Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (3 hodnotení)
Diskusia k článku: Test Honda CBF 600 S
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
otazka vkusu ale neviem ako sa niekomu mozu pacit motorky takehoto typu. Vobec sa mi nepacia "turisticke" hondy. Strasne nemotorna predna cast, ako keby tam to predne plexi so svetlometom a plastami bolo nasra.. |
Krasna motorka - moj favorit!! Ten system so svetlami sa mi moc nepaci, ale co uz. Velmi slusny clanok. |
Faldner - sto ludi=sto chuti. Ja si presne to iste myslim o jogurtovej Suzuki. |
podla mna velmi pekna motorka, pekny dizajn. Hold, otazka osobneho vkusu. Za malo penazi vela muziky, toto je skutocne vyhodna volba pre tych, co poctivo zarabaju. |
lulinak Neregistrovaný |
mam ji od dubna ve verzi s ABS, najeto cca 6000 km a vcelku spokojenost, samotovou prevodovku ma, ale jen horni tri kvalty, spodek o sobe pri razeni dava znat stejne jako jinde, brzdy bez problemu, stitek to chce opravdu vyssi, spolujezdec ma mista spousty, vykon motoru pro normalni nezavodni jezdeni staci, ale ve dvou uz je naladeni motoru do pomala znat... |
Richie, |
No hej Hergi, ale pozri na litroveho Fazera. Ten ma vykonu tiez habadej a Honda by mu takto mohla aspon trosku konkurovat. Plne nalozena 600-vka uz nema taky potencial pri bezpecnom predbiehani. Ale, ako vravis, cena bola asi smerodatnejsia. Nad 9-kilom by som inac seriozne uvazoval, takto slintam nad tym Fazerom. |
kuva, moc dobry clanok, ale nemal som ho citat, zbytocne mi tera sliny tečúúúú |
Celkom podarený výrobok od Hondy. Myslím si, že bude vhodný aj pre nežné pohlavie. Chcelo by to od Hondy, ako hovorí Richie nejakú konkurenciu vo vyššej kubatúre (športovo - turistickú), to by som celkom privítal (samozrejme za prijateľnú cenu). Keby tak urobili VFR s motorom 1100 to by bolo niečo. |
mne sa ta motorka celkom paci , pristrojovku mam rovnaku , len mam este palivomer a neprehrieva sa mi to . Sitic na motore a celkove prevedenie , je snaha o najnizsiu cenu . Ale kvalita tam ostava . |
Podla mna ma ta motorka prilis maly vykon. To uz by som hadam skusil radsej Deauvilku... |
Na ten vykon to ma ale nejak vyssiu spotrebu na moj vkus... a ta predna kapotaz, no comment |
No Ja ju vlastním od jesene minulého roku.Mám na nej najazdené 6000 km.Nusím potvrdiť tvrdšie sedadlo, pri dlhých jazdách bolí zadok. Na výkon sa absolútne nemôžem sťažovať pri vyšších otáčkach robí divi a zvuk nad 7000 otáčok hovorí za všetko. Po zime keď stála skoro štyri mesiace naštartovala bez odvrávania na prvý šup.Z výhľadom na teplomer ja osobne nemám problém.Keď to tak zhrniem asi by som nemenil z každého rožku ma trošku a je skutočne flexibilná. Dá sa na nej jazdiť pohodovo ale dá sa aj vyblázniť pri vyšších otáčkach.Mne maximálne vyhovuje, ale je to vec názoru podľa toho čo chceš s moto robiť. |
pekne napisane Hergi.... |
caute, |
Agrac Agrac, |
No aj ked som toho nazoru, ze by som nikdy nemenil VFR, tak sa mi tato moto velmi paci.Uvidime za kolko sa bude predavat jazdena o 2-3 roky. |
Hergi, ako obyčajne článok, ktorý má hlavu aj pätu. Tiež som po tejto "potvorke" slintal keď som ju videl sedlať Ludvom. No kúpil som TRX 850 a je to tiež pekná štíhlučká kobylka s výborným ťahom odspodu. |
Herghott - to je tym posunutym vykonom do nizsich otaciek, nie? Vlastne znizenie vykonu je, myslim, len dosledkom tohoto znizenia, priorita bol dostatocny vykon v nizsich otackach - niekde som o tom cital. Ale ved ked to porovnam s fazerom... vyssi vykon, nizsia spotreba (skoro o liter, myslim) - na druhej strane na fazerovi na 6-tke ist 30 je absurdne. |
Bravurne zvladnuty test tejto motorky, si myslim ( ja taky.... ) |
Slusna masinka pre zaciatocnikov,pre ostrielanejsich ma Honda udajne v priprave na buduci rok Horneta 1000 s motorom z CBR 1000 ky. |
Mňa teší to, že 2004 stoja okolo 4500euráčov a je to určite moto ktorého jazdné vlastnosti by som rok-dva nevedel naplno využiť. Takže ako jazdenka OK a je u mňa vo finále. |
ta kawa sa mi vobec nepaci, ale ta co uz..... vyzera jak ta MT yamaha a ktomu ma nieco aj z KTM duke....., ale ta co uz....kazdy ma iny vkus |
no u mna je na poslednom mieste dizajn, teda cbf ako cestny turista ma vsetko co ma mat za tie peniazky- zlata motorecka |
agressor: |
richie, slave: |
Na testovenj CBF-ke som mal moznost sa previest. Zo Srdiecka hore k lanovke a spat. Dost kratky usek, bol som trocku sklamany, akosi sme si nepadli do ruky. CBF-ku som skritizoval... |
ach..rodny kraj...ze mesto Hrinova ale zas cesticky su tam pekne |
RICHIE: |
heheh Slave - asi zabludili na motoride a docitali sa, ze by bolo treba nieco vacsie . Dobry pristup zaujali, v kazdom pripade. |
Výborná moto, mám ju asi mesiac, najazdil som cez 4000 km, na okruhu som ešte nebol, zatiaľ z jazdných vlastností som unesený, traba si na ňu zvyknúť. |
Hodnotenie: Test super aj podľa neho som si vyberal moto. |
Hodnotenie: KEKSO, nová CBF 600S je striekačka, ale ani tá karbecová, ktorej šťastným majiteľom si sa stal práve Ty, ako vidím, nie je zlá. Ja som ju mal tiež a chuderka odišla dočasne pred dvoma týždňami do večných lovíšť , potom ako do mňa vletela na tvrďáka zboku plechovica. Mal som ju 2 roky , ale bola úplne v pohode, žiadna závada, pohodová motorečka, jak masielko. Z Dubrovníka som s ňou išiel v kuse až domov. Síce som si trošku pripadal ako náčelník "KAMENNÁ RIŤ" ( copyright na tento nežný výraz má Kapro), ale zvládli sme to celkom v pohode, aj keď od Plitvických až do Blavy v kuse lialo, ale jak hovado. Akurát, keď som na ńu pred časom presadol zo Zeldy prvýkrát po 2 týždńoch, prišla mi zrazu strašne útla a ľahučká, až taká bicykloidná ( to myslím bez urážky) , tak ľahúčko sa ovláda. Ja som si ju veľmi obľúbil, aj mi je za ňou trochu ĺuto. Želám Ti veĺa šťastných kilometrov |
Hodnotenie: hmmm...Fazer je asi trosku krajsi,ale aj CBF sami paci.Pekny clanok |
Tiež mi pripadá celkom do ruky a nieje prerastená, to je OK, lebo ju chcem na dochadzanie do práce a na výlety a toto je ten správny kompromis. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 52824 | Včera: 241378