Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (14 hodnotení)
Diskusia k článku: Denník JSA - časť 6.
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: nádhera |
Predná vidlica /aj zadná/ je originál SUZUKI GSX 750 F asi prvý model. Strmene sú teda originál, rozteč dier z hlavy neviem, odmeriam a pošlem večer. Mám namontované Lucas pancierové hadičky a platničky ktoré dosť špinia motorku, ale celé to brzdí jedným prstom. |
vdaka |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: Romoto: ked citam o tvojich sado-maso chutkach myslim ze si zrely na Pinelku Inak som zvedavy co z toho nakoniec vyliezlo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bic0 (06.07.2010 15:29) |
Hodnotenie: tak článek jasné, vísledek téš |
mikulec: myslim presne to ... niektorych pacientov z Baby by tam mohla rovno odklanat policia |
Hodnotenie: sirak hlboko dole, hltam Tvoje clanky jednym dychom! Upravoval som si na motorke len zopar drobnosti a viem kolko casu a namahy vyzaduju aj tie najmensie prkotinky, postavit celu masinu "na kolene" tak ako sa to rysuje je nieco uzasne! |
Hodnotenie: Máš môj obdiv |
marek750 - aj ja som vedúceho, ktorý nemohol doťahovať skrutky M6 - závit pretočil vždy a všade - 190 cm/100 kg |
Hodnotenie: to je porno :D poznam ten pocit ked nejake cudo vypadne z garaze a funguje to :D je to nadherne... |
Hodnotenie: Nenormálne články. Toto by sa dalo čítať dokola a dokola. |
Hodnotenie: Dorbý príbeh prde! |
Hodnotenie: No kedy už bude ďalší článok ?? Aká to bude dlhá séria článkov ?? Ja len či sa to bude tahať do konca prázdnin Lebo už začínam byť nedočkavý na final podobu. |
haro 007: jazdné vlastnosti nie sú samozrejme prevratné, ale koleno sa dá... Ibaže by si myslel pod adekvátnym jazdením ešte niečo iné, ale adrenalínu mááám pri každej jazde habadej. |
Hodnotenie: vzdy som snival o tom, ze raz budem takyto sikovny...si makac. |
Ja si dovolim byt trochu kriticky voci tvorcovi. Respektujem ze v dobe kedy si za takmer par korun mozme bez problemov kupit zahranicny motocykel existuju nostalgicky remeselnici, ktori tuzia si postavit svoj vlastny (v mladosti vysnivany) stroj na technickej aj estetickej urovni 80-tych rokov. Respektujem to ale nie celkom to chapem najma z dorazom na to ze sa jedna o pomerne priemerny stroj. Zrejmejsia mi je snaha tvorcov, ktori sa snazia postavit iny, dokonalejsi, rychlejsi, krajsi, uspornejsi individualnejsi atd atd motocykel. Napr. ak niekto postavi repliku nejakeho kultoveho a nedostupneho zavodneho stroja (napr. MV agusta) alebo historickeho , stavba inovativnych podvozkov (Baker,Martin, Rau, Bimota, Spondom, Egli atd), stavba uspesneho zavodneho stroja (John Britten), electro, naftove, bio, custom, street, caferacer, enduro, Dalniky Andrleho atd atd aj motorke postavenej len zo zapaliek rozumiem preco vznikla. Ale nerozumiem preco vznikol tento stroj? Pozvarat jednu motorku z troch v pivnici, ktora sa strati v dave a ani nikomu neutecie, je sice obdivuhodna snaha autora, ktory do nej investuje vela casu a penazi ale nejedna sa o nic vynimocne. Vymyslat (skor poskladat a dopasovat) vymyslene pred 20-30timi rokmi mi pride viac ako spiatocna terapia pre vlastne nepochopene konstrukterske ego. Ano, rozumiem je to uzasny pocit nastartovat svoj vlastny (postaveny) motocykel ale v tom je aj jeho cele kuzlo /vynimocnosti/, ktore ma hodnotu len a len pre autora. Nic viac nic menej. |
caferacer175: viacmenej súhlasím s tvojim názorom. Nerozumiem iba vete: "vymyslene pred 20-30timi rokmi mi pride viac ako spiatocna terapia pre vlastne nepochopene konstrukterske ego". Motorku som si staval, lebo som si chcel splniť chlapčenský sen. Možno som si chcel postaviť aj trochu "individuálnejšiu" motorku, ale to sa mi podľa teba nepodarilo. Je pravda, že sa stráca v dave a iba málokomu utečie. Nie je pravda že nikomu . Ale ten pocit naštartovať vlastný stroj je naozaj úžasný. Mám splnený sen a teraz snívam možno ďalší... |
Moj nazor vychadza z asi z takehoto pohladu a prosim opravte ma ak sa mylim: Autor poznaceny podmienkami byvaleho rezimu sa vzhliadol v Yamahe RD 350 (kultovy stroj nepopieram) ktoru videl v parkovisku na nejakych zavodoch. Na mladeho socialistickeho cloveka to muselo posobit ako sok, tie kotucove brzdy, hadice, privery, esteticka uroven vidiet nieco take na vlastne oci nie len v casopise. Potom pride prakticke zivotne obdobie a neskor ked uz mame trosku penazi a casu sa rozhodne autor postavit si z Jawy (asi pozostatok myslenia z komunizmu, kedy vsetci stavali iba z jawy a ved jawa je lacna a dostupna) svoju chlapcensky idealisticky vysnivanu RD ale so 4T motorom ("lebo 2T uz odzvonilo"...hmm zaujimavy nazor pre cloveka, ktoremu sa paci RD). A tak vznikne tento projekt, ktory vlastne z povodnou Jawou nema nic spolocne (okrem par trubiek a TP) rovnako ani s RD (iba tie bojove farby). Vysledkom je motorka, ktora je spojenim v danom case prave dostupnych a funkcnych dielov. Nekonfliktny, "individuálnejši", oku lahodiaci KOMPROMIS, ktory funguje a vyzera ako z roku 1982. No prave tento celkovy pristup upravovania a prisposobovania seriovych dielov z inych motocyklov za ucelom aby vznikol vlastny motocykel, co ma vyzerat ako seriovy, z fabriky, to som zhrnul do spominanej vety. "Vymyslat (skor poskladat a dopasovat) vymyslene pred 20-30timi rokmi mi pride viac ako spiatocna terapia pre vlastne nepochopene konstrukterske ego." |
caferacer175: niekto sa skratka rad sprta v zeleze a bavi ho vymyslat riesenia na rozne problemy. |
caferacer175:Nebudem ti oponovať, je to tvoj názor. Ja mám na celú vec trocha iný pohľad, mal by sa dať vyčítať z mojich článkov. Nechám na čitateľoch, aby to vyhodnotili zo svojho pohľadu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 172828 | Včera: 213820