Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (23 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda NC700X v Alpách - Dávid proti Goliášom
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: ...heh...celkom dobré, možno ešte doplniť ako by sa správala naložená s dvomi osobami, či je tam nejaká výkonová rezerva, brzda uvarená pri jednom jazdcovi bez bagáže, čo pri max dovolenom zaťažení...ale inak dobre popísané pocity a poznatky užívateľa.... stále sa neviem zbaviť dojmu , že predsa len nejaká výkonová rezerva tam bude najmä pri dvoch osobách a batožine chýbať..... |
Vo dvojke aj sa batožinou som jazdil na Integre a zvládala to dobre. Krútiak tam je a tak jazdec nemá pocit veľkého nedostatku výkonu. Ako je to cítiť. Ten motor je úplne iný, treba si nato zvyknúť jazdí to v spodných otáčkach a nemá to zmysel točiť, tak ako na "bežných" motorkách. Nieje to športovec... |
Hodnotenie: devill, ako zvycajne, zase ti trosku jemne usla pointa (tentokrat modelu nc 700 x) - toto nie je raceova motorka - awia brzdu uvaril, lebo jej nakladal hadam az neprimerane pri normalnej jazde (sem tam aj sviznej) sa mi nikdy nestalo, ze by brzda vadla Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (31.10.2012 8:13) |
Hodnotenie: To videjko ... pjekné, pjekné..., už nech je zas teplo. |
pitaz nechaj si svoje postrehy pre seba, neporovnávam s ničím porovnával autor v tabuľke a vo svojom hodnotení....chýba jej športový duch a to sa vozil sám....je mi jasné, že z 35 kW je možné dostať len 35 kW a aj kruťák je najmenší z motoriek, ktoré si vybral autor článku na porovnanie....čo pozitívne hodnotil? netradičný plochý motor, nízke ťažisko, odkladací priestor v nádrži, perfektná spotreba, dlhý servisný interval, cena....sám autor píše, že výkonový deficit motora zachraňoval jeho krútiak....pri športovejšej jazde dostávali zabrať aj brzdy, s takýmto jazdením asi pri konštruovaní NC nepočítali....uvaril som prednú brzdu.... |
suhlasim s pitazom - dokonca mam pocit ze ta motorka vdaka svojej ovladatelnosti a spotrebe zlahka kali vodu v rybniku v ktorom plavaju maxiskutre a teda ja osobne by som si urcite do mesta kupil tuto srandu ako nejakeho S-winga |
Hodnotenie: Turistika |
papi, bacha na to - uz som videl niekde studiu, ze honda zase pripravuje nejakeho ryboraka |
Hodnotenie: Pekná mašinka, fuknúť tam decentný LeoVince a úplný ideál aj to video na ten Herr magor |
Hodnotenie: jaka Tak to uz len vysvetli na kereho boha by na rozpoctovej motorke mal byt ladeny vyfuk |
Keď som dokázal pojazdiť rakúsko 700 km na deň s cbf 125 tak na tomto to musí byť úplne v pohode. Výkon je v dnešnej dobe aj tak na nič, lebo všade merajú, jazdiť rýchlo je nebezpečné a na všetko ostatné je potrebný kruťák. Spotreba je super ten odkladací priestor tiež, lacný servis tiež. Ale vzhľadovo je to otrasné ako pomaly všetky nové motorky a preto by som to nechcel. |
Hodnotenie: Zase a opäť to je honda, čo ide proti prúdu a miesto zväčšovania objemu a vysokovýkonných noviniek, ponúka aj niečo pre začiatočníkov, res. kľudnejších jazdcov. U mňa jednoznačne ... myslím, že ani také osemstovkové čopre nemajú super jazdné vlastnosti (vlastne všetky čopre ) a o športovej jazde môžu iba snívať. Teda predpokladám, že záujemca o túto mašinu nieje zrovna vyahľadávač adrenalínu a jazdy po prednom kolese. Je to motorka určená primárne do mesta a na pokojnú jazdu. A riešiť ako sa správa naložená vo dvojici s kuframi - presne ako honda shadow 750 - ledva to ide. Kto to má v hlave v poriadku, tak neočakáva od takéhoto stroja vlastnosti veľkého GS. Môj názor - absolútne bezkonkurečná motorka - zakladateľ úplne novej triedy - trieda racio |
SADLATY Poviem Ti pre koho su urcene tieto motorky alebo inak zajdi sa pozriet napr.do Pariza a pri pohlade na hociktoru ulicu pochopis ze je to robene pre tieto trhy. Nas miniaturny trh a nazory na motocykle urcite neaku Hondu nezaujmaju. |
Hodnotenie: fíha, po dlhej dobe pekná moto od japoncov |
Hodnotenie: Musím reagovať, pretože som šťastný majiteľ ncx-ka , áno šťastný, lebo mi za rozumné prachy dáva neskutočné zážitky. Jasné že má svoje hranice, ale aké percento z vás |
Hodnotenie: Myslim ze keby ten motor tocil aspon 8000 ako versys ci stromcek, tak dosiahne minimalne taky isty vykon ak nie väcsi, ale vyhoda nizko polozeneho krutaku by ho posunula urcite nad tychto superov. |
Hodnotenie: Batožina, motor aj keď na turistickej moto mala byť tá nádrž predsa len väčšia, 300km nie je nič moc.. Po dlhšej dobe zaujímavá turistická Honda. |
Hodnotenie: Moto vyzera dooost zaujimavo, tesim sa na Honda dni |
kawa7 vysvetli mi prečo by na "rozpočtovej" motorke nemohol byť ladený výfuk??? Myslím že stále lepšie ako tie tvoje hi-tech stroje čo máš v profile |
Hodnotenie: Presne takuto Hondu som chcel ked som kupoval CBF600SA, nieco pohodove, pohodlne, s nizkou spotrebou a som si isty ze vdaka nizkym otackam a relativne nizkemu vykonu na ten objem bude ten motor neznicitelny. Celkovo masina ktora setri penazenku a pritom vie potesit v kazdej situacii. Ked mi odrastu deti a ostanu mi tak nejake drobne tak iste nieco podobne bude kandidat na dalsiu masinu. |
600 tis otáčok a obmedzovač .... to ešte aby som si zaviedol do prilby ezotericku hudbu.... a na tej motke budem uvolnený ako handra na umývanie riadu. Myslím že okrem krosky a supersportu honda nič zaujímavé nevyrába. Ale každý sa teší že je to lacné a potom je to dobré a nepotrebujeme viac a rovnako ideme v zákrutách ako tí na tých drahých, silných....strašné keci. Honda reaguje na trh, motky su modnym trendom a začína jazdiť kde kdo a preto začínajú byť takéto technické "zázraky" na cestách. |
motor ma povod v automobilovej devizii, preto je nizkootackovy. ale vobec to nevadi aj pri jazde na moto. a naozaj sa s tym da celkom svizne jazdit, aj do zakrut. staci si to len vyskusat a potom vypisovat |
aj by som si rád vypočul v tom klipe tie nízke otáčky, keby ste tam nepchali tu priblblú hudbu, ... inak motorečka fajná |
začína jazdiť kde kto a preto sa vyrába toto? wtf... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jerremy (01.11.2012 21:15) |
Z mojho pohladu auto je na to aby ma to zobralo z bodu A do bodu B ale motorka nie. Motorka musí byť taká že sa na tom človek pokochá aj v zime, v garáži a s prepáčením na tejto motorke neni fakt nič naozaj " motorkárskeho".či už v garáži skuter alebo toto to je fakt jedno. kawa7 mal pravdu , že načo na to ladený výfuk. Tj ako ladák na fabiu 1,2HTP |
Táto mašina mieri v prvom rade na skupinu mladých s vodičákmi do 35 kW. |
Hodnotenie: Keby som teraz mal 19 rokov a kupoval si prvú veľkú mašinu tak ako som to robil pre 3 rokmi NCx-ka by určite bola v hladáčiku. Vtedy som vyberal medzi v-stromom a cbfkou. Vyhrala kvôli nižšej cene. Výkon nevnímam pri cestovaní či chýba alebo nie za to krúťak občas áno, keďže cestujeme vždy dvaja a nabalení. Pásmo nad 6000 rpm používam fakt sporadicky takže by mi to nechýbalo. Možno raz ako druhú motorku do mesta namiesto skútra si ju viem predstaviť chcelo by ju vyskúšať nebudú na jar nejaké predvádzačky? |
Hodnotenie: presne tak, ten alpsky test zvadza k porovnavaniu s turistami ale z mojho pohladu je toto viac urban bike (funduro? crossover?) nez cestovne enduro aj preto "nedostatok maleho plexi" beriem s nadhladom lebo to si myslim ze mozno vycitat ked tak transalpu a nie tejto motorke |
Moto ma super posed, je stihla, akurat vysoka a s vybornou cenou. |
No, keď som to čítal, ja som tiež myslel práve na to, že ten motor až tak nenúti k podraďovaniu, veď ťahá na každom stupni jak elektromotor... |
Hodnotenie: Menton- súhlas, moto bez poriadnych bŕzd nemá čo hľadať na ceste. Dať na 600-ku jeden kotúč je " šetrenie na správnom mieste" |
Papiboy: prave ked chces jazdit palbu, tak musis vela radit. Aby si mal stale optimalne otacky na zaciatku zatacky aj na vyjazde. Ze to prave tebe musim pisat.... |
Menton, veru práve mne, lebo ja vidím rozdiel medzi nejakou SS 600 a NC700X |
veru veru romnaka.. s jednym kotucom sa tazko robi stoppie a skace sa cez rajdy Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (01.11.2012 23:41) |
alexa7 |
menton, na tej motorke ten jeden kotuc naozaj staci. |
Hodnotenie: Cenova politika Hondy , cim dostupnejsie motorky u nas budu a cim ich bude jazdit viac, tym budu cesty bezpecnejsie, este mozno treba trochu osvety, ze na cestu do prace je lepsi skutrik a je to alternativa k druhemu autu v rodine a pod. |
marek, zbytocne spekulujes - na keru rit by ti tam bola odliata kyvka, ked mas v predu obycajne teleskopy - sak to by uz neladilo k sebe |
"Motorka na pohodové jazdenie" v tomto teste boli všetci v pohode hlavne tie motky v predu ,ale "David" chuďátenko bol v kuse točený po obmedzovač, teda pohoda fakt A vsetci su z toho paff že ako to ide |
SADLATY: Jak chujoviny ved si v podstate napísal to iste. Tak isto ako medzi plechovkármi už aj medzi motorkármi jazdí kde kdo. Najlepšie ked si niekto kupi túto rozpočtovku /niekto bez skuseností, lebo len takí si to kúpi / a bude si merať sily s "Golíášmi" |
pitaz, jasne, ze spekulujem a nie je to realne, len by som hadam aj liter doplatil za krajsiu kyvku, keby som kupoval tu motorku... Vacsina asi nie a o tom to je, ani mi to nevadi, ani to nekritizujem, bola by to len vec dizajnu, ale potom by tam uz nemohla byt taka vynikajuca cena ako tam je. |
MarekZ: trochu priplat za kyvku, trochu za vidlu, trochu za brzdy, ..... a už si pri cene poriadnej motorky . |
Alexa, nikdy nevieš, kto ti ide naproti. Nie je to o jäklovine, aj ja ju mám a veľa drahších tiež. |
marecku si ma rozrehotal s tym doplatkom za zadnu kyvku ale teraz vazne, naco by si si doplacal ked su motorky kde uz za vyssiu cenu dostanes namiesto jokloviny slusnu kyvku a vpredu USD |
No som rád že diskutujete a ešte radšej akou formou... |
papiboy , alexa7 určite narážal na mô príspevok o naháňaní sa so superšportom |
Hodnotenie: K tym nedostatkom, ?tendencne? su tej motorke vycitane veci a uvadzane ako minusy, ktore absolutne nesuvisia s jej zameranim. Bud je taka dokonala alebo je to preto, aby sa niekto z Hondy nedajboze neurazil... |
matooo, ja predpokladam, ze si na NCcke najazdil najmenej 1000 km, ze? |
Hodnotenie: paci sa mi. Hned by som si dal skusobnu jazdu, ako sa to sprava. Ano, je to nieco nove, co tu este nebolo....clanok je tiez zaujimavo pisany |
pitaz - Preco sa pytas, nesedi ti nieco? Upravené 1 krát. Naposledy upravil maTooB (02.11.2012 11:19) |
mato - hodnit mozes (mal by si, ak chces byt aspon cca objektivny) to, co si aj vyskusas. z obrazkov naozaj nevies zhodnit, ci su tie teleskopy hrackarske alebo pracuju dobre. z foto tak isto nevies ohodnotit, ci jeden kotuc staci alebo nie atd.. cize pisat len tak, su ciste dristy, nic ine |
Papiboy: Ked začnem po rokoch / moj prípad/ tak na motorke po akej som vždy túžil a nie po najnovšej rozpočtovke. Za 5 litrov kupim už jazdenku ktorá má dušu.Naštastie motorka neni mobil že čím novší tým lepší. Ked niekto vlastnil jawu 500, tak taký srdciar nikdy nepojde do tohto, a keby, aj tak nikdy nebude spokojný. Toto kupiš a za tri roky je z módy ako televizor šedá myš ako všetky hondy radu CBF . Niekto to tu nazval nová trieda racio - dakujem neprosím , ked som si kupoval auto tak som rozmýšlal racio ale motorku ? Radšej spravím Alpy na bycikli a to bude naozaj racio |
hmmmm ta motorka asi naozaj nie je dizajnova ikona a etalon krasy ale... ale zalezi od toho kam si das benchmark |
alexa7...predpokladám, že Awia nie je kde-kdo, ale testman, čo sa tým živí a s jazdou je v denno dennom kontakte - silne pochybujem, že bežný má také skúsenosti ako on. On iba ukazuje, čo tá motorka zvládne a je too zároveň jasný dôkaz toho, že rýchlosť presunu nezáleží on motorky,ale najmä od jazdca. Výkon motocykla je strašne preceňovaný a je to výsledok marketingu, kde ti neustále budú tvrdiť, že potrebuješ niečo novšie, rýchlejšie a výkonnejšie. Preto ti teraz povie kopec ľudí, že najlepší telefón je Nokia 3110, ktorá vydržala večne bez nabitia a nie tieto pičifúzy, čo predávajú, aby sa mohli puboši fotiť... Na čo je to človeku, čo potrebuje telefenovať? Načo je busa niekomu, kto to jedoducho nechce... |
Alexa - veď ja nič proti tvojmu postoju nemám - ale nie sme všetci rovnakí. Ty si ju nekúpiš, ja tiež nie - ale veľa ľudí hej. |
maTooB: Tvoj názor ti neberiem, aj keď odporúčam motorku vyskúšať pred hodnotením... |
alexa7...k tomu, čo by si si ty kúpil, keby ... nesúď iných podľa seba Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (02.11.2012 12:30) |
kedysi pár (10) rokov dozadu mali 600vkové superšporty vzadu joklovinu a nikomu to nevadilo, dodnes na nich jazdí xy ľudí, čo nemajú na novú. btw aj tá cbf600 má joklovinu vzadu a normálnu vidlu, aj hornet a fazer to má, a naháňate sa za superšportami na babe... keď to má rozpočtová motorka, tak je oheň na streche |
Dizajn je subjektivny....nechcem narazat na nikoho...ale co na mna osobne lepsie posobi ci NC700X alebo Pozri obrázok...vidim tam peniaze..drahe smakovinky...ako celok...cista kolotocarina....ak by som si mohol len tak vybrat...vyberem si Ducati samozrejme...tu predam a kupim NC700 a vozim sa.... |
SADLATY: 100% že skoršie narodený bývalý vlastník Jawy 500 nepojde to tejto hondy sudim podla seba lebo sám som vyrastal síce "len" na 350kach. A hovoril som si že ked budem vačší že si kupim poriadnu motorku. Myslíš že by to bola táto ? |
No chlapci, vidim, ze niektori jedinci su aj pribrzdenejsi (nechcem narazat na nikoho), takze polopatisticky k mojmu prispevku: |
matoo, fakt si myslis, ze awia je taky priposraty z hondy (importera), ze sa im potrebuje tlacit silou mocou dakam? |
alexa7...opäť opakujem, nesúď trh, podľa tvojích potrieb Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (02.11.2012 16:40) |
Hodnotenie: podľa hodnotení to bude dobré.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil plechovkar (02.11.2012 18:41) |
NC 700 X nebude az taka zla motorka.. svedcia o tom aj predaje v IT, co je velky, ak nie najvacsi moto trh v EU |
no ale CROSSTOURER nejakú dieru do sveta v Taliansku nerobí....www.motoblog.it/post/72883/mercato-classifiche-top-100-... |
noo. GSko drzi prve miesto uz nie prvy rok.. ale na to, ze je CT novinka to neni az take zle.. 12.miesto zo 100 je celkom slusne Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (02.11.2012 20:14) |
heh...ale predaje tých skútrov závratné....ale Taliansko je trochu inde..... , tu sú motorkári len oštara pre všetkých ostatných účastníkov premávky...a samozrejme na tie predaje má vplyv veľa ostatných faktorov.....tu o nejakej podpore predaja zo strany štátu môžu predajcovia len snívať..... |
Myslím že najzávratnejšie je predaj GS 1200 , kedže je to rozdelené GS +GSA ked to človek spočíta .....ako teplé párky. |
jazdu so spolujazdcom ste testovali? spotreba zatah motora pohodlie spolujazdca? |
Hodnotenie: Zdravím vospolok! |
Hodnotenie: Tak, som sa stal aj ja šťastným majiteľom Hondy NC700X. Nakoľko som hľadal po nete v SK a CZ a nenašiel som žiadne fórum ani nič podobné k tejto moto, tak som jedno založil. Ste vítaní ... |
Práve som sa vrátil zo servisu a NC-čka majú zvolávačku, pri ktorej sa mení reťazový kit. |
michal - pozabudlo? to hadam nie. tvoja moto ma retaz DID, tej sa to netyka |
prepáč peter, trošku ma domotal tvoj kolega... najprv ma nazlostil, že moto u vás týždeň ostane, ale teraz pred hodinkou mi volal, že o chvíľku ju mám hotovú. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 271712 | Včera: 213372