Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (12 hodnotení)
Diskusia k článku: Vyskúšali sme budúcoročnú novinku Kawasaki Z1000SX 2014
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Tie kufre sú vymyslené fajnovo. |
Objem bočných kufrov je 28 litrov. Keďže je to nová mašina tak príslušenstvo ešte zverejnené nebolo ale tipujem že topcase tam určite bude. |
Hodnotenie: Ako ta jej konkurencia je ako z predchadzajuceho desatrocia. Kawasaki to hold umí |
Hodnotenie: Pekny allrounder |
Hodnotenie: pekna masinka |
Ale menil . CBF je super masinka, ale... |
Hodnotenie: Presne niečo také hľadám. Suza asi pôjde preč. |
Hodnotenie: Verzia Z 1000 SX Tourier by mala mať kufre v základe. SX bude bez kufrov. |
Hodnotenie: S tým top case-om je to otázne, aj pri aktuálnej verzií je to tak, že si môžeš vybrať buď top case alebo bočné kufre kombinácia nie je možná, aspoň nie s originálnym príslušenstvom. |
čo je podľa Vás lepšie : top case alebo bočné kufre? |
Tak ako píše raduL7 SX Tourer je v sérii s bočnými kuframi. Top case určite bude keď nie originál tak od dodávateľov čosi bude... |
Hodnotenie: paradna masinka , ked raz budem velky... |
Hodnotenie: Mam 2011. Original nosice su bud iba bocne kufre alebo topcase. Ked kupis nosic od givi tak mas bocne a mozes nahodit aj top sucasne akurat ze nemas to tretie brzdove svetlo proklate nizko. Nova masinka je fajnova trosku ma sklamalo zmensenie objemu kufrov kedze stare boli givi v35 o objeme 35litrikov ale inac fajno a na nadrz odporucam tankvak system tanklock. Drzi ak uliaty |
RaduL7: podla mna je lepsie, ked sa moze zakaznik sam rozhodnut, ci chce topcase, alebo bocne kufre, alebo oboje. To vsak v tomto pripade nie je mozne, ak som to spravne pochopil. |
raduL7 najlepsie je ak mozesh mat vsetky |
Hodnotenie: Celkom pekná podarená mašina... fakt sa mi páči to že bez kufrov vyzerá fakt dosť "nazúrene". Len teda neviem či objem 56 litrov spolu v dvoch kufroch je dosť veľa, hlavne ak beriem do úvahy dovolenku vo dvojici... |
Hodnotenie: Menton a ktorá motorka tejto kategórie ma elektronicky nastaviteľný podvozok? S čím by si ju porovnaval ty? |
Hodnotenie: Fakt krasna motorka - to je presne ten typ, ktory Ta laka vo stvrtok rano sadnut na moto, aby si sa navecer vykupal v Jadrane a vychutnal si "Lignje na zaru" |
rp76 menton je dobrý chalan, on len tak trochu potrebuje rýpať do všetkého čo nenosí znak BMW... ono si treba uvedomiť aj taký detail že za jednu BMW mám dve takéto "nedokonalé" Kawasaki... Druhá vec je že ak by som mal ja dať cca 10000 euro za moto na "turistiku" tak tiež by to bolo skôr BMW F800GT ako Z1000SX aj keď sú to totálne odlišné moto... |
rp76: seria K1200 ma ESA od roku 2004. Aj uchytenie kufrov bez ramov, dokonca si zakaznik moze slobodne urcit, kolko kufrov bude mat. Presne 10 rokov pred touto ultranovinkou... Aj vykonovo maju urcite blizsie ako napr. s CBF1000, aj ked ta v rukach dobreho jazdca vyhrala FUN Cup... |
Servisný interval: Na 6000km je výmena oleja, servis až potom na 12 000km... Asi tak nejako. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 21591 | Včera: 159847