Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Diskusia k článku: BSM V-Line pre Suzuki VZ 800 Marauder
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Dúfam, že bude príležitosť vypočuť si tú kanonádu v sobotu v TT |
Rád Vám všetkým poslúžim |
No pekne, pekne Cisticko.... |
FaDe |
No tak to vyzera velmo dobre! |
Tak to je horšie FaDe. Ja osobne som túto možnosť úplne zavrhol Ale záleží od toho ako rýchle ti výfuky vychladnu za studena tak 10-15 minút na oba tlmiče. Mám totiž príliš hrubé prsty |
Tak to je uplna pohodicka... Dones ich do TT budeme montovat tlmice na cas Aspon porovnam rozdiel v zvuku he, he |
Kamos namontoval na draga11 vyfuky tiez od Louisa na konci su take zahnute do vonka , nemaju vnutri nic , len taka rura a vnutri nejake tie prekazky . Vacsi treskot som zatial nepocul . |
Cistic, tie nove su ovela krajsie ako stare, chvalim. Ale mam otazku. Pise sa v navode aky to ma vplyv na zivotnost motora? |
Vidicon |
Viktor, opticky je to fakt BOMBA! Neviem preco mam pocit, ze ja mam ine seriovky, ako si mal ty....Ale ked najdem zadne blendy do vyfuku, skusim navrtat a mozno ta prehlucim Zatial mi kraval nejako nechyba...Skus zriedit vzduchvy filter, malo by sa to odrazit aj na vykone... |
Ale ked tak pozeram, nemal si radsej investovat do zadnej gumy? |
Mne výkon úplne staší Jarík |
Cistic, no, tie nove vyfuky su original na tvoju moto, to podla mna znamena, ze sa na nu daju prisrobovat. Ale neznamena to, ze v nich budes mat optimalny tlak. A ked nebude dobry tlak, bude zla zmes a mozes po 10 000 km skoncit v servise. Ja netvrdim, ze to tak bude, ale zastavam nazor, ze originalne laufy boli dokladne odladene u vyrobcu a nie som si isty, ci tie tvoje nove boli profesionalne ladene a ci neteba zmenit aj zmes... neviem presne, preto sa skor pytam a som podozrievavy... |
Vidicon: vyfuky na Maraudra su vzdy na Maraudra, lebo marauder ma tak specificke vyfuky ze nejake "univerzalne" na neho v zivote nedas... |
Jarik: to si este nevidel moju zadnu gumu A pochybujem ze ju mal Viktor zrezavanu... ja mam zodrane aj to co uz bolo na mojej zrezane... Som si povedal ze az po draty |
Zajtra uvidíte. Oni zase holé laufy to nie sú ani keď sú tie tlmiče vonku. Ostali tam celé prepážky aj s rebrovaním. Tlmiče sú len v podobe 20cm dlhej rúrky ktorá sa vloží do koncovky výfuku a je ticho |
Vidi: Neber všetko tak vedecky, lebo sa z toho zblázniš. Otvorené výfuky ti môžu ubrať na výkone alebo krúťaku, ale to ti môže byť na CCC "šumafuk". |
Cistic, FaDe, Vadim: nie je to nahodou tak, ze ked das hole rury, plyny unikaju lahsie, cize pri vyfukovych ventiloch mas nizsi tlak, cize ked sa zacnu otvarat, zmes je vysata (vytlacena) rychlejsie a to moze sposobit, ze sa podpalia vyfukove ventily. Vsimnite si aj, ze dost zriedka najdete ladak, ktory nema koniec cely od sadze... |
"...plyny unikaju lahsie, cize pri vyfukovych ventiloch mas nizsi tlak, cize ked sa zacnu otvarat, zmes je vysata (vytlacena) rychlejsie a to moze sposobit, ze sa podpalia vyfukove ventily." |
vies co, nechaj to tak, ja napisem vyrobcovy motorov a dam vediet... |
no je to vsetko pekne co tu pisete ja si myslim ze s tym podpalovanim ventilov to nebude take tragicke hlavne preto ze to fakt netoci 11tis a ze su ladaky na konci zasadzovene je skor tym ze sa ta sadza nema na com zachytit skor... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 297551 | Včera: 133542