Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda VFR 800 FI - RC46 2001
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Poctivá Honda to áno ale vlajkovou lodou VFRa nikdy nebola, skor by som povedal ze technologicky vybocovala od ostatnych modelov z ich ponuky /V4, jednoramenna kyvka, rozvody/ |
Hodnotenie: Janci ako ze nebola ? Ja som tak isto vela krat cital ze ano |
Hodnotenie: krasna masina |
Hodnotenie: Aj pre mna je favoritom c. 1 v prípade ze budem menit 600 za nieco väcsie, ale zatial mi moja fazulka plne vyhovuje |
Hodnotenie: Faj clanok, super motorka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil cibko (25.02.2013 8:36) |
Dakujem vsetkym za pozitivne komenty. |
Inak môj ohlas je tiež pozitívny!!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil cibko (25.02.2013 10:56) |
Hodnotenie: na 10 000km 4dcl oleja ??? to by nemalo nie ??? inak super stroj na europske cesty, s otvorenym vyfukom uzasny zvuk, na tu gelovu sedacku som kukal aj ja - minuly rok som isiel 13h v jeden den to uz bol masaker |
Hodnotenie: To s tym olejom sa mi takisto nezda...Masina krasna, mam z nej presne take pocity ako opisujes. Na na mojej som ale predsa len isiel do toho turistickeho plexi, aj ked teraz by to chcelo u mna doplnit este deflektor, nakolko som menil aj korman za pohodlnejsi LSL (je sirsi a je vyssie takze sa sedi vzpriamenejsie). Motorhedko mam pravdu s tou sedackou, pri istych situaciach by sa velmi hodila...Ten kto necha povodny tlmic a nevymeni za nieco viac otvorene asi nevie o co prichadza, ten zvuk je uzasny! |
Hodnotenie: Osobne tiez vlastim vfr 800 a plna spokojnost. Zatial bez poruchy . Spotreba v priemere 5L . Vyfuk tam mam otvoreny micron Titanium .Krasny zvuk a ta vaha oproti povodnemu ani nevravim. Trocha mi tam vadi to teplo od valcov hlavne pri curani mestom v lete ale pri chladnom pocasi je to zas dobre . Dalsia vec je vaha . Ak idem vo dvojke ,este s plnou nadrzou tak na blbnutie to moc nieje .Je to predsa turista tak treba sa tak ku nej chovat .Tento roch chcem poriesit vymenu plexi za turisticke lebo tie muchy mam po kazdej jazde vsade co ma uz nebavi. Nic ine nerobim len pocas jazdy z prilby davam dole tie srac.. |
ja mam tiez v plane zmenit plexi ale za double bubble tie turisticke urcite dobre funguju ale vypada to otrasne... |
Ja som tie plexi este dak extra nekukal ale viem ze podaktore su hodne vysoke a neladi to k vfrke. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majcocbr600f (27.02.2013 20:13) |
Hodnotenie: Pekna a iste aj dobra motorka ale skus Blackbird.. A potom daj vediet |
tak blackbird ma lepsi motor, ten by som do vfr bral hned, ale ostatne ne |
Tomasvfr a v com ma xx lepsi motor ? Podla mna nema lepsie nic okrem spetnych zrkadiel a mximalnej rychlosti |
Junior ma ho lepsi o zdvyhovy objem, to jedine mi na vfr chyba, nieje to zive v nizkych otackach |
Hodnotenie: autorovi clanku - dobre sa to cita, mam taku istu . |
alonso88: o tom zadnom tlmici z 929 pocujem prvy krat, diki za info. Ale praveze o vymene prednych a zadnych pruzin za progresivne je toho pisane dost. A vsetci to len chvalia. |
mhm... ono chvalit to chvalia ale progresivny predok je podla mna nanic ked mas nastavitelne predpatie predku - v podstate tym minimalizujes jeho ucinok lebo zvysenim predpatia len stlacis tu maksiu cast pruziny. ale v praxi sa to mozno sprava inak, radsej by som tam vsak chcel linearnu podla mojej hmotnosti. |
Odkial si zohnal to ozubene koleso? Prehovoril si ma :D |
No to vyvodove kolecko moze byt dobra volba . Je to veru sprevodovane dost do rychla a pre jazdu mestom je to dobre. Na mojej vfr je motor kludny ak mam okolo 65 km co je nad hranicu tak musim to podradit a motor ma zas zbytocne velke otacky . Casto ma to znervoznuje . Len neviem ak by sa dalo mensie kolecko o zub ci dost nepovoli retaz a ci to dokaze tolko dosponovat ekcenter na rozete . Nitovacku na retaz sice mam ale rospajat retaz by sa mi nechcelo pre pripadne vybratie jedneho clanku . |
Ked uz sme pri tych koleckach neviete nahodou niekto kde sa da zohnat predne co ma tie gumy nabokoch ako to bolo na original sade ? Kupil by som retazovy kit s takym koleckom, bezgumove trochu chrasti a ma to vytaca potom musim ja vytacat aby som to nepocul a to sa sem tam nevyplaca. |
Pred casom som menil retazovku na CBR a zohnal som tiez vyvodove kolecko bez tej gumy . Akoze iny hukot to robilo .Hned po prvej jazde putovalo stare kolecko s gumou naspat -bolo dobre este . Ta guma je tam hodne ucelova . |
zaciatkom minulej sezony som kupil za 17 Euro predne vyvodove koliesko sekundarneho prevodu - o zub mensie ako bolo povodne, tak ako odporucil Alonso88. Ani vo sne som necakal, ze to bude taka zmena k lepsiemu. Po skusobnej jazde som bol z toho este hodinu mimo. Odporucam, za minimum penazi strasne vela muziky. |
-1 zub na vyvodovom robi hodne v porovnani ako +3 zuby na rozete .Pred casom som na cbr dal rozetu s - 1 zubom a bolo to dost citelne . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 54127 | Včera: 237917