Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: 



(2 hodnotení)
Diskusia k článku: Kde sa zrodil “zobák“ - dizajnový prvok dnešných cestovných endúr
|
a podlá mňa to aj tak vimisleli úplňe ňegde inde a aj trochen skúrej |
|
...a skarede to bolo takisto vtedy ako aj dnes na vsetkych moto....aj na tych co sa po suzuki "opicia" |
|
no ale na tej co si mislím já že to biuo použité prví krát, tak to biuo účelové účinné |
|
Hodnotenie: preco je v kategorii historia reklamny clanok Suzuki? |
|
já sem mjeu zas na misle Moto kozzi |
|
mikulec: myslis najskaredsiu Moto Guzzi v dejinach? |
|
ono tento článok je o tom, že teda kto to použil pri cestovných endurách ako prvý, ale aj tak |
|
Co tam po zobaku. Ale honda by si mohla zobrat zo suzuki priklad a podla dakarskeho specialu usulat novu afriku konecne. teda aspon dizajnovo. |
|
Honda to spravi opacne |
|
Hodnotenie: Feror, |
|
NSU a GUZZI měly zobáky už v 50tých letech |
|
NSU ani GUZZI neboli ani cestovné endurá a ani sériovky... |
|
ale nemjeuo Moto kozzi ftáčí zobák a NSU delfíňí nos? |
|
Wily, suhlasim, ze seriova Honda nie je extra osobnost. |
|
Ako som tu už čítal, na Vstrome to vzišlo z Montgomeriho Burnsa /Simpsonovci/: |
|
a komu tím prospějete, co?! |
|
Myslím že skôr ako reklamný článok je to upozornenie BMW odborníkov ako to vlastne v histórií bolo. (Pretože 99% ľudí pri pohľade na novú tisícku hneď spomínali Bakelitové Motorové Vozidlá). |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 320361 | Včera: 166571