Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Diskusia k článku: Vyskúšali sme nové dvojtakty so vstrekovaním KTM EXC TPI 250/300 2018
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
To vážne aj po takej dobe od uvedenia na trh, nie je nikto v KTM na Slovensku, čo by novinárom vedel povedať viac o TPI ako stále opakované reklamné reči ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (03.07.2017 23:37) |
Re: tryskac: Asi si čítal zle... mazanie nie je cez benzínovy vstrek... Olej sa vstrekuje do sacieho hrdla. Inak je to presne ako si napísal, čerstvá zmes ide aj do výfuku a potom sa vracia späť. |
tryska, nechapem tomu hejtovaniu, vyzera ako keby si si to video vobec nepozrel. A vobec moto sa predavaju len teraz, ziadna dlha doba uvedenia. Awia tam ten princip vstrekovania uplne presne popisal. |
Nie,nie ja som nič nečítal, ja v inom jazyku viem pozerať iba obrázky. |
Haro u seba pisal: 300-ka brzdí motorom!!! Fakt! Síce možno takmer na úrovni 4T 250-ky, ale brzdí. |
Ten mosadzny "dzindzik" co sem davas obrazky je na pripojenie snimaca tlaku v klukovej skrini, na zaklade coho, okrem inych, ecu davkuje palivo a olej. |
Copo vďaka za upozornenie na článok u Hara, je tam pár info. |
Chooki, to čo píšeš o snímači tlaku mi znie divno, to ten snímač vie merať podtlak aj pretlak v rámci jednej otáčky? Myslím si že celé dávkovanie je naviazané iba na polohu škrtiacej klapky a teplotu násávaného vzduchu + nahraté mapy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (04.07.2017 13:15) |
Re: tryskac: Nahodou ja som tech typ mna zaujimali detajly, a ludia z ktm poslali cloveka priamo z fabriky aby vsetko objasnil... |
"...ten snímač vie merať podtlak aj pretlak..." Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (04.07.2017 13:58) |
Awia ak tá info o snímači je od "originálneho ktmáka" tak to budem brať ako dogmu . |
Re: tryskac: dočítaš sa zajtra aj keď myslím že bolo povedané všetko... |
Re: tryskac: nechcem sa s tebou hadat, ani dotahovat a mozno sa aj mylim. Ale na co je potom ten senzor v aute? |
Awia asi nebude pravda tých 5-10 nádrží pri 5tich je miešací pomer 1:64 čo je reál no pri 10tich je 1:128 na celú nádrž čo mi pripadá dosť extrém. Ak bude spotreba cca 5Litrov za hodinu, tak pri pomere 1:100 je to menej ako 1 ml oleja za min. čo je potrebné rozprášiť na olejový areosol aj vtedy ak má olej nízku teplotu. A ako to dokázali je vec čo ma hodne zaujíma a hádam nielen mňa. Takže určite nebolo povedané všetko. |
Re: tryskac: 5 nádrží je asi vysoko reálnych, 10 je už extrém, pravdepodobne to bude niečo medzi tým... |
Nech sa páči Vyskúšali sme nové dvojtakty so vstrekovaním KTM EXC TPI 250/300 2018 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (05.07.2017 18:07) |
Re: Awia: a ako s tym brzdenim motorom, brzi 3killo? |
Re: copo: Otázku som prehliadol... Áno oba dvojtakty brzdia lepšie ako karburátorovky, ale netreba čakať brzdiaci účinok 4T. |
Re: Awia: mne o to islo preto som isiel do 2T lepsie sa mi jazdi enduro ked to nebrzdi motorom |
Re: copo: ja mám tiež 2T v obľube, podľa mna naučí viac... Brzdenie motorom mi na 2t nechýba |
Re: tryskac: Nič žiadne otázky? Vsjo jasno? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 9474 | Včera: 184123