Pridané: 11.10.2011 Autor: Feri Zubal - zeON
[Bleskovky - Novinky]
Japonský inžinieri nám do roku 2012 prichystali úplne nové enduro. Obľúbený model Yamaha WR450F prešiel mnohými zmenami čím by sa mal svojou kompaktnosťou priblížiť endurám o objeme 250 ccm.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
Ako to v dnešnej dobe býva zvykom, prehodia sa kapoty a hneď tu máme nový bike. Toto však nie je tento prípad. V Yamahe pripravili úplne novú motorku. Nový rám, elektronické vstrekovanie, plasty podobné motokrosovým špeciálom a mnoho ďalších inovácii sa objaví na novej WR450F.
![]() |
S úplne novým nastaviteľným systémom vstrekovania paliva bude osvedčený, kvapalinou chladený, 4 taktný motor o objeme 449 ccm. S piatimi titánovými ventilmi, ešte viac citlivejší a prispôsobivejší pre rôzne vyjazdených jazdcov. Bude vyladený tak, aby vyhovoval širokej škále podmienok a aj skúseným enduro jazdcom. Pribudne elektrický štartér, ale nebude chýbať ani klasická nakopávačka.
S novým kompaktným bilaterálnym hliníkovým rámom bude Yamaha WR450F dosahovať novú úroveň agility. Rám, vyrobený v kombinácii s kovanými a lisovanými hliníkovými komponentami, dosahuje rozmery typické pre triedu 250 ccm. Nečudo, veď rám je takmer zhodný s tým, ktorý Yamaha montuje do modelu YZ250F. Takže sa zmenšil nielen rázvor (na 1475 mm), ale aj výška sedla. Sedlo sa tak nachádza vo výške 960 mm čo je o 30 mm menej než u predchodcu.
![]() |
Predná USD vidlica s priemerom 48 mm pochádza z modelov YZ-F, ako inak je plne nastaviteľná. Nové sú aj už spomínané plasty, ktoré sa nápadne podobajú na plasty z motocrossových špeciálov a nová je aj 7.2 litrová nádrž. Na kolesách sú použité čierne ráfiky Excel rovnako nové je aj predné svetlo.
![]() |
info & foto: yamaha.press
Pridané: 11.10.2011 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať