Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (28 hodnotení)
Diskusia k článku: Gran tourismo Italiano - Moto Guzzi NTX 1200 Stelvio v Alpách
Hodnotenie: ![]() Dobrý test |
Hodnotenie: ![]() Fajňe, dal by som si povedat na takého Talianka |
Hodnotenie: ![]() cacao, som rád, že s brzdami na Stelviu nemám rozpačité skúsenosti iba ja |
Hodnotenie: ![]() papi vas zežere za ten priečne uložený dvojvalec |
Hodnotenie: ![]() Dobrý test! Všechno je to pravda |
Hodnotenie: ![]() Awia konecne si doma...už tu začínala byť nuda...pekny test |
Hodnotenie: ![]() vyzera pekne, len z fotiek vyzera, ze lavy zvod je strasne blizko radicky.. vlastne oba lakaju aby si clovek vylozil nohy |
jj, ta mala nadrz bude asi jedinym objektivnym nedostatkom tej motorky |
Hodnotenie: ![]() mne sa velmi paci aj test aj motorka. Ak by som kupoval novu masinu, urcite by to bol horuci kandidat |
Hodnotenie: ![]() No mne sa to velmi pozdava, je krasna a kardan by som tiez bral. Ta zatecena pristrojovka dufam bola len zhoda nahod. No a nadrz 18 litrov je asi zly zart. 22 tam mohli dat. Testik pekny, fotky tiez, len video chyba |
chrene - neviem co je na tom na smiech.. motor z guzzi ma velmi podobny prejav a zvuk pri startovani ako baworak |
Hodnotenie: ![]() V Alpách a nasfalte sa správa super... A čo tie jazdné vlastnosti v teréne? |
No tú nádrž už taliani poriešili v novom modeli a čo sa týka offroadu tak vzhľadom na cestné obutie som ju moc nevytrápil, ale pozdávala sa mi. Zvládne určite všetko čo báwo, ovládateľnosť je suprová, motor tiež. Možno predná vidla môže byt v teréne výhodou oproti baworskému teleleveru... Ako by obstála po stránke odolnosti pri pádoch a pod si netrúfam povedať a padanie som ani netestoval |
awia - ak by si mal teraz kupovat funglovku [aj po skusenosti s Maroka ], co by si zobral GS alebo Stelvio [ novy model ] a preco? Upravené 1 krát. Naposledy upravil derbi (15.02.2011 13:09) |
Veľkí turisti a zaprdnuté nádrže |
derbi: záleží načo tú moto chceš a kde chceš jazdiť, ja by som bral asi 1150 |
awia - jo, lenze tu uz funglovku nekupis Upravené 1 krát. Naposledy upravil derbi (15.02.2011 13:58) |
Hodnotenie: ![]() Veď tam Awia píše, že už zväčšili nádrž. Tak len upresním, že tohtoročné NTX má v sérii 32 litrovú nádrž. |
Hodnotenie: ![]() papi: 32 litrov??? wau!!! |
Hodnotenie: ![]() Veľmi dobrý a fotograficky pekný test |
Hodnotenie: ![]() Krásna motorka |
Hodnotenie: ![]() dizajn |
Hodnotenie: ![]() mašinka fakt parádna |
Hodnotenie: ![]() novej 32-litrovej nadrzi padla za obet odkladacia schranka, takze ram nemuseli napustat benzinom |
Hodnotenie: ![]() Krasna alternativa "tuctovemu" GSku, taliani maju krasny design detailov, a technicky su tiez na vysokej urovni |
Pekna moto a ma na asfalte aj "fun" faktor.... |
apropos, v téme o sztelviu mi nedá |
Hodnotenie: ![]() Velmi pekna moto + fajny zvuk a v ZA ju sedla aj jeden ukrajinec |
majomi - grandpaso teraz kupis nove za facku.. len skoda ze to je preto lebo MM uz nie je v ochrane pred veritelmi ale v likvidacii |
kanko teba si celkom viem predstavit na |
raptor nuž je to smutne je to fakt zaujímavá motorečka ktorá sa len tak nevidí |
Hodnotenie: ![]() Super test |
|
papi mylis sa |
Hodnotenie: ![]() Fuu fuuu to nove je velmi pekneee. |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (16.02.2011 17:55) |
Hodnotenie: ![]() NTX 2011 za 13,5k€ nechcem naozaj nazivo vidiet a uz vobec nie vyskusat, lebo ju zacnem potrebovat a potom uz nebude uniku... |
hej papi mas pravdu, hladke mi prislo prve pod ruku, aspom su vidno obidve |
hehe papi, len tato veta mi tam nepasuje.. inak beriem |
Hodnotenie: ![]() Co oznacuje vyraz "hladky", ktory tu tak pouzivate ? |
|
Papiboy: dakujem za vysvetlenie... Z kontextu mi to tak vychadzalo, ale je to fakt "vykolajene" pomenovanie, tak som sa radsej opytal... Casto je snaha zavadzat nove pomenovanie pre vseobecne pouzivane vyrazy velmi kontraproduktivna az zmatocna... |
raptor: |
one, bernoulliho brat, mne ta prva disjunkcia nedava zmysel. |
|
maat pocuvaj ma ty verbalny Fibonnaci Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.02.2011 10:06) |
mas pravdu, ja som to posral....proste ked zacnem mysliet na klobasy, nepoznavam sa! Upravené 1 krát. Naposledy upravil manana (17.02.2011 10:13) |
nanana - hrube nasilie je u mna posledna moznost.. |
|
takze ak rozviniem papiho množinovú teorému tak podľa jedného z mnoha kritérii viem zaradiť aj hladké stelvio do množiny NTX ak má vypletáné kolesá |
bacha podla profilu je clenom v nejakom Nevada Club a urcite maju trojdielne farby (zelena-biela-cervena, vodorovne, ci zvisle...) |
raptor - Podľa jedného ano, ale podľa ďalších 10 nie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (17.02.2011 10:38) |
papi, ja som vedel, ze je to o klobaskach |
indukcia o ťažko chápavých ale silou-mocou hádavých bola očakávaná |
hlavne ta talianska stranka uvadza v pripade NTX 2011 18 litrovu nadrz, pricom ine zdroje hovoria o 32 litrovej, ktovie co vsetko tam je este nepresne... |
marek mozno ma 18 litrov pre kazdy valec |
marek, 2011 model je vlastne to čo bolo na trhu 2010, 32 má 2012, ktorý bude na trhu 2011. halt, Taliáni. ne! Italové |
Hodnotenie: ![]() |
eNeM - o to presne ide. Robia sa doterajšie modely aj naďalej, tieto nové sa objavia možno až v druhej polovici roka. Doteraz sa predsa žiadne Stelvio s liatými kolesami nevyrábalo, NTX-neNTX, všetko malo špicové kolesá. |
hmmm tak boj s veternymi mlynmi |
raptor, daj už konečne tú moju vetu, ktorá nie je pravdivá. Zas popridávaš celý net, ale tú vetu nejak nevidím... |
"NeNTX" a jeho šťastný majiteľ. Kolesá, to sú tie kruhy vpredu dole a vzadu dole. Fotil som to ja, modelku polovica mr pozná... |
raptor, manana: |
mas recht, ja som papiho argument necital.... naco aj, doba je rychla a MR polemiky take zabavne. takze co som napisal je sice logicke, ale o inom, ako si pisal ty a vlastne aj papugaj. ale zase rypnut si do teba, tomu som neodolal. |
|
Na teste sa mi nepacia vety typu: "Mi máme tento deň na pláne okolo 600 km". Upravené 2 krát. Naposledy upravil zeze (17.02.2011 22:46) |
ahoj Zeze, ja myslim ze ta brzdna draha je skor otazkou pneu, ich teploty a teploty asfaltu, pripadne kvality ABS - ak ho pri taktomto testovani nevypinaju.... |
zeze |
Hodnotenie: ![]() Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (18.02.2011 13:56) |
zeze: Čo sa ti nepozdáva na 600 km? Veď nejako sa tam treba dostať... Či? |
Awia> musis citat tie spravne clanky |
matus: ten konkrétny článok som nemal na mysli, to je z tých výnimiek |
Hodnotenie: ![]() no dobre deti tu neviem či zaváži môj názor ale zopár faktov opravím |
Hodnotenie: ![]() ...a zijem aj ja a to ju mam už 2 roky.Ta mašina ma dušu... Tak čau nikde na ceste. |
Hodnotenie: ![]() Veľmi pekná a zaujímavá motorka myslím ten dizajn je oveľa krajší ako na nemeckých bavorákoch, chcel by som ju vyskúšať niekde v Alpách |
prave som sa na nej vatil z turecka slapala jak hodinky.................... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 65747 | Včera: 146405