Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuYamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky - Diskusné fórum

Hodnotenie: (17 hodnotení)

Diskusia k článku: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
09.09.2009 11:59

Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

Tesouro
 Kávičkár 

Ikona

Podla fotiek sa tocilo hlavou a nie valcom.


09.09.2009 12:17

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

dazdo
 Turista 

Ikona

hej, lebo valec aj piest su symetricke podla zvislej osi a mozes ich tocit donekonecna a neuvidis rozdiel.. inak tiez som si uvedomil, preco sa to takto nerobilo aj doteraz, napr. modely lietadiel na spalovacie motory maju taketo usporiadanie odjakziva


09.09.2009 15:16

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

blessk
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

:-D myslíte , že to bude trend aj pri cestných motorkách? :-) myslím ten valec kolmo na zem :-D ale inak motorka naparádu, len cena bude odporná... :-D


09.09.2009 16:00

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

Hodnotenie: Dobré

Najgeniálnejšie koncepcie sú tie najjednoduchšie. Super logika aj fyzika!!! Dúfam že to rýchlo premietnu aj na endurá. [dobre] [dobre] [dobre]
Proste bomba...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil haro007 (09.09.2009 16:01)


09.09.2009 16:37

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nie točilo sa valcom. To čo vy myslíte je piest :-)

Proste je vymenené umiestnenie sania, ktoré je teraz vpredu a vývuk vzadu oproti klasike.

Awia


09.09.2009 17:57

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

hardtrack
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

...zaujímavé a celkom jednoduché len "prečo s niečím takýmto neprišli naozaj už dávno". A ta 4 ventilová hlava :-~

PS: takže už nebudem musieť rovnať zvody keď prídem z lesa :-D [dobre]


09.09.2009 18:49

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

Hodnotenie: Dobré

Super mám rád nové veci a inovácie v motocykloch. Takisto som veľký fanúšik vstrekovania, lebo odpadne laborovanie s tryskami, ktoré je pri týchto ostrých mašinách dosť dôležité a nie jednoduché.

Awia> Sanie aj výfuk je pri 4T na hlave. Jediné čo by sa stalo pri otočení valca bez hlavy o 180
stupňov by bolo, že by sa rozvodová reťaz prehodila na druhú stranu.


09.09.2009 21:13

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

cliteastwood
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

vyzera napeckovana, uz sa na nu tesime, uffff >:-)


09.09.2009 22:49

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

duggo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

keby tak otocili 4 valcovy ss, usetrili by peknych par deka na vyfukovych kolenach, len ci by mali kade ist :-~


09.09.2009 23:22

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

dzefe
 Edvenčr 

Ikona

Yamaha asi sonduje po veteranoch....tento pokus uz skusal jeden manik v cechach na crossovej cezete za komancov a nepreslo mu to vo vyrobe,tak to skusil potom doma na kolene a nikto sa do toho dalej nechcel aj tak pustit....meno ale neviem a nemozem to najst ani na nete.. :-(((

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (09.09.2009 23:23)


09.09.2009 23:35

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

Hodnotenie: Dobré

aj 2T kolena ak poriesia, bude super, lebo to je kamen urazu v tazkom terene. inak masina je uzasna....


10.09.2009 11:45

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

volodaj
Darca Krvi  Bahniak 

bedna> Len som zvedavý kde pri 2T napchajú ten rezonátor :D. Ale bolo by to super, jazdil som na CR 250R po horách a minimálne raz mesačne som vyfukoval koleno :D.


10.09.2009 16:04

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

Fusioon
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Podla mna zabudli na prehrievanie, predtym sa chladili zvody naporom vzduchu, teraz sa bude tvorit vankus horuceho vzduchu za valcom co dlhodobo nemusi byt koser. A zvody boli estetickym prvkom na moto čislo 1. Neviem je to čudne, myslim si že piestom je jedno či su kolmo alebo, šikmo. Podla mna je to zmena z nudy. Nič tym neziskaju len exkluzivitu. Najlepši bude ten kto urobi motor hore hlavou. Mišo [zle]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fusioon (10.09.2009 16:06)


10.09.2009 17:10

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

sadf2
 Ľadvinka 

to sa mi snad zda toto co ten chlapec napisal :D tak v yamahe sa nudili a otocili motor....

Pozri obrázok


10.09.2009 17:42

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

wolker63
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja som v 80 rokoch jazdil zavodne motokary pouzivali sme motokrosove motory CZ 125-511 neskor 516 a uz vtedy sme otacali valec a piest o 180 stupnov. Zacali s tym bratia cesi. [dobre] [dobre]


10.09.2009 18:24

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

MajkyYamaha
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pecka, jednoducho YAMAHA [dobre] [dobre] [dobre]


11.09.2009 20:52

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Páni,
1/ prvé "logické" sanie mal už pionier
2/ nádrž pod sedadlom mal už pionier
3/ neviem či prvý, ale cantilever mal už pionier
4/ bezbaterkové elektrické napájanie mal už pionier
5/ o vynikajúci fyzičku jazdca sa už dávno staral pionier /koľko jazdíš, toľko tlačíš/
6/ o nízke prevádzkové náklady sa staral pionier / liter benzínu za 2,50 Kčs/
6/ stále píšem o Jawe 50, tup 555, rok výroby niekde okolo 1960
aký rok sa píše dnes?
Ale inak seriózne - páčia sa mi takéto odvážne konštrukčné kroky.


12.09.2009 9:23

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

LUBO600
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

super to vyzera...chcel by som vidiet kadial tam ide vyfukove koleno :-) [dobre] [dobre] [dobre]


12.09.2009 9:37

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

grepo918
 Ľadvinka 

Ikona

neviem co je na tom take uzasne ked uz minuli rok s takymto niecim prisiel husabrg ...je to proste novy trend ktorym pojdu teraz vsetci vyrobcovia ...


13.09.2009 11:40

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

Woozie
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Sanie z predu, výfuk zo zadu. Čakal som, kedy to príde :-) [dobre] [dobre]


14.09.2009 18:09

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

karol1
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

a čo MZ RE125 - okruhový špeciál z roku 1965? Mimochodom prvý motor s litrovým výkonom 200 koní.
a ako kleby nebolo zmesi v potrubí sedem , či ide dopredu alebo do tornádo vývrtky dozadu.Taktiež pokiaľ viem , tak protitlaková vlna vo výfuku sa používa na lepšie plnenie valca.
a čo sa týka výfuku , tak celkom súhlasím s Fusioonom. Na obed bude praženica.
ale vyzerá fakt mňam.


14.09.2009 21:09

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tak tak ako píše Karol takto bola postavená dvojtaktná MZ125 v 1965. roku "vedecky navrhnutý výfukový systém MZ vytvára prirodzený preplňací efekt využívania tlakových vĺn spalín na zvýšenie tlaku v kľukovej skrini" Súdruhovia z NDR boli šikovní ;-)


15.09.2009 22:16

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

scrappycoco
 Bahniak 

Hodnotenie: Dobré

karol 1....preco potom nevyrabali vsetky moto od 1965 ako tu novu yamahu alebo staru mz?....ake ma potom vyhody usporiadanie ako na tych starych typoch yzf a ostatnych moto ze sanie je zozadu a vyfuk z predu???
nechapem


21.09.2009 19:00

Re: Yamaha YZ450F na rok 2010: otočený valec a bez baterky

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

cim dlhsie je vyfukove potrubie, tym lepsie sa da naladit.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 139942 | Včera: 211443