Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Projekt z cesty do terénu: Výber motorky - dvojtakt verzus štvortakt
Hodnotenie: ![]() No klobúk dole pred takýmto pekne sumarizujúcim článkom! |
Hodnotenie: ![]() Dlho som sa trapil a ladil podvozok, aby som CRF naucil zatacat- nakoniec stacilo kupit maly dvojtakt a vsetko ide lepsie |
Hodnotenie: ![]() Dlho mi dvojtakty "nevoňali" ale dnes by som volil určite 2T... Samozrejme záleží aj to že načo... Inak na rally, inak na MX a inak na Enduro... |
Hodnotenie: ![]() mne síce bahnomilky moc nehovoria ( teraz príde sebakritika |
článok potešil ale nesúhlasím s bodom periodicita GO, 2T podla mňa vydrží o dosť viac ako 4T bavíme sa o ostrom cross a nepáči sa mi tiež to že z toho článku strašne cítiť to že autor je zarytý "štvortakťák" , podla mňa je na cross dvojtakt jednoznačne lepší nuž prestali sa robi´t asi preto že výrobca viac zarobí na 4takte . Obhajujem vyššie kubatúry 2t napríklad také 380tky majú aj dostatok krutaku aj sily a vydržia fakt vela viac ako 4takt a tiež strašne zaleži na jazdcovi , toto čo som napísal je len moj názor nič netvrdím . |
DUDO175: z Teba hovorí zase ortodoxný "dvojtakťák". Nech si jazdí kto čo chce... Ak ide o zvládnutie moto, 4T je priateľskejší. A načo sa trápiť, keď to ide aj ľahšie ;) |
Lanhelp a romanka ďakujem. |
mikuuu serúús |
Hodnotenie: ![]() clanok sa mi paci, ale veta: |
matus: išlo skôr o to, že 100 ani 1000 MX motoriek to z biedy nevytrhne, lebo problém je inde. |
Ked sa nieco zavedie, tak je nezmyselne davat vynimky, takze nevidim dovod aby mali 2T nejake vynimky, najme ked sa daju urobit tak, aby emisne limity splnali. |
Problem predsa nie je v technologii, ale v tom, ze Honda nezmyselne tlaci na sportove predpisy a dvojtakty su uplne zakazane, alebo su znevyhodnene mensim objemom. |
a zase musím povedať, že to bolo myslené ako napísal Tomxx. |
ta poznamocka ta ako autora uplne zbytocne degraduje. |
btw. podareny clanok aj vdaka Karolovym komentarom a ta posledna fotka "odzadu" si tiez zasluzi |
Hodnotenie: ![]() Z mojho pohladu clanok fajn a ta poznamocka autora vobec nedegraduje, iba vystihuje jeho triezvy pohlad. |
Hodnotenie: ![]() kazdemu vyhovuje nieco ine mal som moznost jazdit hondu 250 cr a crx 2T/4T rocniky 2004/2005 a jednoznacne by som bral dvojtakt ktory som aj vlastnil zopar rokov je to jednoducho zabavnejsia motorka ako ten 4T ale fakt je ze to nie je nic pre zaciatocnika a je narocnejsia na ovladanie.... |
Hodnotenie: ![]() parada mikulec! |
Hodnotenie: ![]() Super článok. Ja mam 300 2t a velka výhoda je, že ja si od každeho kludne motorku požiciam a dobre si zajazdím, ale moju nikto nechce a ked aj, po kolečku mi ju aj vrátia lebo všetci jazdia 4t. |
Hodnotenie: ![]() Miku nedráždi |
Hodnotenie: ![]() mikulec ako zaciatocnik a zelenac som ti strasne vdacny za tento clanok. Upravené 3 krát. Naposledy upravil antena (23.04.2012 10:42) |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 152974 | Včera: 169803