Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch! - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch! - Diskusné fórum

Hodnotenie: (8 hodnotení)

Diskusia k článku: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
06.09.2016 8:14

Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Pulinsky
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zaujimava a designovo nie tak dokatovana ako napr. MT 10, co je uz iny transformer, ale tych je teraz plny trh, asi sa to ludom paci, tak sa take kreslia a aj vyrabaju.
Mne tie parametre vela nevravia, cisla budia dojem niecoho sialeneho, nie som vyzrety jazdec, jedine max na com som sa viezol bola R6 a tam som po zosadnuti mal usmev ako Joker z Batmana, len ten posed, ale co by som od SS cakal.
Podla mna pre vysokych jazdcov stale kolenouhlovopriostra , podla fotiek, taky Igracik v multikare. Ale to pri vyuziti tejto moto asi nebude problem, ked tam kvoli zakrutam sa ta poloha meni a nohy sa skor odkrvia :-)


06.09.2016 20:14

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Pulinsky asi vec pohladu... nemam vobec nic proti tejto KTM ale MT10 co spominas je kus krasnej japonskej motorky ;-)

ukaz mi este jedneho takeho transformera okrem BMW K 1300R ked hovoris ze je ich plny trh ;-)


06.09.2016 21:30

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

boha.. a mne odviezt nedajú :-~ :-~


06.09.2016 22:02

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Pulinsky
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: skutocne? snad takmer vsetky okrem talianov, aspon ti maju zmysel pre pritazlivy dizajn. Ale o dizajne tu rec az tak nie je. Je to ako celok funkcne a to bude predavat.



06.09.2016 22:44

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: Pulinsky: hej. MV agusta zagato :-D :-D

Pozri obrázok

nie všetko je zlato, čo je z talianska. a nie všetko je špatné, čo je z japonska. kawa Z 1000 minulý model. čím sa tak líšil od djúúka?


07.09.2016 8:58

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

chesTTer ano a ešte Z1000 je tiež terminator / transformer [dobre]

pulinsky a teda ktore este... skus konkretne ;-)


07.09.2016 12:35

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Jura
 Motarďák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

umňa velice dobré - design aj parametre - velice bych si to vjedel predstavit ... jak ponaháňat, tak parkovat v garage .. [dobre] [ciel] 8-) >:-)


07.09.2016 14:34

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

chooki
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

top motorecka.
ked uz tolko placete, ze sa nemozte povozit, urcite viete, ze dileri zvyknu mat predvadzacky a KTM organizuje orange days medzi dilermi na jar. toto bolo napriklad v dispozicii v KTM Bratislava :-)

Pozri obrázok


07.09.2016 14:36

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Veru veru chooki má pravdu SuperDuka sa dalo kde tade vyskúšať hodne... A verte mi stálo to zato... [dobre]


07.09.2016 14:55

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Pulinsky
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: nezmurkaj ale googli, ved si cely den prisaty na motorajde :-D


07.09.2016 16:36

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Pulinsky
 Kávičkár 

Ikona

Neviem zeditovat prispevok tak doplnam co som nasiel na rychlo:
www.roadandtrack.com/car-culture/g6570/new-naked-bikes...

Predpokladam, ze sa bavime o nahacoch, tak z toho vidiet kam sa ubera dizajn u vacsiny, s vynimkou talianov, britov a zrejme sa najdu aj dalsi. Ale ako som pisal vyssie, kazdemu sa paci ine.


08.09.2016 8:12

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Pulinsky - ty si povedal ze ich je plny trh, ja som nasiel okrem MT-10 este K1300R a Z1000 co mi ako plny trh nepride. Tah je na tebe ;-)


08.09.2016 8:28

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Pulinsky
 Kávičkár 

Ikona

Je pravdou, ze som spravil prierez vsetkym v triede nahacov no nie priamo na rovnakej objemovej urovni, vtedy to moje tvrdenie nie je presne.
Hodim ti aj ja jedno priatelske zmurknutie na zaver a k tejto debate s tebou to uzatvaram ;-)
Mozme pokracovat pri kofole, pive, ale prispevkovat do fora sa mi nechce.


08.09.2016 21:34

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Hodnotenie: Dobré

Paradna motorka [dobre] , strasne sexi. Skoda, že pri mojich jazdeckých schopnostiach by som jej výkon naplno využil len raz, vlastne 2x - prvý aj posledny :-(

Hergi -fajnovo si to napísal, všetky ostatné parametre na majiteľa budem za chvíľku spĺňať :-)))


09.09.2016 21:58

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Toronto
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

toto bola alternativa ked som uvazoval aku moto kupim.nakoniec vyhralo tuono factory dizajnovo je aprilia krajsia(aspon podla mna)ale ten silny vtwin ktm musi byt radost prehanat po okrskach


23.09.2016 12:26

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Problémy, ktoré vyriešili vo verzii 2016:

- Do zadnej kyvky sa dostávala voda, ktorá nemala kadiaľ odtiecť. Celé to tam vo vnútri potom zhrdzavelo a rozpadlo sa, zadné koleso sa začalo kývať do strán. Vyriešili lepšou izoláciu dier v kyvke, a navŕtali zospodu dierku, ktorou voda odtečie.

- Ako spojkovú kvapalinu začali používať DOT (brzdovú kvapalinu, v podstate). V predchádzajúcich verziách tam bol minerálny olej, ktorý má bod varu zhruba o 100 stupňov nižší. Pro častom používaní spojky (jazda po meste) kvapalina zovrela a spojkový okruh sa zavzdušnil. A ostal si bez spojky.
Ak si mal šťastie, bublinka vystúpila do hornej časti, odkiaľ sa dala ľahko odstrániť. Ak si nemal šťastie, bolo treba celú náplň vybrať, a dať novú.

Problémy, ktoré nevyriešili:

- Zadné brzdové svetlo sa vibráciami odlomí, a ostane visieť na káblikoch.

- Do smeroviek vniká voda, a prestanú fungovať.

- Z času na čas motorka vypíše hlášku "MTC Failure". Ak máš šťastie, vypnutím a zapnutím sa odstráni. Ak nemáš, už ju nenaštartuješ, až do výmeny nejakej súčiastky čo sa volá "pick-up" (neviem čo to je).

To len tak, čo som si narýchlo pospomínal.
Moja je 2015 (nie Special Edition ani nič), takže má ešte všetky tieto muchy.


23.09.2016 12:45

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

Ináč, som prekvapený že ste sa tak dobre vyjadrili o podvozku. Máme takú skupinu vo WhatsApp, je nás tam 37 čo máme túto moto, hodne diskutujeme. Najviac čo sa sťažujú je práve na podvozok. Vpredu chýba jedno nastavenie (neviem ktoré), a hlavne vzadu je to vraj zlé (pruženie uchytené napevno, či čo).

Ja som len taký obyčajný jazdec, tak mi to stačí, ale mnohí si už vymenili zadné pruženie za Ohlins, a takmer všetci si vymenili vpredu pružiny a olej za také, ktoré zodpovedajú konkrétnej hmotnosti jazdca.


23.09.2016 15:01

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

Pfúúúúúha...tak toto by podľa môjho názoru malo byť na motorke v takejto cenovej kategórii vyriešené ešte v rámci vývoja, resp. vôbec by sa tam takéto veci nemali vyskytovať. :-~


23.09.2016 16:49

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

teplak
 Edvenčr 

Ikona

KTM zacina asi dost stracat na kvalite pripadne prozakaznickom servise ako tak citam aj o inom modeli tot u bratov: www.motorkari.cz/tema/?t=190840&pgr=1
Zeby to bolo spojenim sa s Indiou ci vyrobou moto manazermi a ekonommi? [zle] I-GRR


23.09.2016 17:06

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

Krakatau tiež by som si bol myslel, ale vraj sa to "nedá". Týchto motoriek sa vyrobí zrejme pomerne málo, chvíľu trvá než vychytajú muchy.
Mám ešte Hondu (CB 1000 R), tá v živote nevidela servis kvôli ničomu inému než kvôli pravidelnej prehliadke. Ale to je vraj niečo úplne iné.

teplak ten prozákaznícky servis, to je na tom celom to najhoršie. Lebo to nie je prozákaznícky, ale protizákaznícky. Všetko ide len cez prosenie, vyhrážanie a presviedčanie. Napríklad s tými smerovkami: Vedia že všetky sa zavodňujú a kazia. Keď sa ti to stane s jednou, vymenia ti preventívne všetky štyri? Kdeeeeže. Vymenia ti tú jednu. Keď ti prestane fungovať druhá, tak choď zase do servisu, dohaduj si termín, strácaj čas. Keď sa ti to stane pri cestovaní, 1000 km od domu, tak to je super.

Alebo to že zadné koleso začne vibrovať do strán. Podľa mňa, vážny problém ovplyvňujúci bezpečnosť. Nejaké systematické riešenie prostredníctvom hromadného zvolania? Kdeeeeeže.

Aby bolo jasné: Hovorím o situácii v Španielsku, nie u nás.

Na porazenie.

Dôvod úpravy: Preklep

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kamilko (23.09.2016 17:07)


23.09.2016 18:21

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

Pozri obrázok
Bazénik

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok
Dierka v radiátore. Stane sa aj v najlepších rodinách

Pozri obrázok
Táto súčiastka, neviem ako sa volá (clutch slave po anglicky) má životnosť takých 20.000 km max. Celkovo so spojkovým systémom sú problémy

Pozri obrázok
Bublinka sa vyskytne. Aj každých 4-5 tisíc km

Pozri obrázok
Dávno nebola chyba, dáme? Jasné, davaj chybu!

KTM. A wannabe BMW.


Dôvod úpravy: Veľmi vtipné popisy

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Kamilko (23.09.2016 18:26)


23.09.2016 18:53

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

datadive
 Kávičkár 

:-O jak keby bola z talianska


23.09.2016 20:32

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: datadive: ked máš nejaký konkrétny problem s talianom, tak ho sem daj, aby sme vedeli, ale na iné vlákno.
Sila ked uz aj redaktor MR, zasiera vlákno kde sa dá niečo dozvedieť.
Vážne totiž zvažujem 1190R.












23.09.2016 20:54

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

datadive
 Kávičkár 

Re: alexa7: sry ak som ta nasral ... uz som dal :-) nenechal som si to pre seba >:-)

xel som tym povedat ... ze s takýmito problémami ked dizajn zvitazi nad funkcnostou/spolahlivostou, popr. sa objavuju nedotiahnute riesenia .. skor stretavam u talianskych vyrobcov. moderator nemoderator ... stale iba clovek 8-) tak mi prepac

Dôvod úpravy: KTM ma viac oddeleni R&D ... takze ludia ktory robia na dukovi su iny tym ako ti co robia na 1190 ..aj ked sa to nakoniec stretnee na jednom stole ... blog.ktm.com/tag/ktm-rd-en/

Upravené 1 krát. Naposledy upravil datadive (23.09.2016 21:03)


23.09.2016 22:06

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: datadive: V pohode :-) Len práve vymýšlam predať Stelvio, ktoré mám 4 roky a nemám mu čo vytknúť./ neuveríš ale nič nedotiahnuté som na tom nenašiel :-)/ a kupiť KTM 1190R pre moje terénne sklony. Ale po tom čo čítam všade......ani náhodou.


23.09.2016 22:07

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

Kamilko: Uff...tak toto je dosť silná káva, takéto niečo som hádam ani u Talianov nevidel. :-O


23.09.2016 22:08

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Dalsi redaktor ma najazdene na Multistrade 36 000 km bez poruchy :-)

Herghott


23.09.2016 22:22

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

OK, aby som zas nebol toto:

30.000 km, 3 väčšie cesty (7.600, 3.600 a 4.700 km), a na žiadnej z nich ma nenechala v štichu.
Spojka mi zlyhala trikrát (prvýkrát po 15.000), ale našťastie vždy neďaleko od domu.

To zhrdzavené vnútro zadnej kyvky vymenia, otvory utesnia a odtokovú dierku navŕcu v záruke. Nie sami od seba, treba ich presvedčiť. Teraz pri prehliadke po 30.000 sa na to chystám.
Verzia 2016 to už má sériovo.

Ten clutch slave (neviem ako sa to povie) sa dá kúpiť značky Oberon. Ten je kompatibilný s oboma typmi spojkovej kvapaliny - s minerálny olejom, aj s DOT. Vydrží oveľa viac.

Celý spojkový systém sa dá aktualizaovať na verziu 2016, ale za vlastné peniaze. V záruke to odmietajú urobiť.

Proti dieram v radiátore chránič radiátora, už mám objednaný od Evotech. Ale aj tak je to kuriózne, lebo KTM je vraj špecialista na radiátory.

Zvyšok je tak, ako je. Smerovky a zlomené zadné svetlo vymenia v záruke, tam nerobia problémy. Len, ako vravím, žiadna ústretovosť, žiadna prevencia - po jednom, a až keď sa to pokazí.


A len ako kuriozitu: V tej skupine čo som hovoril, kde sme niekoľkí čo máme túto moto, je jeden Kanaďan žijúci tu v Barcelone. Ten ich má rovno dva: Pre seba, a pre manželku. Obidve naládované doplna PowerParts, v podstate všetko, čo sa na to dá dať. Asi si viete predstaviť že je VIP klient miestneho dílera. Obrovský fanúšik KTM.
Tak tento človek je tak frustrovaný debilným prístupom KTM, že napísal nasledovný otvorený list, ktorý poslal do Rakúska, aj niekoľkým motocyklovým publikáciám: www.facebook.com/KTMCANADA/posts/10153318139257294


23.09.2016 23:05

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

datadive
 Kávičkár 

Re: alexa7: verim ... guzziny aj ducny sa za poslednych 6-7 rokov o dost polepsili, urcite si si vsimol ze niektore svoje technologie nechali zakapat a pouzivaju osvedcene ... verne "povesti" uz asi ostala iba MVA aj ked ani tam to uz nieje celkom pravda s novsimi modelmi a motormi uz nieje taky problem ako napr s modelom F3 675 na druhu stranu s 1090tky sa celkom podarili ..


24.09.2016 10:17

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: datadive:U Stelvia, neviem ktore technologie myslíš. Viem len o drobnej zmene štartovania.
V r 2012 vychytali všetky muchy o ktorých vedeli. Skrátka "spetná vezba" od zákazníkov fungovala na rozdiel od KTM.
A tie muchy boli fakt drobnosti na rozdiel takých závad u KTM,ako napr. že to chytá "falošný" vzduch u 1190. Ked vidím, ako su do detailov tieto veci dotiahnuté u Stelvia, by som musel byť v delíriu aby som ho vymenil za 1190.



24.09.2016 11:55

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Neviem, podla mna 1190 a Stelvio su uplne rozdielne motorky. Jedna je moderna a druha so sebou taha velke dedicstvo. A ovela vacsiu charizmu. Stelvio je super masinka.

Herghott


24.09.2016 12:41

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Herghott: Ved preto som chcel vyskušať niečo uplne iné.
Ale už su objednané TKC 70 na "hrošíka" >:-) Ved šotolina nie je ani terén len nespevnená cesta :-)
"Ready to race" sa odkladá na neurčito :-)


25.09.2016 12:11

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

chooki
 Edvenčr 

Ikona

kamilko :-O to su vsetko tvoje foto, zavady ?


25.09.2016 16:39

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

chooki nie sú všetky moje, len posledné tri - tečúci clutch slave (dofrasa, ako sa to volá), zavdušnená spojka, a chyba elektroniky.

To zhnité vnútro zadnej kyvky, to sú fotky z dvoch rozličných moto mojich známych. Prederavený chladič je moto manželky jedného známeho.

V mojej bude určite tiež vzadu voda, lebo som bol na nej v Nórsku, kde na nás tri dni v kuse lialo, a minulú stredu som sa vrátil z cesty kde som raz išiel 8 hodín v kuse v daždi. Plus som ju často umýval WAPkou, lebo tu v Španielsku sa jazdí aj v zime, len niekedy treba umyť od soli.

Takže tak.

A pritom taká by to mohla byť dobrá moto! Nekonečný motor, najlepšie brzdy na trhu, pohodlná aj na cestovanie, dobre vyzerajúca, dávkovateľná tak, že doslova kohokoľvek na to môžeš posadiť, aj úplného nováčika (viem, lebo brat na nej jazdil keď mal čerstvý vodičák, a bez problémov).

Len takéto sprostosti ju kazia, ako chyba pri vývoji, pre ktorú sa ti potom rozpadne zadný náboj, alebo debilne riešený spojkový systém. Všetko by to ešte bolo OK, veď človek vie že keď kupuje špecialitku, tak nejaké zádrhele budú, len keby KTM sa k tomu stavala nejako ľudsky, a všetko to riešila k spokojnosti zákazníka. Ale čítajte ten otvorený list čo písal môj známy, že koľko mesiacov čakal na vyriešenie problémov v záruke.

Ešte raz: Hovorím o situácii v Španielsku, nie u nás. U nás nepoznám. Raz-dvakrát som bol v Adamoto Košice s nejakými menšími vecami, a bol som spokojný.

Neviem ako u nás, ale tu je to katastrofa so servismi. Ak nemáš nejakého dobrého známeho, ktorému môžeš veriť, tak si v prdeli. Minule jednomu známemu poobtŕhali plasty na VFR namiesto toho aby ich odskrutkovali, lebo sú platení od hodiny, a tak im to bolo rýchlejšie. Druhému zas nevymenili olej, atď, atď. Takýchto hororových príbehov plno. Najlepšie nechodiť do servisu vôbec, a urobiť si sám ak vieš.


25.09.2016 16:54

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

Ešte jedna vec: Ak by ste toto náhodou chceli kupovať, dajte si pozor na PowerParts. Celkovo odporúčam ruky preč od väčšiny PowerParts, lebo je to výsmech. Mne sa to zdá že PowerParts sú nejakým bizarným experimentom KTM, že koľko sú tí sprostí zákazníci schopní zaplatiť za čo najnekvalitnejšie, najpodradnejšie šmejdy aké sa dajú vyrobiť.

K týmto sprostým zákazníkom patrím aj ja, lebo som si kúpil za 172€ brzdovú a spojkovú páčku, ktoré bolo treba obrúsiť aby tam vôbec pasovali, a za 510€ kufre (+ asi 80€ držiaky), ktoré sú taký šmejd, že to treba vidieť aby človek uveril. Že nie sú nepremokavé, to som vedel. Ale že sa zničia pri prvej jazde za mokra, to som nevedel. Lebo zadné koleso na nich nahádže blato, čo spôsobí že sa zasekne a zničí zips. Plus, sú potiahnuté látkou, ktorá sa pri manipulácii potrhá. Už ani nie Made in China, ale Made in Vietnam, lebo výroba v Číne by bola asi príliš drahá a kvalitná.
Takže teraz jazdím s kuframi za 600€, na ktorých mám natiahnuté chrániče podomácky vyrobené z bicyklovej duše.

Aha, a ešte sedadlo, ktoré síce krásne vyzerá, má len jednu malú chybu: Nedá sa nasadiť.

KTM PowerParts I-GRR I-GRR I-GRR

Dôvod úpravy: Preklep

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kamilko (25.09.2016 16:56)


25.09.2016 17:12

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

Ale aspoň pekne vyzerá :-D :-D :-D

Pozri obrázok

Special Edition sa mi nepáči, príliš gýčovitá na môj vkus. To však je len otázkou vkusu.

Pozri obrázok
Aj v čiernom je OK, len niektorí to preženú s tými nálepkami. Nevedia kam by ešte dali to "R". Čím viac "R", tým lepšia moto, nie? :-D

Pozri obrázok


25.09.2016 20:16

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

SO545
 Kávičkár 

Ikona

Do pipinky tak toto by som tazko rozdychal...asi skor 3x bypass ako toto.

Kamilko si vajcak [dobre]


26.09.2016 9:40

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

chooki
 Edvenčr 

Ikona

Podla mna na kazdu moto sa daju najst na nete typicke zavady a ked pises, ze uvedene veci sa uznavaju na reklamaciu, tak snad to nie je take zle :-) co ja som na nej pojazdil dost, je to top masina v ramci toho ze je naked: aj na okruh, cesty, do mesta, nizka spotreba, dlhy servisny interval atd.
Najlepsia je aj tak moto guzzi :-D


26.09.2016 11:08

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Kamilko: kamos, ty si zakaznik, o akom musi snivat predajca. Kupis si poriadne drahu moto, obsypes ju doplnkami, mas na nej od zaciatku kopec problemov, mas aj kamosov, co maju dalsie problemy (realne preveritelne a nie dristy z netu) a ty sa tu vlastne este ospravedlnujes, ze sem o tom pises. To, ze ti zavadu odstrania v ramci zaruky, nie je pridana hodnota predajcu, ale jeho povinnost!
Tvoja moto je krasna, zabavna a velmi nakazliva, o tom ziadna diskusia. Ale pri tychto problemoch by som ju uz ja davno nemal. Musim sa od teba vela ucit trpezlivosti 8-)


26.09.2016 19:12

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

Hahaha, už dávno ma nikto neobvinil z trpezlivosti, to mi padlo dobre. Aspoň dáka cnosť. Či trpezlivosť nie je cnosť? :-D

chooki, ty si s ňou nemal žiadne problémy?


27.09.2016 21:04

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

datadive
 Kávičkár 

Re: Kamilko: co obuvas ? ...


27.09.2016 21:37

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Pulinsky
 Kávičkár 

Ikona

Tieto transformacie, delenie na entity, sekanie costov...vsetko si to odseru napokon aj tak len zakaznici. No aj tym dojde trpezlivost, do noveho modelu z existujucich uz pojde malokto, novi, snad pouceni z tychto info to radsej hned obidu, a dovera sa bude ziskavat spat sakra dlho.

Z toho otvoreneho listu som bol sokovany, tam uz malo by niekolko zvolavajucich kampani na bezplatnu vymenu dielov.


28.09.2016 0:12

Re: Vyskúšali sme KTM Super Duke R Special Edition 2016, juch!

Kamilko
 Kávičkár 

Ikona

datadive Teraz Metzeler Roadtec 01, a asi nadlho, lebo najväčšia spokojnosť.
Predtým Pirelli Diablo Rosso II, ale tie sa mi až tak nepáčili. Sú presne opačné - Roadtec sú "ploské", a Diablo Rosso "špicaté".

Roadtec 01 vydržia normálnemu človeku takých 6.000 km.

Chalani čo jazdia športovejšie obúvajú najčastejšie Metzeler Racetec K3, alebo teraz Racetec RR, ale tie im vydržia len 2.500 - 3.500 (alebo aj len 1.800 v niektorých prípadoch).

Pulinsky minimálne jedna vec by si fakt zaslúžila kampaň, podľa môjho názoru - vibrujúce zadné koleso. Lebo to priamo ovplyvňuje bezpečnosť. Na internetových fórach (www.superduke.net/forum/) sa o tom píše od roku 2014, a sú prípady na všetkých kontinentoch.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 265673 | Včera: 140981