druhu |
...aspoň viem, prečo sa mi už neozval. |
za 15000 km, nikdy nie viac ako 6-6.5, a knedlil som tomu aj vo dvojici, komplet kufre, tankvak. Nech mi nikto nehovorí že to neni úsporný motor. Pri tej kubatúre...A o čom sa vlastne bavíme ? Normalne sa tu začinam baviť na niektorých uštipačných príspevkoch. Vysoká spotreba a húpe sa to, skáče to, to ABS no fuj, strašné niečo... |
ano si! .. preto chodi bobik s modrinami ked ta nasere |
Raptor, no dovol, ja som mala, jemna, mila a nezna zienka |
... no asi toho Rejda nebudem meniť, šak ba ma to GSo zežralo ... |
kwaska ty tiez nemas 45 kil a ty vies ze to nemyslim v zlom a vidis ze si mala najviac 6.5 litra Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.09.2007 15:07) |
Raptor, s Vadimom to bolo full nalozene a mozno tomu knedlil kolko sa dalo . Aj tak je to sialene vela, mne to zerie polovicu z toho, co on napisal. Ked tomu dobre vytnem, nikdy som sa nedostala ani nad 6,5 litra priemernej spotreby. |
misobiker nedristaj! ta deklarovana spotreba je overena tisickami uzivatelov |
Mňa to napadlo až na obed, že s tou fotkou to asi nešlo. Zakázal ju uverejniť dovozca. Adventurka tam vedľa Vadima vyzerala taka krpatá |
Hodnotenie: konečne aj pohlad z druhej strany lebo čo sa už len človek napočúva o týchto motorkách a vidieť že tu deklarovanú "bavorácku" spotrebu dosiahneš asi len velmi velmi lahkou rukou... tož keby jazdím 90kmh tak mam aj ja pod 5 litrov |
beal ano ano! jednoznacne! ak suzuki nemontovala na BIG pred desiatimi rokmi vypinatelne ABS tak aj o 10 rokov neskor a navzdy bude ABS napicu |
Marula, citaj poradno co pisem. Capo mi bol pohodlnejsi. Nedam nanho dopustit. Hned mi sadol do ruky, nemusela som nic prisposobovat, nijak si zvykat. GS ma zas ine vyhody. Tiez nedam dopustit na Ducati Monster 620, co som mala kedysi. Vyborna motorka. |
Hodnotenie: Vidicon, pre tie ducatky plati to iste, co napisala kwasak pre baworaky. Vsetky tie testovane motorky na okruhu boli poctivo zabehnute. |
Ugorka je jasne, ze ked to uz mate v rodine tak to budes zastavat. a vypinatelne ABS vsak sa to vypina preto lebo je to chujovina. Keby to bola dobra vec suzuki by to na Bigá montovala už dávno! |
Vidi, neodbiehajme od témy, odpovede máš v SS. |
Vidicon, motorky v BMW sa nedostanu von ako predvadzacky, pokial nie su zabehnute. Okrem toho, mozes ju v zabehu turovat kolko chces, nic si nepomozes, je to softverovo uskrtene a cez urcite otacky to nedostanes... |
tak, dostal som dutku od uja Hergiho... |
Hodnotenie: Keď som videl tú kombináciu autora a typ stroja, tak som hneď zbystril pozornosť... Veľmi sa mi páčil článok, ale aby som pravdu povedal, tak nečakal som, že to bude inak napisané. Proste každý sme na niečo iné a ty - Vadim, si vyslovene už vyprofilovaný motorkár. Upravené 1 krát. Naposledy upravil lure (07.09.2007 13:55) |
beal, ty marula - jasne ze sa ABS vypnut, aj na normalnom GS sa da, dokonca aj na Caponorde - to len niektore znacky davaju na endura nevypinatelne ABS Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kwasak (07.09.2007 13:50) |
rado48,ciaou,tak co ideme zajtra na Gross.Glock?Pocasicko jak vysite,nonie? |
tivi54 : myslel som na Teba v mojom prispevku a o pol melona som sa mohol stavit ze sa tu ozves. |
ok ok to zo mna hovori zavist. K ABS, nevedel som, ze sa da vypinat. Bol som v tom, ze "Adventure" je viac na sotolinu, blato, prach a hlinu a domnieval som sa, ze tam by ABS pripravilo jazdca o zábnavu (teraz nehovorim o brzdeni ked vybehne z kriakov prasa ale len o zábave) ale to su len moje dohady skutocnost moze byt ina. Upravené 1 krát. Naposledy upravil beal (07.09.2007 12:37) |
Vadim,tak akosi. |
tivi54: Ty jediný si článok pochopil správne. Gratulujem |
Hodnotenie: dobry clanok |
Vadim,clanok hodny do Rohaca,chybaju mi k nemu karikatury.V novembri som kupil adv,teraz som prekrocil 30000km,ale to, co je tu zvacsa popisane, normalne sa neda okomentovat.Asi takto by som dopadol,keby ma niekto vystrelil raketoplanom do vesmiru a v soku by som opisal to ,co si vystresovany z drahy pamatam.Udes,ciaou! |
vidicon ten vadimov pripad bol v pohode, lebo motorka bola zabehnuta Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.09.2007 10:57) |
Hodnotenie: pobavil som sa Upravené 1 krát. Naposledy upravil chorche (07.09.2007 10:49) |
Raptor: vsetky, vsetky predvadzacky dostavaju zabrat. Vzdy ked si na ne sadne potencionalny kupca, alebo sa na nu pise test (viz testy na motoride = plny kotol, po zadnom, po prednom), alebo niekto zlozi zalohu na predvadzacom dni, nikto tu motorku nesetri, ba ani motor nezahrieva. Tak preco by ju mal setrit Vadim? Tym ho nechcem obhajovat, tym chcem len povedat, ze kazdi to tak robi a ze iba blazon kupi predvadzacku, nech stoji co stoji. |
Hodnotenie: Po porovnávacom teste, v ktorom šťastný majiteľ po 500 najazdených km už vedel, že je GS-o ta najlepšia motorka na svete a nikdy už žiadnu inú... je toto naozaj v pohode článok. Len škoda, že si niečo neodkukal od Heckerta. Fotka Adventure s tvojou maličkosťou v sedle by bola spestrením týchto chmúrnych dní. |
Hodnotenie: Pekné zhodnotenie... To je ako by som ja písal recenciu na vadimovu VTX. Inak keď o tom hovoríme Vadim, nieje to zlý nád, požičaj mi ju do KE a tiež sa budem snažiť spraviť na tom maximálnu spotrebu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (07.09.2007 10:30) |
miskovakukuricka Neregistrovaný |
Hodnotenie: vviem si to zivo predstavit...dobry clanok...s usmevom |
1150 mozno natriasa ale urcite nehupe Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.09.2007 10:12) |
Hodnotenie: ja by som chcel vidiet ako si ju dvihal zo zeme |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 244011 | Včera: 134633