Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (19 hodnotení)
Diskusia k článku: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
si zabil. |
alexa7 |
pravdu povediac, uz to tak davno malo byt.. |
Pri pohlade na pristrojovku ma napada: pride cas, ked miesto pristrojovky bude už iba univerzalna konzola na mobilny telefon + appka od vyrobcu a kazdy si bude na vlastnom telefene pozerat udaje/parametre/teploty/atd-atd... ach jaj, sodoma&gomora tie dnesne pristrojovky...?! |
pito - dobra poznamka. Ten cas kym sa zacne predavat 700 Tenere je trapas. |
Re: KAMIL: a kolko prerazenych nadrzi u KTM si v zivote videl? |
z celej ponuky endúr 700-850ccm na EICMA 2018 je toto najviac fajna motorka, |
Hodnotenie: ![]() uvidí sa ako sa na nej bude jazdiť. Predošlá generácia bola tiež kritizovaná a mne sa na nej jazdilo perfektne. Mala svoje muchy, ale keď ju človek využil na to načo bola určená, tak sa jazdilo perfektne. |
xtremo: asi mas pravdu, len ked uz robia akoze "drsnejsie enduro" na cestu okolo sveta, tak ked aj nie na znackovych komponentoch ale aspon zaklad ako zdvihy, nizsiu hmotnost a vacsiu nadrz by to mohlo mat. Aspon volitelne. Neviem si celkom predstavit cielovu skupinu, ktora si to kupi. Ale mozno sa bude dobre predavat, fakt neviem. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Dottore (08.11.2018 8:27) |
Hodnotenie: ![]() Motorka ktora vyhovuje normam a sirokej mase ludi musi mat proste 200kg a splnat urcity standard aby bola dostupna sirokej mase ludi... kto chce nieco viac stale ma moznost upravy podla seba alebo kupy nejakeho specialu... nemozte za tie prachy cakat aby to bolo podla vasich predstav. Jeden by ju chcel viac na cestu jeden viac do terenu, jeden aj pre spolujazdca druhy holu s ruksakom. Takto je to presne v strede aby to vyhovovalo sirokej mase ludi... motorka dobra na vsetko neexistuje ani nikdy nebude |
Hadam na to nechcete posadit ladvinu ? Sak maly vak a hura do terenu. Cestovat. Tak ja chapem tuto moto. Nie natankovat ladvinu 50 kilo bagaze a ist po ceste s deravym asfaltom . Na teren motor hmotnost moznost posuvat sa po motorke musi fungovat. Ako zasadnes gs v zakrute ? A afru ? Alebo som zas naivny ? Raptak ma pravdu |
Re: Dottore: ja som sa nechal jemne uniesť Upravené 1 krát. Naposledy upravil erbe (07.11.2018 17:59) |
Hodnotenie: ![]() jazdit to bude asi dobre, vyzera to perfektne, trochu ma vytaca 16l nadrz, duse., to co to ma sa mi velmi paci, problem je proste to co ta motorka nema.. nominalny vykon (je pravda ze v terene nemusi byt ziadny problem), sedlo bude asi klasicke prkno, nema to traction control, tempomat, hefty, ziadny nosic batoziny, je to prakticky jednomiestny bajk do blata, na ktory ked navesias co treba, bude drahsi ako Africa. |
Hodnotenie: ![]() erbe: co by ti na tejto motorke najviac vadilo? |
Hodnotenie: ![]() Bohužiaľ som čakal, že to presne takto dopadne... Som zvedavý na test, ale tak nejak neviem, čím okrem dizajnu by mohla osloviť. |
vedla ktm 790 tato motorka vyzera len ako nedotiahnuty koncept. |
Na duhu stranu čím širšia pneu tým väčšia styčná plocha gumy s vozovkou a tým lepšia priľnavosť tým pádom kratšia brzdná dráha atď... |
Tiež vkladám nádeje do 790 adventure. |
Nehnevajte sa na mna, ale ten pristrojovy panel vyzera otrasne, to uz aj cyclo pocitace vyzeraju lepsie. To fakt Yamaha nedokaze nic lepsie? Podla mna odflaknute, ze az. |
Hodnotenie: ![]() mne sa paci, som zvedavy s cim pride KTM |
205 kg natankovana . To je slusne. F 800 nema nastavitelny podvozok. A yamaha ma svetlu vysku 240. Co je plus. Zrejme cena a testy povedia viac. V terene 70 koni bude stacit. A vlastne nie je to zle |
Začnem pozitívami: |
Hodnotenie: ![]() chlapi...vy skusenejsi ...povedzte preco maju taketo endura take tenke predne gumy? keby mali hruhe bolo by to horsie? |
aktualne nema konkurenciu - je krasna |
Hodnotenie: ![]() Picaso - ty si uplny optimista |
Hodnotenie: ![]() Zdvihy ako gs 650 dakar. Aj hmotnost. Zas ma 70 koni. Co ma ktm 690. No vyzera to na take lepsie cestne endurko. Asi pride R verzia. Tie hladke gumky su uzasne krasne. |
Re: Awia: škoda že má zdvihy ako čoper - veď to má aj moja stará GS Upravené 1 krát. Naposledy upravil Shuksank2 (06.11.2018 6:18) |
Doplnené tech parametre Yamaha Ténéré 700 2019 a kopa foto i detailov všetkých noviniek... |
Hodnotenie: ![]() Sledoval som. |
Hodnotenie: ![]() Sériová tenere 700 je tu a našťastie vyzerá veľmi podobne ako koncept: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (05.11.2018 19:53) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 107024 | Včera: 230365