Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Test Ducati Scrambler Full Throttle 2016
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
to kvietok: |
Re: meloking: tak asi sa bavime o mieste vnutri (pokial nemas problem pochopit pisany text, o com zacinam pochybovat), a pokial si vnutri nikdy nesedel, tak na nejake velkoryse rozvalovanie varlat to tam naozaj nie je.. pre istotu: i.imgur.com/xk6MP.jpg (= miesto na sedenie) Upravené 1 krát. Naposledy upravil kvietok (03.08.2016 15:38) |
Hodnotenie: podľa mňa je to superuniverzálna motorka lebo je malá a ľahká. To sa hodí do mesta, aj na poľňačky, má aj výkon zájsť mimo mesta a má aj imidž. Proste holka pro všechno okrem okruhov a motokrosových tratí. |
to kvietok: |
Re: meloking: mne sa dizajn paci, kritizujem len jej "velkost". co je na tom nezrozumitelne alebo divne? a aky to ma suvis s tym, ze ja mam Rocketa? Ked uz sme pri tom, scramblera by som za mainstreamovu motorku asi neoznacil. |
Re: Menton: hlavne ma ten macko o polovicu kratsie nohy ako ten krotitel. ked si myslis, ze mam problem s egom, kludne mi to povedz rovno. spoza klavesnice to das, neboj |
to kvietok: |
Re: kvietok: zober niekedy decka do cirkusu a uvidis medveda na motorke. Takze velky na malej sa urcite da, len ten medved nema problem s egom... |
Re: meloking: to ze sa to predava je meritko niecoho? ludia si kupia aj Ural, aj HD, aj Simsona, aj stare spodky v celofane, a to z nich snad nerobi vrchol dizajnu ci technologie na velkej motorke sa maly chlapik odvezie. ale naopak to nefunguje, proste na malu motorku sa nezmestis a je to. obetovali vyuzitelnost dizajnu, ale to je u talianov sucast hry.. a asi aj u hipsterov len mi pride ze tu je to trochu skoda, lebo inac je to chutna dukna. nejdem ani rozoberat aka je priemerna vyska mladych chalanov dnes a aka bola pred 40 rokmi. |
to kvietok: |
siditko pre hipsterov. ta motorcicka je komicky mala - to nemoze v dnesnej dobe nikto mysliet vazne.. |
Jozefe, sak to tam spominam... |
testovalo panstwo ucinnost "blatnikov"? |
Je to hrozne, ale nez som "zostarol", skor zlenivel, bol som nesutaznym bahniakom. |
Re: Merlin00: ty sa vyznas aj v jazde v terene? Pozri si fotky z Dakaru, alebo inych rally a zistis, ze vsetci maju batohy s minimalne 3 litrami vody a naradim... |
Ta videouputavka, ak to ma byt reklama, je zavadzajuca. Video: Scramblery v teréne Ducati Scrambler vs Triumph ScramblerKto ma daco najazdene na moto, vie, ako je fasa, cely den v terene, mat na chrbte batoh. V lete sa clovek spoti ako prasa, ked sa mu vygula moto, tak okrem moto, taha este batoh na chrbte. Krasne ozdobne chromove vyfuky odpadnu, ked budu mat prilezitost.. Ale na druhej strane, vyzera to krasne.. |
Hodnotenie: Stále je to zaujímavá motorka. Ale momentálne u mňa ju prekonala Yamaha SCR950. Na tom bradatom chlapíkovi malá. |
Hodnotenie: je hrozne ze uz dnes sa motorky nedaju triedit do kategorii , lebo uz jasne nie su , ak je toto scrambler tak africa je raly motorka ? a beta alp je tiez potom scrambler. pekne to je len do města ( v teste kde porovnavali triumph scrambelr , moto guzi V7 na ducne prerazili vanu olejovu ) |
Hodnotenie: mne sa paci.. len trosku mala nadrzka |
Hodnotenie: Ak sa povie Ducati tak vidím krásnu motorku s talianským dizajnom a niečím čo mi jasne povie, že to je Ducati. Ale táto ohyzdnosť mi evokuje nejakého škaredého Japonca - pri pohľade z ľavej strany je vidno ten hnusný preglejkový kryt výfuku Termignoni. Nejak to nemá zadok resp. je zadné koleso príliš ďaleko od zbytku motorky. Dizajnovo u mňa nula bodov - bieda. |
Hodnotenie: Pekne si to napisal Herghottko, pravdivo... Upravené 1 krát. Naposledy upravil FaDe (19.07.2016 15:29) |
A to si asi nedošiel až na spodok stránky , kde je Limited Edition Von Dutch ... za 6890 ,- Ale zase ... je pekná Ale dá sa aj lacnejšie , lebo Rakúšania zarátavajú do ceny aj tú ich NoVA daň : suchen.mobile.de/motorrad-inserat/mash-five-hundred-von... Píše sa tam , že je to montované vo Francúzsku : Mit edelen Materialien Handgefertigt in den Französichen Werken in Beaune. A 27 koní ? Na normálne vozenie bohato stačí , maximálka (tipujem) cca 140 , takže motkať sa po okreskách 70-100 to zvládne v pohode . |
to brazel: |
GTR1400 , touto si môžeš rozšíriť zbierku svojich raritných motoriek , myslím , že by sa medzi tie tvoje krásavice aj hodila : |
brazel OK beriem, ja len aby reč nestála |
GTR1400 hej , len škoda , že na to v Triumph-e prišli so sériovkou až 35 rokov po motocykloch Honda rady CL . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (19.07.2016 13:32) |
Hodnotenie: Scrambler je iba jeden a síce TRIUMPH. |
Hodnotenie: sHARk1: To, že je to najdostupnejšia Ducati ešte neznamená, že je to lacná motorka. Ale takýchto značiek je predsa viac. |
...nemohla donekonečna loviť iba v cieľovej skupine boháčov. Cena Scramblera začína na 8 490 eurách, čo z neho robí najdostupnejšiu Ducati. |
Hodnotenie: paci sa mi. pacia sa mi vsetky verzie tychto ducati scramblerov. |
Hodnotenie: Pekna motorecka, dost mala, posed rovny, ale kolena zalomene jak na SS. Ale uz viem, aka moto pasuje ku brade. Ked nemam tie socialne siete... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 251845 | Včera: 206210