Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (14 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM 690 ENDURO R - fakt potrebujem niečo viac?
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Neviem si pre mna predstavit ineho nastupcu LC8 990 ako toto s rally kitom. Dat tam tlmic riadenia a bude to pevne aj v 170km/h |
|
Hodnotenie: Elektronika co najvyssie pod sedlom, nadrz kvoli tazisku a sanie tiez pod sedlom, kvalita spracovania aspon podla fotiek nie na zahodenie |
tie falošné neutrály to je asi choroba KTM, ked som jazdil na SMT-cku tiez sa mi par krat postastilo |
Hodnotenie: mikulec - že nedojdeš potestovat takúto vecičku tu ku nám.Aj najest ti dáme , aj prenocujeme, aj napojíme . Bral by som a prestaval. |
mne sa pod ritou na exc450tke prevodovka rozsypala aj bez falosnych neutralov |
Hodnotenie: Paradnacke fotky a este lepsi clanok. Dobre sa to cita. |
Hodnotenie: Servisný interval 10 000 km Upravené 1 krát. Naposledy upravil Asfalt (16.07.2012 18:15) |
Hodnotenie: k cestovaniu na moto,, teraz chalani z Continental Drift- idu z Londýna do Sydeny cez RUS,- na FB davaju fotky z kazdeno dna, a momentalne su pri KAZ hraniciach... |
Porovnanie s yamahou a husabergom je hlupost... uplne iný stroj. cena je vysoká ale strojovna kvalitná interval 10tis km????hm... Ak sa polepšila spolahlivost nemám námietky |
Hodnotenie: mikulec dobrý článok, len tam máš pár nezrovnalostí, čo sa parametrov týka |
anbi: ospravedlňujem sa, že som zavádzal, ale v podkladoch som mal vrtanie 102mm a zdvih 80mm, preto ten objem. Každopádne som to opravil a ďakujem za upozornenie. |
Hodnotenie: dobre si ju pochopil a paradne to napisal. Tiez som po prvom vyjazde prisiel bez znacky a zadnych smeroviek a to len lesne a polne. na ceste tato masina nema problem,v terene je jediny problem, ze ak preseres kdesi v rychlosti limit podvozka tak je to problem udrzat a nedat hubu. Dolezite bolo obutie na drapak. To co predvadzas na fotkach na tych smyklavych tkc je ozaj slusne. Jazdil som s nou aj moc tazke enduro veci, ale to som ju upravil ze som dopredu dal 13 tku kolecko. neznasala jedine rolety. rozlucili sme sa kvoli elektronike. teraz mam te 630 ie, ale tej nedavam tak po papuli ako ktm, lebo je mi jej luto a chcem aby mi vydrzala taka pekna a so vsetkym co ma |
Hodnotenie: parada!!! uz na prvi pohlad sa mi lubila tato masina |
Hodnotenie: Bedna by mal s nami chodit fotit aby sme mali zabery aj niekoho skuseneho kto jazdi na hranici moznosti |
Hodnotenie: Filip - to bola podpasovka. Mikulec sa snazi byt dobry tato, to ho brzdi. bednu uz davno opuscil aj posledny zavan pudu sebazachovy |
nemam moc rad kolektivne akcie a nejazdim nic moc. pre pasiu enem. dnes som bol 3apol hodiny v horach...cesta krasne pozyvala a huska mi celkom akosi dnes nevadila, ze je tazka tupa ma zedratu zadnu gumu a prednu vidlu bez stelovania kompresie. slo to krasne od ruky vsetko, akoby som sa vozil po dvore. asi 130 km som dal. v horach je bohovsky vcil, to si zavidim sam sebe |
Hodnotenie: Myslím že 625 SXC bola lepšia motorka do terénu a motor mal podstatne razantnejší nástup. /mal som ju , moj prvý a asi posledný fungláč v živote / a bola o čosi lahšia, ale mala dost nepríjemné vybrácie oproti 690. Motor 690 by mohli využiť aj turistiku , doteraz nechápem prečo neurobili malé Adventure. XTZ 660 a BMW Sertao by boli len trapní štatisti v segmente. |
Hodnotenie: Pekna masinka a na ten objem velmi slusna hmotnost. Ale jak to vidim obute na tych TKC-kach, ku ktorym som si uz za moju pomerne kratku off-road karieru stihol vybudovat ultraantipatiu, tak |
Pepi: snáď kvôli pneu nebudeš hodnotiť celú motorku takto: ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (20.07.2012 13:26) |
Hodnotenie: mikulec |
mikulec, samozrejme, ze nie! Ved prezut to je najmenej... :D |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 80375 | Včera: 201764