Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom - Diskusné fórum

Hodnotenie: (22 hodnotení)

Diskusia k článku: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
14.12.2012 9:40

Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

to uz tu moze robit test hocikto - dokonca aj zaryty antijapanista o japonskej motorke? :-O

..kam ten svet speje :-D

inak celkom slusne opisane


14.12.2012 9:41

Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

Martin Kňaze - matox
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekne napisany clanok aj super motorka. Skoda tych fotiek, mohli trocha pridat na autentickosti. Mal som moznost sa kratko previest a neda sa nesuhlasit s Enemom. Aj s poznamkou, ze ako jedinu moto by som to nebral. Teda pokial sa zo mna nestane vasnivy turista a pod 500km za den ani nenastartujem masinu.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil matox (14.12.2012 9:42)


14.12.2012 9:49

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

Hodnotenie: Dobré

Inak pekne, ale bez fotiek o nicom...

A po vikende isla motorka na servisnu prehliadku, a po dalsom vikende zase a o tyzden zase..... [zle] [zle] [zle]

Vsetko pekne, ale turista a servisny interval 6000km, nech sa Kawasaki necha vysmiat, to by som na turistiku rozhodne nekupil :-*


14.12.2012 9:54

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

od r. 2010 je to bomba, popracovali na výduchoch vzduchu od chladiča, KTRC je bomba pri tom výkone...ide to ako blesk na 30 aj 70...že Fero...heh...ešte ten tempomat a min. 10.000km servisný interval...a keby to tak gumy nežralo.... :-)


14.12.2012 9:59

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

manana
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

je to bomba, jednoznacne. je sice sportovejsie ladena ako cistokrni turisti, ale najma pre nizsich (z hladiska posedu) je to jednoznacne naj volba.


14.12.2012 10:09

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

2841dodo
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mám túto mašinku druhý rok, nabehal som s ňou síce len 8500 km , ale som rád , že som si ju kúpil. Súhlasím s článkom a opisom až na tie mínusy.
Ja vidím mínusy v nízkom plexi (mám 185 cm) , dal by som tam väčšiu nádrž cca 25 litrov, Originálny Top case by som vyhodil z okna (asi ho aj vyhodím) spracovanie otrasné, Troška mi vadí (je to ale len o zvyku) kompresia motora v zákrutách, je potrebné neustále pribrzdovať pred zákrutami.
Bočné kufre sú perfektné, až na to, že spolujazdec do nich stále pri nastupovaní kopne. Dali mi ku nim aj originál fólie, ale nikto mi cih tam nevie nalepiť .
Moja reálna spotreba . Trasa Zvolen - Tirana(Albánsko) - Zvolen / ja 100 kg, ľadvinka 54 kg, Top case 14 kg, bočné kufre po 9 kg - len 5,4 - 5,5 l / 100km !!! Myslím, že veľmi pekná spotreba.
Serie ma častá servisná prehliadka, ale každých 6 000 km je len kontrolná a každých 12 000 km mením olej. Čo je v konečnom dôsledku pre mňa aj dobré, lebo ja (z dôvodu mojej pracovnej vyťaženosti) najazdím ročne cca. okolo 6 000 km. A olej mením každý rok. Čo ma ale trápi najviac je objem oleja v motor 4,7 litra :O. Kua, ako v autobuse :-). Nuž , vybral som si, tak mitreba :D.
Záver: Škoda, že tento test neprišiel vtedy, keď som sa rozhodoval, že čo kúpiť po Varadere ... chcel som totiž zmenu. Vtedy som sa rozhodol, bola to GTR-a. Som rád, že som si ju kúpil. Perfektné jazdné vlastnosti, dobrá spotreba, ovládateľnosť, brzdy, vzhľad a nemá ju každý .. A tei budíky, čo ja viem ? :-~ prežijem to [dobre]


14.12.2012 10:14

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ďalšia rana americkému imperializmu.. :-D
zasa som viac presvedčený do čoho pôjdem nabudúce [dobre]

(- nechcel by som digitálny otáčkomer)


14.12.2012 10:20

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

widow
Darca Krvi  Turista 

Hodnotenie: Dobré

Perfektný stroj, mojim snom je bud Panko, FJR, resp. tato GTR [dobre]


14.12.2012 10:40

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

No, a odteraz sa eNeM laskavo venuj testovaniu motoriek. [dobre] Super napisane.


14.12.2012 11:11

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

2841dodo dik za upresnenie s tym servisom, chvalabohu

Inak keby som dostal takuto motorku na vikend, tiez by som si rad spravil takyto vylet, neda sa to vybavit? Na rozdiel od zeloznoprdeloveho EnEma som totalny antiturista, ale s takou masinou by som sa na to chorvatsko dal [dobre]


14.12.2012 11:44

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

eNeM
 Geriatrik 

Za tie fotky sa verejne ospravedlňujem všetkým zúčastneným, to je moja achylova päta :-} :-D


14.12.2012 11:45

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

widow - Pan, FJR su oproti GTR skratka zastarale


enem ty extrémny individuálny mototurista :-))) cockpit sa po slovensky píše kokpit, ty kohútia dierka :-))) napísané barzdobre ale vedz že absencia fotiek priamo z testu degraduje výsledný dojem na polovicu - aspoň teda u mňa ..

malý nedostatok kerému som neporozumel (neviem či je chyba vo vysielači alebo v prijímači) - motor pôvodom zo ZZR 1400, ktorý je na GTR ešte o niečo „pribrzdený“ a tým aj naddimenzovaný a inak zotáčkovaný - toto je guláš...

a ešte mi trocha vadilo že pomerne dosť píšeš v tom článku o sebe, o svojej garáži, svojej flotile - ale je to myslene ako konstruktivna kritika a co sa nemaci mne moze sa pacit desiatim dalsim ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (14.12.2012 15:13)


14.12.2012 11:48

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

A Achylova pata pojde asi priamo do Vadimovho okyenka :-))) ;-)


14.12.2012 11:49

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

maTooB: ty si tú ponuku dostal, dokonca dva krát...


14.12.2012 11:54

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

2841dodo
 Geriatrik 

Ikona

raptor Plexi mi je jasné,ak sa rozhodnem, tak Ti dám vedieť. Ale čo urobíme so zväčšením nádrže ? na to nemáš liek ? >:-)

eNeM samozrejme sa mi Tvoj článok páčil [dobre] Rapťák má pravdu, tie Tvoje pôvodné fotky tam chýbajú [zle]


14.12.2012 11:56

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

eNeM
 Geriatrik 

Zetko, ja som tvrdý Achyles :-P :-D

Rapťák, s tým motorom som to myslel tak, že keďže má inak dané otáčky a výkon ako ZZR, tak ten motor ide menej na hranu, ako pri nej.





14.12.2012 12:00

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

kralik
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekny clanok!
Tiez som mal moznost kratko pojazdit tuto masonku,na jej velkost a vahu sa s nou jazdi fakt perfektne,an ked je citit ze je to turista. Mne na tej moto vadila jedina vec, az som sa zlakol ako ma prekvapili dualne brzdy. Sice skusal som sliapnut na zadnu brzdu, najprv brzdila stale slabo,az pri stupajucom tlaku na packu sa dost agreaivne pridala aj predna brzda. Bol som z toho prekvapeny,lebo napr. na varadere to taky skok nespravi. Je mi vsak jasne,ze to moze byt bud konkretnym kusom,alebo naladenim,ak je toto mozne.

Ked som si cital udaje o moto,zlakol som sa servisnych intervalov,ale vdaka za ozrejmenie. Inak na turistiku asi vazne fajn motorecka. [dobre]


14.12.2012 12:02

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

kralik
 Jogurťák 

Ikona

Inak taku ponuku na testovacku by som tiez neodmietol :-)


14.12.2012 12:04

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

Ale miku, pisem o konkretnej motorke a takejto ceste do chorvatska. Nevedel som, ze enem je oficialny testovac, myslel som, ze sa mu tato kawa nejak pritrafila, tak sa na to dal a samozrejme bolo potreba napisat z toho aj clanok.
Co sa tyka pravidelneho testovania, niektore masiny by ma bavili, ALE a napisem to otvorene, mna by naozaj nebavilo sa kazdy druhy vikend vozit na nejakej novej skaredej picovine od hondy a potom tu este musiet pisat aka to je fasa masina...


14.12.2012 12:08

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

eNeM
 Geriatrik 

Nie som oficiálny testovač a ani tieto ambície nemám ;-)
Mám na to podobný názor ako ty, nerád som popri dosť naškrobenej práci ešte aj v jazdení na moto viazaný konenciami a čo ja ešte viem čím, čo sa s testovaním spája (napríklad môj problém s fotením by asi bol pretrvávajúci, význam fotografie som osobne nikdy nepochopil :-D )
Táto motorka ma ale zaujímala a keď bola možnosť, tak som ju využil a som za ňu vďačný :-)


14.12.2012 12:09

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

eNeM: pekne si to napisal, od srdca... [dobre] a zaroven dodnes lutujem, ze si mi to dal vediet na poslednu chvilu a tak som tu sobotu nemal ligne, ale lasagne... 8-)
Tempomat a elektronicke nastavenie podvozku ma aj RT a uz peknych par rokov...

Inak, vlani sme mali fajn vikendovy vylet 4 moto v Rakusku, Slovinsku a Taliansku. Kamos mal s GTR podobnu spotrebu ako velke GS a to s tym obcas jazdil jak so supersportom.


14.12.2012 12:13

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

dodo zapamataj si jedno.. raptor má lék na šecko...

Pozri obrázok

u teba navrhujem implementáciu do jedného bočného kufra... živo si viem predstaviť scenár ako si na benzínke spokojne tankuješ do kufra a pumpárovi padne sánka :-))) :-D


14.12.2012 12:47

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

ja mám foťák ready, keby bolo treba.. ;-)


14.12.2012 13:02

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

Hodnotenie: Dobré

skvelá motorka, mal som tú česť ju vyskúšať
na dlhé výlety ideálna, no ako jedinú motorku by som ju nechcel


14.12.2012 13:20

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

PeterUK
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ten 6k servisny interval sa mi zda byt prilis maly.
Rovnaky mam na svojom V-Strome a hodne ma to stve kedze tym padom som v servise kazde 2 mesiace :-(.

Dalsia moto uz celkom urcite bude mat kardan a s tym spojeny servisny internvak 15k...


14.12.2012 13:23

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

PeterUK: zas ten servis, co vlastňe servis neňi...


14.12.2012 13:58

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

pesiak
 Kávičkár 

Ikona

1Osobne mi chýba tempomat, pretože po 32 hodinách v sedle som jednoducho stratil schopnosť úchopu v pravej ruke od ťahania plynu a pri presunoch po diaľniciach a rýchlostných cestách to je príjemný doplnok pre jazdca.

2, Mimochodom, koho by zaujímalo ako dlho mi tá štreka nakoniec trvala, tak vyrážal som v piatok po práci, desiatoval som v sobotu v Tučepoch a večeral som už opäť doma v Bratislave

môžeš zverejniť aj presnejšiu trasu?


14.12.2012 14:02

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

eNeM
 Geriatrik 

pesiak, malo byť 22, nie 32, mea culpa :-}

Trasa - BA - Maďarsko - Varaždin - Zadar (diaľnica) - Riviera až po tie jazerá za makarskou čo sú v kopcoch a späť rovnako

úprava moderátorom: opravená v článku z 32 na 22...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (14.12.2012 14:08)


14.12.2012 14:02

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

Menton
 Skútrista 

Ikona

mikulec: servisny interval je furt len servisny interval, je jedno, ci v servise mas moto hodinu, alebo pol dna, furt je to otrava, s ktorou musis hlavne na dlhsich vyletoch pocitat... lebo aj "len" kontrola pri modernych moto znamena napojenie na diagnostiku a tu nemame vsetci doma, ci pribalenu v kufri, ci? ;-)
druha vec je spotreba pneumatik, lebo poznam "autobusarov", co menia gumy po 6 az 8 tisic km a to je este dolezitejsie, ako presvihnuty termin servisu... staci ist Norsko, ci Portugalsko a mas vazny problem s pneu, duplom plne nalozeny vo dvojke :-~


14.12.2012 14:08

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

pesiak
 Kávičkár 

Ikona

čiže žiadne extra preteky,ale taká nočná vychutnávačka.A termín? teraz?V maďarsku nie je sneh?


14.12.2012 15:38

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

hopyke
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

... tiež ma zaujíma termín. Lebo mne sa zdá, že si tu furt :-D >:-) .

Rasta atď. :-D !!!


14.12.2012 16:17

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

eNeM
 Geriatrik 

leto :-D

atď. Rules!!! >:-)


14.12.2012 17:04

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

Hodnotenie: Dobré

eNeM zradil ikonu GS, keď kúpil ikonu HD... :-O

Teraz zradil obe, trtkal Japonku. No fuj ... :-D


14.12.2012 17:52

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

teraz prostitútoidného enema budú oštievať aj fašisti aj rozosievači demokracie heh :-))) :-P


Video: www.youtube.com/watch?v=JV2VOf24tS8

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.12.2012 17:53)


14.12.2012 18:40

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

eNeM
 Geriatrik 

:-D :-D hovadá, no a čo? aj tak sa najradšej vozím sám :-P :-D


14.12.2012 20:27

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

stiki2
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

super stroj [dobre]


15.12.2012 11:05

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

Hodnotenie: Dobré

tejto kategorii motoriek ja hovorim europarnik. ak by som bol turista tak idem do hondy vfr 1200. ale toto je tiez zaujimava masina, dnes neviem ci je taka, ktoru by som neobdivoval. a preferujem japoncov pre jednoduchsie ponimanie toho co chcu masinou dosiahnut a vacsinou jednoduchsim pristupom do masiny pri servise. problem so servisom 6 tis. by som nevidel, nakolko by som si ho robil sam. ved vymenit olej filtre, posponovat retaz, kuknut hadice,vyhodit kolesa a dat prezut a kuknut prip. vymenit platnicky alebo sviecky je otazka hodiny raz za cas. na ceste v civil. svete vas prezuju hocikde. aj ked teda pristup k svieckam je na mojej gsr hodne zaujimavy :-) a vylety s frajerkou su lepsie na dvojmiestnom sportaku :-)

Upravené 2 krát. Naposledy upravil bedna (15.12.2012 11:09)


15.12.2012 11:13

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

dade121
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Rozhodujem sa aj ja kúpiť niečo pohodlnejšie Fazer gt alebo dokonca aj totok >:-)


15.12.2012 11:58

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

matoj
 Turista 

Ikona

fajn opis, zaujímavý "tvor" to musí byť, len by som článok zaradil skor do rubriky Vaše stroje, prípadne Testy [dobre]


15.12.2012 14:51

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Prešiel som na tom asi 50 km v roku 2009 a potom neskôr aj na modernizovanom modeli tiež asi 50 km. V tom čase som veľa jazdil na 300+ kg čude od BMW a ako nepriateľ BMW musím povedať, že "voľnosť náklonu" bola ďaleko lepšia na starej klobáse z D ako na GTR. / Mohlo to byť spôsobené aj pneu BT 021, BMW Dunlop Roadsmart I/. O horúčave od motora ani nehovorím. Ja osobne som mal pocit, že je príliš veľa hmotnosti na prednom kolese.

Na aktuálnej motorke sa mi vypol za jazdy motor. Ten nemožný kľúč sa vrátil do polohy / o jednu späť/ stalo sa mi to v pripajacom jazdnom pruhu na druhom kvalte. Pokakaný som ho vrátil späť. Či som ho nedostatočne "zapol" neviem. Vrátil som motorku. Ďakujem nie.

Výhrady som mal k späťákom, sú zbytočne dole umiestnené a jazdec sa díva zbytočne dole a starším ľudom sa zrak zaostruje slabšie. Nedá sa to nijako ovplyvniť. Vlastne slúžia na rozrážanie vzduchu pred rukami jazdca.

Boli tam aj svetlé momenty...ak sa dobre pamätám tak na dvojke pri 10.000ot. tam bola 160tka.

V článku mi chýba údaj koľko to točí pri 130 a pod.


15.12.2012 15:50

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

lenže ten článok nie je žiadny test....skôr len reklamný článok s pár subjektívnymi pocitmi z víkendového prevezenia sa na zapožičanej moto....test ako uvádza autor je: Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400....motorka už zjavne nie je z r. 2008 ale po modernizácii.... >:-)


17.12.2012 17:52

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

zooo
 Edvenčr 

Ikona

Eneme, Eneme, a co budes testovat na buduce? Panigale?


18.12.2012 0:17

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

slajo
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

celkom príjemné čítanie takto na večer, v pohode by som toho zládol aj viac v tomto štýle [dobre]


.... vidím že lignje v tučepskom olivovom sade sú známe všade :-D


18.12.2012 7:21

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

eNeM
 Geriatrik 

slajo, lignje a kozice u medu :-))) [dobre]


18.12.2012 22:50

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

Enem - budem úplne úprimný - mne ten článok príde rovnako nezmyselný, ako absolvovať Tučepi na otočku. A to hovorím bez akejkoĺvek ambície dotknúť sa Ťa osobne. ( PS : aby bolo jasné, tiež som v minulosti absolvoval podobný trip na otočku do Primoštenu - dnes je mi jasné, že to bolo úplná hovadina. A tiež som si vtedy o sebe myslel, že aký som king. Dnes už viem, že som bol len úplný blbec ;-) PS 2 : rozum väčsinu prichádza s rokmi. Niekedy však prídu len roky samotné... Veľa zdaru a veĺa šťastných km.


18.12.2012 22:58

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

beuhaha.....od neho to nemôže byť nič prekvapivé....Robova atlantická anabáza, alebo „Eneme, veď ty nejdeš do Mníchova, ale z Mníchova“... :-)


19.12.2012 7:06

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

eNeM
 Geriatrik 

Romanka, u mňa to nie je o dokazovaní, ani sebe, ani druhým, moje ego netreba zväčšovať, to vlastne asi ani už nejde :-D

Pre mňa sú dlhé štreky to, čo pre druhého okruh, baba, mx trať, rallye, ja zase nevidím veľký význam v nich, halt, koľko ľudí, toľko chutí ;-)
Vytrvalostné jazdenie je formou športu a praktizuje ho na svete pomerne veľa ľudí, stačí si pozrieť stránky IBA :-). Mojim osobným cieľom je IBR. Aj na 2013 ich mám zopár naplánovaných, pre mňa je cesta dôležitejšia ako cieľ, rád niekam idem, no nerád tam som. Nikdo druhý v tom význam vidieť nemusí, nerobím to ani prvý, ani posledný krát a nie som ani tu na MR ani zďaleka jediný, ktorý čaru dlhých tratí prepadol ;-)


19.12.2012 16:16

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

milovin
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Neviem či rozum prichádza s rokmi. Ja mám furt pocit, že som sprostý jak kopa gytu. Ale v giga-gytoch sa to našťastie zatiaľ nemerá. Ináč pekný článok, keď to človeka pochytí mal by vyraziť, hoci aj na skútri na otočku z Trnavy do Brna, keď sú neni financie na takúto krásavicu - mimochodom išiel som na tom pár desiatok km, spomínam si že som sa na nej strašne rýchlo presúval z bodu A do B.


19.12.2012 17:27

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

barko
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pre takéto "autobusy" je vozenie sa okolo komína urážkou. Tieto typy motoriek treba nabaliť a zmiznúť zo Slovenska čo najrýchlejšie ako sa len dá. Už ani mňa nebaví sa voziť len tak, ale ak naštartujem cesťáka tak nech to stojí za to. Mašiny tohto typu si zaslúžia aspoň 700 km denne.
A Robo aspoň vyskúšal poriadnu motorku ;-).

Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (19.12.2012 17:30)


19.12.2012 20:07

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

pesiak
 Kávičkár 

Ikona

enem- čo je to IBA.IBR? čosi som našiel.ale neviem či to správne chápem-máš najazdiť 100000km za rok v rámci nejakých kontrolovaných podmienok/trasa, prejazd body,čas?? /
google preklad:
:Môj kámoš na koni, Rich Buber, prišiel do Denveru. Prišiel za štart, a vidieť ma. On tiež pracuje na osvedčenie IBA; 100.000 dokumentované km jazda na motocykli, vykonaný v jednom roku.:


19.12.2012 20:22

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

eNeM
 Geriatrik 

Iron Butt Association, jazdia sa pod ich hlavičkou vytrvalostné cestné rallye, 100 000 km nie je podmienkou ročne, členstvo je podmienené odjazdeným niekoľko km ročne a niektorých ich rallye, o členstvo mi nejde, som individualista, ale:
IBR - Iron Butt Rallye je legendárny a najnáročnejší pretek tohto druhu . ide sa Štart - Štart po USA, za každých podmienok, podľa itíku, musíš najazdiť 1 000 míľ denne po dobu 11 dní, ergo 11 000 míľ plus kontrolné stanovišitia, prví piati každé rally majú okolo 15 - 16 000 míľ za tých jedenásť dní :-)

Toto obdivujem už asi 10 rokov, vlastne skoro odkedy jazdím :-)


19.12.2012 20:58

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

pesiak
 Kávičkár 

Ikona

tisíc mil,tech tisíc mil má jeden směr a jeden cíl- toto si neviem ani predstaviť- tisíc mil je cca 1600 km=16 hodín v priemere stovkou bez zastavena, bez obmedzení rýchlosti atď. desať dní po sebe- asi by som zaspal po druhom dni.v europe si to a ni neviem predstaviť.Tiež sa mi zapáčilo jazdiť z pumpy na pumpu,ale hento je zase moc :-~


20.12.2012 13:56

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

GTR1400
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Je to SUPER stroj ! Mám na nej najazdených cca 24000 km. Verzia pred modernizáciou (ktorú mám) má jednu nevýhodu: KÚRI. Je to príjemné keď je chladné počasie a dážď, ale nepríjemné ak teplota ovzdušia je viac ako cca 25 C, Kolóny v meste (pomalá jazda) a státie na križovatke pri vysokej teplote je grilovanie za živa. Inka bez výhrad. Na jeden šup sa dá za deň urobiť 800-1200 km bez problémov. Zrýchlenie to má ako šinkansen a najlepšie sa cíti na diaľnici pri 150 km/h. Okresky samozrejme nie sú problém. Je dobré si všimnúť kde a ako človek zastane, lebo váha cca 300 kg nedáva veľkú šancu a omyl. Aj malý briežok so zle otočenou motorkou a problém vytlačiť moto je na svete. (veľká sranda a navreté žily na krku 8-) ) Predná pneumatika sa derie rýchlejšie ako zadná (paradox, váha moto + brzdenie dáva zabrať). Momentálne už 3 sada pneu ( 2x BT021 a teraz Roadsmart II [dobre] )


22.12.2012 14:08

Re: Kawasaki GTR 1400 - Lignje na žaru, alebo ako som sa stal rušňovodičom

budik1
 Edvenčr 

Ikona

GTR 1400-Nemam skusenosti s touto masinou.Aj ,ked v niecom budes mat asi pravdu (vaha moto+brzdenie).Ale pneu BT 021 su zname tim,ze predok ide dole skôr ako zadok.Moji dvaja kolegovia mali obute pneu.BT 021 a predna bola zodrata skor ako zadna.Predna vydrzala asi o 15-20% menej ako zadna.Mali to obute na ZZR 600 a Ninja 900.Ved uvidis ako sa ukazu tie Dunlopky.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 72784 | Včera: 167350