Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (23 hodnotení)
Diskusia k článku: Test rakúskej športovkyne KTM 990 Adventure
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: radosť z BMW ma prešla po presadnutí na GS 1100, vibrujúce čudo ktoré v zákrutách podivne plávalo a na rovnej ceste bolo pruženie tvrdé ako swiňa |
vmax pri vsetkej ucte kamarat ak motor pri GS1200 pri kazdom preradeni lomcoval s celou motorkou tak potom je chyba v medzikuse co je medzi sedlom a riaditkami Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.09.2007 8:07) |
Awia: Ano, chvalim deserty, ale nezurim ich po asfalte. Ved vies... |
raptor: ja si pridem vyskusat, staci mi cez vikend zavolat. |
Matus, zacal som okolo toho chodit na jar na vystave, kupil som na konci augusta. Bol som v kontakte s 3 predajcami, geograficky mne najblizsimi. Nestretol som sa s velkou snahou predat z ich strany. Nakoniec som kupil v Sturove. Pokial by si mal zaujem o detaily, asi by bolo lepsie telefonicky. |
Kapro viem že Deserty chváliš, preto som to napísal. Chváliš ale nikdy si nepísal že by si ich dral na asfalte... |
salvator dali este tu 1100GS nemam ale ked bude dam vediet ok? |
TO : raptor - |
vacsina motoriek ma baterku pod sedlom a vzduchac pod nadrzou nielen talianski capkovia Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.09.2007 10:57) |
rmacko a zabudli dat velku nalepku na nadrz " kokoti, ked dvihate nadrz, nesklbte s nou z celej sily, lebo utrhnete spojky na hadicách!" (by sa zislo pre niektorych mechanikov ) |
TO : kwasak - |
rmacko, neviem clovece, opytaj sa Bobika. Neviem, ci by ti radsej nepozical baworaka, ako tu LC8. On k nej ma zvlastny vztah, uz niekolko dni chodi domov az vecer, ma take divne ocka zasnene a blazeny usmev na tvari, venuje jej vsetok cas Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kwasak (26.09.2007 11:31) |
nalozene, natankovane GS1150, co je asi 270kg, postavim na hlavny stojan v pohode. Vazim 83 kg. Tiez moje prve jazdy boli take vseliake, neni to tuctovy stroj, tuctova jazda, ako na kazdej inej motorke. |
Kwasak, suhlasim ze porovnavanie GS a LC8 asi nema taky valny zmysel. Naspat k mojmu predchadzajucemu nazoru. Na prvy pohlad vidim ovela viac podobnosti medzi GS a V-Stromom. Viem ze BMW a KTM su "premiove" brandy, ale napriek tomu, porovnaval niekto Vstrom s GSom? Upravené 1 krát. Naposledy upravil hofik (26.09.2007 13:56) |
hofik: to je v pohode, to tak ma byt. V KTM si asi myslia, ze hlavny stojan je pro teplouse. |
Pravdu povediac, vela usilia som zatial tomu nevenoval. Raz som to skusil, neslo to, tak som to nechal tak. Bocny stojan je vyborny. na mazanie retaze mam zdvihak. Ak vies povedat ako to chytit a co urobit, mozno by potesilo. |
No, ako to vysvetlit bez pouzitia sprostych slov? |
Dik, tak som to robil, takze som sa asi slabo zduval. Skusim sa lepsie zdut. |
hofik:zdut sa ti ani viacej netreba..skor preniest este vacsiu vahu na tu packu na ktorej stojis...dozadu a hore - tam treba "svih"...dupnut a svihnut..pekne to skoordinovat a masina sa sama postavi |
Hodnotenie: Fotky su fasa, dole klobuukom. Moto mna osobne neoslovuje, mozno tak Superduka opacit... O spolahlivosti KTM si tiez myslim, ze pokulhava. Uz som to tu tusim sj niekde spominal. Hlavne, ked Kapro siel poriadnu turistiku a furt sa mu nieco pokakalo. Ale nielen vypalena ziarovka, ale aj nejake ventili a co ja viem co vsetko este. No pfuj. Obdivujem za to Kapra, ze tej mrche tak veri a ide s nou aj na koniec sveta (nordkapp). |
mate asi slabe vetry ked sa neviete poriadne zdut... |
BMW positive : vôbec nechápem prečo by som si mal zvykať na BMW, vždy som sníval o GS ku a keď som sa nakoniec poriadne povozil tak som bol z toho totálne sklamaný a rozčarovaný. Uvažujem nad tým že to nie je motorka pre mňa zatial finančne a ani mi moc nesekla. Mám si ju kúpiť ako môj boss a potom mi nadával pol roka do kokotov, že na akú pičovinu som ho to nahuckal ? Zaujímavé je že sme si vymenili motorky a povedal že by už Varana naspäť nechcel. Upravené 2 krát. Naposledy upravil vmax (26.09.2007 19:56) |
vmax: Súhlas sú to turistické motorky, odvezú nás na koniec sveta. Rozdiel je len v tom, že na ktorý koniec. Kým pre Varan je to Faro, pre KTM a GS je to Magadan |
Awia : chceš ma nasrať ? mám ešte mesiac dovolenky ... |
vmax ze bolo sedlo od trubatechu tvrde ma neprekvapuje... oni su totiz take... original sedlo rozhodne neni pricna |
Podarilo sa! Neuveritelne, ako niektore zvyky zostanu dlho zakorenene. Mal som kdesi zakodovane zo svojej Jawy 23A Mustang (z pred viac ako 20 rokov), ze motorka sa dviha na stojan tahom/svihom smerom dozadu. Takze uz mi to ide, odporucam tlak na "ostrohu" a tah do hora za drziak zadnej stupacky. Netreba ani svih. Dik za rady |
hofik: no vidis a ani si sa nepucil |
Hodnotenie: Moj nazor na LC8 ...je dost dobra hracka! Mal som moznost sa odviezt aj na 950-04' aj na 990-07' na tej novsej som asi spravil 500km Neni to sice nic moc ale bol som s nou dost spokojny Ten motor na nich vakt slape pozri toto... |
ja som neni swalnate prasa, to si vyprosim. Kukaj, uz aj hofik, je svalnac, ked to dokazal dat na hlavny stojan. Treba len trosku potiahnut dohora a nie pucit sa ako fazula. |
Hofik: blahozelam.A teraz sa do toho pusti s plnymi nadrzami a kuframi. |
gubernator kapricio akoze dakujem ... cize ja ako ostarok si mam kupit KTM ked sa chcem citit mladsie? vyhladzuje KTM vrasky? robi KTM facelifting? :D |
tak tak raptor, nevidel som mladsieho dementa ako som ja, jazdit na velkom BMW, pockat ...este tu je awius, ale ten je uz aj zenaty a co ja viem co este, ten je divny tiez. Myslim celkovo, na BMW stretnutie by som asi tazko isiel, fuzi a brada mi este nerastie |
Trochu naspat k sportovkyni - Uznavam ze to nieje pre nu najlepsie vyuzitie, ale neviete niekto poradit zaujimave trasy okolo BA/Zahorie, tak aby som bol do 2 hodin naspat doma a trochu vyuzil jej vlastnosti? t.j. kombinacia cesta a lahsi teren. (lahsi vzhladom aj na moje skusenosti a moj kratky vzajomny vztah s touto slecnou.) |
Hofik, tazko porovnavat aj Vstroma s GSkom. Mali sme dva Vstromy ale ta motorka mi nic nehovori. Obrovske rozdiely. Celkom ina konstrukcia motora, iny podvozok, ine brzdy. Ja osobne nerada porovnavam motorky, mne pripada kazda uplne ina, aj ked su v jednej kategorii a jazdila som na nich. |
Tak ventlily na Varanovy mozem potvrdit. Naposledy, ked som sa rypal v motorke, tak mi do tej malej medzierky medzi nadrzou a hlavou riadenia padol srobik. Pri dvihani nadrze som sice pocital s hadickami a kablikmi, ale nie s tym, ze sa mi naraz otvoria oba ventily. Lez som to zatvoril, bola polka benzimu na motorke a zemi |
som chcel napisat, mladsieho chalana, aby bolo jasno |
Hodnotenie: Duggo, sebakritika sa ceni |
Je to skareda a neviem ci dobra motorka. |
Mas skaredu frajerku (alebo zenu)? Podla Teba asi nie, ale urcite sa najdu taki, co si to myslia. |
som pocul nejake chyry ze sa herghott vytrel na tej motorke |
Jak stará baba na trhu, Raptorko. Tá sa tiež najprv spýta všetkých naokolo, aj keď má na Herghottka číslo, Skype, ICQ... |
herghottko keby som sa ta to chcel spytat tak sa ta to spytam |
... majú tú KTM na predaj jak predvádzačku a je nejaká pooškieraná, tak neviem Hergotko čo si na nej vyvádzal ... |
za kolko macko? je moc rozjebana ci len suchnuta? sprav dajake foto |
Kazdopadne budu musiet hodne spustit. Momentalne tato "akcia" Upravené 1 krát. Naposledy upravil hofik (03.10.2007 11:16) |
rmacko, veru je oslahana a vela za nu scu |
Zbytočne tu špekulujete. Moto bola iba šuchuná pri páde v teréne. Nebolo nič poškodené, plasty mali škrabance a všetky diely budú vymenené za nové... Myslím, že viac k tomu netreba. |
A bude z nej "nova, nikdy nepadnuta" |
To je ok, ale za tu "akciovu cenu" asi momentalne nebude realne "predatelna". Aspon to je moj nazor, ja by som urcite za nu tolko nedal. |
awia, to hovori kazdy, ze iba padla zo stojana |
ak tu niekto spekuluje awia tak to nie sme my |
Hodnotenie: Ja som si dnes dva krát prdol, šesť krát (!) zakašlal a štyri krát kýchol. |
Ďakujem. Určite treba dať všetko na internet. Hlavne o tých druhých. |
Vadimko, som rad, ze si sa neposral a nepogrcal, lebo to by si uz bol ako babatko |
Matus, s tym stojanom sme to vyriesili uz na predchadzajucej strane diskusie. Zo stojana by uz odteraz nemala padat |
Na prvej foto v článku a tiež v galérii je moto odfotená už po páde z tej strany na ktorú padla. Nikto si to doteraz nevšimol. Sú, teda boli tam len škrabance a prasknutá smerovka. Diely budú vymenené. |
Awia, aaale vsimol... len niekedy je nedostatok pampersiek |
Hodnotenie: No čítal som tvoj článok a som celkom nesvoj čo som čítal . |
ja som vedel ze ked si toto datel precita budu triesky lietat |
Neviem či správne rozumiem, Datel chce povedať, že 990 je najlepšia na asfalte aj v teréne? |
Ano. Je to enduro ktore je naj naj naj. A ziadna znacka sa nemoze rovnat KTM adventure 990. |
najlepsia z cestnych endur aby sme boli presni... zdvihne redaktor motoride hodenu rukavicu? |
Aha, poznám viacero takých... Môžem sa nad tým len pousmiať. |
keby tu bol jjaro, ten by ho presvedcil o inom |
datel: Text ktorý si citoval je z môjho odstavca, takže sa patrí reagovať. Písal som doslova: Čo sa týka asfaltovej turistiky, myslím, že sú na scéne lepšie stroje, ale v teréne na LC8 len máloktorá stačí. |
|
myslim ze datel mal na mysli jazdne vlastnosti toho stroja na ceste /dost makky podvozok, staly pocit obcasneho vlnenia/ |
Ani ja nemám chuť sa naháňať ale keď niekto prejde na mašine 1000km a píše ,to nie je dobre. Ja ju mam od leta a mam na nej 14000km tak niečo viem. |
datel: Ktora motorka z CESTOVNYCH ENDUR je naozaj 50% cesta 50%teren. Jedine KTM ADVENTURE. - napísal som niečo iné? |
raptor> preco myslis, ze KTM ADV ma makky podvozok? Mne prisiel dost tvrdy a to na fazeri ho mam nastaveny do sportovna. Ved ta ktmka musi ustat skakanie. Mne pride GS daleko maksia ako KTM. |
matus ja si to nemyslim, ja si myslim opak aj ked som sa na nej vozil len 50km..... mysli si to jeden z autorov recenzie co sa tvari ako test |
Budeme sa aj bit? Super, nastupujem za tim LC8. |
kapro neblazni.. teba by som udrel leda tak vonou dobreho cerveneho vinka |
Este ze tak. Vies co je za uder rozhodcu? |
Vadim : no chlape to sa o Teba dosť bojím, to je dosť málo jedz viac vlákniny a viac ovocia lepšie Ti pôjdu vetry |
uder ktory rozhodne? |
datel, ako casto sa ti pusta ventilator na chladenie a kedy ? len ma to tak zaujima |
Ventilátor v meste za teplôt 25 a viac ide stále a na pristrojovke nieje vyplnene už len jedno políčko. Pohoda pýtal som sa chalanov ktorý majú za sebou púšť. |
S tym podvozkom - LC8 ma obrovske moznosti nastavenia. Ja osobne som zatial spokojny so standardnym nastavenim, ale pre lepsich "machrov" su tam obrovske moznosti. |
Je to asi specifikum LC8. Mimochodom, LC8 ma "zaujimavo" odstupnovany ukazovatel teploty chladiacej kvapaliny: 40-50-60-70-100-110-120. Ventilator sa samozrejme zapina niekde medzi 70-100. t.j. nevies presne pri akej teplote. Mne sa zvykne zapnut ventilator pri "70", po par sekundach skoci ukazovatel teploty na 100, potom ukazovatel znovu klesne na "70" a potom sa vypne ventilator.... neviem co konstrukterov viedlo k tomuto "zaujimavemu ukazovatelu". Neviem aka by mala byt "normalna" teplota kvapaliny, ale zrejme by som ju ocakaval okolo 90. Cize ak mas 90, ukazuje ti 70. Ventilator zapne "pri 70"... ... mimochodom, co sa tyka pristrojovky, LC8 je "slaba", ale radsej slaba pristrojovka a perfektne jazdne vlastnosti, ako naopak. |
je to tak preto, lebo teplota medzi 70 a 100st je normalna prevadzkova teplota, takze ta nemusi zaujimat kolko presne je. Proste je OK. |
suhlas, ale ventilator by potom nemal zapinat pri "normalnej prevadzkovej teplote". A on zapina. V predstihu. Chvilku pred tym ako sa objavi 100. A ta 100 sa objavi, cize ten ventilator je nastaveny dobre. Toto skratka treba brat ako fakt. |
zopina trocha skorej ako standard (odhadujem to na 95st pricom standard je ak sa nemylim okolo 105st) co moze byt cisto preventivne a nicom to neskodi. Mozno je to akasi ochrana tolko spominaneho zadneho valca, ktory moze byt trocha teplejsi. |
Hodnotenie: Včera a dnes som si ju schutnal. Malý rozdiel - táto je v prevedení S- teda všetkým známe-ako keď ideš na ťave a sedíš až hore na hrbe. Absolútne žiaden problém pri jazde - je skutočne skvele ovládateľná , možno na križovatke málinko, pretože oboma nedočiahnem na zem samozrejme, ale hlavne treba dať pozor ako zaparkuješ a ako sa potom dostaneš z tej parkovacej pozície( vďaka Janovi+1 zo Suchej- oni vedia) . Ale aj na to sa dá vyzrieť- myslieť na to vyparkovávanie už pri samotnom parkovaní. Spomínaný problém pri štartovaní som nezaznamenal žiadny, vlnenie v zákrute- po ňom ani stopy, aj keď je pravda že som tie zákruty bral od začiatku s väčším, potom už s menším, ale stále s rešpektom. Spojka, radenie, akcelerácia, brzdy- všetko OK. Prekvapivo dobre sa teda ovláda, treba si ale zvyknúť na to, že milimetrový pohyb plynom znamená okamžitú reakciu motora tak do rýchlosti, ako aj do spomalenia. Na kus cesty sme s Yfanom vymenili ze jeho bavora GS 1150. to bolo kreslo, ľahúčko ovládateľné, priateľské správnie, príjemné zvezenie... super. Ale nevadilo mi znovu vyskočiť na KTM-u a tešiť sa z nej ďalej. Ešte aj pred zaparkovaním som si dal pred pred garážou jedno miňi kolečko, Skrátka chce s mi na nej jazdiť, záskala si ma. Upravené 1 krát. Naposledy upravil quattro (13.10.2007 22:50) |
po pol roku: som jej ( dúfam )šťastný majiteľ. adventure 990 orange. olle! |
Hodnotenie: KTM 990 mam uz rok a kupil som ju u Rada Žubora hned ako som sa na tom previezol. Do terenu - tazkeho terenu s nou nechodim, lebo nemam na to partiu ale uz som presiel cez Madarsko, Rumunsko, Bulharsko, severnym Greckom, Talianskom celym vychodnym pobrezim aj cez cely sever, cez Rakusko, okolo Korziky. Hlavne cesta... . Ked to ide, zbehnem z cesty a kolonu na dialnici obehnem po rigole. Pripadne sa vyskrabem tam kde moji spolusuputnici nechcu. Hodnotim ju ako dobre ovladatelnu motorku. Skoda toho skakania v pomalej technickej jazde. Akurat ten bocny stojan je katastrofa. Ked som motorku nalozil batozinou tak ju odstavit tak aby som si bol isty jej stabilitou bolo tazke. A nalozenu ju potiahnut na central je takmer nemozne. Na druhej strane o nejakom vlneni podvozku som v clanku pocul 1 krat pretoze ja som nic nepostrehol. a opak. sedi v zakrutach a dokonca lepsie nalozena baglami. A poviem vam ja som schopny na motorku nalozit vselico. ( berte z rezervou ) . Co mi na nej chyba v originali je ukazovatel rychlosti, trochu pohodlnejsie sedadlo, elegantnejsie ovladanie vyhrievanych rucok, lebo tie akoze orig. KTM su obycajne Daytony z Louisa. Co sa tyka doplnkov tak SW motech je na KTM ako stvoreny. ( pomer cena vs kvalita ). A este by som asi zniesol kardan miesto retaze. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 158510 | Včera: 167370