Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: Prvý test: Honda NC750X DCT 2014 – praktický crossover
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Pekne napísané, možno by som zmienil zopár ďalších zmien/vylepšení oproti predchodcovi (NC700X): sedadlo má protišmykovejší povrch, už aj verzia s manuálom má ukazovateľ zaradeného rýchlostného stupňa, sériovo pneumatiky s máličko terénnejšim vzorkom... palubný počítač spomenutý bol, dlhšie prevody, silnejší a úspornejší motor, druhý vyvažovací hriadeľ, ABS sériovo, pekne zhrnuté. Honda vylepšila chybičky predchodcu. Kto má NC700X, tomu sa vraj neoplatí upgrade, no noví záujemcovia by mali siahnuť po novinke. Teda tí, ktorí nehľadajú možnosť vytočiť motor do nepríčetna a za hranice MPR. |
Hodnotenie: moja najoblubenejsia predvadzacka - najlepsie povozenicko do mesta |
Hodnotenie: Ja ked som dumal aku novu moto tak som ju mal v hladaciku ale nakoniec to vyhral Versys a som s nim spokojny Ale NC je urcite super moto o tom neni pochyb |
Hodnotenie: Je to šikovná motorka, vo svojom zmysle inovatívna, priestor v nádrži a nízkootáčkový úsporný motor. Mňa aj bavila, prekvapivo ma viac bavila práve s automatam, to ako radil sa mi páčilo. Som zvedavý ako bude radiť tento nový. |
Hodnotenie: NC je v pomere cena/vykon skutocne paradna motorka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (18.02.2014 11:47) |
@Menton: NC sa za takuto cenu vstupuje uz do tretej sezony (doteraz vyborna cena, aj preto tie nadpriemerne predaje), ale Yamaha MT-07 prichadza na trh ako novinka a za vybornu cenu, takze ja osobne predpokladam, ze ak NC nezlavi, tak tohtorocny predaj bude uz v prospech spominanej Yamahy... najma ak porovname NC750S a MT-07 (co su oba nahace). |
Hodnotenie: TheBandit ... Yamaha MT-07 sa však bude v Európe predávať aj v 35 kW verzii, takže "Dark side of Japan" bude k dispozícii aj pre držiteľov vodičákov A2. ... Yamaha MT-07 2014 - Masters of Torque aj pre mladých Jeho výkon dosahuje 75 koní pri 9 000 ot./min. a bude v ponuke aj verzia 35 kW. www.yamahabb.sk/aktuality/ |
urcite si najde mt-07 svojich majitelov, mozno aj zopar zobere NC 750 S, ale nemyslim si, ze to nejak ohrozi predaji NC 750 X - to je ina kategoria. |
THeBaNDiT: rozumiem tvojej teorii, ale prax je ina. Zakaznik sa nerozhoduje (nastastie) iba podla ceny. Napriklad v kategorii cestovnych endur na Sk dlhe roky kraluje rozhodne nie najlacnejsia moto. Medzi autami je najpredavanejsia Fabia, pricom jej koncernovy brat Polo s rovnakym podvozkom, lepsou kvalitou spracovania a pouzitych materialov, rovnakym motorom (s nizsou toleranciou vystupnej kontroly) a castokrat s vyssou vybavou stoji menej ako ta Fabia. Ale jednoducho na Sk sa kupuje Skoda a hotovo. Podobny trend ma aj Honda, medzi moto je to jasny lider a tento rozbehnuty "vlak" len tak lahko daky jeden zlacneny model konkurencnej moto nezastavi... Pre mna osobne je dolezity aj predaj a servis a to ma Honda na vysokej urovni... |
Hodnotenie: Môj čisto subjektívny povrchný a zakomplexovaný pohľad a ešte umocnený tým, že túto motorku /NC 700 či 750/ vôbec nepoznám - iba som o nich čítal. |
crossover pri tomto modeli znamena to, ze je to motorka s posedom endura urcena na cestu. a to je to, co sa aj s vacsinou endur deje. ludia s nimi jazdia po ceste a pri tom maju pohodlny posed. |
Hodnotenie: Yamaha MT 07 je trhákom, keď občan motorkár berie ohlad na výkon + cenu spojenú v testoch ohlásenou ovládateľnosťou. Fungláč novu mašinu vytlačiť zo salónu za taku sumu je trhák, ako sviňa, dovozcovia ojazdených mašín s často dozadu natočenými tacháčmi a si to môžu rovno hodiť. Som rád, že Yamah dostala konečne rozum a nehrá sa na najdrahšieho japonca. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palika (18.02.2014 23:27) |
Ked tak citam tie parametre, mam pocit, ze ide o najnudnejsiu moto, aku kto kedy vyrobil.Bez radenia, bez vykonu a bez emocii. Ale ludia asi chcu taketo moto, ked sa tak dobre predava. Asi ze je lacna a ma dobru spotrebu, tak jej prepacia, ze to uz vlastne ani nie je motorka |
chlapci, vsetko hovadiny. naozaj nesudit bez povozenia |
Na HONDE predsa nemôže byť absolútne jedinná vec, ktorá sa jej dá vytknúť. |
ano, staci citat a nie domyslat si a rypat |
na kazdej babe sa predsa tiez nepovozis, ked sa ti nepaci, len preto, ze ti hovoria, ze to mas skusit |
Hodnotenie: mne sa to zase strasne paci... mat zbitocnych 8000 tak ju berem bez rozmislania. |
našťastie ľudia vyberajú podľa viacerých vlastností: |
Na NC700 som jazdil, určite nechcem napísať že to bola zlá motorka. Ale my na Slovensku prevažne kupujeme motorky preto, že nás baví jazdiť, že motorky milujeme a nechceme a nepotrebujeme ich používať (iba) ako dopravný prostiedok. Preto sme aj členmi Motoride klubu, proste sa cítime byť motorkármi. A pre takýchto ľudí, ako som aj ja, táto nová Honda nie je. A ešte k tomu s automatom... |
Hodnotenie: no jo tak tahle Honda s automatem moc zábavy nevykouzlí... |
Gandža- však je to len prerastený skúter |
Hodnotenie: Honde palec hore, že dáva automat do bežnej moto. Palec dole, že medzi NC a 40kW a Crosstourerom 96kW je veľká medzera. |
Hodnotenie: Skor nez ten automat zatratite, treba sa na tom previezt. Mna to uplne dostalo, je to pohodlne a navyse to prispieva k lepsej ovladatelnosti motorky ako uz vyssie napisal MajoKE.. |
Ja som sa namotal ešte ne sedemkilo... nenudil som sa... |
Jazdil som velku VFR s automatom a to bolo stale na "vodicak". Sak to furt taha jak blazon, 150 to islo hned a ta jednoduchost ovladania bola certovsky nakazliva. Mali by tam namontovat elektrosoky pri prekroceni MPR |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 57063 | Včera: 208044