Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (23 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda predstavuje dvojitú spojku - a hovorí o veľkej VFR
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
world.honda.com/motorcycle-picturebook/DCT... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jura (12.04.2010 10:11) |
Dnes anglicke noviny MCN zverejnili dalsie spionazne fotky pravdepodobne uz hotovej verzie VFR1200, ktora by sa mala na trhu ukazat uz buduci rok. |
Hodnotenie: Konecne nieco poriadne. Ty co to odcudzuju by si mali obskusat nieco ako burgman a potom hodnotit. |
Hodnotenie: mne sa to nepaci |
Hodnotenie: sportmotor.hu/motoros_videok/tuning/honda-dual-clutch-t... |
Clanok: |
marek: Neviem. Myslel som "užívateľsky" podobný. Nie konštrukčne podobný. |
Majo, FJR má prevodovku s iným princípom a funkciami. |
Nie dvojita, ale minus 46 mesiacov... |
Marek, ja keď som to zbadal, musel som to kúpiť, ono je to na tejto malej crosske do mesta a do terénu úplne super, u mňa spokojnosť na najvyššej možnej úrovni. Absolútne si to dokážem predstaviť na motorke kategórie GT, manuálny režim hádzania či už kvaltom alebo gombíkom môže byť super |
Hodnotenie: Vadim, ako to maju vyriesene v F1, je ten system dvojspojkovy? Alebo ide o jednu spojku a vymakany system radenia? |
Hodnotenie: Prečo by to nemohlo byť na športpvých mašinách? F1 sú podľa mňa športové dosť a systém radenia majú podobný... |
marek, pokiaľ sa to chová ako tá moja, tak ako skúter, do premávky úplne super, proste si ideš, nemusíš mačkať spojku, iba si brzdíš |
Podla mna to netreba dopredu odsudzovat, ak si to najde svojich zakaznikov, tak preco nie... Klasicke prevodovky z trhu tak skoro nevymiznu, kazde ma svoje vyhody a uplatnenie. |
MATUS Richie600 ma predbehol, mal som na mysli manuálny mód, ale určite ani športový nebude na zahodenie... Samozrejme je to iné ako pri aute, nebudú tam neviem aké rozdiely v rýchlosti... |
Richie - k poslednemu odstavcu - ved prave! |
Nehovorim o rychlosti radenia v automatickom mode. Ale o rychlosit radenia v manualnom mode s cudlikmi na lavej rukovati. Jak stlacil, tak sa preradilo. Presne jak nohou. Takze netvrdim, ze to je rychlejsie, je to to iste. Co ma prekvapilo bol ten odstup medzi stlacenim cudliku a samotnym preradenim. Je v podstate nulovy. Ako by si fakt buchol po prevodovej packe... |
Pedro, DSG radi rychlo iba vtedy ak vie spravne odhadnut, aky stupen sa bude pri nasledovnom radeni zaradovat. Pri beznej jazde to nie je az taky problem, ale akonahle budes jazdit sportovejsie na nejakej okreske (na co VFR vzdy stavana bola) tak logika radenia nema sancu ocakavat, co bude. Vzdy to bude iba 50 na 50, ci je rovinka dlhsia a vypecies tomu alebo nasleduje zakruta a bude sa podradovat. |
Hodnotenie: Ak to bude fungovať ako DSG, nechce sa mi veriť že by som tam nohou rýchlejšie hádzal kvalty ako automat... |
s nohou preradis ovela rychlejsie ako tento automat .. a o f1 prevodovke ani nehovorim |
vcera som to video nevidel. |
Hodnotenie: Chybalo by mi to manualne radenie aj so vsetkymi jeho nevyhovdami, to je predsa to co nas mnohych bavi no nie? .. ale naozaj za super napad |
Hodnotenie: neviem,MNE sa to nepaci,cim dalej tym robia vsetko pohodlnejsie a manualnej prace bude minumum,zachvilu budeme vsetci scootristi. |
Ja mám motorku s automatickou spojkou, ktorá má 25 rokov |
rapid: jasne, ze treba to ocakavat a hlavne byt na bezspojkove pohynanie zvyknuty, ale na druhej strane...........ak mas pred sebou polmetrovy tankvak a si napechovany do dazdovky, ver mi, ze nepotrebujes ani metrove rajdy |
tiko stane sa to iste,ako napr. na mojom burgmane este sa mi to nikdy nestalo |
ten enyvan by urcite nemal jazdit sport bike |
Hodnotenie: Hold, era automatov sa blizi..........len nechapem, preco to neponukli do GW, ale do VFR-ky?? iba preto, ze sa jej uz kazdy nevie dockat? |
Hodnotenie: Uz vidim ako z 5 mackam gombik do 2jky na okruhu ale na cestu a turistiku sa mi pozdava Upravené 1 krát. Naposledy upravil samcho (08.09.2009 20:04) |
da sa aj manualne, ale spojkovu packu nemas Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (08.09.2009 20:02) |
Hodnotenie: mne sa to pozdava... asi preto ze jazdim na skutri. Upravené 1 krát. Naposledy upravil owwidius (08.09.2009 19:53) |
samozrejme to nie je riesenie na race, ale na turistiku pohoda |
Hodnotenie: Suhlas Richi600, nech nerobia z moto maxiskútre, ma to sice iný princíp ale vysledok... neviem, do GW v pohode, tam znesu vsetko, ale VFR bola vzdy trocha aj o sporte a neviem ako bude toto podradovat ked to bude jazdec chciet... a s tou radiacou packou rovnaky nazor - na moto ma byt, vzdy ju kazda mala... (vid Aprilia Mana 850 ma aj tlacidla aj packu).. clanok , riesenie skôr |
motor V 4 |
No neviem, nie mala vaha navyse a fakt to mohlo ist radsej na nohu a nie na riadidla Ale ja nemam automaty rad zo zasady, takze s rezervou |
Hodnotenie: ako.. vyskusat by som to chcel.. keby mam jednu masinu normal, napr djuuka a potom toto na cestovanie s ladvinkou, kde to bude plynulejsie.. ten poloautomat sa da.. a podla mna aj ten automat.. |
mam silny vodojem, ze ten 'prototype' je uz finalna verzia novej vfr 1200 |
Hodnotenie: mate tu niekto alebo mate priameho znameho, ktory ma na DSG nad 100tis km? |
Hodnotenie: v tom manualnom mode prevodovka pekne rychlo preraduje, bez strat vykonu a tociveho momentu pri preradeni, ako sa deje pri beznej manualnej prevodovke (aspon podla toho videa to tak vyzera) Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (08.09.2009 18:06) |
...ale budiky to ma pekne... |
sekvencne radenie? preco ne... ale preco NA RIADITKACH??!!! dajte to normalne na paku na nohu kua nech to ma aspon nieco spolocne s motorkou |
V GW to moze byt... tam to ma svoje miesto hned vedla ovladania hriankovaca... ale v SPORT / touringu? |
Hodnotenie: podla mna to konecne zacnu montovat casom aj do GW |
Hodnotenie: No ten manuálny režim by som ešte prekusol ale ten automatický asi nie, fakt je to také skutroidné ...MAN |
Hodnotenie: konečne niečo pre mna,ja sa za toho boha nenaučim poriadne radiť... |
Hodnotenie: Zdá sa mi to ako obdoba DSG od VW.... žeby japonci kopčili európu? Každopádne to môže byť zaujímavé a dáva to predzvesť ďalšieho technického vývoja pri motocykloch.... |
Hodnotenie: moc techno.. |
Hodnotenie: preco nie, pri "velkych moto" to moze byt zaujimave. |
Richie> mozes si vsimnut, ze na tom videu su dva modely toho isteho "prototypu", preto je mozne, ze Honda ponukne dve verzie VFRky. jednu normalnu a druhu dvojspojkovu. uvidime, ako sa to vyvinie. |
Hodnotenie: Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! |
Hodnotenie: Chvalim Vas za rychlu info. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 163285 | Včera: 192543