Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Suzuki Burgman 650 2013 - Kráľ má nové šaty
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Do detajlov premakaný maxi-skúter... Zrýchlenie to má fajnové, mal som tú česť raz porovnať na jednej šprint trati... |
Hodnotenie: (palec hore, aby nebolo zle) Upravené 1 krát. Naposledy upravil imoto (02.09.2013 18:31) |
Hodnotenie: mal som burgmana 650AN rok 2003,fakt sila,pohodove sedenie |
Hodnotenie: Jednoducho musím |
Hodnotenie: z počiatku som chcel napísať "kebyže to má manuál.." a čo to nevidím preraďovanie na riadidlách .. |
Hodnotenie: Bol by to jeden z kandidatov na nove moto ale geometria nepusti. |
@kingston: presne... na kazdom maxiskutri na ktorom som doteraz sedel narazam kolenami do plastov vpredu. Nechapem preco prakticky vsetky maxace maju takto rieseny prestor v oblasti kolien. |
U japonskych to chapem - priemerna vyska japonskeho soudruha v roku 2002 bola 169,9cm |
Skoda, ze autor nejazdil aj konkurenciu. To by asi nenapisal "Keby mal vyšší manažment prejsť na dve kolesá, namiesto nemeckých limuzín by to bol práve Burgman. Veľký, pohodlný, majestátny, luxusný – to sú jeho synonymá." Lebo aj na webe je kopec testov, kde sa priamo porovnava Burgman s konkurenciou a veru tak presvedcivo to zdaleka nevidia. Napriklad: |
@Menton: C600 aj C650GT su podla mojho nazoru asi najkrajsie maxiskutre na trhu, bez debaty. A retazka, tak to je uz len ceresnicka na torte Keby ta cena nebola taka ustrelena (to je ale pripad vsetkych maxacov), tak na stare kolena by som nevahal. |
Saso - na to ake mas skusenosti s Aprilkami s tebou musia byt hosi s Noale nadmieru spokojni za to promo |
matox: OK, tuto cast beriem, ja by som to nazval velkym autobusom, ale to je moj nazor |
Veru, veru, keby som teraz mal ísť do turistickej motorky, tak to asi bude toto: |
kokos, enem to je kreslo, nadhera. Paradox je, ze tohto skutra nabalis viac ako hociktoru pure bred cestovnu motorku. |
ak len počítaš u tohoto typu, kam patrí aj burgoš kufre - 3x45l plus nejakých 10 - 15 litrov l tá kapsička pod nohami plus 50 - 60 litrov vlastného priestoru a môžu ísť dvaja na krásny trip aj na mesiac |
Hodnotenie: Ja by som si vybral určite Myroad 700ku... ale Burgman je klasa no... |
eNeM: kto by s tebou isiel na vylet? Supnes na zadne sedadlo 50 litrovu rolku a mas dokopy cca 250 litrov batoziny... Najpredavanejsie auto na SK ma batozinovy priestor 315 litrov a to sa tam vezu na dovolenku styria... |
Tak to ano. |
Hodnotenie: O reťaz sa nestaráš. Je uložená v oleji. Pozri obrázok |
Ta retaz je bezudrzbova, resp. podlieha pravidelnej vymene pri tusim okolo 20.000 km intervale. Ale tej podlieha aj remen z CVT, ktory tam je tiez. Celkom tomu nerozumiem, skoro mi to pripada akoby tam ta retaz bola vlastne navyse. Ale to sme uz v tejto teme off topic. |
Hodnotenie: dreamer, 20 tisíc km je nič, skôr 200 tisíc... Veď ja som na veľkom CBF menil po 51 tisíc. |
@papiboy: tiez si myslim, mne retaz vydrzi minimalne 40tkm a dala by este viac, ale menim cely kit kvoli vyvodovemu kolecku, ktore uz ma obvykle dost. Tu info mam z nejakeho zahranicneho fora, kde sa chlapci tiez cudovali, ale autorizovany servis predsa musi z niecoho zit. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 166914 | Včera: 198911