Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Porovnávačka: 4x KTM Adventure 2015 Ľubľana – Test rodinky úžasných alebo testovačka hrou
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Vyborne! Aj clanok aj motorky. |
Hodnotenie: Aj keď som silne zaujatý, palec hore Možno by pomohlo trošku väčšie porovnanie jazdných vlastností čo sa týka 1290 SA a 1190 S, hlavne zmenená aerodynamika. Mňa by osobne veľmi zaujímalo správanie sa 1290 SA na kľukatých uzatvorených zákrutách, doteraz čo som čítal tak že vraj dosť stráca na pocite ľahkosti voči 1190, ale zatiaľ som len čítal a nevozil sa |
Hodnotenie: 1190 adventurku poprosim |
Hodnotenie: Jedine R-ko. Ešte tam napchať TT doplnky za 5tis a min. rok by ma nikto nevidel :D |
Hodnotenie: Re: zooo: Naco by ti bola? Ved uz v nej mas svoje eRko a tretia do garaze sa uz moc nezmesti |
Hodnotenie: Re: dustof: SuperAdventure sme jazdili práve aj po nezvyklých úzkych (šírka na jedno auto) cestičkách s kopu zákrut, tempo pomalšie. Ovládalo sa mi to veľmi dobre, samozrejme je to širšia mašina dojmom, veľká nádrž, plexi, teda dojem mastodonta tam je, nedá sa ale povedať že by sa reálne ovládala horšie ako 1190 alebo by bola pocitovo ťažká. |
Hodnotenie: na 1190 to sice nastavis jednou rukou, ale ci je to hore, alebo dole.... pri seriovom plexi je to asi jedno (mam 185cm). |
Hodnotenie: Ahoj Awia, nespozorovali ste pocas vaseho testu trenie retaze o vodiaci plast ? Prave sme sa vratili z Alp a kamarat ma 1190 / 2014 a bolo mi velmi cudne pozorovat ako mu to trie o vodiaciu listu pricom vyjadrenie ked sa nato pytal predajcu bolo, ze u KTM je to normalne, ale mne sa to nejako nepozdava ... co vy nato, vid foto ... je to normalne ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil tomoSV (29.06.2015 19:54) |
Pozri obrázok |
Re: tomoSV: Ved ten plast je tam nato nie... Teraz podľa foto neviem kde je problém. Plast je na vidlici aby to netrelo o vidlicu. |
Hodnotenie: Sice mam SuperDuka, ale mam tam tiez vodiaci pas a je to normalne. |
pozri detail na retaz ... |
Hodnotenie: Prečo sa mi ten Super Adv.1290 podobá na Votrelca-Matku? |
Re: ludom: kontrolu vieš povypínať |
Hodnotenie: Awia, toto ma zaujalo: Jednou z noviniek je 1050-tka. Je to nový bike postavený na platforme motora LC8, avšak so zväčšeným zdvihovým objemom. |
Re: Awia: Mal som na mysli kopec "pomocníkov" ktorí dovoľujú na tak silný stroj sadnúť aj úplnému neskúsenému pakovi, ktorý si povie ako vie jazdiť. Ten si potom sadne na neakú, kľudne aj slabšiu mašinu, a vysype sa hneď v prvej zákrute na Dolnej Maríkovej... globálne - a nie len trakčnú kontrolu, to bola pointa. Všetky prvky aktívnej bezpečnosti sa nedajú vypnúť. |
Hodnotenie: matus, podla mna to nie je vylepseny motor z 990, staci sa pozriet na vykon Dnes sa robia prehnane velke a vykonne motory. Zvacsit na skvelom motore objem o 50 kubikov a dat mu vykon 70kw je velke sklamanie. Mali skor napisat, ze je to zhorseny motor o 20 koni. Mohli urobit 800-ku s takymto vykonom a ta 1050 mala byt vykonovo niekde inde, kedze najblizsi model ma 150 koni. A medzitym nic |
Re: chrene: Ak si čítal článok tak vieš prečo ten motor má 70 kW... Nemá 71 má presne 70 A je na to dôvod... Vymysleli ho v Bruseli |
ja viem, preco tam je 70, ale 70 moze ist do nizsej kubatury a 1050 mohla byt vykonovo okolo 90 kw, alebo aj viac |
Hodnotenie: Awia: R ková verzia je vobec nutná pre niekoho kto nejazdí nejaké XL raly súťaže ? S 19 kou so správnym obutím prejdem predsa tak isto /hlavne ked nejde o čas/ a na asfalte a napr. vo dvojici je podla mna daleko bezpečnejšia alebo teda konfortnejšia ako 21ka. |
Re: chrene: Choď sa odviesť, ja neviem akých je tam 70kW ale viac netreba Výkon nie je ten podstatný údaj, oveľa dôležitejšie sú Nm, dlho vravím že nemali limitovať výkon ale krútiak |
myslim si, ze nepotrva dlho, kym ktm, powercomander.... alebo proste niekto tu motorku odskrti..., alebo posunie obmedzovac do vyssich otacok... |
Hodnotenie: Awia: O 1190-tke som v recenziách od majiteľov častejšie zaregistroval, že tieto 2 motorky (1190 a 1190R) prehrievajú zadným valcom sedadlo jazdca a že je to až nepríjemne. Všimol si si pri tvojich testoch všetkých Adventure modelov od KTM tento problém? Alebo je to niečo o čom sa nesmie verejne hovoriť? |
"Do naklonu s lahkostou" - toto bola jediná časť, kde som mal nejaké miniálne výhrady ja (nie R-ko, takže menšie kolesá), keď som ju skúšal, síce len nejakých 30-40 km, ale dosť zákrut. |
Re: satanokky: Prehrievanie riešia, už sme testovali 1050 aj tu na SK tak trochu predbehnem tu je foto: |
To by mohli spraviť vyberateľné, kvôli zime :D |
hogo: nemal si makke gumy? |
Nemyslím, ale samozrejme som nemeral pred jazdou. Viditeľne mäkké nie. |
Hodnotenie: pekne zabavne to vymysleli... a ten cech v drese GS na akcii KTM musi byt velky recesista, alebo provokater Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (30.06.2015 18:36) |
Menton: tak to som nepovedal :D. Toto bol jediný malý nedostatok pre mňa, s ktorým by som sa veľmi rýchlo naučil žiť, ináč je pre mňa stále veľkým lákadlom a keby sa dalo, tak ešte dnes vymením. |
Re: Menton: Asi tušíím... |
Awia - vďaka za odpoveď a názornú fotku. |
satanokky: nestras!! vsak to je vodnik, nie chopper + ma este aj vymennik na chladenie oleja... |
janoval - A chopper nesmie byť vodník? Je mi jasné, že pri vodnom chladení je táto problematika so zadným valcom lepšie vyriešená ako na vzducháči, ale vďaka tomu prehrievanie sedačky má človek potom trochu zmiešané pocity. |
ja som tiez pokukoval po 990tke, ale tiez by som jej potencial asi nevyuzil + spotrebu to vraj malo o cosi vyssiu ako ine stroje. A 1190tka mi zerie menej ako trando, alebo maximalne rovnako. |
ano, spotreba 1190 je nizsia ako u 990 a to o pol litra az liter. Cim sa ide pomalsie, tym je rozdiel v spotrebe mensi. |
janoval - daj vedieť či si si neuvaril guľky abo stehná na juhu. Inak ten bazmek-plech čo tí chlapci na stránkach advrider.com vyrobil by som si nenacapil ani na pekáča - je to riadne zhumusenie motorky. Radšej stehná prepečené a guľky na hniličku ako toto čudo. |
kamos kupil 1190. po cca 500km uz dvakrat v servise. odisel spojkovy valcek a spod vika na valci mu tecie olej. teraz sa mu zacala tratit voda a povedali mu, ze je to v tychto teplach normalne, nech dolieva. pride mi to ako zly vtip. |
Re: gico: bavil som sa s jednym chlapikom co repasuje a prevrtava motory, vravel ze vsetky strasie ktm trpia teplom od zadneho valca .. ze to je dan za vykon a Vecko, ze to riesia dlhodobo a zatial ze to vraj vyriesili pridanim materialu ... |
tu masinu ma ani nie mesiac. novy stroj a taketo problemy? to nie je zle dosadajuci plast, alebo strhnuty zavit na sraube. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 28433 | Včera: 159847