Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Triumph riadne inovoval Tiger 1200 - bude v piatich verziách, aj s 30-litrovou nádržou
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Vyzerá to fakt zaujímavo, zaujímavá kombinácia modelov, kolies zamerania, vyberie si fakt každý. Ak to bude T-plane 3-val tak to bude fest zábavné. 17tka kolo chybat nebude, 18 bide pohodlnejšia... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (07.12.2021 16:47) |
Hodnotenie: Fuuuu. Tak to hej . 150 koni v terenu . Mazec |
Hodnotenie: Pekná motorka .... ale to predné svetlo/maska ... ako keby sa inšpirovali tou paskudou od HD |
Hodnotenie: Veru, kvalitna praca. Pocas tlacovky som sa nestihal cudovat, ako coraz lepsie to Triumph robi. Starsie 1200 boli kvalitne povozenie, na novinku sa velmi tesim. |
Hodnotenie: Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.12.2021 16:51) |
240 kg zakladne GT, 261 kg najvacsia Rally Explorer. |
tak potom teda aj po tejto rapídnej diete ma Rally Explorer má stále nadváhu |
Re: Herghott: uff stale dost. Ale zas je tam kus motora. Su zname zdvihy a moznost nastavenia ? |
Zdvihy na cestnych verziach 200, na Rally 220. Vsetky maju semiaktiv. |
Re: Herghott: teda gs s 21 vpredu |
Hodnotenie: Skvelý počin a cca 250kg pre nikoho s vyslovene off ambíciami to asi nikdy nebude primárna a jediná voľba. Veď aj tak väčšinu času (alebo všetok ) bude tráviť na ceste. Odľahčila aj vizuálne a teším sa na osobné stretnutie . |
picaso GS ma ovela turistickejsi podvozok. Triumph napriek rovnakej vahe ako tebou spomienane GS ma z podstaty veci konstrukcne urcite lepsi podvozok do terenu. |
Hodnotenie: Prave sa mi asi rozsil short list pre kandidata na dalsiu moto. Mal som tam Multistradu V4S a KTM 1290 SAS ale ten GT pro Explorer s 30l nadrzou vyzera ako velmi zaujimavy pocin. To 18" koleso vzdu je tiez haluz. Chapem to spravne ze to ma blind spot monitoring (radar vzadu) ale nema to adaptive cruise control (radar vpredu)? KTM to ma naopak a vzdy som si hovoril, ze by som radsej mal na motorke ten blind spot monitor ako ACC. Ked uz to nema obe ako Ducati. A ano, som jeden z tych co si chcu kupit cestne "enduro" a pouzivat ho ako pohodlnu cestovnu motorku na jazdu primarne po ceste s obcasnym dojazdom/pojazdom po nespevnenych cestach. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (10.12.2021 11:46) |
Re: w4tch0: Triumph SK ceny sú vždy +- rovnaké ako Triumph DE ceny. Mám dlhodobo odsledované .Takže nie je problém pozrieť pre predstavu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Ridgeback (10.12.2021 11:57) |
watch - k tomu sa nevyjadrujem. Samotna motorka asi fajn ale dostupnost ND co viem tak aktualne naprd. |
Re: raptor: Jasne. "Short list" je len zoznam motoriek ktore nejakym sposobom splnaju zakladne predstavy o parametroch/urceni/vzhlade/cene. Na kazdom z kandidatov sa este musim najprv previezt. U tych so sa mi budu pacit aj ako jazdia si potom necham spravit cenovu ponuku a potom do toho vstupia aj dalsie parametre (pocit z predajcu, dostupnost servisu atd...). Ano KTM siet je asi najvacsia z tychto troch. Ale zas, na KTM v BA mam zmiesane referencie. OKR moto ma super referencie, ale je to zas kus z ruky. Ducati BA mam "pod oknom" a referencie su OK. Triumph neviem, nezistoval som zatial :D |
Re: raptor: K dostupnosti ND: problém je z dôvodu Brexitu a aj Covid dopadom pri UK dodávateľoch zrejmý, máme to v automotive úplne rovnako, špeciálne dodávky, omeškania transportov, nedostatok personálu. K potrebe servisného zázemia ja Triumph: Speed Triple R ľ sezóny 25.000km gumy, olej, filtre, platničky. Speed Triple RS 3 sezóny 12.500km gumy, olej, filtre, platničky. Tiger 1200 Desert 1 sezóna 25.000km gumy, olej, filtre, platničky, Thruxton RS 1 sezóna 6.500km gumy, olej, filtre, zalepený defekt zadnej gumy. Tj. NIČ. sused KTM 690 Duke R: 2 sezóny 8.000km: ulomené úchyty chladiča, stratená matica hlavy riadenia, tečúca brzdová pumpa, priesak oleja, vyvarená kvapalina, pridretá vačka. Áno, súhlasím, KTM určite má silné servisné zázemie, pretože ho potrebuje... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Ridgeback (10.12.2021 12:33) |
watch - ja mam na KTM BA dobré referencie, vedie to tam kamoš Robo Szász. Nezachytil som žeby sa na nich niekto sťažoval. K ostatným predajniam by som možno mal čo povedať, ale budem radšej ticho, nech táto téma ostane čo najviac témou o Triumphe. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (10.12.2021 13:03) |
No keď kamoš rozprava na "klubovych schodzach" pri pive svoje trable s asi dvojrocnym Tigrom... |
...presne tak, ziadna znacka neni "bulletproof" a potom to je presne o dostupnosti ND a servisnej sieti. |
Re: raptor: Tomu sa hovorí empirická skúsenosť - ak je niečo bez diskusie úplne zlé (690), určite si to nik príčetný nebude overovať kúpou ďalšej KTM, hlavne, ak 1290 navyše spredu vyzerá ako vyšpúlené pysky starej indiánky. Neviem ktorú 1200 od Triumphu myslíš, či dvojvalec alebo trojvalec, ale tak ako predtým 1050 som ich obe až po niekoľkých rokoch vo výrobe, kde je veľká pravdepodobnosť, že muchy sú vychytané - Tiger po facelifte a tuším ôsmych rokoch vyroby a Thruxton po piatich. Inú značku už nechcem, pretože sa mi páči, vyhovuje mi čo ponúkajú - a hlavne som SPOKOJNÝ. |
Ridgeback v3 mam na mysli, velky Tiger. To ako ktora motorka vyzera je subjektivne. Urcite by sa tiez nasiel niekto kto by "ovenčil" aj tvoju značku podobne alebo horšie ako si sa ty vyjadril na adresu KTM. |
Re: raptor: "Urcite by sa tiez nasiel niekto kto by "ovenčil" aj tvoju značku podobne alebo horšie ako si sa ty vyjadril na adresu KTM." |
watch - toho by som sa nebal... aj Afrika aj KTM 1290 Adventure R maju vzadu 18 gumu. Vyrabaju sa cestne gumy normalne v tom rozmere |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 84857 | Včera: 229140