Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (23 hodnotení)
Diskusia k článku: Kráľovná adventure – alebo KTM LC4 ADVENTURE R
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: jasne, strucne opisane prakticke skusenosti |
Hodnotenie: Pekný článok aj fotečky.Motorečka pre tvrďasov. |
Hodnotenie: je to motorka pre dobrodruhov, ako su napr tito 3 poliaci, ktori s nimi presli road of bones... |
Hodnotenie: jasterica ani si ta na inej motorke neviem predstavit podla mna ste si sadli ako rit na serbel... |
Hodnotenie: jasterica: super a objektivne napisane, takyto clanocek je ako skusobna jazda snad este lepsi, dikes |
Hodnotenie: jasné jak návod na praženicu vo vojenskej kuchyni |
Hodnotenie: Ak je toto kráľovná, tak potom čo je Afrika? |
Hodnotenie: pekne po lopate. ktm co sa tyka podvozkaa motora lc4 vahy jazdnych vlastnosti je spicka. trend elektronizacie off masin/nie len u ktm/ vsak ubera doveru majitelov, ktori tie masiny pouzivaju skutocne tvrdo. ja musim uznat, ze moja te630 ie je podvozkovo aj motoricky nizsie ako lc4. |
Hodnotenie: mal som lc4 nekapotovanu funglaca, nikto by ma neprinutil na tom cestovat, do terenu si uzivat bola tazka, nejako mi nesadla, motor nevyvazeny, taky hromotlk, bolo tam sportove sanie, ladeny vyfuk, ladena triska, ked clovek pridal tak isla ako strela, ale dobre tak na kratke cesty alebo nejake zavody. Podvozok enonuno, ale jednodnucho ma sralo ze na volnobeh som ju nemohol nechad bez dozoru na bocaku, lebo sa odtriasla aj meter dozadu ... |
ako jasterica pise, je to motorka podobna viac na ostre krosy a to aj co sa tyka stylu jazdy, je to pre ludi ktori idu styl rovina plyn do zatacky brzdy a po lomeni zasa plyn. nejake vrkancuvanie s plynom to nema rado. ale to ani moja huska, ta striekacka pri vrkancovani hlupo reaguje a neskoro. ale ide plynule aj v malych otackach co ktm ka tak nesla, podtocena sekala a potom hned nastupila. |
Hodnotenie: So všetkým súhlasím. Ten motor má jednoducho svoj osobitný prejav - trasie, buchoce a hrkoce, ale je naň spoľah |
Hodnotenie: neverim. kateemka co neni z ciny, nerozsypala sa po 100 km a skratka neznamena kokot tlaci motorku.. taka je snad iba jedna.. pockaj.. ved aj moja LC4 ide uz 27 tkm. niekde bude chyba |
som rád že sa článok páči.Dal som tam len v skratke svoje postrehy a skúsenosti lebo viem že sa Adventury mnoho ludí bojí. Je to vráj kostitras nevhodný na cestovanie a do terénu tažký. |
to verim, len tie svine z neba nepadaju |
Hodnotenie: Pekne napísané. Celkom objektívne. Nemám rád, keď hľadám informácie o nejakej mašine a v každom článku sú len superlatíva. Je vidieť, že máš nadhľad, uvedomuješ si jej nedostatky a cez to všetko si s ňou spokojný. |
ku "kostitrasu nevhodnemu na cestovanie" asi tolko ze pred par rokmi sme s bozskym v rumunsku isli jednu trasu spolu s anglicanom ktory z UK do rumunska prisiel a aj na nej z rumunska odisiel |
Heno - Afrika je proste Afrika. Ja neporovnávam ja konštatujem. |
Hodnotenie: pekna motorka, len na moju krasnu vysku je mi proste mala, inak by som bral |
Hodnotenie: rad vidim na KTM dobre slovo. mam zalusk na KTM, konkretne SMT ale vzdy ked to niekomu spomeniem tak len kruti hlavou... ze co, kdo by to chcel? no ved JA! |
hlavou krutia len ti, co na tom nesli. |
pito 1145 - čo máš dva a pol metra? Ved každý pod 185 má problém dočiahnut na zem . |
pito asi srandoval lebo ak mu je LC4 Adv. mala tak jeho maly vstrom mu bude este mensi nez maly |
klaso: to sa kruti hlavami nad novymi ktm, cena masiny, cena dielov a poruchova zlozita elektronika. jasterica urcite vie preco sa drzi starkej a nezenie sa do 2012 tky Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (13.06.2012 18:26) |
Hodnotenie: ja mozem len suhlasit, takisto bez vacsich problemov, rovnake skusenosti ako dragonhunter, vymena rozvodovky a kolecka na olejovom cerpadle a loziska. |
Hodnotenie: Pekný pohľad na motorku a zároveň pekné skúsenosti/zážitky s Kráľovnou Adventure s veľkými písmenami, ktorá si to určite zaslúži |
raptor, jasterica- pri porovnani LC4 kasickej sa mi to zda male, LC4adv je na tom lepsie, pri mojich 193cm sa mi to zda male, ale asi je to o pocite ja mam radsej na pocit skor 2V ako Afrika, LC8atd.. A moj Strom mi je maly, a hlavne v terene, na ceste mi vyhovuje max. |
Hodnotenie: Pekne napísané, prisahám že ješterka neklame. Nejaké tie drobností sú tam furt, ale vždy to šlo. Niekedy neštartovalo no nakopol (Budapešť), niekedy z toho tiekol benzín (ulomený ventil - Ukrajina) niekedy štrajkovala elektrika, niekedy to malo rozbité svetlo, potom aj druhý krát tuším a niekedy ma to dokonca aj predbehlo Na prvom Erzbergu... |
Hodnotenie: ja som pomály do nej začal strkat nos, silno som ju chcel po afrike, kvoli váhe, nastavitelným tlmičom, a dalším drobnostiam ale nejako som potom cuvol, možno kvoli vibráciam, ktore mi vlastne aj tak moc nevadia, možno kvoli cestovaniu, ale aj tak sa furt motám len tu, asi som ešte nechcel taku hrkalku a vedel som že chcem ešte dvojvalec, a najlepší dvojval do terenu a po afe bola jedine supertenera ale lc4 Ad. mi stale ostáva v hlave jak červík, asi ju ani mat nebudem ale to čo som prečítal o nej tak mi nejak ostalo v hlave že by to bola dobrá volba.keby som nebýval na rovine ale medzi horami tak dvojvalec určite nemám |
edott - ak si o nej uvažoval , mal si skúsit.Dvojvalec je len fáma.Mal som Alpa 75 000 km - Katarína cez 40 000 mojich . To je dost na oboch na porovnávanie. Ale čo pohlad to názor , tak ma neber až tak vážne. |
Hodnotenie: Z lásky a obdivu k tomuto stroju, ktorého som hrdým užívateľom, som chcel túto zimu napísať niečo na takýto štýl. Jašterica bol rýchlejší |
Landal - s tým stromom máš peavdu . Na ukraine som to vyskúšal Chýbal len milimeter ale predné koleso šlo dole a odniesli to svetlá.Keby som nebol mekota tak podržím heft a som hore. |
preco 690 nepokladate za nastupcu? |
Matúš - 690tke chýba pár vecí aby splnala prívlastok adventure bike.TAk napr - velká cestovatelská nádrž , kapotáž , poriadne svetlá ... |
maska a dalsie nadrze su jednoducho riesitelne veci. |
Toto je jej rovesníčka ? 50l nádrž www.ebay.at/itm/KTM-660-LC4-RALLYE-ca-70-PS-Roadbook-Tr... Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (01.07.2012 18:04) |
všetko sa da spravit.Ale ide o to že kúpiš motorku a rovno s predajne sa s nou vyberieš okolo sveta najhoršími cestami aké poznáš. a posledných 1000 km už na ceste domov to strihneš po dialnici nech si načas doma. |
brazel - ja už mám tiež cca 48 - 50 l nádrží. |
Jasterica - ano, v seriovom stave je to nedokonale a treba sa tej motorke povenovat, aby mohla byt expedicna. Ale nechces nam tvrdit, ze 640tku mas v origo stave? |
jasterica , ale nie na 660-ke Rallye a tú si bol hore spomínal , že : |
matus - ja už ale nemám adventute - expedičnú moto.Ja som to prestaval na regulerný relly bike. Ale viac v článku čo som posla Tomášovi . Alebo na WWW u Hara.Tam už je. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jasterica (01.07.2012 18:17) |
brazel - ja stem ale továrenskú - tú strieborno oranžovú Táto je ako moja len má motor 660. |
jasterica a chce za ňu šesť a pol ... . ale zase 70 koní + výbava . |
brazel - ked sme pri tom čo by stačilo tak stačí úplne moja katarína.A ja spm skor na tie staršie www.google.sk/imgres?imgurl=http://www.motorcyclespecs.... |
Viem , vo co go , už som si to naštudoval . |
Hodnotenie: Rad by som ozivil tuto temu a dozvedel sa skusenosti s LC4 Adventure po rokoch uzivania... |
Re: Fonzy: A čože si sa v sobotu na Medveďoch v Brezne majiteľa nespýtal? |
noo bavili sme sa o vselicom, ale na tu jeho nejak neprisla rec, az teraz ma napadlo... ja trdlo |
Hodnotenie: Ja síce nemám Adventuru ale asi ma nezbijú ak sa pridám. O skúsenostiach sa u mňa žiaľ ešte nedá hovoriť keďže najazdených len zopár km ale jazda na takej motorke sa pre mňa len ťažko s niečím zrovnáva. Stroj vyvinutý na diaľkovú rely to o sebe jednoznačne dá vedieť, ísť pomaly /60-70 km/h/ chová sa ako tancujúci medveď ale pridáš a zrazu je všetko v poriadku a ide ako po koľajniciach. Mne úplnému amatérovi to mozog najprv nechcel povoliť ale zvedavosť našťastie vyhrala. |
Keby niekto zháňal zadné nádrže na LC4 sú na predaj za 299 europeňazí |
Čaute. Na jar som si kúpil model 2000. Zamilovaný som po uši. Čím viac sa vozis, tým viac Ti to chyba.musim vyriešiť nejake problémy. Zajtra mi dôjde ihlovy ventil lebo furt tecie. Niekde mám stratu v kablovacke, lebo setla svietia do žlta a keď pripojím priamo od baterky tak je všetko ok. To je vlastne zatiaľ všetko. Čo ale cakam,ved je to už babička. |
Gratulujem. Vela stastnych kilometrov. |
Hodnotenie: dobra masina, mam 2001 rocnik co mal predne vidle WP48 rally uplne daco ine jazdou jak vidle pred a po 2001. Vcera isla masina na mensiu GO motora, pojde novy piest, gufera na ventiloch, dufam ze valec je OK. Masina ma 60tis a za posledne dva roky dostala brutal zabrat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copo (18.10.2016 21:18) |
Ihlový ventil vymenený. Už benzín netečie no občas si kvapne. Nepáči sa mi to no už som vyskúšal asi všetko. Nechám tak, uvidím. Chcel som pridať foto no ja analfabet musím prísť na to ako. |
Re: eLeRak: mas facebook? Nechaj foto verejne, klikni nan pravym tlacitkom a daj "kopirovat adresu obrazka" |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 96214 | Včera: 157527