Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (1 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW 1200 RT
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
podla mna velmi dobra volba. clanok strucny ale po sezone bude urcite o com pisat |
Gratulujem, ale na DRZ hadam nezanevries a prides obcas na Ahoj alebo na Lehotu |
jazdim vacsinou turisticky ale este som neprisiel a dufam ze ani nepridem na chut takymto velkym a tazkym autobusom |
No celkom pekný stroj určite krajši ako GS to enduro, ale každý máme iný vkus a požiadavky na stroj, prajem veľa štastia pri kúpe a veľa štastných navratov vzdraví domov. |
Se slzou v oku blahopřeji. Je to můj tajný sen, který ovšem u mě spadá do oblasti saence fiction. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Zdenek (21.02.2006 20:56) |
goldwing ma len jednu chybu... nema tlacitko na zdravenie |
na turistiku urcite dobra volba, len pridaj este zopar foto tej tvojej |
ta tvoja tam este chyba, lebo taky clanok moze napisat hocikto, takze dolozit! |
Rozhodoval si sa medzi BMW a čím? |
Takže zdravím Vás všetkých... |
To: Zdenek |
...najlepšie vybavená ale aj najdrahsia. |
Carlos: Tak to se opravdu těším na setkání. Budu si je moci aspoň pohladit a nebo si dokonce sednout ??? |
Zdenek: Aj sa odviezť. Nerobím z toho vedu. |
Servis Carlos, kúpa je len začiatok. Ja viem že nie je tam skok, ale aj PE stojí dosť. Ja prežijem 1500km aj na tej mojej haluške lebo musím, bola to len úvaha, veď je to kopa prachov ktoré v mojom prípade sú určite v Royal Stare VENTURA a ešte aj kopa ostane. |
Carlos, nezvazoval si novinku K1200GT alebo noveho PAn Europana? Na turistika sa velmi pouziva aj GSko, co rozhodlo v porovnani s tymito masinkami? A kamos sa neboji trocha kvality od Moto Guzzi, aj ked je velmi krasna. |
Zvažoval som viacero motoriek, tých ktoré som uviedol, ale K1200GT medzi nimi nebola. Na rozdiel od RT nemá ani zdaleka tak pohodlný posed. Je oveľa viac rezaná "športovo" ako RT-čka, čo mne nevyhovuje. Preto som si nevybral napríklad FJR-ku. Ja už mám svoje roky a nie som žiaden pretekár, čo by v zákrutách potreboval dávať koleno na zem... Čo sa týka Pan Europana a aj tých ostatných, na všetkých som sedel a všetky skúšal. Konkrétne Pan Europan je motorka veľmi pekná ale stavaná pre ľudí menšieho vzrastu. Pripadal som si na nej ako školák na trojkolke. Okremtoho V-čkový-90 stupňový motor v lete dosť opeká kolená. To isté sa dá očakávať u NORGE. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Carlos (27.02.2006 0:34) |
Carlos: Na staršom modeli PE som najazdil pár tisíc kilometrov a trvalo mi dosť dlho, kým som sa na nej začal cítiť "doma". Na dvoch posledných modeloch RT som najazdil pár sto kilometrov a mal som pocit, že ich postavili pre mňa. Na staršom z nich som kúsok odviezol aj "ťažkotonážnu" babu a aj tak som mal pocit, že idem sólo. |
Vadim: Servus starký...! Ty aj žiješ? Ako vyzeráš túto sezónu s motorkou? Tvoje skúsenosti potvrdzujú moje poznatky... A ako vidíš tvrdenie, že RT je ťažký autobus? |
nechápem prečo tu každý kritizuje Váhu čo je to 229 kíl zasa nie je také strašné a ťažisko bavorákov je nižšie takže napr. také Varadero mi subjektívne príjde o veľa ťažšie ako RT |
vmax varadero nie je len subjektivne tazsie. bmw pohotovostna hmotnost 229, varadero sucha hmotnost 235. aspon podla oficialnych stranok. |
Hodnotenie: Carlos .... "Také GS-ko by som kúpil, keby som chcel zdolať africký kontinent po západnom pobreží" ... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 138178 | Včera: 112633