Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Vyskúšali sme tri BMW: S 1000 XR, R 1200 RT a K 1600 GTL - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVyskúšali sme tri BMW: S 1000 XR, R 1200 RT a K 1600 GTL - Diskusné fórum

Hodnotenie: (2 hodnotení)

Diskusia k článku: Vyskúšali sme tri BMW: S 1000 XR, R 1200 RT a K 1600 GTL

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
10.10.2016 10:05

Vyskúšali sme tri BMW: S 1000 XR, R 1200 RT a K 1600 GTL

passiv
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

S1000XR model pre 2017 by mal mat tie vibracie v rajdoch vyriesene... a tomu, ze prejdu len tak a pri nejakom magickom cisle 4000km, neverim.


10.10.2016 10:15

Re: Vyskúšali sme tri BMW: S 1000 XR, R 1200 RT a K 1600 GTL

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ťažší chod radičky v prípade radenia bez spojky rovnako ako u XR.

nie je podla mna chyba ale (logický) zámer výrobcu... ;-)


10.10.2016 12:05

Re: Vyskúšali sme tri BMW: S 1000 XR, R 1200 RT a K 1600 GTL

k 1600 gtl a jej zvuk spomenuty v plusoch??? :-O
mal som tuto motorku a najazdil som na nej celkom dost km a zvuk je to posledne, co by som pochvalil...naopak, je to asi to najhorsie...otras...ako vysavac, uplne...podla mna prave zvuk je uplne iny, nez aky by clovek cakal od sestvalca...ale zas povedzme si uprimne, o ten vlastne pri takejto motorke vobec neide...


11.10.2016 10:10

Re: Vyskúšali sme tri BMW: S 1000 XR, R 1200 RT a K 1600 GTL

Pulinsky
 Kávičkár 

Ikona

RT bude cochvila vyzerat ako E.T mimozemstan :-)))


11.10.2016 10:28

Re: Vyskúšali sme tri BMW: S 1000 XR, R 1200 RT a K 1600 GTL

PetoDL
 Turista 

Ikona

raptor: úplný súhlas [dobre]
a ... na zlom asfalte XR skáče ako koza, akonáhle som s tým zišiel z hlavnej ... škoda :-(


11.10.2016 14:27

Re: Vyskúšali sme tri BMW: S 1000 XR, R 1200 RT a K 1600 GTL

Varan
 Jogurťák 

Ikona

raptor, PetoDL: možno to bol zámer, ale keď po 20 min. idem radšej radiť so spojkou, lebo sa mi nechce tlačiť silou na radičku, tak to ako chybu vnímam. Quickshiftre majú aj iné motorky a netreba vyvíjať na radičku väčší tlak. Napr na GSA to išlo bez nutnosti vyvinúť väčší tlak na radičku

PetoDL: mala Dynamic ESA?


11.10.2016 15:54

Re: Vyskúšali sme tri BMW: S 1000 XR, R 1200 RT a K 1600 GTL

PetoDL
 Turista 

Ikona

varan: hej, mala ... vozil som sa na nej nejakých 200km, mal som ju z požičovne na pol dňa ... donovaly v pohode, šturec tiež, 66 smerom na brezno ok ... akonáhle som zišiel na Poniky, konec a trápenie ... tú cestu poznám a viem ako sa tam chová GSA, práve preto som tam šiel, nech cítim ten rozdiel ... nech som nastavoval akokoľvek, ani zďaleka to nebolo ono ... takže za mňa XR len na kvalitné cesty ... ale možno som zhýčkaný :-)))
quickshifter: mám odskúšaný na 3 motorkách, najmä na svojej, t.j. cca 7000km a je pravda, že treba mierne pritlačiť, smerom hore ... dolu kopem rovnako ako so spojkou ... v tom ale vidím zámer a má to aj logiku ... ale že by bolo treba nejako výrazne tlačiť alebo že by to chodilo ťažko, určite nie ...


11.10.2016 20:50

Re: Vyskúšali sme tri BMW: S 1000 XR, R 1200 RT a K 1600 GTL

kecky
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Aj ja som mal pocit, že je radička tvrdá, ale nie je...
Quickshifter netreba používať ako bezspojkové radenie. Pri turistickom tempe v pohode klasika, so spojkou. Iba pri dynamickej jazde a iba krátkym ťuknutím do radičky. Čím rýchlejšie ťuknutie, tým ľahšie preradenie.Mne to poradil predajca a od vtedy úplne bez problémov a tlaku na radičku. Len si to treba nechať vysvetliť, potom no problém. Tento rok 20.000km aj s quickshiftrom na Bmw r1200rt lc... >:-)

Dôvod úpravy: skleróza >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kecky (11.10.2016 20:52)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 66316 | Včera: 180635