Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.11.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 12990 [Novinky - Predstavujeme]
Yamaha aj tohto roku vybaľuje svoje novinky 2019 v predvečer výstavy EICMA v Miláne. Sledujte naživo.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2018 | Nasledujúci
Konečne na koniec tlačovky - dlho očakávaný model Yamaha Ténéré 700 2019 - po rokoch ukazovania konceptov, po poslednom roku kedy ju testovali postupne po celom svete so známymi jazdcami sme sa dočkali. Adrien Van Beveren priviezol na pódium sériový verziu Ténéré 700, ktorá sa na šťastie len minimálne odlišuje od konceptu.
• Štvortaktný radový dvojvalcový motor CP2 s objemom 689 cm3 a vysokým krútiacim momentom
• Nový dvojitý kolískový trubkový oceľový rám s nízkou hmotnosťou
• Štíhla, kompaktná a ergonomická karoséria a sedadlo
• Agresívne tvarovaná predná časť v štýle rely so štyrmi svetlometmi LED a dvomi polohovými svetlami LED
• Nastaviteľná 43 mm obrátená vidlica s dlhým zdvihom 210 mm
• Diaľkovo nastaviteľný kĺbový zadný záves so zdvihom 200 mm
• Kompaktný kokpit v štýle rely so zahnutými riadidlami
• Vypletané kolesá s rozmermi 21 palcov/18 palcov s pneumatikami na dobrodružné cesty
• Štíhla palivová nádrž s objemom 16 litrov zabezpečujúca dlhý dojazd presahujúci 350 km
• Kompaktné multifunkčné prístroje v štýle rely
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Yamaha |
Model: | Ténéré 700 |
Rok: | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 689 ccm |
Max. výkon: | 73.4 k (54.0 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 68 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 11.5 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 80 x 68.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 210 mm |
Zdvih vzadu: | 200 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 282 mm |
Pneu vpredu: | 90/90 R21 M/C 54V M+S |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm |
Pneu vzadu: | 150/70 R18 M/C 70V M+S |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 205 kg |
Výška sedla: | 880 mm |
Rázvor: | 1590 mm |
Dĺžka: | 2365 mm |
Šírka: | 915 mm |
Výška: | 1455 mm |
Svetlá výška: | 240 mm |
Objem nádrže: | 16 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 266 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | Oficiálna cena: 9 590 € Prvé dodávky plánované na júl 2019 - cez objednávkový systém ktorý sa spustí 27. 3. 2019. |
XTribute je verzia XSR700-vky upravená do scrambler štýlu aby vzdala hold legendárnej Yamaha XT500 1981.
• Motor CP2 s vysokým krútiacim momentom a objemom 689 cm3
• Kompaktný a agilný podvozok
• Model XSR700 inšpirovaný ikonickým modelom XT500 z roku 1981
• Špeciálne ploché sedadlo v štýle modelu XT
• Logo XSR700 XTribute na nádrži a sedadle
• Terénne riadidlá a robustné stúpačky
• Manžety vidlice
• Pneumatiky Pirelli MT60RS na jazdu po cestách a na mäkkú jazdu v teréne
• Čierna povrchová úprava páčok a riadidiel
• Čierne prístroje LCD
• Koncové svetlo LED
• Ochranné kryty chladiča
• Voliteľný vysokoúrovňový výfuk Akrapovič 2 v 1 s čiernou povrchovou úpravou
Ako sa dalo čakať Yamaha priniesla turistickú verziu svojho trojkolesového Nikena. Yamaha ho predstavuje ako motorku na všetky 4 ročné obdobia. Výbava je vskutku bohatá a GT nechýba nič čo turista potrebuje.
• Stroj Sport Tourer vhodný do každého počasia na dlhé jazdy v každom ročnom období
• Vysoké čelné sklo
• Pohodlné sedadlo
• Vyhrievané rukoväte
• 25-litrové bočné kufre z polomäkkého materiálu ABS
• Základňa zadného nosiča s držadlom pre spolujazdca
• Hlavný stojan
• Druhá 12 V zásuvka na jednosmerný prúd
• Vyhradené farby karosérie verzie GT a povrchové úpravy prednej vidlice
• Bezkonkurenčný zážitok pri rezaní zákrut
• Jedinečné pocity zo stability prednej časti, sebaistoty a brzdenia na všetkých povrchoch
• Radikálny, odvážny a jedinečný 3-kolesový dizajn
• Hlboký uhol naklonenia, maximálne 45 stupňov
• Systém kontroly trakcie TCS, systém rýchleho radenia QSS, klzná spojka A&S, režim D-MODE, tempomat
Yamaha oslavuje 20. výročie svojho modelu YZF-R1 prostredníctvom špecifikácie GYTR modelu YZF-R1 určenej na trať vo víťaznom prevedení z 8-hodinových pretekoch v Suzuke. V rámci oslavy tejto významnej príležitosti a dvoch desaťročí na čele v oblasti technológií superbikov spoločnosť Yamaha Motor Europe s hrdosťou oznamuje, že uvedie limitovanú verziu modelu 2019 YZFR1 GYTR pripravenú na jazdu na trati.
Kľúčové vybavenie GYTR na modeli YZF-R1 GYTR zahŕňa súpravu pretekárskych káblových zväzkov - ECU, CCU a rýchlu škrtiacu klapku. Tento exkluzívny pretekársky stroj sa dodáva s vysokovýkonným balíkom prednej vidlice Öhlins FGRT 219, zadným tlmičom nárazov TTX36 GP a plne nastaviteľným tlmičom riadenia, ako aj s celotitánovým výfukovým systémom Akrapovič Evolution 2. A na ochranu motocykla sa využívajú ochranné kryty kľukovej skrine a náprav kolies od spoločnosti Gilles Tooling.
Ako prvé sa Yamaha pochválila úspechom modelu Tricity a potom ukázala koncept 3CT. Je to vízia väčšieho mestského skútra s motorm so zdvihovým objemom 300 ccm. S cieľom vytvoriť pohodlie pri jazde v premávke s častým zastavovaním a rozjazdom je 3CT vybavený systémom podpory uzamknutia naklonenia, ktorý pomáha jazdcovi pri zastavení a vozidlo zostáva nenaklonené.
Iron Max je špeciálna edícia úspešného skútra narvaná luxusnými štýlovými doplnkami.
Exkluzívna sivá farba Sword Grey
Špeciálne nové dvojité sedadlo
Kožené interiérové podložky
Hliníkové opierky na nohy
Leštený pochrómovaný rám rýchlomera
K dispozícii vo verziách s objemom motora 125 cm3, 300 cm3 a 400 cm3
Kompletne prekopaný model YZF R125 Yamaha ukázala už v Kolíne a teraz k nemu pridala aj väčšiu R3. R3 sa ukázala aj v športovej verzii GYTR (Geninie Yamaha Technology Racing) čo znamená kit na motor, podvozok Ohlins, brzdy Brembo atď, čo mení R3 na naozajstný pretekársky špeciál.
Pridané: 05.11.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2018 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110162 | Včera: 182769