Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Yamaha demo TOUR 2024

EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuEICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (19 hodnotení)

Diskusia k článku: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

| 1 2 | Nasledujúce

08.11.2018 14:57

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

si zabil.


08.11.2018 14:21

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

KAMIL
 Edvenčr 

Ikona

alexa7
a ty si už videl KTM aby malo nádrž dole pod motorom jak chlop vajca pod pišakom?
videl som kopu poohýbaných šúsplechov na starých Afrikách, aj ja som mal, keď som chytil balvan v lese,
neviem či to ten plast vydrží ale ja to určite nechcem skúšať,
ten termín začiatku predaja je zatial info máj jún čiže to už budú všetky ktm vypredané a budeme vedieť že jaka to je fasa motorka


08.11.2018 14:11

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

kvietok
 Kávičkár 

pravdu povediac, uz to tak davno malo byt..


08.11.2018 12:26

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

GaST
 Kávičkár 

Ikona

Pri pohlade na pristrojovku ma napada: pride cas, ked miesto pristrojovky bude už iba univerzalna konzola na mobilny telefon + appka od vyrobcu a kazdy si bude na vlastnom telefene pozerat udaje/parametre/teploty/atd-atd... ach jaj, sodoma&gomora tie dnesne pristrojovky...?!


08.11.2018 11:18

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pito - dobra poznamka. Ten cas kym sa zacne predavat 700 Tenere je trapas.

Za ten cas im KTM so 790 Adventure "vyzerie" polovicu zakaznikov..


08.11.2018 8:56

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: KAMIL: a kolko prerazenych nadrzi u KTM si v zivote videl?


08.11.2018 8:38

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

KAMIL
 Edvenčr 

Ikona

z celej ponuky endúr 700-850ccm na EICMA 2018 je toto najviac fajna motorka,
môžete dudrať, polemizovať, nadávať a mudrovať ale to je tak všetko,
a nehovorte že nás dlho naťahovali, bo Afrika bol aký dlhý pôrod,
veď toto od konceptu po finale Tenerky je len pár rokov, nie 10+ ako Afrika,
KTM špekulovalo najprv nádrž vzadu s dojazdom okolo domu a teraz nádrž dali dopredu dole,
si to živo predstavujem v Rumunsku kde kamene od 0,4cm do 25cm voláme že šotolina,
to sú iné bomby, proste sa po prerazení nádrže vrátime ku prekladu skratky Ko... Tlačí Motorku,
a BMW 850, všetko super, len váha +40kg a cena ak trochu preženiem tak krát 2 to je ,
a nebudem sa baviť o Triumphe a ďalších ak bude na Sk tolko veľa predajní a super servisu...


08.11.2018 8:25

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

uvidí sa ako sa na nej bude jazdiť. Predošlá generácia bola tiež kritizovaná a mne sa na nej jazdilo perfektne. Mala svoje muchy, ale keď ju človek využil na to načo bola určená, tak sa jazdilo perfektne.
Jediné čo nechápem je, ten čas kým ju dali na svet a kým ju dajú do predaja.. [zle]


08.11.2018 8:24

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

xtremo: asi mas pravdu, len ked uz robia akoze "drsnejsie enduro" na cestu okolo sveta, tak ked aj nie na znackovych komponentoch ale aspon zaklad ako zdvihy, nizsiu hmotnost a vacsiu nadrz by to mohlo mat. Aspon volitelne. Neviem si celkom predstavit cielovu skupinu, ktora si to kupi. Ale mozno sa bude dobre predavat, fakt neviem.

erbe: jedna motorka predsa len existuje, co by mohla aj nahradit tvoju Hondu. APJ PR7 [dobre] . 300 mm znackove zdvihy, 60k jednobuch, 150-160kg! Videl som ju na vlastne oci (nesiel som na nej) ale posobi robustnym motokrosarskym dojmom, ziadna lestenka, kde pozeras na kazdy skrabanec a podla vyrobcu ani moc nezerie (nadrz, ako inak mala 17l). Tak ako ju kupis mozes vyrazit, vsetko dolezite ma. A stoji tolko co tato Yamaha, ktora na to APJ nema v nicom (teda okrem 10 k silnejsieho motora). Za 10.000 sa mi zdala draha, ale ked vidim, ze Yamaha pyta to iste, tak to vidim v inom svetle :-)

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Dottore (08.11.2018 8:27)


07.11.2018 20:26

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

xtremo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Motorka ktora vyhovuje normam a sirokej mase ludi musi mat proste 200kg a splnat urcity standard aby bola dostupna sirokej mase ludi... kto chce nieco viac stale ma moznost upravy podla seba alebo kupy nejakeho specialu... nemozte za tie prachy cakat aby to bolo podla vasich predstav. Jeden by ju chcel viac na cestu jeden viac do terenu, jeden aj pre spolujazdca druhy holu s ruksakom. Takto je to presne v strede aby to vyhovovalo sirokej mase ludi... motorka dobra na vsetko neexistuje ani nikdy nebude :-}


07.11.2018 19:28

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

Hadam na to nechcete posadit ladvinu ? Sak maly vak a hura do terenu. Cestovat. Tak ja chapem tuto moto. Nie natankovat ladvinu 50 kilo bagaze a ist po ceste s deravym asfaltom . Na teren motor hmotnost moznost posuvat sa po motorke musi fungovat. Ako zasadnes gs v zakrute ? A afru ? Alebo som zas naivny ? Raptak ma pravdu


07.11.2018 17:58

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

erbe
 Edvenčr 

Ikona

Re: Dottore: ja som sa nechal jemne uniesť :-))) Pravda je taká, že to asi pre verejnosť zaujímavé bude. Je to vlastne taký modernejší Transalp.
A čo mi na tom vadí? Ja som bol zvedavý vlastne len na hmotnosť, ktorá ma neprekvapila, tajne som dúfal, že to bude ľahšie. Čo som nečakal, že to bude mať zdvihy ako cestná motorka. navyše takmer nenastaviteľný. To nechápem absolútne. Okrem toho veci, ktoré boli vlastne už dlhodobo známe. Vzhľadom na použitie motora, ktorý bol vyvíjaný do čisto cestných strojov a má hlbokú olejovú vaňu a tým pádom vysoko uloženú kľukovu a všetko, to bude mať vyššie ťažisko. Úplný bonus je ten pomerne veľký displej, ktorý zobrazuje len otáčky a rýchlosť... Pre mňa je to nezaujímavý stroj za tie peniaze, ale predávať sa to bude asi dobre. Na ten drsný dizajn ľudia počujú :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil erbe (07.11.2018 17:59)


07.11.2018 17:37

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

kvietok
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

jazdit to bude asi dobre, vyzera to perfektne, trochu ma vytaca 16l nadrz, duse., to co to ma sa mi velmi paci, problem je proste to co ta motorka nema.. nominalny vykon (je pravda ze v terene nemusi byt ziadny problem), sedlo bude asi klasicke prkno, nema to traction control, tempomat, hefty, ziadny nosic batoziny, je to prakticky jednomiestny bajk do blata, na ktory ked navesias co treba, bude drahsi ako Africa.


07.11.2018 8:40

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Dottore
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

erbe: co by ti na tejto motorke najviac vadilo?
ako by mala vyzerat dajme tomu optimalne pre teba?
seriozne ma to zaujima a ktovie kedy sa zase stretneme [dobre]


06.11.2018 20:49

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

erbe
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Bohužiaľ som čakal, že to presne takto dopadne... Som zvedavý na test, ale tak nejak neviem, čím okrem dizajnu by mohla osloviť.


06.11.2018 14:32

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

vedla ktm 790 tato motorka vyzera len ako nedotiahnuty koncept.





06.11.2018 13:18

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Na duhu stranu čím širšia pneu tým väčšia styčná plocha gumy s vozovkou a tým lepšia priľnavosť tým pádom kratšia brzdná dráha atď...

media.giphy.com/media/wYyTHMm50f4Dm/giphy.gif


06.11.2018 12:50

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Asfalt
 Turista 

Ikona

Tiež vkladám nádeje do 790 adventure.

cruelbody 90/90-21 je najbežnejší a najrozšírenejší rozmer prednej 21 palcovej pneumatiky. Rovnaký rozmer gumy sa používa na ostrých crosskách aj na veľkých cestovných endurách. Rozdiel je však v šírke ráfiku čo dava rovnakej pneumatike iný tvar.
Či by bola lepšia hrubšia alebo tenšia pneu ťažko povedať. Platí to čo na každej motorke - čím užšia pneu tým lepšie mení smer a náklon. Na duhu stranu čím širšia pneu tým väčšia styčná plocha gumy s vozovkou a tým lepšia priľnavosť tým pádom kratšia brzdná dráha atď...


06.11.2018 12:26

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Nehnevajte sa na mna, ale ten pristrojovy panel vyzera otrasne, to uz aj cyclo pocitace vyzeraju lepsie. To fakt Yamaha nedokaze nic lepsie? Podla mna odflaknute, ze az.

Takto si ja predstavujem dizajn digitalneho pristrojoveho panelu na modernej motorke:

Pozri obrázok

Mimochodom, po dvoch rokoch natahovania a konecnom predstaveni seriovky je planovana dostupnost na predajniach v druhej polovici 2019, cize uz skoro po sezone. Bravo.


06.11.2018 11:42

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mne sa paci, som zvedavy s cim pride KTM


06.11.2018 11:32

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

205 kg natankovana . To je slusne. F 800 nema nastavitelny podvozok. A yamaha ma svetlu vysku 240. Co je plus. Zrejme cena a testy povedia viac. V terene 70 koni bude stacit. A vlastne nie je to zle


06.11.2018 10:23

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Asfalt
 Turista 

Ikona

Začnem pozitívami:
Celkový dizajn vyzerá fakt cool. [dobre] hlavne predné svetlo. Až sa bojím že to v takejto podobe nepôjde do sériovej výroby.
Výfuk je na správnej strane, síce trochu vytrčení ale vyzerá to dobre. Nebude sa naň pripaľovať olej z reťaze.
Odnímateľné stúpačky spolujazdca aj s držiakmi.
Hrazda na navigáciu nad prístrojovkov.
18tka vzadu (aj keď o dosť drahší rozmer gumy ako napr. 130/80-17)
Od roku 1998 konečne nástupca XTZ 750?
USD vidla a nastaviťeľná. Ak by tam dali ešte klasickú vidlicu bolo by to totálne faux pas.
Vlnkové brzdové kotúče - vyzerajú lepšie ako obyčajné kruhové.
Jednoduchý rám z oceľových trúbiek s dobrým prístupom k servisu.(nenapadlo ich komplikovať to priehradovým rámom či hliníkovým deltaboxom)
Osvedčený motor aj keď oproti konkurencii poslabší.

Negatíva:
V prvom rade motor a jeho uloženie. Veko spojky a tým pádom aj kľukovka je veľmi vysoko od spodku motora (rotačné hmoty). Nad týmto vysoko uložením motorom je ešte nádrž! Však to bude mať ťažisko v stratosfére! (myslím si, nevozil som sa samozrejme).
Zdvihy tlmičov vzhľadom k tomu ako ultimatívne vyzerá som čakal vyššie, ale dôležitejšie je ako budú fungovať.
16L palivová nádrž. Od motorky nesúcej názov Tenere som čakal viac.
Digitálna prístrojovka - som spiatočník a zástanca analógu.
Váha vraj okolo 200kg.

Celkovo to bude asi spoľahlivá, jednoduchá a odolná motorka ktorá bude konkurovať hlavne cenou. Tak ako stará XT660Z.

Parametre prekonáva aj množstvo starších modelov napr. 10ročná F800GS aj keď o 100 kubíkov väčším objemom. Nový Triumph Scrambler 1200 XE bude mať vraj 207 kg suchú, 250 zdvihy a 100 Nm.


06.11.2018 10:13

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

cruelbody
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

chlapi...vy skusenejsi ...povedzte preco maju taketo endura take tenke predne gumy? keby mali hruhe bolo by to horsie?


06.11.2018 8:48

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

aktualne nema konkurenciu - je krasna

uvidime ci sa KTM zobudi s 800 Adventure


06.11.2018 7:25

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Picaso - ty si uplny optimista :-)
Ano, ma 70k ako ktm690, ale ta ma o 50kg menej. To je uplne ina jazda a pouzitelnost v terene.
Samozrejme su to rozlicne triedy, kedze yamaha je 2 valec. Ale tu ma konkurencia 90-100k, a tenere ledva 74.
A zdvihy 200? Ved to je malo aj asfaltku z Herlian do Banskeho.

Tenerka bola co sa tyka parametrov vzdy tak 10 rokov za konkurenciou a drzi sa toho aj touto generaciou. Normalne som sklamany, lebo videami navnadzovali, ze snad sa v yamahe konecne niekto zobudil, ale nie...

Hadam zaujmu aspon cenou. (co sa im neoficialnou cenou zatial nedari)


06.11.2018 6:50

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

picaso
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Zdvihy ako gs 650 dakar. Aj hmotnost. Zas ma 70 koni. Co ma ktm 690. No vyzera to na take lepsie cestne endurko. Asi pride R verzia. Tie hladke gumky su uzasne krasne.


06.11.2018 6:18

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Shuksank2
 Edvenčr 

Ikona

Re: Awia: škoda že má zdvihy ako čoper - veď to má aj moja stará GS :-(

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Shuksank2 (06.11.2018 6:18)


05.11.2018 21:11

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Doplnené tech parametre Yamaha Ténéré 700 2019 a kopa foto i detailov všetkých noviniek...

Tenerka vyzerá fajn, len či nebude priťažká a trochu slabá... hlavne v tej konkurencii kam teraz vstupuje... Uvidíme dúfam že čoskoro aj naživo si ju skúsim...


05.11.2018 19:38

Re: EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Sledoval som.
Asi SCR950 moc nejde, tak to skúsili s xsr700x /veď zas pár zmien nestojí veľa nákladov/, ale asi ducati scrambler desert sled bude na tom lepšie.
A na tej novej Tenere, už to nie je sci-fi, ale pavúčie svetlá, divné.


05.11.2018 19:17

EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Sériová tenere 700 je tu a našťastie vyzerá veľmi podobne ako koncept:

Foto: Yamaha Ténéré 700 2019


Foto: EICMA 2018 - Novinky Yamaha naživo - Tenere...


Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (05.11.2018 19:53)


| 1 2 | Nasledujúce


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Harley-Davidson

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 107024 | Včera: 230365