Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Prosim skús to porovnať s kawasaki 300x, nakoľko to je jedna z mala podobných moto a potencionálny záujemca sa bude rozhodovať medzi týmito dvoma. |
Hodnotenie: Už treba len malého DUKA Adventure... Myslím, že motory - všetky jednovalce - BMW robilo v továrňach v ázii. A nejaké modely aj v Brazílii pre juhoameričanov. Nevie niekto, či to ešte platí ? |
Hodnotenie: Kolko stoji taka sranda? Dal by som za to tak 4500E, viac nie. Aj to len preto, ze je to BeMeWe. Ale aj ta Kawa stoji o dobry liter viac. Za 25kw, resp 29 je to celkom dost. |
Bude aj nejaká Adventure verzia? Aspoň s väčšou nádržou, padákmi a prídavnými svetlometmi by mohli spraviť, myslím, že by to bolo zaujímavé celkom, aj odlišné od konkurencie |
Hodnotenie: Mňa by zaujímalo či si myslia že výkon bude stačiť, mám na mysli hlavne v porovnaní s KTM |
Re: Awia: co KTM ... cina utoci ... www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes... |
Noo tak čína teda dizajnovo len áno, je to stále čína. Ale podľa mňa by dizajnom zotrela všetky vo svojej kateórii menších jednovalcov |
Tak keď si pán redaktor pýta otázku, jedna pádna vo vedľajšej téme zaznela, hoc i nie moja, tak hostiteľov z Berlína by sa mohol za nás opýtať: "skuste prosim najst odpoved na otazku, na kieho otca takato motorka vôbec vznikla, resp. preco sa ma predavat aj v Europe???" :D Isto príde nejaká úprimná odpoveď... |
Re: panbosko: tu vedla temu docitaj do konca, su tam hned aj odpovede. |
No to sotva. Snáď teda myslíš tú istú vedľajšiu tému čo ja, a tam sú len domnienky, a rozdodne nie tvorcov stroja. Bude fér, ak sa môžu vyjadriť priamo. |
Hodnotenie: panbosko, |
Re: quanto: vsetci ti si mozu kupit hocico lahsie a silnejsie, pocnuc tracerom 700. tebou menovana cielova skupina sice existuje, ale kolko sa takých masin preda v Europe? 200 alebo 400 rocne? tahat to do Europy bude pre BMW tazky minus. |
Ale niektorí si nechcú kupovať silnejšie. Chcú ľahšie. |
Re: zeze: borci z BMW nam to vysvetlili, opisem to v dalsom clanku. Tymi cislami 200 a 400 si hadam robis srandu... Len v Taliansku sa minuly rok predali z "beznych" tristoviek taketo pocty: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Herghott (23.09.2017 20:29) |
Ku spoľahlivosti dvojkoliek vyrobených v Indii: |
BTW Neviem ci som prehliadol, cena tohto premioveho (neznasam to slovo) vozidla azijskej produkcie ma byt aka? |
Hodnotenie: k odpovedi od KTM len tolkoto-> |
ta 310GS vyzera oproti tej KTM (je pravda ze este finalnu podobu nepozname) pomerne srandovne |
Hodnotenie: Sa mi paci jasne citatelny dizajnovy odkaz na plnotucne GS. Na prdkanie po okreskach s rozumnym objemom batoziny to ma vykonu dost, na caste jazdy vo dvojke, ci dialnicne presuny mu uz bude dochadzat para. Ale zakaznikov si najde urcite kopec, o to nemam strach |
Otázka: působí motorka naživo dospělým dojmem nebo je to na první pohled stroj pro náctileté? Zvolil by jsi si ji na dojíždění do práce (cca 30km)? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Nero1 (25.09.2017 17:48) |
Re: Nero1: na dochadzanie do prace je skuter, nic lepsie nenajdes. Na cca 30km predpokladam aj slusnu cast mimomesto, takze objemova kategoria 250-400 je akurat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (25.09.2017 19:43) |
Re: Menton: "na dochadzanie do prace je skuter, nic lepsie nenajdes." |
Das Buchstabenkürzel GS stand zunächst für „Gelände/Sport“, später für „Gelände/Straße“. Upravené 1 krát. Naposledy upravil panbosko (25.09.2017 20:08) |
Tak clanocek uz mame vonku: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 189058 | Včera: 167488