Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Doplnené: Vaše otázky a odpovede - V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Motorky sú úplne nové. Nový motor - vlastný - už nie Rotax. Nový rám, nádrž presunutá dopredu a prvky výbavy zo sveta väčších strojov. |
Hodnotenie: Awia, |
čitatelnosť toho TFT displaya namiesto klasickych budikov na slnku... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (06.03.2018 9:20) |
Hodnotenie: Awia, tak za túto diskusiu /že si ju ako novinár/ spustil Ťa reklamní mágovia BMW nepochvália. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (10.03.2018 11:21) |
Re: tryskac: jak nepochvalia na to sa tu nehráme. Skúsim ziskat odpovede na vsetky otázky. Na kazdu musim oslovit ineho človeka. |
awia - vsetko beriem ale ked pred rokmi presunuli nadrz pod sedlo tak tiez to boli argumenty typu "Lepsie rozlozenie hmoty" |
za chvilu budu mat zlate rafiky aj choppre |
Ma to podsedadlovy ram napevno alebo demontovatelny ako stara. |
Re: raptor: k tej nadtzi to com som pisal je ich odpoved |
Re: mana: Podsedlovy ram je montovany. Priestor pod sedlom som vam odfoti Video: BMW F750 GS 2018 - prvé dojmy zo Španielska |
odpoved - neodpoved |
Hodnotenie: Re: raptor: ved to ide ako Afrika a je to viac ako o 10kg lahsie |
alexa7 preco by som mal to mal porovnavat s Afrikou . Treba sa vzdy porovnavat s lepšími. |
vyzera to, ze ta motorka kazdych 5 rokov cosi priberie |
Re: raptor: stale cestujem nestiham pisat. Nova 850 je o 12kg tazsia ako bola 800 tak mi povedali. Nove normy, euro 4, vyfuk, kayalizator atd... Tam je ten narast. |
Re: raptor: Je mi to fuk, moj favorit to nie je Ale zas ked to postavili na riadne europske rozmery s riadnou nosnostou s urcitym konfortom, tak moc neni priestor na dietu. |
alexa7 aco stara F800GS nebola europskych rozmerov a s riadnou nosnostou? |
Re: Awia: ak 15kg je rozdiel medzi euro3 a euro4, tak nech nas vsetci motorkovi chrania pred euro5.... |
Re: raptor: ved toe infu su dostupne na nete volne. Len vravim ze v minulosti kazdy vyrobva udaval ako chcel. Dakto dry weight aj bez baterky extrem a wet bolo bez bezninu. |
Dal by som si pivo, ale vcera sme pili na Tomasa... BTW Vsetko najlepsie! |
Re: janoval: to ze si vcera pil je akože výhovorka. Dosť trápna |
pozeram do toho porovnania prveho modelu a "medzimodelu" a vidim tam volitelne ABS a ABS v serii, neviem, ci to moze mat 7kg, ale nejaky rozdiel to isto spravi. |
Re: janoval: Samozrejme aj ABS niečo váži, aj samotná jednotka, zvyčajne ABS znamenalo aj väčšiu baterku. Veľký katalizátor a výfuk. Veď dobre viete aké výfuky obrovské majú nové modely. Veď každá jedna moto čo prešla na EURO4 pribrala nejaké to kg... |
..hm, kedysi sa v ramci porovnavacich testov nepapagajovali len ucelove zvasty dilerov, ale skutocne sa merala hmotnost moto, objem nadrze, spotreba, dokonca aj take prkotiny ako sila potrebna na stlacenie spojkovej packy ci intenzita klaksonu.. |
Pravdepodobne je to len moja OCD, ako pri kardanoch, alebo dusovych kolesach, ale motor vyrobeny v Cine, aj ked “pod dohladom” BMW vo mne vzbudzuje nervozitu. Nemozem za to, som stara skola a globalizacia mi nerobi dobre. Stale si cenim napis na mojej moto “Made in Japan” ako istu zaruku kvality, aj ked ani to uz asi ziadna zaruka nie je. Keby bolo toto “male” GS vyrobene cele v “zapadnom” Nemecku, asi by som na neho pozeral inak, ale zial, nemozem sa preniest cez ten cinsky Loncin motor. Jawe vycitame cinsky povod jej vyrobkov, ale pri BMW sa to sotva spomenie. Inak vsetko OK, motorka pekna, palec hore za inovacie a bezdusove pneu. |
.. Nastavim si jazdny rezim, trakciu atd. Jazdim teren a ked motor zdochne, tak po nastartovani musim nastavit opat svoje nastavenie alebo to ostane ako bolo ? |
V článku teraz doplnené Vaše otázky na konštruktérov BMW F750/850 GS 2018 a odpovede: - hneď na začiatku. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 282864 | Včera: 181899