Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Ťažký kaliber Husaberg FS570
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Nadherna svedka. Tiez by som ju rad niekedy osedlal |
Hodnotenie: pekne. bol by som na nom o 10 minut skor v praci. a hlavne vysmiatejsi |
Hodnotenie: ale dost "pokaateemceny".. ked sa clovek kukne na SMC 690.. len iny motor a predna maska.. ale toto musi byt riadne maso.. pri 117 kg ci kolko... mnam! |
Hodnotenie: Tino> Pekný článok, ale trochu ťa poopravím. Pri novom HSB od 2009 sa interval na piest skrátil na 45 mth pri závodnom použití a na 90 mth pri hobby použití. Platí to ale pre FE. FS to môže mať trochu iné. |
Tino> Jasné, rado sa stalo. Aj keď som zmenil momentálne značku, tak HSB ostal moja srdcovka. |
Hodnotenie: krásny motard, určite aj dobre jazdí len škoda tých ráfikov, 150 na zadnú gumu je málo... |
Hodnotenie: jediný jednovalec pre ktorý by som bol schopný sa vzdať kawy Z750 ako dalsej motorky |
Mato69 - tak si kukni KTM 690 SMC.. sice vacsia vaha, no na 70 Koni a 70 Nm sa s upravami dostanes.. velka vyhoda - nix da menit piest po 40 motohodinach.. normalne servisujes ako ostatne masiny |
Hodnotenie: Síce som na takéto motorky trošku prerastený ale pri tom pomere hmotnosť - výkon to bude určite zábava. Celkom rád by som si niečo podobné vyskúšal |
Nový Husaberg bude určite lepší ako ten starý, ale stará 650-tka mala určite niečo do seba. Navyše ten 200mth servisný interval na výmenu piestu, to je fantázia. |
Tino? ked budes posluchat, tak Ti dam "opacit" svojho vojvodu III s kruhovym K&N filtrom |
CHester kone nie sú všetko, oveľa dôležitejší je podvozok, a celková ovládateľnosť... 4-5 koní nehrá vôbec žiadnu rolu... |
psycho - a to akoze teraz hovoris chlapikovi, co si kupil Djuuka trojku, ked za tu cenu mohol mat litrovu ryzu?? |
Hodnotenie: To je pravda, S1 dokaze odjazdit rychlejsie kolo ako OPEN. |
Pochybujem, že ten Husaberg bude mať 70 koní v sérii po "odblokovaní". V jednom nemeckom časopise mu namerali 54 koní na zadnom kolese a smc-čku 59. SMC má dobrý podvozok, ale aj vyššiu hmotnosť. Na hobby jazdenie je to super motorka, aj na krátke výlety aj do mesta, aj na trať. |
Tino hmmm... co ja kukam KTM forum, tak sa tam chlapici pohybuju cez 60.. niektori vysoko cez 60 /66-68 koni/ |
Odporucam motardistom, mam to doma je to dobra pomocka. |
Hodnotenie: Tino: "Na hobby jazdenie je to super motorka, aj na krátke výlety aj do mesta, aj na trať. " to myslis FSko ci SMC ???? |
Chester, ale ja píšem o výkone na zadnom kolese. |
Hodnotenie: Toto sa mi fakt paci. Aj masina samotna aj ta moznost, dokupit hocijaku bizuteriu ak si to chcete vysperkovat. |
Hodnotenie: normálne som zbláznený do tohto bajku, mám chuť predať moju mašinu a kúpiť si niečo takéto. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 270452 | Včera: 226566