Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (24 hodnotení)
Diskusia k článku: On/off road cestovateľ od Hondy - Honda Crosstourer
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Ja som moc zvedavý ako to bude jazdiť... |
by ma zaujímal servisný interval, hmotnosť 275 kg..., dosť najmä pri manipulácii v malých rýchlostiach, resp. v stoji ak prirátame aj nejakú batožinu...., a by ma zaujímalo vyriešenie odvodu tepla od motora, toto mi dosť vadilo na CBF 1000 aj keď to bol radový motor.... |
To je skôr sporttourer ako enduro, tak isto aj novy versys a tiger explorer. Keby mali do 220kg tak ešte, ale také ťažké kravy do terénu? |
devil - akekolvek dohady o neobratnosti Hondy Crosstourer (a vlastne akejkolvek inej standardnej motorky) vyvracia toto video... nie motorky, my sme neobratní !! Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (28.11.2011 9:46) |
Zas taká šialená váha, ďalší asfalt-cestovateľ... |
Hodnotenie: ja sa len tesim a tesim |
Hodnotenie: konecne zacali robit masiny v tomto segmente aj s inymi ako dvojvalcovymi motormi |
Hodnotenie: možno som len nepochopil pointu článku.... |
Hodnotenie: Návrh na disertáciu: Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (28.11.2011 12:04) |
Hodnotenie: On/off road (??????) cestovateľ od Hondy |
demmoo aky on/offroad cestovatel by splnal tvoje poziadavky aby si mu bol ochotny priznat tu kategoriu? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (28.11.2011 15:27) |
raptor: Upravené 1 krát. Naposledy upravil demmoo (28.11.2011 15:35) |
demmoo - ani nevies ako si mi nahral na smec |
nie nie nie, prekrucas...na starom varadere a GS jazdil ten isty clovek, ako na KTM? |
demmo: CT som naživo neskúšal ale už len kvôli tomu, že GS má vpredu telelever by malo CT v určitých pasážach značnú výhodu. Zbytočné je ale teoretizovať, chcelo by to live test. Ale na dlhodobé súžitie so mnou by to oplastované CT asi nebolo. Ale keby som mal veľa peňázov beriem CT a EC300 |
Keď dokončia diaľnicu rovno na vrchol Everestu, skončí celoplošné zaasfaltovanie Sahary a začne celosvetový trest smrti za jazdu v teréne, práve vtedy sa uvedie na trh nový a dlho očakávaný model 10-valcového 100-ventilového ENDURA s kontrolou moču a dychu. Ráta sa s kolesami 10 palcov, váhou do 400kg a s čakacou dobou objednanej motorky na výrobu cca 3 roky. |
Hodnotenie: ... kks, gdo robí u hoňdy dizajn by som chcel vedieť, podla mňa dosť velká hrúza ... |
Hodnotenie: aj tak vieme, ze cestovne endura su take kompromisne motorky - to ostatne je iba reklama vyrobcu. Aj VARADERO je cestovne enduro, aj Ducati musltistrada, alebo Tiger od triumphu...BMW alebo KTM su aj viac enduro, ostatne viac cestovne (urcene na cestu). Ako mi povedal jeden majitel triumphu, ze mu jeho motorka najviac pripomina CBF od hondy.... Ale sere ma to, ze mnoho diskutujucich tu, povie, ze ak zostanes pri motorkach, tak aj tak skoncis pri cestovnom endure... Nieco sa v tej mojej hlavicke asi deje, lebo stale castejsie sa pozeram na tie velkanske a tazke cestovne endura, iba pre to, ze na nich nefuka, maju kardan, obrovsky motor, co netreba (ale mozno) vytacat a ze mozem prejst kilometer po polnacke na chatu, bez toho, ze sa bojim, ze utrhnem s mojim jazdeckym majstrovstvom zvody. staroba je hnusna vec Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (28.11.2011 18:41) |
Hodnotenie: mne sa to celkom páči, som len zvedav na spotrebu a k predstavovaným vlastnostiam : na moje vozenie dosť ideálne, možno preto sa to volá tourer |
haro007 - cesty nebudú - ale ani jazda mimo. Teoreticky už ani dnes. Čítaj: |
Hodnotenie: Toto je asi nejaky preklad z viacerych zdrojov, ze? Ak este budete o tejto motorke pisat, tak Crosstourer a aj Crossrunner sa sklonuju podla vzoru bager, vsetko su to stroje, takze nejazdi sa na strojy ani na bagry ale na Crosstoureri alebo na Crossrunneri. Trha mi to ocy este viac ako dizajn tejto moto, ale mozno nazivo to bude uplne inak. |
Hodnotenie: Dizajn budem sudit az ked to uvidim nazivo, Crosruner sa mi z obrazov celkom pacil a nazivo uz to nebolo ono. Tak uvidime. Ale, zase - aspon z obrazkov to vyzera na brzdove hadice - guma/kedy to uz v Honde konecne zmenia /, ciastocne stelovatelne tlmice, a.p.? Mne to pripada, ako keby Honda nerobila konkurenciu ostatnym strojom, ale isla si vlastnou cestou podla hesla Honda je Honda. A to je skoda |
zetko - myslim ze ked som ja dokazal nad tou hrubkou mavnut rukou ty by si tiez mohol.. |
raptor: na taketo chyby upozornit jednoducho musim, to sa neda cytat Ale zase chyby robia aj studuvani novinari, dokonca aj taketo, o nic nejde, len je dobre si nechat clanky skontrolovat pred uverejnenim, cela vec potom vyzera ovela viac profi. |
Hodnotenie: Pekny turista , ale nic co by som si zobral na cestu do Mongolska |
Hodnotenie: prijemne prekvapenie ze to dali tak rychlo do serie. |
Hodnotenie: Myslím, že je fajn, že táto motorka prišla na svet. Pravdupovediac, dizajn nie je zrovna najúchvatnejší, ale predsa len je to o niečo menšia katastrofa, ako Crossrunner. Absencia spojkovej páčky a nožného kvaltovača je zrejme len vec zvyku ( aj keď podvedomie pracuje a pocitovo zrejme bude niečo pri radení chýbať ). Ale ako koncept pre umiernených turistov ( teda aj pre mňa ) to nie je beznádejné, k moru a ďaleko po cestách, prečo nie. Je to asi lepšie ako litrová CBF a zrejme aj ako Varan . Som zvedavý, ako je vyladený motor. Niečo mi hovori, že aj keď ide o 4 valec, V-čko by mohlo byť o niečo menej sterilné, ako raďák. Určite by som jazdu na tejto motorke rád vyskúšal. A ešte som zvedavý na cenu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (28.11.2011 21:18) |
Hodnotenie: Zas to s tou vahou neprehanajme, Varadero: bez ABS 268.7 kg, s ABS 276.7 kg aj s naplnami. Jasne, ze s padakmi, stojanom, drziakmi kufrov ma viac a ked ho nalozis, tak amen tma. Holt, je to motorka pre velkych chlapcov a Crosstourer bude to iste. CT mi dokonca na obrazkoch pripada stihlejsi a manevrovatelnejsi, Varan uz dojmom posobi ako big bully. Pitazko, dufam ze som na zozname na predvadzacky, tesim sa na zivu premieru |
dreamer, jasne.. vymenime, povozime (na varana vzdy rad sadnem) |
pitaz: super, tesim sa. Aspon si vyskusas aky je ten motor s O2 eliminatorom kludny a poslusny |
Hodnotenie: mne sa nahodou crosstourer paci, vyzera celkom fajn, uvidime ake to bude mat jazdne vlastnosti, skutocnu vahu a s akou cenou pride |
no nástupca Africa Twin to nie je, nie je to ani také pekne ako Varan. Uvidíme na prvé odozvy prvých šťastných majiteľov. Dúfam, že sa skoro ozvú. Ten design predku si mohli odpustiť, je to fakt nepekné, hoci naväzujúce na súčasnú Honda líniu. |
preco niekto konecne nenapise na plnu hubu ze je to kopia GS-1200-ky? |
diwi: nevsimol si si moj prispevok? Ci nebol dostatocne jasny? |
DIWI, súhlasim s Tebou: |
Ma to dve kolesa, kardan, vpredu maly zobak, tak to musi byt GS.... hm, pockat? Zivy a tocivy motor V4? DCT prevodovka? Nic tomu ani netrci do stran, ram nevyzera ako pozvarany z lesenarskych trubiek a dalo by sa dokonca povedat, ze je to celkom pekne... Nie, to nemoze byt GS |
No cenu avizujú Nemci na 13.850,-€ - 14.100,-€, čo v tom všetko bude neviem, ale ak to bude aj s ABS tak je to dosť zaujímavé, mňa ale naozaj zaujíma spotreba, Pitazko pusti aspoň cca. |
Hodnotenie: dreamer - uuuuuplne zbytocne prikladas polienka do ohna Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (30.11.2011 22:51) |
tlmitsch - cena bude asi lepsia.. spotrebu fakt netusim.. musim vyskusat |
Hodnotenie: Pitaz: ked slubis, ze mi ju potom vratis, tak by som ti mozno moju na chvilu pozical. Nech spoznas ten zivy a tocivy motor. Ale vlastne je nafigu, lebo nezere skoro nic, ziadna konkurencia k V4. Alebo vymenim za CT... Na chvilu samozrejme... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (30.11.2011 23:36) |
pitaz a vozil si sa ty uz na GS 1200? |
raptaku, ano |
Reagoval som na diwiho poznamku. Viem ze GS nema ram, hovoril som o CT Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (01.12.2011 8:26) |
Hodnotenie: Ak by som mal k niečomu prirovnať motor z GS1200, tak ako prvé mi napadne nejaké poľnohospodárske vozidlo, maximálne Avia. Pri GS1150 ani tá Avia. Ale s príchodom DOHC sa to vraj zlepšilo (neviem, nejazdil som DOHC). |
inak pekna honda, po dlhsej odmlke velke enduro od H. |
dreamer: neprehanam, uvadzam skutocne hmotnosti velkych endur v seriovom vyhotoveni, natankovane bez doplnkov. Vazene redakciou MOTORRAD, zverejnene v Motorrad c.14/2010: Upravené 2 krát. Naposledy upravil zeze (01.12.2011 21:40) |
zeze kedze sa viac odmietam zucastnovat na tejto zakopovej vojne BMW vs. Honda dovol mi ti verejne neodpovedat... ked sa osobne stretneme rad to s tebou rozoberiem Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (01.12.2011 22:00) |
Zeze: ale prehanas a poriadne! Lebo v uvedenom teste vobec nebolo napriklad seriove GS, ale: Sondermodell 30-Jahre-Edition inkl. Sonderlackierung, Kreuzspeichenräder, verstellb. Windschild und Handschutz, Safety-Paket, ESA, Koffer und Topcase, Heizgriffe. Guzzi, Triumph a Yamaha mali minimalne bocne kufre. To tiez nie je seria a prida slusne na vahe. |
Sice som na praskoch a mam horucku, ale ci len ja vidim na jednom zadnom kotuci dva brzdove strmene ? No nova doba, nove technologie, spodny strmen je ale fakt "na rane" hmm. |
Duggo: mozno to bude parkovacia brzda, ked uz to ma automat... Dobry postreh... |
dugače: tak ako píše Menton, je to parkovačka pri automatoch.. |
duggo - tu parkovaciu brzdu co je na rane by som nejako extra neriesil, myslim ze verzia s DCT nebude mat take cisla ako verzia s normalnou prevodovkou |
raptor, chcel som kupit CT automat, myslel som si, ze je lahsi..kedze nema saltpakovu packu, ale zasa tam nalozili parkovaciu brzdu, co je zasa hmotnost naviac, je to proste tazke jak krava ved taka tazka motorka bude mat problem aj s dialnicou do Bibione, no a este si ani na ten zobacik nevies polozit salku kavy, .. nechavam si svoju lahku predimenzovanu crossu od BMW a hotovo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (02.12.2011 12:14) |
Ceny už sú oficiálne potvrdené, Crosstourer začína na 13 190. |
|
Hodnotenie: krásna...tá by sa inak pokladala..hned by šla k zemi |
p'taz aj tie od touratechu motechu alebo givi? |
..to uvidime, aky bude givi, motech alebo touratech sikovny |
videl som graf vykonu a krutiaceho momentu CT v porovnani s vfr 1200 a vyzera to viac nez slubne Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (10.12.2011 22:45) |
no to je úžasné, ja so už nevydržím už to pustím do riflí...... |
Pri tychto oficialnych cenach je uz jasne, ze pitaz nepreda ani jeden kus Varadera. Kral je mrtvy, nech zije kral |
Hodnotenie: super, konečne aj cestovateľom dávajú viac výkonu a krúťaku... Mňa od cestovných "endúr" stále odrádza tých 65 koní, ktoré akože "stačia"... len tá hmotnosť to je dosť... |
podľa mňa, hmotnosť bude do pohody, niečo v zmysle trochen subtílnejšieho a živšieho varadera a s tým sa jazdí veľmi pekne , ja sa na to teším , už by som to fakt rád vyskúšal |
pitaz: sú už známe nejaké podrobnosti? napr.: servisné intervaly najmä nastavovanie ventilov, lebo pri tomto štvorvalci to môže byť jednak zábavička na veľa hodín a dvojak finančná palba |
Interval prehliadok je 12 000 km a ventily sa robia rovnako ako na VFR1200F, co je jednoduchsie nez trebars na VFR800. Interval ventilov je 48 000 km. |
herghott: ďakujem -dobrá správa, to je potom ešte priaznivejšie ako na Varadere, osobne nastavovanie ventilov každých 12tis na transalpe bolo pocitovo nepríjemné, lebo sa človek nezbavil myšlienky čo ho zasa čaká |
tlmič aj bolo treba niečo fyzicky nastavovať alebo sa to obišlo len ako kontrola bez potreby štelungu |
raptor: ja som to absolvoval 3x a vždy nastavovali, naposledy myslím že spomínali výfukové a sacie stačilo skontrolovať. Len mne bolo nepríjemné, že som otočil UA, trocha okolo komína a nejaké alpy a zasa sa rozoberalo pol motorky, napr. u báwa by mi riešenie ventilov až tak neprekážalo - dôvod je Ti asi jasný , ale ak je to u CT pri 48tis, tak je to pre mňa fakt argument Upravené 1 krát. Naposledy upravil tlmitsch (06.01.2012 23:05) |
tlmitch: moje TAčko má 36tis. a na ventily nebolo treba šahať vôbec.... |
lubo628: možno ho moc šetríš . Ja som mal TA700, ale pri 32.000 začal robiť radosť niekomu inému, je to skvelá moto a mám na ňu len tie najlepšie spomienky a faktom je, že mi je za ňou aj smutno , len na teraz bolo potrebné zvážiť priority... Ale dlho to trvať nebude a k honde ma to ťahá stále , myslím, že ak mi padne CT do ruky a skamarátime sa, tak ma tento rok aj tak neminie |
Fuu, TA ma 12 000 km interval na ventily? To je dost malo na turisticku motorku. Na V-Strome ma stval 6 000 km interval na vymenu oleja a teraz ma znervoznuje na Varane aj tych 24 000 km na kontrolu a nastavenie ventilov a silno uvazujem, ze si to skusim urobit sam, snad ma to nevyjde velmi draho Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (07.01.2012 11:12) |
ale ten servisny interval je len kontrola ventilov.. v praxi sa nestava, ze by boli po takej kratkej dobe rozstelovane. cize z toho by som si velku hlavu nerobil. urcite ich netreba stale stelovat |
dreamer - ano, das dole ventildekel a si pri ventiloch, neni treba nic extra rozoberat a odstrojovat |
otazne skor je, preco ich treba vobec nastavovat ? Ja na simsone som nenastavoval nic, len jazdil. |
pitaz: áno, možno som sa zle vyjadril a nebolo potrebé ich štelovať, jedná sa naozaj o kontrolu, len naposledy mi bolo v omnii povedané že bolo treba doladiť výfukové, neviem len som veril tomu čo mi povedali. Takči tak aj keď sa jedná o kontrolu je treba rozoberať pol motorky a z toho mám zlý pocit a taktiež je to kilometrovo obmedzujúce. Keď ideš ďaleko, olej si môžeš zobrať so sebou a aj filter, vymeníš to na každej pumpe a nemusíš byť ani profi technik od hondy, ale niekde na asfalte rozkladať šroubiky a plastové kurvítka a dávať to potom späť do hromady + mať všetok ten vercajk so sebou, kvôli ventilom = fúúú celkom zábava . |
tlmič myslím že by sa nič nestalo ak by si to niekde uprostred výletu nerozobral a prišiel s tým domov, ono rozštelovaný ventil je v prvej fáze dosť dljo počuteľný než príde k poškodeniu |
Keď som sa rozhodoval bolo to ťažké obdobie nevoňalo mi nič . |
raptor: jasné, že trocha preháňam , ale proste už to, že vieš, že to musíš urobiť aj keby si prebehol ten interval o 2tis - 3tis km, ale musíš to zas a znova podstúpiť už pre to ,že to je predpísané a pre dobrý pocit.. to je to čo sa snažím vysvetliť + to že sa tá moto naozaj dosť rozoberá /videl som na vlastnej/ je proste nepríjemné aspoň pre mňa a preto mi príde interval 48tis veľmi priateľský a u mňa fakt zaváži. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tlmitsch (08.01.2012 2:41) |
tlmitsch: "5. aj bez nejako veľa doplnkov nevyzerá ako socka, ktorej niečo chýba" - si ma pobavil Vyzera fakt dobre na foto, aj ked som jej spociatku nevedel prist na chut. Teraz sa neviem dockat kedy ju uvidim na zivo (pitaz nam dufam da vediet ked uz bude vo februari na predajni ) Nemat v garazi Varanka, tak by so mnou pitaz ani nemal velku robotu, stacilo by mu poslat ma do pokladne Apropos, nechcem aby to vyznelo ako "Honda je Honda", ale fakt je, ze mam z tej znacky podla referencii, ktore sa ku mne doteraz dostali a z vlastnych skusenosti len dobry pocit. U mna to zavazi. |
pitaz: už je február , stále nič? |
20.2. je posledne info prvej dodavky.. uz sa tesim velmi |
Dakujem za info, tiež sa už dosť teším, lebo obrázky mám už opozerané . Aké máte podmienky na predvádzaciu jazdu? |
standard - 300 evri zaloha, ja idem na druhej moto, cca pol hodka |
supis, fakt som už ako na tŕňoch |
najnovsie info: bohuzial sa termin 20.2. trosku predlzi. ale zaciatok marca, najneskor do vystavy by tu mali byt Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (17.02.2012 12:49) |
pitaz: takze na Inchebe bude? |
dreamer, to urcite ano, aj keby nebol na showroomoch |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 137253 | Včera: 209623