Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: MV Agusta Turismo Veloce 800 2015 – Luxusné Grand Turismo
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Awia: mam par otazok: |
Luxusné je spracovanie a cena určite... Kto si bude vyberať 800-vky rozumom teda čo dostane za dané prachy tak MV vypadne veľmi rýchlo. Sama značka sa tak pozicionuje... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (01.06.2015 9:44) |
Hodnotenie: Mňa viac zaujal ten Klim.. Je naozaj taký dobrý ako sa o ňom píše? |
Awia: spracovanie je typicky talianske, musi to byt hlavne pekne (to plati aj pre auta, oblecenie, gastro a podobne...)... aha, cize pre teba luxusne = drahe... takze Multistrada je luxusna 1200, lebo je suverenne najdrahsia, zaujimave vysvetlovanie pojmov a vyznamu slov... len ci to nebude skor snobske, ako luxusne ale suhlasim s tym, ze znacka sa tak snazi poziciovat, len nezavisly test by mal dat zrkadlo, ci to tak naozaj je... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (01.06.2015 11:37) |
Re: Menton: Aj Duknu považujem za luxusnú aj keď je to masovka (vyrobí sa za rok 20 000+ ks.) Áno luxus sa definuje aj tým. Ferrari tiež nemusí byť najpohodlnejšie do konca možno ani nie najrýchlejšie aj tak je luxus ho vlastniť. |
Hodnotenie: Menton: Hyperstrada je konkurencia pre Stradale to je podla mna jasne aj ked ti to moc nesmakuje. |
Matox: este raz a pomaly, Hyperstrada je rozhodne blizsia konkurencia k Turismo Veloce ako Awiom uvedene GS, XR, ci Multa. Jednoducho vaha, vykon, objem skoro identicke. Napriek tomu, nebola v porovnani uvedena... Uz sa chapeme? |
Hodnotenie: Menton: píšeš o papierových kilách, výkonoch akoby si sedel druhý týžden na motorke. Možno awia preto sem nedal Hyperstradu lebo po jazdení tejto motorky mu boli bližšie práve tie. Ja som napr. nikdy nejazdil Hyperstradu ale tá má možno bližšie k motardu. K tomu luxusu: určite je poskladaná z kvalitných komponentov a vyzerá parádne.A hlavne prečo si nepriplatiť za krásu , ked ženská ,aby vyzerala inak, si zaplatí za bežné plesové šaty 3000 éčok, lebo sa jej jednoduco páčia Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (02.06.2015 8:56) |
Tabuľka konkurencie v tomto teste je naozaj bohatá a nie vždy sa tam dajú dať všetky moto. Hyperstrada tam nie je preto že je to moto ako MV Stradale. (Porovnanie Veloce vs. Hyperstrada) Test Stradale máme tiež hotový a bude čoskoro zverejnený. |
Hodnotenie: Nemyslím, že Awia je nejaký zákonodarca a treba mu pripomienkovať každú vetu ako nejaký Mentor . Ja som z tohoto testu pochopil, aká je to mašina a ako jazdí. Z porovnateľných strojov som jazdill na Traceri. |
alexa7: mne nemusis o tom hovorit, co je to priplatit si za krasu, ved mam Vespu a v porovnani s predchadzajucim PCX nelutujem ani euro... |
V konečnom dôsledku rozhoduje zákazník a ten si vyberá z ním "zvolenej" konkurencie a čuduj sa svete či sa to niekomu páči alebo nie môže sa rozhodovať medzi GoldWingom, Turismo Veloče a Burgmanom 650 ak chce... Akékoľvek škatuľkovanie je v tomto smere bezpredmetné... |
Tak chlapcom talianskym z Varese sa to podarilo - nadizajnovať a poskladať motocykel, ktorý aj v dnešnej dobe vytŕča z radu svojich konkurentov v danom segmente. A hlavne postavili na kolesá niečo čo prináša emócie (viď už len táto diskusia) a presne o tom by mal byť motocykel - EMOZIONE!!!! |
Versys 1000 nie je mastodont. Kto neverí, nech si ho vyskúša. Ja som mal tú česť. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 51458 | Včera: 120897